Haber46'nın yaptığı İyi Partili ilk seçim anketi sonuçlandı!

Meral Akşener'in liderliği yaptığı İyi Parti'nin kurulmasının ardından kamuoyunun nabzını tutmak amacıyla Kahramanmaraş Haber Sitesi haber46 tarafından yapılan seçim anketi sona erdi. Toplam 13912 kişinin oy kullandığı anketin çarpıcı sonuçları haberimizde.

Haber46'nın yaptığı İyi Partili ilk seçim anketi sonuçlandı!

Meral Akşener'in liderliği yaptığı İyi Parti'nin kurulmasının ardından kamuoyunun nabzını tutmak amacıyla Kahramanmaraş Haber Sitesi haber46 tarafından yapılan seçim anketi sona erdi. Toplam 13912 kişinin oy kullandığı anketin çarpıcı sonuçları haberimizde.

21 Aralık 2017 Perşembe 21:40
Haber46'nın yaptığı İyi Partili ilk seçim anketi sonuçlandı!
banner208

Meral Akşener'in liderliği yaptığı İyi Parti'nin kurulmasının ardından kamuoyunun nabzını tutmak amacıyla haber46 tarafından yapılan seçim anketi sona erdi. Toplam 13912 kişinin oy kullandığı anketin çarpıcı sonuçları haberimizde.

Öncelikle Anket Sonuçlarına Göre Hangi Partinin kaç oy aldığını açıklayalım:

5002 OY İYİ Parti

4664 OY Ak Parti

2579 OY Milliyetçi Hareket Partisi

963 OY Cumhuriyet Halk Partisi

704 OY Diğer Bir Parti

Ankete ayrıca toplamda 157 yorum yazıldı. 

Ankete bir cihazdan sadece bir oy kullanıldı. Çeşitli hilelerle birden fazla oy kullanmak isteyenlerin oyları ise yazılımcı ekip tarafından titizlikle temizlendi. 

Peki bu anket ne ifade ediyor?

İnternette yapılan anketler yüzyüze ya da telefonla yapılan anketler gibi güvenilirliği yüksek anketler değildir. Gerçek seçim anketlerinde hata payı yüzde 2-4 arası değişirken internette yapılan anketlerde bu pay yüzde 70-80'leri bile bulabilir.

İnternet Anketleri gerçek oyu değil ama seçmendeki gerçek heyecanı ortaya koyması bakımından önemlidir. Anketi değerlendirdiğimizde İYİ PARTİ seçmeninin büyük bir heyecan içinde olduğu ve seçmende heyecan uyandıracak bu tür çalışmalara büyük önem verdikleri sonucuna varabiliriz.

Bu yönüyle baktığımızda İYİ PARTİ'nin oy oranı değil ama partiyi heyecanla karşılama oranının bu denli yüksek olduğunu ifade edebiliriz.

Bu heyecanın seçime kadar devam edip etmeyeceğini ve nasıl bir sonuç ortaya koyacağını ise fazla uzakta olmayan ilk seçimlerde göreceğiz.

Son Güncelleme: 21.12.2017 21:57
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Hacı barkan 2017-12-25 23:29:53

Bunlar kendi akıllarini yönetemeyenler dir,ülkeyi yönetmek beklenemez.ben de bu sefer akpye vermicem.mhp düşünüyorum
.

Avatar
enes 2017-12-25 18:01:32

aç tavuk kendini mısır ambarında zannedermiş

Avatar
sedat 2017-12-25 14:15:31

''Ben AKPARTİYE DEĞİL TAYİP REİSE OY VERİYORUM'' işte bu cümleden dolayı Kahramanmaraş olarak sürekli siyasetçilerimizi ve belediye başkanlarımızı eleştiriyoruz suçluyoruz yedi uyurlar vs diyoruz niye Gaziantep Eskişehir mersin adana malatya öyle demiyor niye onların hizmetleri bol en basitinden hızlı tren niye oralardan geçecek şanlıurfa bizden daha mı çok seviyor Sayın Cumhurbaşkanını bence azıcık da iğneyi kendimize batıralım ki herşey daha İYİ olsun

Avatar
Cemre 2017-12-24 08:18:52

insanlara geçmişte yaşadıkları yetmemiş sanırım hastane kuyruklari yağ kuyruklari ama bizim milletimiz rezilligi seviyor onlara solcuların yaptıkları az bile ben akpartiye değil cumhurbaşkanınin iman gücüne inanıyorum Allah yar ve yardımcısı olsun

Avatar
mak 2017-12-23 19:49:52

15 temmuz2016 olmadı, 15 temmuz 2018 mi?meral nine git torunlarına masal anlat.

Avatar
eeee 2017-12-23 19:18:19

İYİ PARTİ İYİ GELECEK ARTIK DEGİŞME ZAMANI

Avatar
Ali 2017-12-23 16:59:29

Böyle bir İYİ heyecana hiç olmadığı kadar ihtiyaç var

Avatar
Osman Çalık 2017-12-23 00:36:27

Laf salatasına devam akp trolleri, seçimlerden sonrada burada yorumlarınızı bekliyorum. Ağ babalarinizida. İyi parti herkese iyi gelecek. Kimsenin zoruna gitmesin.

Avatar
RAMAZAN P. 2017-12-22 21:25:17

EKİBİNİZE ÇALIŞMALARINDA BAŞARILAR DİLERİM.

Avatar
Serdar 2017-12-22 18:33:17

Millet uyandi artık akp devri bitmek üzere

Avatar
KAHRAMANMARAŞLI 2017-12-22 15:59:21

ALIR ALIR ARTIK SEÇİMDE NEYİ ALIRSA :)))))))))))))))))))))))
AKPARTİNİN TOZUNA YETİŞEMEZ ;)

Avatar
sonuna kadar reis 2017-12-22 10:11:51

Sevinsin garipler..............

Avatar
şaban 2017-12-22 10:05:00

iyici yiyici hepsi aynı bos vaktinizde bile konusmaya degmez Allah devletimize zeval vermesin verirse yiyiciside iyiciside içiciside yüzünüze bakmaz :) bir dost

Avatar
Neden İYİ Parti kazandı? 2017-12-22 09:48:08

Açıkça konuşmak gerekirse İYİ Partililer whatsapp Sms telefon açma vs vs. her türlü oy toplayarak bu anketi kazandı seçimde görüşürüz :) Sonuna kadar RTE

Avatar
Peeh 2017-12-22 09:39:21

Yazıklar olsun MHP li herkes iyi partiye vermiş birde mesaj atıyorlar telefonuma oy kullan iyi partiye ver diye.................

Avatar
süleyman 2017-12-22 07:53:35

Niye sevinsinler onlar iyici ise siz yiyicisiniz :)

Avatar
SARI 2017-12-21 23:44:26

insan lar acaba gece yattıgın da kendine sormuyormu kendiyle yalnız kaldıgında bu gün neyaptım bir insana kendi kurnaz sananlar kendi cok bılen ler kimi kandırdınız öylesine işte

Avatar
AFFETMMEZ 2017-12-21 21:59:47

Seçimde görüşürüz İYİCİLER:)

Avatar
Soner 2017-12-21 21:55:22

Sevinsinler diye İYİ Parti yi seçtim :) Seçimde üzüldüklerini görmek daha iyi oluyor :) Sonuna kadar RTE ;)

Misafir Avatar
RTE 2017-12-21 21:57:58 @Soner

Adamsın valla bende öyle yaptım sevinsin garipler :D

Beğenmedim! (25)
Avatar
Caner 2017-12-21 21:49:33

Oğlum bile İYİ Partili olmuş daha ne olduğunu bile bilmiyor :) Kayı simgesinden dolayı sanırım

Avatar