Kahramanmaraş'ta "istikrar" için adak tosun kesildi

AK Parti'nin tek başına iktidar olmasına sevinen bir becisi tosun kurban etti.

Kahramanmaraş'ta "istikrar" için adak tosun kesildi

AK Parti'nin tek başına iktidar olmasına sevinen bir becisi tosun kurban etti.

02 Kasım 2015 Pazartesi 16:11
Kahramanmaraş'ta "istikrar" için adak tosun kesildi

 Seçimler öncesinde AK Parti'nin tek başına iktidar olması halinde tosun kurban etmeyi adayan Harun Ceren, milletvekili seçim sonuçlarının ardından adağını gerçekleştirdi. Ceren, gazetecilere yaptığı açıklamada, AK Parti'nin tek başına iktidar olmasına sevindiğini belirtti. 

Seçimlerden istikrarın çıkmasında memnuniyet duyduğunu dile getiren Ceren, "Seçimlerden önce vaat ettiğim adağı yerine getiriyorum. Seçim sonuçlarından dolayı çok mutluyum. Bu seçim sonuçlarına göre, Türkiye kazandı, dünya kazandı ve İslam alemi kazandı" dedi. 
Yükleniyor...
Son Güncelleme: 02.11.2015 16:19
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
merve 2015-11-04 11:53:02

helal olsunnn

Avatar
Mehmet Ali 2015-11-04 01:51:55

Ben hakkımı helal etmiyorum bu insana,madem bu kadar inanclı beni bulsun helallik alsın..

Avatar
Halil derya 2015-11-03 22:10:51

Samet ve Avrupalı. Arkadaşlar zorunuzamı gitti.

Avatar
rıfat bey 2015-11-03 15:50:06

ne kesersiniz kesin görevinizi bilin şımarmayın yeter. yine 7 hazirandaki gibi dersinizi alırsınız baştan söyleyim.

Avatar
Samet 2015-11-02 21:53:09

Allah akıl fikir versin :) Terör patlamış,ekonomi çökmüş,3 milyon Suriyeli doluşmuş,ve K.Maraş hep yüksek oy verdigi halde hizmet alamamış.Bu tip zekaya sahip halk bunu hakediyor.Devamm

Misafir Avatar
rasim 2015-11-03 11:36:54 @Samet

cahil deyip duruyorsunuz da bu kadar cahilden oy alamayan da süzme salaktır herhalde

Beğenmedim! (5)
Misafir Avatar
sinan 2015-11-03 06:46:35 @Samet

ne yani bu millet her şeye HAYIR diyen bahçeliye mi oy verecekti
ya da benim adım KEMAL ben yaparım diyen kılıçdaroğluna mı oy verecekti
bakmayın aslında bu millet sizin gibi zır cahil düşünmüyor oyunu verirken bin defa düşünüyor ama sizler bir kere bile düşünmüyorsunuz TAYYİP GİTSİN de ne olursa olsun mantığı sizin gözlerinizi kör ediyor

Beğenmedim! (6)
Avatar
avrupali 2015-11-02 20:43:00

Vaaaaay guzel ulkemin guzel insanlaari haklilar devlet yurt disinda buyuk bas hayvan getirir bizimkiler elindekini keserler demeki hayvancilik oluk ulkemde adamcagiz satamiyo kesiyo

banner122

banner215

banner124

banner154

banner191

banner126