İşte 62. Hükümet'in Kahramanmaraş'sız yeni bakanları

Başbakan Ahmet Davutoğlu, Cumhurbaşkanı Erdoğan'a yeni kabineyi sundu ve onayı aldı.

İşte 62. Hükümet'in Kahramanmaraş'sız yeni bakanları

Başbakan Ahmet Davutoğlu, Cumhurbaşkanı Erdoğan'a yeni kabineyi sundu ve onayı aldı.

29 Ağustos 2014 Cuma 13:22
İşte 62. Hükümet'in Kahramanmaraş'sız yeni bakanları
Çankaya Köşk'e çıkarak yeni Bakanlar Kurulu üyelerini Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'a sunan, Başbakan Ahmet Davutoğlu onayı aldı ve Türkiye Cumhuriyeti'nin 62. Hükümeti'ni kurdu.

Başbakan Davutoğlu'nun yeni kabinesinde eski bakanlardan Başbakan Yardımcısı Beşir Atalay, Başbakan Yardımcısı Emrullah İşler ve Ticaret ve Gümrük Bakanı Hayati Yazıcı yer almadı.

İŞTE TÜRKİYE CUMHURİYETİ 62. HÜKÜMETİ'NİN YENİ BAKANLARI

Başbakan: Ahmet Davutoğlu
Başbakan Yardımcısı: Bülent Arınç
Başbakan Yardımcısı Ali Babacan
Başbakan Yardımcısı Numan Kurtulmuş
Başbakan Yardımcısı Yalçın Akdoğan
Adalet Bakanı Bekir Bozdağ 
Dışişleri Bakanı Mevlüt Çavuşoğlu
İçişleri Bakanı: Efkan Ala
Maliye Bakanı: Mehmet Şimşek
Ekonomi Bakanı: Nihat Zeybekçi
Milli Savunma Bakanı: İsmet Yılmaz
Avrupa Birliği Bakanı Volkan Bozkır
Aile ve Sosyal P. Bakanı Ayşenur İslam
Gençlik Ve Spor Bakanı Çağatay Kılıç
Milli Eğitim Bakanı Nabi Avcı 
Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Faruk Çelik
Sağlık Bakanı: Mehmet Müezzinoğlu
Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı: Taner Yıldız
Bilim Sanayi ve Teknoloji Bakanı: Fikri Işık
Gümrük ve Ticaret Bakanı Nurettin Canikli
Gıda Tarım Hayvancılık Bakanı: Mehdi Eker
Çevre Şehircilik Bakanı: İdris Güllüce
Ulaştırma Bakanı: Lütfü Elvan
Kültür ve Turizm Bakanı: Ömer Çelik
Orman ve Su İşleri Bakanı: Veysel Eroğlu
Kalkınma Bakanı: Cevdet Yılmaz

Haber46 olarak aşırıya kaçan iyi niyetimiz ve iyimserliğimiz için okuyucularımızdan özür dileriz...

Yükleniyor...
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
kartal 2014-09-08 16:20:37

ben ak partili olarak k maraştan bakan çıkmamasından rahatsız değilim.fakat ak partili olmayanlar illada bakanımız olsun diye yırtınıyor.size ne kardeşim siz ak partiye oymu verdiniz.sizin chp mhp hükümet olduğunda bakanlıkmı verdi maraşa.

Avatar
YORUMCU 2014-09-02 13:07:24

ÖYLE DEMEYIN ARKADAŞLAR MV. VEYSI KAYNAK BEY GÖREVİ KÖTÜYE KULLANAN MEMUR RÜŞVET ALAN MEMUR HAKKINDA CEZA ALMASIN DİYE TEKLIF VERMISTI MECLISE BUYRUN ZİHNİYET İŞTE

Avatar
SOFT 2014-08-30 12:32:26

ŞAKA MAKADA DIŞARIDAN GELENLER DALGA GEÇİYO MARAŞ A GİRDİĞİMİZİ ARABA SALLANMAYA BAŞLADIMI ANLIYORUZ DİYO GEÇEN Bİ KAMYONCU NFK ÖNÜNDEKİ KAVŞAKTAN DÖNEYİM DEMİŞ 4 HAMLEDE ANCA DÖNMÜŞ :) ŞAÇMA AMA GEÇEN SENELERDE ASFALTTA KUM GEÇİRMİŞLER BİSİKLET ALTIMDAN KAYDI KANATSIZ UÇMAYI GERÇEKLEŞTİRDİM HER SENE KALDIRIM YAPILIYO ADAMIMI 5CM ALTINDA ATARSAM YA AYAKKABI PATLIYO YADA DÜŞÜYORUZ 3. KALDIRIM DEĞİŞİMİNDEN 1HAFTA SONRA AYAĞIM TAKILDI KOLUM BOYDAN BOYA DUVARA GEÇTİ VE HAZİM SON

Avatar
akp 2014-08-30 11:49:07

Demek ki gönderdiklerimizde bakanlık yapacak adam yok

Avatar
Akıl fikir 2014-08-30 11:13:42

Maraşımız bu kafayla daha çok avucunu yalar . Adam ceketini koysa seçtiriyor hem de 70% oyla ! Hırsızlar yolsuzlar belediye başkanı ve milletvekili oluyor . Yok böyle enayi bir şehir . Allahım sen akıl fikir ver bu maraşlı edelere !!!

Avatar
M.A.Y 2014-08-30 10:26:06

Tayyipi secenler utansın kahramanmaraşlı milletvekillerıne ne zaman bakanlık verdi ki şimdide versin uyanın artık uyumayın en azında memleketin için uyuma tepkimizi gösterme zamanı gelmişdir.

Avatar
as 2014-08-30 08:38:49

tayyibin seçtiğini bu da seçmiş keşke şu çalışma bakanını değiştirseydi adam gibi birini getirseydi olmazmıydı birde milli eğitim bakanını değiştirecek ti

Avatar
kral 2014-08-29 23:58:10

Iyi ki vermemişler. Sanki millet vekilleri bir sorunumuzu meclise taşıdı da bakanlık kaldı. Hangi vekilimiz mecliste bu memleket hakkında bir problemi söyledi. Sorun adam olmayan vekillerde. Böyle çalışacağına hiç olmasın daha iyi. Izmir gibi kendimizi dışa kapatiriz olur biter..

Avatar
gurbetçi fransa 2014-08-29 16:50:47

Maraş bakanmi bekliyor daha çok ama coooook bekler siz daha AKP diyin

Avatar
fidan 2014-08-29 16:34:57

Günaydın oda ziyaretleri STK ziyaretleri yerine şehrinssorunlarını ccesaretledile getirin sehrimizin belediye başkanlarına bugünküytrafik rezaletini kameraya alıp gösterin yeter artik bu şehiryyaşanmazoldu

Avatar
fidan 2014-08-29 16:25:27

Ben kaç defa yazdım kmarastan 0 oy artı t oy çıksa değil bakan yolunuzu bile yapmazlar sizinbbakanımız olamaz anlamanın faydası yok katlanacaksiniz yarin iki süslü lafla kandirirlar.habee46 olarak özür dinlemeniznormal hayale kapilmayalim

Avatar
Müstehak 2014-08-29 15:46:02

Ben bu partiye oy veren Maraşlıya kızıyorum. Bizim koyun yerine koyulmamamız için eğitime öncelik vermemiz gerekiyor. Okumayan, eğitim seviyesi düşük, her denilene kanan, karnım doysun yeter deyip tembellik yapan, yorumlamayan vb. halkımız olduğu sürece kaderimize razı olacağız. İnanın Maraşa olan sevgim son iki seçimden sonra iyice azaldı. Beter olun deme seviyesine geldim.

Avatar
Bakansızsın KAHRAMANMARAŞ 2014-08-29 15:06:41

Eyyy vekiller çıkın da iki laf edeni ne oldu uuu gerçi bi durum KAHRAMANMARAŞ'ımızda vekil mi var ki ... YAZIKLAR OLSUN SİZEE DAHA NE DENİR Kİ

Avatar
yönetici 2014-08-29 15:04:10

Kahramanmaraş'a bir bakanlık istemek muhalefet mi... Nasıl bir zeka bu...

Avatar
fahriye sultan 2014-08-29 14:59:06

ne bekliyodunuz SAFtrik maraslilar....siz koyun gibi oy vermeye devam edin...dogu gitti elden gitti...para babalari hala sermayeyi dusunsun!!!

Avatar
elbistanlı 2014-08-29 14:58:51

ne sandınız size birtek bb şehir yeterde artar dediler ....

Avatar
OSMAN SERT 2014-08-29 14:55:03

BAKAN OLSA NE YAZAR Kİ. MARAŞ MARAŞTIR.HEM BİZİM CUMHURBAŞKANIMIZ VAR.BAKAN NEDİR Kİ......

Avatar
Ahmet 2014-08-29 14:44:16

Ne bekliyordunuz ki :)

Avatar
Parya 2014-08-29 14:42:17

Kahramanmaraş'ın milletvekili var mı? ki ! bakanı olsun. Bunlar ancak bize tepeden bakan olur. Bize bir ot gösterseniz ve aha size adayımız deseniz biz gider oyumuzu veririz ve destekleriz. Çünkü bunlar milletin vekilleri değiller. Bunlar bir liderin vekilleridir. Parti mi? hiç farketmez ister AK olsun ister HAK olsun.

Avatar
celal 2014-08-29 14:32:31

Simdi Özür dilersiniz Özür gerek yok seçim zamanı eşit haberler yapın akp yandaşı olarak değil gerçek basın özgür olarak yazın kahramanmaras halkını artık uyandıran haberleri yapın

Avatar
öz maraşlı 2014-08-29 14:30:26

çizgi film bakanı vereceklermiş bize :D :D :D :D :D

Avatar
hayaldi 2014-08-29 14:30:21

Uzaklardan BAKAN hep biz degilmiyiz.

Avatar
abartmayın 2014-08-29 14:27:16

abartarak provake ediyorsunuz. bakan olmadanda gayet güzel hizmet alıyoruz çok şükr. muhalif olduğunuzu bu kadar belli etmeyin, ekmelciler

Avatar
Yusuf pekmezci 2014-08-29 14:23:58

oyu alan menmun veren menmun bakanlık sizin neyinize belkide hakkediği değeri bu şekilde gösteriyorlar uyan; eee bizde nasibimizi aldık bizede yerşeltirme yaptı suriyelilerin sayesinde büyük şehir olduk biz sadece insanlık görevimizi yapalım iyi olalım söz dinleyelim k.maraşım misafirperver halkım aslında belkide görüpte görmemezlikten gelmek en güzel ifade etme şeklidir :)

Avatar
Özen 2014-08-29 14:04:04

Ne sandınız ya ! çok safsınız yahu... Adamlar ceketini koysa oy topluyorlar burdan ama yine bişey yok yine bişey yok. Fakat eminim ki yarın yine seçim olsa götürüp herkes oyunu bunlara verir. Belediyecilikten de umudunuz olmasın. Avucunu yalarsın Maraşlı !

Avatar
€ az 2014-08-29 13:52:47

şimdi uzaklardan bakan ben oldum türküsünü söylersin eyy maraş,kahraman maraş...

Avatar
SYF 2014-08-29 13:49:27

ÖNÜMÜZDEKİ SEÇİMDE MARAŞ VEKİL SAYISI BİRE İKİYE DÜŞSÜN BAK BAKALIM KAÇ TANE BAKANLIK GELİYOR

Avatar
ASİ 2014-08-29 13:43:37

SİZ DAHA ÇOK BEKLERSİNİZ BU MEMLEKET AKP YE p-80 OY VERSİN AKP BİR BAKANI MEMLEKETE ÇOK GÖRSÜN HOŞ BU MEMLEKETE BAKAN OLACAK İNSAN BU MEMLEKETE BU ZAMANA KADAR NE HİZMET GETİRMİŞ Kİ BU ZAMAN DAN SONRA DA HİZMET GETİRSİN AKP HİZMET PARTİSİ DEĞİL BİAT PARTİSİ OLMUŞTUR ARTIK.

Avatar
mustafa 2014-08-29 13:33:05

çok güldüm ya ben bu halkın pozitif düşünmesini çok seviyorum... siz yüzde 80 oy verip sonra adamdan bir şeyler bekliyorsunuz bu düşünce bile mantıksız... maraş adamın kalesi adaya değil iktidara oy veren bir zihniyet ile böyle gelmiş böyle gideceğiz... sen yapacağın hatayı geçmişte küçük düşünerek yaptın maraşlı... adam kalksa bi isteğiniz varmı dese nezaketen Allah sizi başımızdan eksik etmesin dersiniz... lan duanı yine et ama hizmet iste hizmet... tabi hiç bu güne kadar hizmet eden birileri olmamış ki hizmetin ne olduğunu bilsin bir kaç park ile hizmet olmaz ulaşım ciddi sorunumuz...

Avatar
464646 2014-08-29 13:32:34

NE GÜZEL İŞTE...
BİZ BU SEFER  OY ORANI İLE AK PARTİYİ YİNE BİRİNCİ PARTİ YAPARIZ...
BİZ BUNU HAKEDİYORUZ...
ZATEN MARAŞIMIZA SAĞANAK SAĞANAK HİZMET YAĞIYOR

Avatar
serkan menekşe 2014-08-29 13:28:17

bırakın boş beleş haberleri

Avatar
serkan menekşe 2014-08-29 13:28:07

noldu haber 46 yok biz demiyoruz bir şey biliyoruz da söylüyoruz diyordunuz

Avatar
ömer46 2014-08-29 13:28:01

yav zaten beklemiyorduk ki. hüsrana ugramadım.. zaten 13 senelik akp iktidarında hiç bakan verilmemiş. şimdi verilse ne olur. tırışkadan nagmeler. yaşa varol akp.. maraş seninle gurur duyuyor.. ben degil bu arada

Avatar
saydo 2014-08-29 13:25:36

€ oy vermeye devam edin sonuç hep aynı olacak.kahramanmaraş hep bu şekilde olmaya mahkumdur.

Avatar
Canan 2014-08-29 13:24:52

Sizde haber46 olarak AKP nin biraz daha yalakası olmaya devam edin

banner122

banner215

banner124

banner154

banner191

banner126