İstanbul'dan Kahramanmaraş Büyükşehir'e Yönetici Yağacak

Ak Parti'nin 23 Haziran'da yapılan İstanbul seçimlerini kaybetmesinin ardından İstanbul Büyükşehir Belediyesi'ndeki bazı yöneticilerin Kahramanmaraş Büyükşehir'de daire başkanı ve müdür olarak görevlendirileceği iddia ediliyor.

İstanbul'dan Kahramanmaraş Büyükşehir'e Yönetici Yağacak

Ak Parti'nin İstanbul seçimlerini kaybetmesinin ardından İstanbul Büyükşehir Belediyesi'ndeki bazı yöneticilerin Kahramanmaraş Büyükşehir'de  daire başkanı ve müdür olarak görevlendirileceği iddia ediliyor.

31 Mart 2019 tarihinde yapılan genel seçimlerde Ak Parti'den kahramanmaraş Büyükşehir Belediye Başkanı olarak seçilen Hayrettin Güngör bazı makamlara görevlendirmeler yaptı ancak kadrosunu tam olarak oluşturmadı. Güngör'ün kadrosunu oluşturmada ağır davranması "İstanbul seçimlerinin beklenildiği" şeklinde yorumlara neden olmuştu.

23 Haziran'da yenilenen seçimi Ekrem İmamoğlu'nun kazanmasının ardından Başkan Güngör'ün kadrosunu İstanbul Büyükşehir'deki bazı yöneticilerle doldurması bekleniyor. Alınan kulis bilgilere göre Başkan Güngör, en az 2-3 ismi Kahramanmaraş Büyükşehir'de belirlediği bazı görevlere getirecek.

Önümüzdeki günlerde konuyla ilgili ciddi gelişmeler yaşanması bekleniyor.

YORUM EKLE
YORUMLAR
rozturk.59
rozturk.59 - 3 ay Önce

İmamoğlu Korkusundan Kaçanlara K. Maraş Kucak mı Açacak...!!!??? :))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Hacı vat
Hacı vat @rozturk.59 - 3 ay Önce

Atom karpuzdanda kaçiyorlardı sana sorsan ne oldu.

Özet
Özet - 3 ay Önce

İstanbul a ne faydaları olmuş ki Maraş a olacak, yiyici takım yada bankamatik memurları iseler hiç gelmesinler, Maraş a hizmet edecek adam lazım.

ALİ YILDIRIM
ALİ YILDIRIM - 3 ay Önce

çiftlik ya yerleştirin aman boşta kalmasınlar

kahramankentli
kahramankentli - 3 ay Önce

bereket versin adam o koltuga oturduğu günden beri çalışacağı kadroyu kurmaya çalışıyor
yok bu gün falan birimin müdürlerini istifa ettirdi yok filanca birim kapandı v.s
4 ay olacak neredeyse yarım bırakılan köprü ve alt geçitleri gündeme taşımak varken yapılan habere bak güngör de güngör artık bırakın da biraz biz güngör'elim..

Aaa
Aaa @kahramankentli - 3 ay Önce

Çok doğru

veli
veli - 3 ay Önce

siz iş yapmaya başlayana kadar bir yıl geçecek

Werde
Werde - 3 ay Önce

İstanbulu talan edenler Maraşta kaldığı yerdenbdevam etsinler diye mi.

dursun
dursun - 3 ay Önce

empati ... başarılı olsalar belediyeyi kaybetmezlerdi ne gerek var şimdi... cevval maraşlı teknik insanlara ihtiyacı var belediyenin arif şen gibi fosillere değil...

odiseur
odiseur - 3 ay Önce

KAHRAMANMARAŞ NÜFUSUNA KAYITLI HEMŞERİMİZ İÇERİSİNDEN YÖNETİCİ OLMAZSA NİYE KAHRAMANMARAŞLI BİRİNİ SEÇTİNİZ EY EDELER

drsn
drsn - 3 ay Önce

kılavuzlu gölkent mahallesinde üstün hizmetleri bir kenara bırakında kaldırım yapmayan topu birbirine atan büyükşehir ve 12 şubat belediyesi yetkilileri tebrikler (gölkent ve kılavuzlu mesire alanı arasında yaya yolu yani kaldırım istiyoruz)

şahin kanat
şahin kanat - 3 ay Önce

istanbulu çok becerdiler ya,, he maraş a gelsinler.

46
46 - 3 ay Önce

yandaşlar asla işsiz kalmaz

???
??? - 3 ay Önce

Sizin yapacağınız haberi .........!!!!
Başlığa bakarsan sanki tüm belediye kadrosunu İstanbul'dan getirecek zannedersin!!!

"Başkan Güngör'ün kadrosunu İstanbul Büyükşehir'deki bazı yöneticilerle doldurması bekleniyor. Alınan kulis bilgilere göre Başkan Güngör, en az 2-3 ismi Kahramanmaraş Büyükşehir'de belirlediği bazı görevlere getirecek"

Hangisine inanalım?

En doğrusu bu
En doğrusu bu - 3 ay Önce

Başkana güveniyoruz. Daire başkanlarının ve müdürler komple değişmelidir. ÇİFTLİK olmaktan çıkmayan kurumdan hiçbir şey olmaz.

asılkahramanmaraşlı
asılkahramanmaraşlı - 3 ay Önce

İstanbulu bitirdiler, yiyecek bir şeyler kalmadı sıra geldi anadoluya...

Maraşlı
Maraşlı - 3 ay Önce

Oh be çok güzel uygulama en azından bişey bilmeyen görmemiş müdürler olmayacak.Avrasya tüneli 3.köprü projelerini görmüş adamlar gelecek

musatafa
musatafa - 3 ay Önce

belediyede calısma yok zaten suya elektriğe zam yolda iştanbulda iş kalmadıda maraş geliyo

MİSAFİR
MİSAFİR - 3 ay Önce

Yetrince dinlendi başkan artık çalışmaya başlasa yoksa projelerini 2. dönememi saklıyor

onikişubat
onikişubat - 3 ay Önce

bu haberi Kahramanmaraşta yaşan nitelikli insanlara nisbet diye mi yaptınız?

serkan
serkan - 3 ay Önce

mabadınızdan uydurmayın adamın yanına istediğiniz zaman gidiyorsunuz sorsanıza böyle bişey varmı diye...bumu sorumlu habercilik

ali ak
ali ak - 3 ay Önce

onu bunu bilmem kardeşim Tayyip Erdoğan gece gündüz çalışacak ama kimileri partiden nemalanacak kimileri belediyeden kimileri makam mevki makam otosu peşinde koşacak yetti artık kaybedilen belediyelerden belli değilmi demekki yeterli çaba hizmet yapmamış kimileri şahsi hesabına ak parti belediye vs kullanmış.. atın artık şu keneleri belediyeden partiden vs.. bu nemalananlar yarın chp hdp gelsin emin olun oranın bir numaralı müdavimi olurlar...

KORKUSUZKURT
KORKUSUZKURT - 3 ay Önce

KENDİ ŞEHRİ TANIMIYO ZATEN BİDE İTHAL İDARECİLERLE DOLDURSUN BELEDİYEYİ DAHA BİR İCRAAT GÖREMEDİK BU GİDİŞLEDE GÖREMEYİZ KADROSUNU KURMAK YENİMİ DÜŞMÜŞ AKLINA BAŞKAN SEÇİLMEDEN ÖNCE DÜŞÜNEYDİ BUNLARI MİLLETLE DALGAMI GEÇİYONUZ ALLAHISEN HAL KAVŞAĞI GÖZ ÖNÜNDE PİAZZA CİVARI TRAFİK FELÇ ŞEHRİ TANISA HEM KÖPRÜDE HEM HAL KAVŞAĞINDA ÇAILŞMAYA İZİN VERMEZDİ DAHA BU BİZİM GÖRDÜĞÜMÜZ ARTIK DAHA NEZAMAN ŞEHRİ TANIRSA BEYİMİZ ÇALIŞACAK Bİ KADROYU OLUŞTURURSA İNŞALLAH SANKİ ÇOCUK KANDIRIYONUZ LA 20 YILDIR İKTİDARSINIZ HANGİ KADRODAN BAHSEDİYONUZ CAAAAAAAAAAAAAAAAAAAZZZZZZZZZZZZZZZZZ..........

EDE
EDE - 3 ay Önce

O GELMİŞ BU GELMİŞ MESELE DEĞİL MESELE BİR AN ÖNCE YOLLARIN BİTMESİ ŞEHRİMİZE HİZMET GELMESİ.AMA BİZİM K.MARAŞ TA HAKKINI ARAYAN YOK Kİ VER OYU VER OYU NE OLURSA OLSUN.

Hasan
Hasan - 3 ay Önce

Başkanım iyisini bilir.daha önceki yöneticileri chp li belediye başkanı getirdi.onlarin gitmesi lazım.dogrusu başkanımız bilir

Mahmut
Mahmut - 3 ay Önce

Yeter yeter bittiniz zaten hayrettin efendi işine bak işine

Saadet
Saadet - 3 ay Önce

Kurtuluşun 100. Yılı hani kutlamalar

Necmeddin Kuyucu
Necmeddin Kuyucu - 3 ay Önce

Ali Öztunç'a oy vermediniz... Çekin cezasını...

serkan
serkan @Necmeddin Kuyucu - 3 ay Önce

günahımı gene vermem

maraşlı
maraşlı - 3 ay Önce

Hizmet bekliyoruz ama büyük şehir belediyesinin kasası boş diyorlar sayın erkoç ileri derecede hizmet yaptığı için borç batağında bir belediye bırakmış bence şimdiki belediye başkanı bir şeyler yapacak ama her şey imkan dahilinde

Mehmet
Mehmet - 3 ay Önce

Doğru ya ıstanbulu yönetecek akp li kalmayınca k.maraş için mi arıyoruz.


SIRADAKİ HABER

banner122