Erkoç: Kentin sorunlarını iyi biliyoruz

AK Parti Kahramanmaraş Büyükşehir Belediye Başkan adayı Erkoç: "Biz bu şehirde yaşıyoruz kentimizin sorunlarını iyi biliyoruz"

Erkoç: Kentin sorunlarını iyi biliyoruz

AK Parti Kahramanmaraş Büyükşehir Belediye Başkan adayı Erkoç: "Biz bu şehirde yaşıyoruz kentimizin sorunlarını iyi biliyoruz"

05 Aralık 2013 Perşembe 14:40
Erkoç: Kentin sorunlarını iyi biliyoruz
AK Parti Kahramanmaraş Büyükşehir Belediye Başkan adayı Fatih Mehmet Erkoç, yaşadıkları şehrin sorunlarını iyi bildiklerini belirtti.

Erkoç, Karacaoğlan, Sümbüllü, Piri Reis ve Barbaros mahallelerinde esnaf ve vatandaşlarla bir araya geldi.

Adaylığının açıklandığı günden bu yana gösterilen ilgiye teşekkür eden Erkoç, "Biz bu şehirde yaşıyoruz kentimizin sorunlarını iyi biliyoruz. Kahramanmaraş için büyükşehir bir milat. Kent olarak Kayseri ve Konya gibi illeri gıptayla izliyorduk. Onlar büyükşehir olmanın avantajını onlar çok iyi kullandılar. Biz de inşallan bu aradaki farkı kapatacağız" dedi.

Erkoç, ayrıca tüm kadınların ve özellikle Kahramanmaraşlı kadınların 5 Aralık Dünya Kadın Hakları Gününü kutladı.
Yükleniyor...
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
memleket sevdalisi 2013-12-16 12:09:35

Birçok arkadas erkoc un gecmisini bilmiyor mus gibi konusuyor bu adam kendini kanitladi zaten 12 yil gorev yapti zaten denemek icin bile oy verilmez ki hicbir gorevde bulunmamis olsa tamam diyecegim ama 12 yil az sure mi isteseydi neler yapmaz miydi bunlarin devam etmesi icin marasin en az bi dort yil daha yerinde saymasi heba olmasi icin mi oy vericem sehrimize yazik artik marasliyim dedigimde kucumsenen bakislara maruz kalmak istemiyorum bu yuzden de TAHİR AKGEMCI diyorum

Avatar
eski ülkücü 2013-12-15 21:37:33

fatih erkoç aday olduğu için oyumu akp ye vereceğim çünkü herkesle ilgilenen cana yakın çalışkan bir insan. şehrimize çok faydalı olacağını düşünüyorum.

Avatar
Dulkadiroğullu 2013-12-15 17:00:48

Dulkadiroğlu ilçesine Necati Okay yada Mustafa Özsoy gelirse belediye merkezini Ferhuşa taşıyacaklarmış diye haberler dolaşıyor bu haberler doğrumu

Avatar
k maraşlı akp li 2013-12-15 09:51:15

erkoç kazanabilir ama kaybeden de k maraş olur bence..

Avatar
mehmet 2013-12-13 21:54:21

Evet haklisiniz bunu bir de maras halki anlasa keske ellerine gecen firsati kaciracaklar

Avatar
hayret bişi 2013-12-13 13:40:32

senin gibi sabit düşünenler, gözünü menfaat bürümüşler yüzünden bu memleket bir adım gidemedi ali kardeş.:Hala kalkmış akp yi savunuyorsun.El insaf.Ondan sonra antep şöyle urfa şöyle , kayseri şöyle dersin.Sen bu kafayla gidersen çok beklersin diğer şehirlere benzemeyi...

Avatar
ökkü 2013-12-13 09:44:44

fatih bey mustafa poyrazın ekibinde daha iyi ne iş yapmış veya proje üretmiştir ki, iş ve işçi bulma kurumunun yaptığı işi üstlenmiş il başkanlığına bile yakışmayan bir adam. başbakanı nasıl yanlış yönlendirdilerde aday yaptılar anlamadım, her nekadar başbakan hayranıda olsan hükümet secimlerinde yine ak partiye oy versemde azıcık maraşı seven bu secimlerde partiye değil adama oy verir. tahir hoca büyük fırsat

Avatar
Gurbetçi 2013-12-13 09:44:22

Sayın Başbakanımız, çocuğu olmadığını duyunca adaylığını açıklarken "FATİH" arayı kapatmalı dedi. Keşke bu sadece çocuk konusunda olsaydı. Fatih Bey'in Tahir Hocayla arasını kapatması için 30 yıla, tecrübeye, vizyona, misyona, kariyere ihtiyacı var.

Avatar
ahmet koyun 2013-12-12 22:44:35

Syn Tahir hoca ve erkoçu yan yana koyun geçmişlerini,nereli olduklarını bir inceleyin maraşı seviyorsanız tahir hocayı seçersiniz.

Avatar
mumtaz 2013-12-12 21:38:55

Gecen gun tahir hoca yi aksu tv de izledim konusmalarini dinledim diger gunlerde de erkocun haberlerde konusmasini dinledim bide ne duyayim tahir hocanın konusmasiyla ayni ornegi vermis o da sehri cocuklara benzetmis pes dedim bu kadar da olmaz daha kendine has bir konusma yapamamis alinti yapmis hemde rakibinden gerisini siz dusunun bence tahir hoca konusmalarinda ornek oldugu gibi sehir yonetme de de herkese ornek olacaktır

Avatar
Gurbetçi 2013-12-12 15:30:50

Tahir Hoca'nın yetiştirdiği lisans öğrencileri bile diğer adaylardan kat be kat daha donanımlıdırlar. El-insaf memleketi temsil etmeye aday oluyorsunuz, daha Türkçe konuşmaktan acizsiniz. Tahir Hoca bu memleketin sevdalısıdır. kariyer sahibidir, vizyonu, misyonu vardır. Maraşlı hemşehrilerimiz, Hocanın kıymetini bilmeli bu fırsatı kaçırmamalıdır. Adaylar arasında "particilik yapmadan düşünürsek" şehrimize faydalı olabilecek tek aday Prof. Dr. Tahir AKGEMCİ'dir.

Avatar
Ali demir 2013-12-12 15:30:21

Sen Türk isen ben Türklüğümden utanırım. Bu kafayla zaten Ak partiye oy verme senin oyun senin olsun.

Avatar
vedat 2013-12-12 14:07:36

akp diyenlere bırsorum olacak bzde askerlıgını yapmayana kız vermezler sizerkocanasıl koltuk vereceksız vatanına hızmet etmeyen maraşhalkına neden hızmet etsın vata borcu namus borcudur benım ....atacak oyum yoktur ya sizizn

Avatar
4646 2013-12-12 13:55:10

NASIL SAÇMALAMIŞSIN YA

Avatar
hakan 2013-12-11 23:12:31

30 martta kim titreyecek göreceksiniz. ak parti yüzde 80 alınca

Avatar
muratti 2013-12-11 13:50:14

Fatih bey belediyecilikten anlayan uzman bir ekip kurmalı...kentsel dönüşüm uzmanı olmalı...birde beyaz masadaki görevini yapmaktan aciz bayanı değiştirin yeterli...

Avatar
hakan 2013-12-10 21:01:42

Oylar Tahir hocaya duyduğuma göre erkoçu bir telaş sarmış ne yapacaz hoca karşısında diye daha çok titreyeceksin erkoç bekle....

Avatar
mustafa demir 2013-12-10 19:41:01

fatih erkoç un senden daha çok türk olduğuna eminim.

Avatar
hüseyin 2013-12-10 19:07:57

iyi bir ekip kurarsa çok işler yapacak inşallah

Avatar
bir türk 2013-12-10 18:41:51

erkoç neden oy atmam • türk olan maraşa bu kürdü getirerek ben akp burda yaşayan halka hakaret ettigini düşüüyorum maraştan erkoçla maraşollaylarnın ıntıkamını almaya çalısıyor dıye düşünüyorum...maraşolaylarında kürtler tarafıfna sehit edılen birin yakınıyım faşist degılım

Avatar
ede 2013-12-10 14:24:02

Fatih başkan Maraş seninle

Avatar
ak partili 2013-12-10 14:22:27

birincisi buraya yorum yazanlar halkın ne kadarını temsil ediyor. on kişinin yorumu ile halk farklı arkadaş. dışarda bir milyon insan var bunlar gazete köşelerinde yorum yapmıyor ama görüyor herşeyi, o insanlarda yorumlarını sandıkta verecektir elbette. ikincisi sayın başbakanda şeker hastası ve ülkeyi çok iyi yönetiyor. merkezi kumandayla aday olanlar belli. ak parti adaylarını en hassas belirleyen parti. sen git 30 sene yaşamadığın şehrin belediyesine aday ol demiyor. o şehirde yaşayan insanlara soruyor. bence sayın başbakan fatih erkoç u halk nazarındaki durumunu bildiği için aday yapmıştır

Avatar
hakan 2013-12-10 11:49:12

bence senin gözün kör

Avatar
hakan 2013-12-10 11:48:40

fatih erkoç mühendis bir aday. teknik eleman üstelik genç. belediye başkanı mühendis kökenli olmalıdır. fatih bey siyasetide çok iyi biliyor. ak partinin gücüyle maraşta başarılı olacaktır.

Avatar
Uyan Büyük K.Maraş 2013-12-10 11:36:56

Önce git adam gibi askerliğini yap... Şeker hastalığı herkeste var... Hakem hastanesine gönderilip hastalığının gerçekten askerliğe engel olup olmadığına karar verilmeli...Askere gitmemek için rapor alan birisi eğer sağlığı bu derece bozuksa nasıl Büyük K.Maraş' ımızı yönetecek...Önce halkın vicdanında askerliğiniz ve parayı nerden kazandığınız konusunda kendinizi aklamalısınız... Hiç kamu veya özelde çalışmamışınız... İhale kovalayarak zenginleşmek, sonra adaylığı almak... Bu sefer halk bunu yutmayacak...Merkezi kumanda ile aday olmak ayrı, oy almak ayrı şeyler... Sayın Başbakan halkın nazarındaki durumunuzu bilse, hemen adayını değiştirir eminim....Yorumların € olumsuz...

Avatar
hüsrana 2013-12-10 11:04:31

akp li biri olarak yazıyorum erkoç tahmininden çok az oy alır hüsrana da uğrayabilir.

Avatar
ak partili biri 2013-12-10 11:00:56

bence fatih erkoç kazanırsa başarızısız bir bel başk. olur.poyrazı da çok aratır

Avatar
ak partili 2013-12-09 23:38:41

fatih başkan bir ak partili olarak memleket için çalışmanı biliyoruz. hiç bir il başkanı halka partinin kapılarını bu kadar açmadı. halkla ilgilendin. halkın adamısın halk senin yanında. durmak yok yola devam

Avatar
ali 2013-12-09 23:35:28

sana tahmini oy oranını söylüyorum ak parti yüzde 70 mhp yüzde 20

Avatar
cengizb 2013-12-09 21:54:51

Bak Fatih Bey sende farkına varmışsın K.Maraş'ın sorunlarının olduğunu kendin söylüyorsun.Bu iş sizinle olmayacak belli.10 Yıldır çözmeyen AKP 10 yıl daha da çözemez.Tüm halk biliyor bunu artık.AKP zihniyeti bilmişliği bitecek inşallah.Sana güvensizlik hat safhada.Artık akp yok.Artık MHP var !!! MHP sonuna kadarr

Avatar
emin 2013-12-09 16:10:33

hüsrana uğrayacaksın erkoç bu defa sana oy yok.. hem bu seni çok aşar. poyrazı çok aratırsın bence

Avatar
inanmıyorum sana.. 2013-12-09 14:52:22

poyraz sadece park yaptı bu şehre neden başka bir proje vermedin anlatmadın adama. yazık değilmi bu şehrimize . bu defa akp ye oy yok kardeşim inanmıyorum sana.

Avatar
ALİ 2013-12-09 04:01:13

DURMAK YOK YOLA DEVAM 12 YILDIR OLDUĞU GİBİ...İCRAT OLMADAN

Avatar
ede 2013-12-08 17:28:09

maraş senle gurur duyuyor

Avatar
asil maraşlı 2013-12-07 15:57:10

bu hiç ortalıkta gözükmeyen kaybolan insanlar neden birilerinin bir yerlere geleceğini zannederek etraflarında gezerler anlamış değiliz ?bu ayrı konu ama bazı işlerin ehli olabilmek içinde işin ehli olması gerekli değilmi ya,da donanım olması gerekmiyormu o kişide, zor işler bu işler memleketin vay haline çok yazık doğru ya birileri nasıl olsa orası benim için sağlam seçim yerim nasıl olsa oy verirler diyordur ama bence çok yanılıyordur bu sefer bu kez sandal,yeyide koysan sandalye kazanır mantığı felsefesi bitecek artık kahramanmaraşta akıllı ve mantıklı olmalıyız bu kez olaya

Avatar
yaşar 2013-12-06 18:50:52

Erkoç K.Maraş için yeni bir soluk,yeni bir enerji .Genç,dinamik,idealist biri.Hayırlısı ile İnşallah seçimleri kazanır. K.Maraş için bir kazanım.Başarılar diliyorum.

Avatar
46maras46 2013-12-06 18:30:04

Erkoc biz bu sehirde yasiyoruz demis poyraz da 50 yildir marasta yasiyor ama sonuc ne icraat yok sadece bu sehirde yasamakla yetiniyorlar nerde yasadiginiz bizi ilgilendirmiyor sehrimize bir faydaniz olsun yeter.12 yil boyunca da bunu kanitladiniz zaten

Avatar
46 2013-12-06 16:36:43

Tahir akgemci den baska guvenecek kimsemiz yok fatih erkoc bu kadar yil gorev yapmamis olsaydi ona da bi sans verilsin isterdim fakat marasa hic bir katkida bulunmayarak kendini gosterdi şansını kaybetti artik yeni kisilere sans vermek gerek

Avatar
AH ERKOÇ 2013-12-06 15:03:23

EN SONUNDA İTİRAF ETTİN YA HELAL SANA BUZAMANA KADAR HEP PUSUDA BEKLEDİNİZ BİLİYORDUK AMA KİMSEYE SÖYLEMİYORDUK SAYIN POYRAZ ÇABALARKEN SİZ KOLTUĞUNUZDA PLAN YAPIYORDUNUZ BELKİ YİNE MARAŞ SİZİN OLACAK AMA BU HALK SİZLERİ HİÇ BİR ZAMAN AFFETMEYECEK POYRAZDANDA KÖTÜ OLDUĞUN AŞIKAR SALAK DEĞİLİZ

Avatar
vatandaş 2013-12-06 14:39:28

Ben akgemciye vereceğim adam gibi adam

Avatar
değişim 2013-12-06 14:18:47

urfa'nın yaptığı gibi ders verip şehrimize dikkatleri çekmemiz lazım başka yol yok

Avatar
Ali 2013-12-06 14:05:24

Peki sorunları biliyordunda bu zamana kadar neden çözmedin. Uzun dönem il başkanıydın. Seçildikten sonra sanki iş değişecek.

Avatar
ALİ 2013-12-06 13:57:26

BİR SONRAKİ YEREL SEÇİMLERDEDE K.MARAŞ GENÇLİK KOLLARI BANKANINI ADAY GÖSTERİRLER MARAŞTA BU NE ARKADAŞ İŞ YAPACAK İNSANLARMI BUNLAR

Avatar
007 2013-12-06 13:51:20

LAF DEĞİL İCRAAT LAZIM

Avatar
has maraşlı 2013-12-06 10:14:52

Arkadaşlar tamam oylar prof.Tahir AKGEMCİYE olsun. fakat bu adamda diğerleri gibi yaparsa ne olcak sonra oy ellerimiz kırılsaydı da bu adama oy vermeseydik demeyelim. onun için tahir bey bize yani maraş halkına garanti verecek yapamadığı anda istafa edecek. söze lafa kanmayalım artık hizmet isteyelim.

Avatar
özgür 2013-12-06 10:12:54

bu memleketi MHP veya chp'mi yönetiyorduki; sorunları biliyormuşsunuz. adama demezlermi onbir yıldır yönetiyorsunuzya, neden çözmediniz şimdimi aklınız başınıza geldi. bu memlekette merkez ilçe ve il başkanlığı yaptınızya bunları o zaman göremedinizmi. ayrıca siz kendinizi neden başkan gibi görmeye başladınız. herşeyi çantada keklik görüyorsunuz. ama unutmayın inşallah urfa halkının yaptığını bu halk size yaparda aklınızı başınıza alırsınız. rüşveti ve zinayı suç olmaktan çıkaran bir iktidarın kadınlar gününü kutlama hakkı yoktur.

Avatar
mustafa 2013-12-06 09:51:12

merak etmeyin uzaktan bakanımız syn recep tayyip erdoğan seçimden önce gelir maraş halkına 2 gaz verir oylar yüsde 90 nı bulur göreceksiniz maraş, maraş halkına 2 gaz ver canını iste biz anca kuru kuru şakşakcılık ve yalakalık yaparız onun içindirki hiç bir değerimiz yoktur ne gittiğimiz yerde ne oturduğumuz mecliste durmak yok cekete oy vermeye hizmet alamamaya devam k.maraş halkı

Avatar
bu defa 2013-12-06 09:42:59

bu defa değişim diyorum oyum tahir akgemciye

Avatar
Öz Kahramanmaraşlı 2013-12-06 09:08:03

Sorunlarını biliyorsunuzda neden halletmediniz. 4-5 dönemdir siz bu belediyenin sahibi değilmisiniz. Şikayet etmeye hakkınız bile yok halkımız inşallah bu şeçimlerde size gereken dersi verecektir.

Avatar
civcivler. 2013-12-06 08:52:22

yarım saat uzaktaki antep dekilerin çeyreğini yaparsan bile yater erkoç. şehirciliği onlardan öğrenebilirsin. uzağa gitmeye gerek yok biraz küçük atta civcivler yesinn....

Avatar
KÖSTEK 2013-12-06 08:44:49

FATİH ERKOÇ BU ŞEHİRLE DALGA GEÇİYOR YAZIKLAR OLSUN SANA SENİ ADAY GÖSTERENE.SORUNLARI BİLİYONDA NEDEN POYRAZA DESTEK OLMADIN DA KÖSTEK OLDUN BEN ERKOÇ DAN DAHA AKP LİYİM EMİNİM AMA BU DEFA TAHİR AKGEMCİ DİYORUM.

Avatar
okuyucu 2013-12-06 08:37:11

sen yolda yürümesini bilmiyorsun memleketimin sorunları neden bileceksin..

Avatar
asım 2013-12-06 08:24:20

MADEM ŞEHRİN SORUNLARINI BİLİYORSUNUZ BUZAMANA KADAR NEDEN BİR FAYDANIZ OLMADI KAÇ SENE BAŞKANLIK YAPTIN ŞİMDİ Mİ ŞEHRİN SORUNLARI AKLINIZA GELDİ YAZIK YA BU MİLLETE BEN AKP LİYİM AMA SİZE ASLA OY VERMEYECEĞİM.

Avatar
mustafa 2013-12-06 01:05:28

sen adayın kim olduğunu bilmiyorsun sanırım isteseydi zaten 12 yıldır bir şeyler yapabilirdi ama istemiyor akp den bu şehre hizzmet gelmeyecek bunu poyraz ile gördük bir daha akpli belediye yok belediye seçimlerinde akp ye oy yok başbakanın şehrimize layık gördüğü adaydan belli oldu hizmet edilip edilmeyeceği 12 yıldır bir civi bile çakmayan adam başkan olunca cebinden başka bir şey düşünmeyecektir... bu adam bize poyrazı bile aratacak düzeyde...

Avatar
Selim kişi 2013-12-06 00:15:59

Değerli Kahramanmaraş'lılar hemşehrilerimiz, 30 Mart yerel seçimleri Ak partl ile MHP seçimi değil, Bu seçim Ak Parti ile Bu şehrin yerlisi Prof.Dr. Tahir Akgemci arasındaki seçimdir. Zaten belediye ödenekleri her iktidara göre değil her Belediyeye eşit pay dağıtılmaktadır. İnşallah Mhp adayı Tahir Hoca bu seçimi kazanacaktır. Şehirde Ak Parti 'ye ve Adayı Fatih Erkoç'a karşı büyük bir sessiz tepki yumağı oluşmaktadır. Eğer bu tepki böyle giderse sonuç sürpriz olacaktır. İşte o zaman Iktidar K.Maraş'da biz nerede yanlış yaptık hesabını yapacaktır. Inanıyorum ki Tahir Bey bu şehri mükemmel bir şekilde yönetecektir.

Avatar
mehmet 2013-12-05 22:11:09

buyur benim sorunum var neden 10 yıldır dinlemedin

Avatar
Şehri okuyan 2013-12-05 21:08:04

Sayın Erkoç umarım bu yorumları okuyorsunuzdur bu şehir okadar çok şgüzel şeyleri hak ediyorki sayın poyraz bu şehir için bir talihsizlikti şehri 20 yıl geriye götürdü umarım siz de aynı şeyleri yapmazsınız belli çevrelerin sözüyle değilde memleketin halkın isteklerini yerine getirirsibniz ve şehir alt geçitleriyle köprülü kavşaklarıyla modern şehir içi toplu taşımayla ve yamasız asvaltla düzgün yeni çevre yollarını yaparak taktir kazanırsınız yok sa inek sağılsada sağılmasada bir tas sütümüz var zihniyetine sığınılmaz

Avatar
oğuzhan 2013-12-05 20:52:46

hayaller kurmamız lazım parti zihniyetinden kurtulup hayaller kurmamız lazım.hemde çok büyük hayaller kurmamız lazım.umudumuzun olması lazım hemde çok büyük bir umudumuzun olması lazım.lazım ki hayallerimizden vazgeçeceğimiz anda , umudumuzu yitirdiğimiz anda o umut bizi hayallerimize sıkı sıkı bağlasın bağlasınki hayallerimize ulaşalım.işte o ümit o fırsat prof.doktor TAHİR AKGEMCİ.umudumuz için hayallerimiz için işi bir kezde bilene bırakalım bırakalımki umidimizi kaybetmeyelim...bu yüzden herkesi bu seçimde MHP ye oy verme fırsatını değerlendirmeye davet ediyorum.

Avatar
arif 2013-12-05 20:44:11

bir adayın en zor görevi olan dürüstlüğüne inandırmayı tahir akgemcinin gerçekleştiğini düşünüyorum bu yüzden oyum MHP ye

Avatar
misafir 2013-12-05 20:38:26

sehrimizin sorunu varsa siz ne yaptiniz o zaman?belediyede herzaman sizler oturdunuz.evet hakikaten oturmussunuz.oyler MHP ye

Avatar
murat dağhan 2013-12-05 20:37:17

bizde maraş halkı olarak artık kimin hizmet verip vermeyeceğini çok iyi biliyoruz sayın Erkoç.bu yüzden oyumuz tahir akgemciye.farkettiyseniz oyum mhp ye değil tahir akgemciye dedim .çünkü şunu anlamamız gerekiyor ki belediye seçimleriyle genel secimler çok farklı

Avatar
maraşlı ede 2013-12-05 19:58:45

Yemiyoruz koçum bunları artık yürrüüüüüüüü

Avatar
hamza 2013-12-05 19:52:29

mademki biliyordun nicin ilgilenmedin kaçyildır ikdidar dasın

Avatar
hamza 2013-12-05 19:51:12

madem k.maraşın sorunlarını biliyordunda neden ilgilenmedin

Avatar
semih yalçın 2013-12-05 19:16:52

12 yıl oldu sayın erkoç bir 5 yıl daha istemeyin hangi sorunları çözebildiniz milleti kandırmayın artık.bu sefer mhp diyeceğiz inşallah...

Avatar
Murat kızıl 2013-12-05 19:02:00

Sayın Fatih Etkoç sen sorunları bilebilirsiniz ama çözecek kapasitede değilsin. Bu işler tecrübe ister,ekip ister bu yanındaki ekiplerle mi Kahramanmaraş'ın sorunlarını çözeceksin. Siz zahmet etmeyin MHP adayı Tahir Akgemci Hoca bu sorunları çözecek vizyona sahip bir yapıda. Ak Parti bu seçimde büyük yenilgi alacak gibi,seçimler MHP'ye hayırlı olsun.

Avatar
tolga 2013-12-05 18:58:57

dusunuyorumda acaba fatih erkoc bagimsiz yada baska partiden olsaydi oy verirmiydiniz? bu kadar yalaka ve menfaat bekleyenler yaninda olurmuydu? orada da fatih burada da fatih.sahis ayni sahis.ne olur iyi dusunelim cocuklarimizin gelecegini,sehrimizin gelecegini dusunun. iktidar partisi diye cok hizmet alacagimiz anlamina gelmez. nitekim hep denedik ama olmadi.ne var sanki bu sefer tabulari yiksak. elimiz kirilmaz ya! inanin hicbir sey kaybetmeyiz. zaten yok zaten yok...

Avatar
cenk 2013-12-05 18:48:04

biliyordun da niye yardim etmedin.kendi partinin belediye baskanini baltalayip,sonra ben yaptim olacak ha? bircok projeye engel oldugunu cok iyi biliyor bu halk. mesela alt gecitlere hep sen ve yandaslarin engel oldu. sonra poyraz'i beceriksiz lanse ederek alasagi ettiniz. yemin ediyorum aleyhinize calisacagim.bu sehrin aradigi kisi siz degildiniz.yazik oldu.

Avatar
mustafa 2013-12-05 18:47:31

kentin en büyük sorunu sensin syn erkoç poyrozdan kurtulduk derken yeni bir sorunumuz oldu giden geleni aratacak anlaşılan inşallah cekete oy vermeye devam syn k.maraş halkı

Avatar
Öz Marasli 2013-12-05 18:29:16

Sorunlari iyi biliyordunda 12 senedir nerdeydin. Niye bu sorunlarin cözülmesi icin caba göstermedin. Tasin altina elini koysaydin. Demek ki senin hesaplarin baskaymis.

Avatar
Gurbetçi 2013-12-05 18:26:52

vah benim zavallı memleketim. vah. yazık oldu. 4 yıl daha çöpe gidecek. biraz akıllanın da e yerine @'la kazandırın şunlara. belki kafalarına dank eder o zaman.

Avatar
park sorunu 2013-12-05 18:14:24

başkan kazanırsan inş önce carşıdaki arac park kaldır 10 dakika durup enayi gibi soyulmak istemiyoruz bu uykulama türkiyede kaç ilde var araştırın ondan sonra yapın

Avatar
muammer 2013-12-05 18:04:42

ve şunuda belirteyim halk bilinçli olursa dağdaki çoban olsa belediye başkanı çalıştırır, bilinçsiz olursa dünyanın en iyi uzmanı gelse boş, yatırır.

Avatar
muammer 2013-12-05 18:02:18

biliyordun da niye mustafa poyrazı uyarmak yerine alkışlıyordun. ahhhh şu maraşlım bir bilinçlense size gerek kalmaz hakettiği yere ulaşır.

Avatar
46 2013-12-05 17:56:00

Dalga mi geciyordunuz ya bu zamana kadar biliyordunuzda cozum uretmediniz

Avatar
Öz Maras li 2013-12-05 17:51:42

Site Yönetimine Akp nin adayi belli olduktan sonra. Devamli bu aday ile ilgili haber yapiyorsunuz. Oysa ilkeli dogru tarafsiz habercilik sizin sloganiniz. Sanki bu adayin secim bürosu gibi calisiyorsunuz. Nerde kaldi sizin tarafsizliginiz'?

Avatar
Öz Marasli 2013-12-05 17:31:07

Tebrikler ne güzel yazmissin. Adeta duygularima tercüman olmussun. Insallah Tahir Akgemci secilir. Artik partiye degil adaya oy verme zamani. Artik Marasli da bu adayi secerse daha da söylenecek söz yok. Sadece Akp nin diger illerde gösterdigi adaylara bakin iclerinde en tecrübesizi bizimkidir. Artik degisim zamani. Biraz sagduyu ve mantik ile secmenimiz düsünse Tahir Hoca secilir. Oyum Tahir Hoca ya. Öz gecmisini okuyunuz ve sehrimiz icin ne kadar büyük bir nimet oldugunu anlarsiniz.

Avatar
ak gençlik 2013-12-05 17:30:27

bu zamana kadar ihale rant peşinde koşmaktan sorunalrı göremıyrodun sanrıırm akp olarak sana oy yok yalanalra karnımız tok artık askerlıgını bile yapmamış bizde askerligini yapmayana kız bile vermezler sen oy istıyrosun utanmadan

Avatar
46 mrs 2013-12-05 17:28:02

Simdi mi akliniza geldi sorunlar Maras yillardir ayni da siz nerdeydiniz

Avatar
cemal 2013-12-05 17:22:30

seçimden sonra tekrar il başkanı olursa ne mutlu kendine...

Avatar
topal ali 2013-12-05 17:20:34

sorunları bende biliyom arkadaşım amele hüseyin de biliyo bizdemi aday olsaydık diyorum kendi kendime :)

Avatar
SÜTCÜİMAM TORUNU 2013-12-05 17:16:58

bu güne kadar ne yaptın be bundam sonra ne yapacan hikayeye karnımız tok malesef iki oy var sana biri bile yok

Avatar
Sıradan Vatandaş 2013-12-05 16:49:28

YIllardır zaten bu sorunlar yokmuydu madem biliyodunuzda neden önleminizi almadınız.Her dönem oy verdim ama bundan sonra oyum MHP'ye

Avatar
ömer 2013-12-05 16:48:54

bılıyormus 10 yıldır il baskanıydın neden mudahale etmedın o zaman guldurmeyın benı ben bu zamana kadar erdogan ıcın sızlere oy verdık ama marasın bır ceza vermesı lazım hatalar uzerıneee

Avatar
dumlupınar 2013-12-05 16:31:29

poyraz ile muhalefetmiydin fatih erkoç.

Avatar
yılmaz 2013-12-05 16:27:17

fatih bey bu konuşmayla bu güzel insanlarımza saygısızlık ediyon ayıp ya.keşke antep e bağlansan daha iyi hizmet alırız bence..

Avatar
metin 2013-12-05 16:26:49

yalakalara hayırlı olsun

Avatar
tepki oyu 2013-12-05 16:23:26

şunu söyleyim arkadaşlar vatandaşlardan erkoç ismine çok tepki var.bir tayyipci olarak tepki oyum mhp ye.

Avatar
m_46 2013-12-05 16:21:25

Bilmeden tanımadan görmeden nasıl insanları hemen dar ağacına koyuyorsunuz.Durun bakalım vardır bunda da bir hayır.Rabbim bilmiyor mu en iyisini.Herkes başkan herkes mühendis zaten güzelim şehrimde.Allah sonumuzu hayır etsin inşallah...

Avatar
ARARIZZ 2013-12-05 16:21:01

KİMİ KANDIRIYORSUN FATİH ERKOÇ. MARAŞ LILARLA Bİ DE DALGA GEÇİYORSUN. POYRAZ UZAYDAMIYDI NEDEN YARDIMCI OLMADIN O ZAMANÇ ÇOK ARARIZ POYRAZI ÇOK..

Avatar
kaleli 2013-12-05 16:17:43

sorunları biliyordunda neden yardımcı olmadın poyraza.. yazıklar olsun seni aday gösteren başbakana..

Avatar
hacı ali 2013-12-05 16:16:08

büyükşehirde başarılar. fatih erkoç a hayırlı olsun

Avatar
4646 2013-12-05 16:01:27

sana hayırlı olsun. şak şak şak çı

Avatar
MHT 2013-12-05 15:49:36

GELBİRAZDA SEN OYALAN BU ZAMANA KADAR HARCADIĞIN MASRAFI KURTAR BARİ

Avatar
MHT 2013-12-05 15:45:52

dostum size katılmamak ne mümkün-Körler okulunun lambası yanmış kimene ? şu bir gerçekki herşeyi çokbilen HİÇ BİRŞEY BİLMEDİĞİNİN DELALETİ O KİŞİ buzamana kadar şahsi olarak KİMİN NE işine yaramış zavallı BARİ Mustafa POYRAZ kalaydı

Avatar
HEY YAVRUM 2013-12-05 15:40:59

ŞİMDİYE KADAR BİLMİYORDUNUZ YANİ ERKOÇ YADA BİLİPTE BİLMEMEZLİKTEN Mİ GELDİNİZ KİNE ?

Avatar
edee46 2013-12-05 15:33:32

maraş beledşye başkan adayına bu yakışmadı daha önce il başkanı idin o zaman sen bu memlekettende memlekette yaşayanlardanda habersizdin sizin ve akp li maraşlı millet vekillerinin hiç birinizin en ufak bir projesi olamaz siyaset adamıda olmaz sizden başbakanın sayesinde rüyanızda göremeyeceginiz yerlere geldiniz ak partinin genel başkanı r.tayip erdogan degilde başkası olsa inanın barajı bile gecemezsiniz siz seçilmiş degil atanmışsının gözümde şu an itibari ile yani emir uşagısın ak partinin ağa babalarının.

Avatar
ALİ 2013-12-05 15:26:36

DİLİNE SAGLIK KARDEŞ

Avatar
sorun 2013-12-05 15:18:42

Sorun Kahramanmaraşlıların koyun olarak görülmesi. Maalesef size verilecek oyumuz kalmadı... 10 senedir aldıklarınıza sayın.

Avatar
vatandaş 2013-12-05 15:13:42

genç dinamik yüksek mühendis başkanıma hayırlı olsun

Avatar
yok yaaa 2013-12-05 15:11:35

memleketin sorunlarını biliyordun da çözümü için neden iktidar partisinin il başkanı olarak önce poyrazı sonra ise genel merkezi uyarmadın beyefendi.Demek ki o zamanda farklı hesaplar içerisindeydin.Merak etme belediye başkanlığı seçiminde büyük ihtimal kazanacaksın ama, sanmaki senin hizmet adamı olduğuna inandıkları için değil, öncelikle seçmenimizin bilinçsiz oluşundan(genel ve yerel seçimi karıştırmasından dolayı) daha sonra yalakalardan dolayı ve sırf akp den aday olduğundan dolayı... YAZIKLAR OLSUN böyle seçmene...

Avatar
BİROL 2013-12-05 15:09:10

BİLİYONUZ DA BUZAMANA KADAR NİYE BİLMİYODUZ OY YOK SİZLER ARTIK YETER

Avatar
kazim 2013-12-05 15:03:31

sorunlari biliyordunuz 12 senedir neredeydiniz. Akp ye oy vermis birisi olarak bu sene bu sehri harap ettiginiz icin size oy vermicem.

Avatar
hakan 2013-12-05 14:54:46

başkanım Allah yolunuzu açık eylesin

Avatar
error 2013-12-05 14:52:06

sana oy vermem birader.

banner122

banner215

banner124

banner154

banner126

banner191