Kahramanmaraş'ta Ak Parti Türkiye rekoruna koşuyor 7 milletvekili alıyor

Kahramanmaraş'ta ilk gelen sonuçlara göre Ak Parti milletvekili sayısını artırıyor ve 7 milletvekili kazanıyor. Kahramanmaraş'ta CHP milletvekili çıkaramıyor.

Kahramanmaraş'ta Ak Parti Türkiye rekoruna koşuyor 7 milletvekili alıyor

Kahramanmaraş'ta ilk gelen sonuçlara göre Ak Parti milletvekili sayısını artırıyor ve 7 milletvekili kazanıyor. Kahramanmaraş'ta CHP milletvekili çıkaramıyor.

01 Kasım 2015 Pazar 17:30
Kahramanmaraş'ta Ak Parti Türkiye rekoruna koşuyor 7 milletvekili alıyor
26. Dönem Milletvekili Genel Seçimi'nin resmi olmayan sonuçlarına göre, AK Parti Kahramanmaraş'taki milletvekili sayısını 7'ye yükseltti.

8 milletvekilinin bulunduğu kentte, 7 Haziran'da yapılan genel seçimde 6 milletvekili çıkartan AK Parti, bu sayıyı 7'ye yükseltti. MHP'nin 2 milletvekili sayısı ise bire düştü. 

AK Parti'den Mahir Ünal, Veysi Kaynak, Nursel Reyhanlıoğlu, Celalettin Güvenç, Mehmet Uğur Dilipak, Mehmet İlker Çitil ve İmran Kılıç, MHP'den de Fahrettin Oğuz Tor Meclis'te Kahramanmaraş'ı temsil edecek. 

Önceki seçimde Kahramanmaraş'ta yüzde 61,06 oy oranı bulunan AK Parti, oy oranını yüzde 71'e çıkardı.26. Dönem Milletvekili Genel Seçimi'nin resmi olmayan sonuçlarına göre, AK Parti Kahramanmaraş'taki milletvekili sayısını 7'ye yükseltti.

8 milletvekilinin bulunduğu kentte, 7 Haziran'da yapılan genel seçimde 6 milletvekili çıkartan AK Parti, bu sayıyı 7'ye yükseltti. MHP'nin 2 milletvekili sayısı ise bire düştü. 

AK Parti'den Mahir Ünal, Veysi Kaynak, Nursel Reyhanlıoğlu, Celalettin Güvenç, Mehmet Uğur Dilipak, Mehmet İlker Çitil ve İmran Kılıç, MHP'den de Fahrettin Oğuz Tor Meclis'te Kahramanmaraş'ı temsil edecek. 

Önceki seçimde Kahramanmaraş'ta yüzde 61,06 oy oranı bulunan AK Parti, oy oranını yüzde 71'e çıkardı.

Son duruma göre Kahramanmaraş Milletvekilleri:

Ak Parti Kahramanmaraş Milletvekilleri:


1 MAHİR ÜNAL  
2 VEYSİ KAYNAK  
3 NURSEL REYHANLIOĞLU  
4 CELALETTİN GÜVENÇ  
5 MEHMET UĞUR DİLİPAK  
6 MEHMET İLKER ÇİTİL  
7 İMRAN KILIÇ

MHP Kahramanmaraş Milletvekili
1. Fahrettin OĞuz TOR

KAHRAMANMARAŞ MİLLETVEKİLLERİ FOTO GALERİ



Yükleniyor...
Son Güncelleme: 01.11.2015 17:37
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Mehmet Ali 2015-11-07 00:16:10

Çoğunlugun dedigi olsa Dünyayı Amerika değil Çin yönetirdi.İnşAllahla,MaşAllahla olsa Iphone'u Suudiler üretirdi.Güven;Müslümanlıkla,güçle,kalabalıkla olsa millet parasını İsviçreye değil İrana yatırırdı..

Avatar
Mehmet Ali 2015-11-05 22:56:32

Arkadaşlar madem bu kadar değerliyiz niye bir bakan lütufunda bulunmuyorlar,sunu bilin AKP oyu cok olmayan bölgelere bakanlık veriyor..

Avatar
ALİ YILDIRIM 2015-11-04 07:25:46

K.maraş halkı ashabı kehf K.maraşta olduğunu ispatladı yedi uyur seçerek nasılda hizmet ederler ya bir tane adam gibi adam var mı bakanlık yapacak kapasitede bir Ali Doğan bir Mehmet SAĞLAM giibi ceplerini doldurular.

Avatar
KAHRAMANMARAŞ LI 2015-11-03 21:58:41

SAYIN BAKANIMIZ MAHİR ÜNAL İNŞALLAH BEKLEYİN GÖRÜN BAKANIMIZ MAHİR ÜNAL

Avatar
Ali 2015-11-03 20:46:31

Dua ve desteğimiz sizinle altın kalpli insan sayın Nursel REYHANLIOĞLU ve diğer vekillerim..

Avatar
Maraşlı 2015-11-03 15:38:59

İnşAllah hayırlı olurlar. yedi uyurlar olmasınlarda.

Avatar
kahraman maraşlı 2015-11-02 23:08:02

mahir ünal tek kelimeyle bakan olmalı yoksa cok yazık

Avatar
tolga 2015-11-02 16:14:18

imran kılıç yattığı yerden milletvekili oldu.çalışmadı çünkü kendisi bile inanmıyordu seçileceğine. Ohh bedavadan milletvekilliği....

Avatar
7 uyurlar 2015-11-02 13:34:32

yedi uyurlar hoş heldiniz. bu dönemde maraşa hizmet etmeyin bakın bakalım maraş sizin arkanızdan ne söylecek.

Misafir Avatar
bir dost 2015-11-03 10:42:37 @7 uyurlar

Hic bir sey demez.gene gider oyunu ak partiye verir. Her zaman ki gibi

Beğenmedim! (3)
Avatar
Fadime Tosun 2015-11-02 00:12:59

Tahir hoca ak partiden gösterilse idi kesin sanayi bakanı olacak donanımdaydı.

Misafir Avatar
türkoğlu 2015-11-06 12:17:04 @Fadime Tosun

hayırdır başbakandan malumat mı aldın ? :)) yahu alemsiniz...

Beğenmedim! (0)
Avatar
ender 2015-11-01 22:26:36

sayın başbakanım farkındasın inşAllah KAHRAMANMARAŞLI görevini yaptı. sıra sizde bakanımızı istiyoruuuuz.

Avatar
Ali 2015-11-01 22:19:22

Hayırlı uğurlu olsun..

Avatar
kerim 2015-11-01 22:19:14

oh be artık heryer AK partili yaşasın akparti. bir 100 yıl daha iktidar olsun halk memnun halinden

Avatar
faruk 2015-11-01 19:45:30

Ak ak

Avatar
akpli 2015-11-01 19:05:11

o bu deyilde bu maraşta çıkartılan vekiller yüzüne ak partiye oy vermekten vazgeçeceğim... Allah aşkına bu seçilenleri seçen kim ya

Misafir Avatar
optimist 2015-11-02 14:22:03 @akpli

@dağdaki çoban benim oyumla seninki bir olmamalı (rumuzuna ironi yapıyorum güzel kardeşim ) :)

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
dağdaki çoban 2015-11-02 06:35:57 @akpli

millet seçiyor millet

Beğenmedim! (8)
Avatar
ben 2015-11-01 17:54:22

kırıyorda noluyor bir bakanlık veriyorlarmı kös kös kalıyor

Avatar