İşte 61. hükümet kabine listesi

Başbakan Erdoğan bugün Cumhurbaşkanı Abdullah Gül'e 61. hükümet kabine listesini sundu..

İşte 61. hükümet kabine listesi

Başbakan Erdoğan bugün Cumhurbaşkanı Abdullah Gül'e 61. hükümet kabine listesini sundu..

06 Temmuz 2011 Çarşamba 13:44
İşte 61. hükümet kabine listesi
banner208
Cumhurbaşkanı Gül ile 1 saat görüşen Erdoğan, Başbakan'lık binasına geldi. Başbakan Recep Tayyip Erdoğan'ın Köşk'e sunduğu yeni kabine listesini Başbakanlık'ta düzenlediği basın toplantısında açıkladı.. Erdoğan yaptığı açıklamada, Türkiye Cumhuriyeti Anayasasının 109. maddesi uyarınca Bakanlar Kurulu'nun İstanbul Milletvekili Sayın Recep Tayyip Erdoğan tarafından kurulması uygun görülmüştür. 61. Bakanlar Kurulu listesini takdim ediyorum. Başbakan yardımcıları 4 kişiden oluşuyor. dedi.. İşte isim isim yeni bakanlıklar ve başlarına geçecek isimler: - Başbakan Recep Tayyip Erdoğan - 4 Başbakan Yardımcısı: Bülent Arınç Ali Babacan Beşir Atalay Bekir Bozdağ, Alfabetik sıralamaya göre bakanlıklar ise; - Adalet Bakanlığı: Sadullah Ergin - Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığı (Yeni bakanlık): - Avrupa Birliği Bakanlığı (Yeni bakanlık): Egemen Bağış - Bilim, Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı (Yeni bakanlık): Nihat Ergün - Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı: Faruk Çelik - Çevre ve Şehircilik Bakanlığı (Yeni Bakanlık): Erdoğan Bayraktar - Dışişleri Bakanlığı: Ahmet Davutoğlu - Ekonomi Bakanlığı (Yeni bakanlık): Zafer Çağlayan - Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanlığı: Taner Yıldız - Gençlik ve Spor Bakanlığı (Yeni bakanlık): Suat Kılıç - Gıda, Tarım ve Hayvancılık Bakanlığı (Yeni bakanlık): Mehdi Eker - Gümrük ve Ticaret Bakanlığı (Yeni bakanlık): Hayati Yazıcı - İçişleri Bakanlığı: İdris Naim Şahin - Kalkınma Bakanlığı (Yeni bakanlık): Vedat Yılmaz - Kültür ve Turizm Bakanlığı: Ertuğrul Günay - Maliye Bakanlığı: Mehmet Şimşek - Milli Eğitim Bakanlığı: Ömer Dinçer - Milli Savunma Bakanlığı: İsmet Yılmaz - Orman ve Su Bakanlığı: Veysel Eroğlu - Sağlık Bakanlığı: Recep Akdağ - Ulaştırma Bakanlığı: Binali Yıldırım
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
nursude 2011-07-09 15:05:32

siz bir AKP ler olarak çokkkkkkkkkkk beklersiniz BAKANLIGI size bol bol makarna ve kömür geliyorya siz onların alın keyfinize bakın.

Avatar
ŞİMALYILDIZI 2011-07-09 13:06:03

MALESEF 61 HÜKÜMETE'DE KAHRAMANMARAŞA BAKANLIK YOK DEMEKİ BAKANLIK YAPABİLECEK KAPASİTEYİ BAŞBAKAN GÖRMEMİŞ OLACAKİ BU YÖNDE KARAR VERMİŞTİR. NE DİYELİM SAGLIK MALIK OLSUN BİRSONRAKİ SEÇİMDE OLUR İNŞALLAH.

Avatar
Emre 2011-07-08 20:52:55

Bir gün elbet bakan verilir bu şehre.
bakalım o zaman ne diyeceksiniz?

Avatar
ayran çiğnemez 2011-07-08 10:33:14

EDELERİM ÇOK KOMİK DURUMA DÜŞTÜK.TAYYİP AMCA GELDİ YALANLARINI SÖYLEDİ,BİZDE EDELER OLARAK YEDİK.HİÇ BİR ZAMAN AKPYE OY VERMEDİM.VERENLERİN DE ELİNE SAĞLIK DİYORUM.HERŞEYDEN ÖNCE KENDİNİZE SUÇ BULUN ÇÜNKÜ OY VEREN BİZLERİZ.ALLAH BİZE BİR BELEDİYE VERDİ,BİZDE GEÇİNİP GİDİYORUZ.SÖZÜM ANLAYANA...

Avatar
Ali BOZDOĞAN 2011-07-08 10:11:40

Ne olacak bakan olunca açıklasın birisi demiş, arkadaş Mehmet Sağlam'ın bakanlık yaptığı dönem Kahramanmaraş okul istatistiklerine bak derslik sayısına bak, klasik MHP'li lafları imiş filan yav senin bu tavrın klasik Maraşlı tavrı işte başka bişe demiyorum, Bana şunu söyle MAraş Eğitim de (SBS, LYS, Başarısı sıralamasında Türkiye'de kaçıncı sırada, Hastanelerde ki yoğun bakım yatak sırası vs. de kaçıncı sırada, Ulaşımda duble yollarının % ? kaçı tamamlandı) sen say bana 3 dönemdir deli gibi oy verip verip en son %70 le AKP'ye verdiğin desteğin karşılığını göster, hergün en az 3 ambulansın il dışına hasta götürüyor neden, bölge hastanesi kapıçamda kuruldu da bizim mi haberimiz yok.Kimse kendisine hakaret etmiyor üstüne alınıyosan o başka.

Avatar
halil 2011-07-08 08:18:21

maraşa hiç bakanlık yok ama bir aileye iki bakanlık veya maraşın üçte bir büyüklüğündeki orduya iki tane bakanlık.nasıl mı?savunma bakanı ismet yılmaz ile ulaştırma bakanı binali yıldırım birbiriyle bacanakdeğlmi? ikinci örnek kültür bakanı ertuğrul günay ile içişleri bakanı idris naim şahin aynı ilden yani ikisi de ordulu.yani bir ile iki bakanlık üstelik bunlar kendi ili ordudan değil biri izmir diğeri bursadan vekil seçildiler.bize de bir parmak bal çaldılar işte grup başkan vekilliği

Avatar
dalga geçilen bir maraşlı 2011-07-08 00:17:52

erzuruma yapılan hastaneler istanbulda yok, doğuya yapılan yatırımların 10da biri maraşa yapılmıyor. Niye Mardin,Diyarbakır vs. vs. yollarını bakanlık yapıyor, bizimkinin bilmem ne kadarı il özel idaresi yapacakmış...2008den beri duble yollarımız bitmedi gitti. Niye Gaziantepin ,Diyarbakırın çılgın projeleri var bizim yok... niye Sanlıurfanın, Gaziantepin, Hatayın, Mersinin, Kayserinin bakanı sürekli varda bizim hiç bir zaman yok. Biri cevap versin. En bastakinden, en alttakine memleketim adına HARAM olsun, yazıklar olsun

Avatar
Emre 2011-07-07 22:34:35

Klasik, ezberlenmiş MHP'li sözleri.
Ne olacak bakan olunca, açıklasın biri.
Siz, kendi şehrinize hakaret etmeyi meslek edinmişsiniz.

Avatar
Mahser 2011-07-07 20:08:23

Mustafa Poyrazi Kaldirim Baskani yapinda bu Halkta sevinsin yahu :)

Saka maka bir yanada, farkina vardim Türkiye'nin en cok AKP ye oy veren illerden de biri Maras, yaklasik yüzde 70 oy. Bu ne demek? Diger illere baktigimizda Erzurum olsun veya basksa diger sehir olsun, verdikleri Oy ile bir Bakani cikartiyorlar. Simdi Adama demezler mi Bu ne perhiz bu ne lahana tursusu diye? Müstehak nedir bilir mi bu Millet? Iste müstahak buna diyilir! Genel Baskan Adayi vardi be, bos bosuna gitse bile bunlara giden oylardan yine iyidir.

Veballerine ortak olmak istemem zaten, hic vermedim zirnik kadar da vermem! Onlar zina ve Domuz eti serbestligi ile bu OYLARI aliyor daha1 Böyle vebale ortak olmaktan Allaha siginirim!

Aldatma kalkinma partisi!

Avatar
ERDEM EREN 2011-07-07 17:38:41

Ne geregi var bakanın başbakanımız varya birde alirıza açıkele hitaben ilçeleri çekememene şaşıyorum bir kuyruk acınmı var yoksa fransızmısın sen merkez ilçe muhabbetine bir daha girme çok ayıp

Avatar
bakan 2011-07-07 15:59:32

maraşa bakanlık verilmiş hemşerilerim uyuyanları uyandırmama bakanı..uyuyan halkı uyandırmamak üzere çalışan bir bakanlık...şehrimize hayırlı olsun..

Avatar
edemaş 2011-07-07 13:49:45

al bakanı ye tokatı

Avatar
gökhan 2011-07-07 12:55:20

ne kadar çok oy o kadar az yatırım,ne kadar az oy o kadar çok yatırım,akp nin politikası bu şekilde işliyor...

Avatar
mustafa 2011-07-07 12:51:34

aldın mı maraş bakan yerine 3 ün 1 rini tayyip bey saolsun.sen otur yerinde il yönetimi istifayı aklından bile geçirme niye geçiresinki baksana şehre güllük gülistanlık yatırımlar son sürat devam ediyor akp maraşa bakan veriyor istifa edip ne yapacaksınız.ilyönetimi size sesleniyorum komiksiniz

Avatar
mehmet_t 2011-07-07 12:00:45

selam arkadaşlar ve beklenen hükümet açıklandı bakıyorum bizim adaylar yine fos çıktı bir bakanlık bile verilmeyen açizane bir topluluk haline geldik bakıyoruz bakanlık verilen illere akp parti orda ne kadar oy almış demekki bu kadar çalışmayaçaksın yüzde yüz versende yine boş olaçakmış biz bundan sonra bağımzısız adaylarımı destekleyelim ne yapalım bakıyoruz doğuya yapılan yatırımları ne yapalımayaklanalımmı biz sana bu kadar oy verdik karşılığı bumu diye sizlere soruyorum sayğılarımla.?

Avatar
AVŞAR 2011-07-07 10:16:05

YA ALLAH AŞKINA AKP HÜKÜMETİNİN 3 DÖNEMİDİR YETMEDİMİ BİZ KAHRAMANMARAŞLILARI KANDIRMASI NEDEN BİZİM BİR BAKANIMIZ YOK.HER SEÇİMDE TÜRKİYE GENELİNDE EN YÜKSEK OYUN ALINDIĞI ŞEHİR KAHRAMANMARAŞ.YANİ BU NEDİR SAYGISIZLIK DEĞİLMİDİR BU HALKA ALAY ETMEK DEĞİLMİDİR BİRAZDA BU HALK LAYIK DEĞİL Mİ SANKİ BU KADAR BAŞARILI OLUNAN BİR İLE NEDEN KABİNEDE YER YOK YAZIK GERÇEKTEN YAZIK VE BİR OKADAR DA ACI VERİCİ BİR DURUM

Avatar
ŞİMALYILDIZI 2011-07-07 09:49:37

Başbakan 67 bakanlar kurulunu açıkladı daha önceki yazılarımdada vurgulamıştım Kahramanmaraş Akpartiye yine %67 oy ve 6 miletvekili vermiş olmasına ragmen Kahramanmaraşa yine bakanlık vermedi bunu anlamak mümkün degil Kahramanmaraş daha fazla yüzde kaç oy vermesi lazımki bakanlık alsın Bundan Önceki Hükümetler zamanında Kahramanmaraş Bakansız kalmamıştı ne diyelim yine Kahramanmaraş avcunu yaladı.

saygılarımla.

Avatar
gurbetçi 2011-07-07 08:41:24

Bütün hemşehrilerim gibi ben de gurbette hükümetin yeni kabinesini merak ve heyecanla bekledim.Malesef hayal kırıklığına uğradım.Ben ki üç dönemdir AKP'ye oy veren birisi olarak artık tak etti.Ne yapılmalı...Artık il başkanı,AKP'li belediye başkanları, milletvekilleri ne gerekiyorsa sesimizi duyurmalı.Biz onları bizim adımıza bizi temsil etmeleri için seçtik.Ya görevlerini yapsınlar ya da biz sizlerin hakkını savunamıyoruz deyip adam gibi olsunlar.

Avatar
Ali Rıza Açıkel 2011-07-07 08:31:48

Bakanlık şöyle dursun Kahramanmaraş merkezden milletvekilimiz varmı ki?

Avatar
maraşlı46 2011-07-07 04:33:45

herkes böyle yorumlar yapıyor ama gene seçim olsun gene maraş 1.parti olarak cıkaracaktır hiç boşa dil dökmeyin :D

Avatar
Güne Bakan 2011-07-07 01:51:37

Bakanınız R.T.ERDOĞAN memleket hayırlı uğurlu olsun

Avatar
emre 2011-07-07 00:45:12

o ellerim kırılsın,bidaha tövbe vermem diyen pişman olan maraşlılar siz yine verirsiniz ben vermedim ama bir daha ki seçime akepeye oyumu verecem çünkü müstahak bu memlekte batman,bingöl,rize,hayat kadar değeriniz yok sizin müstahak kardeşelr müstahak..

Avatar
MARAŞİSTAN 2011-07-06 23:28:29

DÜNYANIN BİR NUMARALI SİHİRBAZI R.T ERDOGAN

Avatar
kerem 2011-07-06 23:28:16

bizim halkımızda var kardemişim ahmaklık. adam odunda dikse alacanı biliyor. ne die bakanlık vererek değer göstersinki. K.maraş ne büyükşehir olur nede bakanlık alır.. sadece BAKAKALIR.......

Avatar
HAKAN 2011-07-06 23:21:24

SANKİ CHP YE OY VERSEK BAKANLIK VERECEKLERDİ DÜNYA MARAŞTAN İBARET DEĞİL ANLAYIN BUNU BAKAN OLACAĞINA BÜROKRATIN OLSUN BAKANDAN DAHA İYİ İŞ YAPAR ARKADAŞLAR

Avatar
MERT CAN 2011-07-06 23:07:51

KEŞKE O ELLERİM KIRILSAYDI O AKP YE OY VERDİGİM İÇİN YİNE GAZA GELDİK VERDİK AMA BİRDAHA DAHA NE GAZA GELECEGİMÖ NE DE SAZA GELECEGİM BİRDAHA TÖVBE TÖVBE BİDAHA DİYECEGİM VE AKP YE OY VERMEYECEGİM SÖZÜM NAMUS SÖZÜDÜR.

Avatar
GÖKSUN 2011-07-06 22:11:04

One minit bundan sonra benim için akparti bitmiştir. kabine karadenizliler derneği gibi, başbakan ben sizin bakanınızım diyor ama kadrolaşmada hep lazlar işe alınıyor her dönem Rize ve Trabzondan bakan kabineye giriyor. ELİM kırılsaydı da bunlara oy vermesydim.

Avatar
mısra 2011-07-06 21:50:20

bakanlık beklemek biz edeleri yaşlandıracak galiba. daha çok oy verir ve daha çok bekleriz...Güzel yurdmun en fazla hayal kuran ili Kahramanmaraş....... Bedava nasıl olsa....

Avatar
ali deli 2011-07-06 20:04:42

sen bu olaylara tepki gösterme koyun gibi her sene ver oyunu oy zamanı gelince sırtını sıvazlayanlar seçimlerden sonra pırrr uçu versin benim maraşımın balık hafızalı vatandaşı böyle tepki göstermemeye devam ettikçe müstahaktır.....her millet hak ettiği şekilde yönetilir demişler...akp yandaşı bi site bu yorumumu yayınlamayacaktır ama ben yinede şansımı deneyeyim dedim ne de olsa yandaş olmayan medya kalmamış yada yandaş olmayanlar yok edildiğinden bu günlere gelinmiş...

Avatar
Mustafa ARSLAN 2011-07-06 19:40:12

AKAPE 61 Hükümette de Kahramanmaraş'a gereken jesti fazlası ile yapmıştır.Kahramankentin yetiştirdiği ve bağrından çıkardığı vekillerin hiç birinin kariyeri Bakan olanlardan daha mı kötü acep?Yada aşağıdaki mesajda arkadaşın birinin dediği gibi ne de olsa Kahramanmaraşlı kör sağır dilsiz yani ÇANTADA KEKLİK onların ağzına çalarız mitinglerde bir parmak bal alırız oyları mı diye düşünüyor bu AKAPE.Antep e Hatay a bakanlık varda Kahramanmaraş % 70 ile arkanda durdu senin be bu kadar mı senin vefa örneğin demekten kendimi alamıyorum ne diyeyim ki...

Avatar
İstikrar 2011-07-06 19:22:03

bir sonraki ustalık döneminde, yada 2023 te, mehmet sağlam milli eğitim bakanı, sıtkı güvenç sağlık bakanı olacakmış. istikrar isteyenler! Maraşa bakan vermeme de bir nevi istikrarın sürmesi değil mi?

Avatar
muttalip 2011-07-06 18:42:37

yazık bu millete artık 20 seneden belli aynı partı ızınden gidiyor k.maraş halkı ama tabi marai cantada keklik ondan hani mahir ünal nerde

Avatar
Serdar 2011-07-06 18:34:17

ne oldu şimdi? yalaya yalaya avucumuzda tuz kalmadı:D

Avatar
Gurup Başkan Vekili 2011-07-06 17:27:15

Göstermelik bir Gurup Başkan Vekilliği ile kandırıldı yine muhterem hemşehrlerim. üçüncü dönemde artarak oy vermenin MÜKAFATI

Avatar
maraşlı46 2011-07-06 17:07:12

durmak yok yola devam... :)

Avatar
maraşlı 2011-07-06 16:53:41

bakan olsaydı belki kahramanmaraş daha çok gelişecekti.......

Avatar
mehmet 2011-07-06 16:24:35

uyutma politikası aynen devam ediyor.%70 oy ver ama bakanın bile olmasın.Her dönem Diyarbakır'dan bakan çıkıyor,bu dönem sanırım Bingöl'den de var.

Sayın İl başkanı çıksın bunu açıklasın.
durmak yok uyutmaya devam.

Avatar
emrah 2011-07-06 16:16:07

ya işte hep aynı senaryo yine aynı filim ama bir türlü gözünü açamadı kahramanmaraşlı hemşerilerim . hani bakan nerde belki bir sefere. ama k.maraştan yüzde 30 oy alsaydı o zaman durum çok farklı olurdu. diyorumki yeter artık gözünüzü açın biraz...saygılar

Avatar
dogru söyler 2011-07-06 16:13:04

bundan böyle bizdennde oy yok elimi keser gene vermem

Avatar
yılmaz efe 2011-07-06 16:02:05

memleketimizin yıllardan beri bakanlıkla avutulduğunun resmidir bu.Üzülüyorum Bir Kahramanmaraşlı olarak Hala uyanmadı benim hemşerilerim çok yazık sen sosyal yardımını al keyfine bak benim hemşerim.

Avatar
METE 2011-07-06 15:45:15

E ZATEN HER SEÇİM YÜZDE YETMİŞ OY KESİN,DUBLE YOL,HAVAALANI ÜNİV HASTANESİVS GİBİ SORUNLAR HALLOLMASADA YİNE YÜZDE YETMİŞ GARANTİ,E İZMİR ,ANTALYA ,HATAY ,ANTEP DURURKEN NİYE YÜZDE YETMİŞ OY VEREN İLE BAKANLIK VERİLSİNKİ

Avatar
özlem 2011-07-06 15:41:52

adam kavak da koysan oy sana diyoda ne bakanı güldürmeyin beni:))

Avatar
yılmaz 2011-07-06 15:14:11

Ben sayın başbakana kızamıyorum.Ancak 6 milletvekilinden il ilçe ve belediye başkanından Memleketi için koltuğunu feda edebilecek ADAM varmı bekleyeceğim.

Avatar
Ali BOZDOĞAN 2011-07-06 15:04:50

Sayın Başbakan kendi ağzıyla söyledi 2007 seçimlerinde Mehmet Sağlam için, artı8k eski bakan değil Müstakbel bakanımız diye, ne oldu 2011 kabineside açıklandı nerde Mehmet Sağlam'ın bakanlığı hani...
Hiç bir şey demiyorum...

Avatar
eko46 2011-07-06 14:59:59

Sıtkı Güvenç Bakan Kahramanmaraş'ın özlemle beklediği BAKAN olacak. Kulis çalışmaları sürüyor, başbakanımız da konuya sıcak bakıyor...

Avatar
ÖZKAHRAMANMARAŞLI 2011-07-06 14:59:27

SİZDE HERALDE ŞU ALTTAKİ ANKETİ KALDIRIRSINIZ.AMA ALLAH VAR BÖYLE BASINI OLAN BİR İL'E BEN ŞAHSEN BAKANLIK FALAN VERMEM.HEPSİ SİZE DEĞİL SAYIN H-46 TÜM BASINIMIZA.BU "MEMLEKETE CESUR KALEMLER" LAZIM

Avatar
fatih 2011-07-06 14:58:28

ne desek az.aslında maraşlıya ne desek çok. bi daha seçim olsun %80 oy verir bu maraşlı. peygamberimiz boşuna dememiş NASILSAK ÖYLE YÖNETİLİRİZ. eğitim sıralamasında 60 larda gezinen bir şehirden ne bekleyebiliriz ki ?
karnı doysun yeter...(makarnaya devam)

Avatar
ede46 2011-07-06 14:57:27

Ya tamam da arkadaşlar bizim milletvekillerden hangisi bunların arasına girebilir ki?Hem niye Kahramanmaraş a bakanlık verilsin zaten Kahramanmaraş'tan istenilen oy alınıyor.Bakan olacak bir adam var oda MUSTAFA POYRAZ kaldırım bakanı ama Poyraz böyle bir tekslifi kabul etmez..:):):)

Avatar
KAAN 2011-07-06 14:52:44

BAKANLIK KİM MARAŞ KİM BOŞ İNSANLARLA DOLU AKP DE BAKAN OLACAK ZATEN İSİM YOK

Avatar
EDE 2011-07-06 14:42:08

İşte AKP nin memleketimize nasıl bir gözle baktığının göstergesi.Yani "çantada keklik". Türkiyenin en çok oy veren illerinden biri olan memleketimizin yıllardan beri bakanlıkla avutulduğunun resmidir bu. işin doğrusu bakanlık verilseydi ne olurdu o ayrı bir konu. yazıklar olsun,uyusun benim memleketim,uyandığında çok geç kalmış olacak.

Avatar
ali ak 2011-07-06 14:21:31

maraşa gene bakan yok yazık verilen o kadar oya karşılığı bu olmamalıydı. herkes bilirki bakanı olan şehre hizmet daha çok gider. eğer maraşında bir bakanı olsaydı maraşa bitirilemeyen duble yolalr diil otoban, hızlı tren gelirdi vs... yazık bu memleketin sahibi yok

banner122

banner215

banner124

banner222

banner223

banner226

banner154

banner191

banner126

banner224

banner217

banner225