Kaçar: Meclis'e başörtüsü ile gireceğim!

AK Parti Kahramanmaraş Milletvekili Sevde Bayazıt Kaçar, 31 Ekim günü Meclis'e başörtüsüyle gireceğini söyledi

Kaçar: Meclis'e başörtüsü ile gireceğim!

AK Parti Kahramanmaraş Milletvekili Sevde Bayazıt Kaçar, 31 Ekim günü Meclis'e başörtüsüyle gireceğini söyledi

26 Ekim 2013 Cumartesi 23:35
Kaçar: Meclis'e başörtüsü ile gireceğim!
Geçtiğimiz ay açıklanan Demokratikleşme Paketi ile birlikte başörtüsünün önündeki tüm engeller kaldırılmıştı. Başörtülülerin kamuda çalışabilmesinin önü açılmıştı. Bu düzenleme ile birlikte yüz binlerce başörtülü, kamuda hiçbir engelle karşılaşmadan çalışmaya başlamıştı.

Sabah'tan Meryem Gayberi'nin haberine göre; Demokratikleşme Paketi'nin ardından Meclis'e başörtüsü ile girilip girilemeyeceği konusu da uzun süre gündemi meşgul etmişti. Siyasi partilerin Meclis'te "başörtülü vekil" konusuna olumlu yaklaşması, Başbakan ve kurmaylarının "Başörtüsü ile Meclis'e girilmesinde hiçbir sakınca olmadığını" ifade etmesi üzerine yeni yasama yılında TBMM'de başörtülü vekilin olup olmayacağı merak ediliyordu.

"Bazı milletvekilleri Meclis'e başörtüleriyle girecekler" denilirken AK Parti'nin Kahramanmaraş Milletvekili Sevde Bayazıt Kaçar, Meclis'e başörtülü gideceğini ifade etti.

Konuyla ilgili açşıklama yapan Sevde Beyazıt Kaçar "şimdilik Meclis'e başörtülü girmeyi düşünmüyorum" demişti. Ama Hacca gittikten sonra Haccın kendisini çok etkilediğini ve orada taktığı başörtüsünü çıkartmayacağını söyledi.

31 Ekim günü Meclis'e başörtülü olarak gireceğini ifade eden Sevde Beyazıt, aynı zamanda şair-edebiyatçı-düşünür Erdem Beyazıt'ın da kızı.
Yükleniyor...
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
A.TÜRKOĞLU 2013-11-02 21:47:07

Maraş halkı sizden proje bekliyor, sorunlarının çözülmesini istiyor. Maraş'ın ihtiyacı olan yatırımlar konusunda veya Maraş'ın sorunları hakkında, seçildiğinizden bu yana, meclis kürsüsünden bir kere olsun konuştunuz mu? Böyle tepeden inme vekiller istemiyoruz. Her vekil kendi çabası ve çalışması ile seçilsin lütfen...

Avatar
hayaldi 2013-10-31 14:05:17

inandığı için yapıyorsa Allah mükafatını versin,siyaset için yapıyorsa Allah cezasını versin

Avatar
anonymus 2013-10-30 14:21:36

ne alaka ?

Avatar
Sinan 2013-10-29 16:15:44

Türkiye'de 12 yıldır bu milletin başından geçenleri bir oku istersen ondan sonra yorum yaz ilk ders parti kapatmalardan başla anlaman daha kolay olur
sonra şu Ergenekon ,balyoz olaylarını bir incele darbeci generaller sana bir şey hatırlatmıyor mu yazık ne çabuk unuttunuz.

Avatar
Ökkeş 2013-10-28 17:53:32

şartların olgunlaşmasını beklemiş olamazlar mı

Avatar
Ökkeş 2013-10-28 17:52:17

Niye yakışmasın Sütçü İmamın torunları başörtüsünü layık olduğu yere taşımıştır bunda ayıp olan yakışmayan senin diğer yorumunda yazdığın niyet okumadır nerden biliyorsun ne hakla yargılıyorsun

Avatar
erdoğan diker 2013-10-28 15:07:30

allah yardımcımız olsun.cumhuriyetimizin 90.yılında yakışmadı.maraş için ayıp

Avatar
erdoğan diker 2013-10-28 15:06:16

hayatında cenaze dışında başörtüsü takmamıştır.sırf yaranmak içindir.

Avatar
özgür 2013-10-28 14:30:47

sanırsınızki arkadaşlar yeni iktidara gelmişler. utanın biraz yahu onikiyıldır iktidardasınız.
mademki yasa değişikliği yapılmadan bu işler oluyormuşya, neden bu işi o zaman çözmedinizde bugüne bıraktınız. yine siyasi rant peşindesiniz. şimdiye kadar Müslüman değildinde hacca gidincemi Müslüman oldunuz. türbanla uğraşacağına seçildiğin günden Kahramanmaraş için ne yaptın onun hesabını vermeyi dene. hem iktidardasınız hemde korkuyorsunuz neden başörtüsü yerine türban diyemiyorsunuz. sizin takdığınız başörtüsü değilki. Türban, türban. vitrine oynamayın ve biraz yürekli olun.

Avatar
yakup 2013-10-28 14:09:42

Hac ibadetini de bu işlere bulaştırdınız ya helal olsun. hamfendinin illa hacca gitmesimi gerekiyordu? millet ile dalgamı geçiyorsunuz.

Avatar
selim 2013-10-28 11:38:14

Sayın Ahmet sandal beyefendi size ne yazıkki ucuz kalemşörlük yapmışsınız,bu hanımefendiyi bu güne kadar hangi icraati ile tanıyorsunuz,bize başının açık yada kapalı olmasının gereği yok,vekil olarak bu şehre ne hizmet yaptı o gerekli,artık bu ülke başörtüsü sorununu aştı,başörtüsü üzerinden siyaset prim yapmıyor geçin bunları,en iyi adam bu millete hizmet eden adamdır,herkesin kapalı olması açık olması kendi tasarrufudur,bizi ilgilendirmez,biz halk olarak yaptığı hizmete bakarız.

Avatar
Ahmet Sandal 2013-10-28 10:47:07

Bence iyi ve hayırlı bir haber. Geçmişi bırakalım ve tam demokratikleşme yolunda tabuları kıralım. Niyet okumayalım. Herkesin bir planı ve düşüncesi vardır. Önemli olan hasbi ve samimi plan ve düşüncelerimizdir. Karşımızıdakinin de düşüncelerinin samimi ve hasbi olduğuna inanalım. Buna inanmıyor ve bunu seçim yatırımı olarak görseniz bile, en azından gelecekte iyi ve hayırlı olabilecek bir adımdır bu. Bu nedenle Ben Sayın Vekilimiz Sevde Beyazıt Hanımefendi'yi tebrik ediyorum. Hayırlı olsun. haber46.com Yazarı Ahmet Sandal

Avatar
OSMAN 2013-10-28 08:50:26

MUTLAKA BİR SİVRİ CIKACAK BU ŞEHİRDEN HACCA GİTMEDENKİ RÖPARTAJINI OKUMUŞTUM GAZETELERDE YOK BÖYLE BİR DÜŞÜNCEMİZ DİYE CEVAP VERMİŞTİ ,BAŞBAKANI GİBİ BU DA CARK ETTİ

Avatar
Oğuzhan 2013-10-28 08:34:17

Girecekseniz girin. Bunun reklamını yapmanın ne gereği var?

Avatar
Mehmet 2013-10-28 08:09:06

bizim böyle vekilimiz mi var mış ,

Avatar
hayaldi 2013-10-27 23:46:46

seçime kadar her şey mübah. Allah bizi münafıkların şerrinden korusun

Avatar
misafir 46 2013-10-27 22:07:24

bu nasıl haber...icraat varmı ondan haber verin...kafanın dışı ne kadar önemli ise içi de okadar önemli olmalı..bu memleket hizmet bekliyor..

Avatar
ÖKKEŞ 2013-10-27 18:15:01

Kahramanmaraşlı kadının başını açmasını istemişti Fransız Devriye askeri kimlik kontrolü yapacaktı. Yani vazifesini yapacaktı. O gün Cenabı Allah buna izin vermedi 2 kulu vasıtasıyla '' Değdirmedi Maraşlının göğsüne Namahrem elini.'' Bakalım ''Medeniyet dediğimiz tek dişi kalmış canavarın'' ülkemizde bıraktığı bekçileri Merve Kavakçıya yaptıkları gibi '' Bu kadına haddini bildirin '' diyecekler mi? Malesef elin oğlu uzayda maymunların cinsel hayatı üzerinde araştırma yapıyor. Bizim uğraştığımız şeylere bakın.

Avatar
resul 2013-10-27 17:33:31

başörtüsü hakkında dinin kuralları seçimden öncede vardı.sorada var.
günaydın sevde hanım....sahi siz k.maraş milletvekiliydiniz degil mi...yazık yazık.......

Avatar
HALDUN 2013-10-27 12:44:18

SAYIN HEMŞERİLERİM BEN SEVDE HANIMIN AVKATI FALAN DEĞİLİM. ANCAK YAPILAN VEYA YAPILMAK İSTENEN HAREKETİN ANLAMINI İYİ BİLMEKLEZIM. BENCE DEMOKRATİK HALARIMIZIN TEKRAR KAZINILDIĞINI GÖSTERMEK AÇISINDAN TAKDİR EDİLMESİ GEREKEN BİR OLAY. SAYIN MİLLETVEKİLİMİZİ MEDENİ VE DEMOKRATİK DAVRANIŞINDAN DOLAYI KUTLARIM. HİZMETERİ HAKINDA DA BENİM DE FAZLA BİR BİLGİM YOK. Şair-Edebiyatçı-Düşünür Erdem Beyazıt'ın da kızı olmasının konu ile alakasını anlamışdeğilim.

Avatar
Misafir 2013-10-27 12:34:43

aaaaaaa Bu Sayın milletvekili bayan Maraş Vekili miymiş ? Kimmiş Kendisini hiiiç görmedik buralarda. Maraştan kimi temsil ediyormuş ? Maraşın adı malum ana caddesinin adını biliyorsa ellerinden öpeyim. Rastgele oy verin sonra hizmet alamıyoruz deyin. Müstehak size maraşlılar.

Avatar
mahocan 2013-10-27 11:51:15

hayatında hiç baş örtüsü takmışmıda şimdi takacak... iyi ki varsın cehennem....

Avatar
m.ali 2013-10-27 09:22:27

memlekette sorun kalmaz hepsi kendiliğinden çözülür artık.

Avatar
kgt 2013-10-27 07:57:26