Kahramanmaraş'ın Merkez İlçeleri Belli Oldu

Kahramanmaraş'ın büyükşehir olmasıyla birlikte kurulacak merkez ilçe adları belli oldu.

Kahramanmaraş'ın Merkez İlçeleri Belli Oldu

Kahramanmaraş'ın büyükşehir olmasıyla birlikte kurulacak merkez ilçe adları belli oldu.

09 Ekim 2012 Salı 08:28
Kahramanmaraş'ın Merkez İlçeleri Belli Oldu
TBMM Başkanlığı'na sunulan kanun tasarısıyla büyükşehir belediyesi olacak illerde yeni ilçeler kurulacak. Kahramanmaraş'ta kurulacak merkez ilçelerin isimleri Dulkadiroğlu ve 12 Şubat olarak belirlendi. Konuyla ilgili Meclise sunulan büyükşehir yasa tasarısın'ın Kahramanmaraş'la ilgili bölümünde şöyle denildi; Kahramanmaraş ilinde, ekli (14) sayılı listede belirtilen Kahramanmaraş Belediyesinin mahalleleri merkez olmak üzere, aynı listede yer alan köyler, mahalleler ve belediyelerden oluşan Dulkadiroğlu ilçesi ve aynı adla belediye kurulmuştur. Kahramanmaraş ilinde, ekli (15) sayılı listede belirtilen Kahramanmaraş Belediyesinin mahalleleri merkez olmak üzere, aynı listede yer alan köyler, mahalleler ve belediyelerden oluşan Onikişubat ilçesi ve aynı adla belediye kurulmuştur. Kelebişler, Bayramgazi ve Cennetpınarı köyleri Türkoğlu'na bağlanacak: Kahramanmaraş ilinde Pazarcık ilçesine bağlı Kelebişler, Bayramgazi ve Cennetpınarı köyleri Türkoğlu ilçesine bağlanmıştır
Yükleniyor...
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
ZAFER BAŞDOĞAN 2013-08-22 22:10:34

HAYIRLI OLSUN FENADA OLMAMIŞ.

Avatar
misafir 2012-12-18 09:46:42

Doğrusu onikişubat değil,Bayazıtlı ilçesi olmalıydı.Onikişubat mahalle olur, okul olur ama ilçe ismi olmamalıydı.Şeyhadil ilçesi olabilirdi.Özel isim olmalıydı.

Avatar
misafir 2012-10-22 15:29:24

ne güzel

Avatar
mert aslan 2012-10-13 21:52:25

GURBETTE YAŞAYAN BİR ANDIRINLI OLARAK GERİLE GERİLE ALLAH A ŞÜKÜR K A H R A M A N M A R A Ş L I Y I M !DİYORUM selam canım hemşehrilerime

Avatar
cemal 2012-10-11 10:26:44

"poyrazkent" ya da "ak kent" olmalıydı bence....her şehir yöneticilerine benzer.

Avatar
mmhmmt 2012-10-10 13:11:14

Kaldırımkent yada Parkeşehir olaydı iyiydi.... yetkili yetkisiz herkesi kınıyorum...

Avatar
46 2012-10-10 12:23:43

trabzon caddesinin yarısı dulkadiroğlu yarısı oniki şubat belediyesi olsun:))))))

Avatar
dilek 2012-10-10 09:35:15

bence dulkadiroğluçok güzelolmuşo kadar şanlı birbeylikmişkiosmanlıya 5 gelin göndermişvepadişahanneleri olmuşlaryavuzsultanselim dulkadiroğullarının torunudur keşke diğer ilçede yavuz selim yada arslan bey olsaydı

Avatar
Ede 2012-10-09 23:54:41

Bu konuda internette anket yapıldı beyler çokta güzel olmuş

Avatar
Ahmet 2012-10-09 22:59:24

Yahu Mert kardeşim Dulkadir'in aslı Zül-Kadir güç sahibi demek saçmalama. Baksana bilmeden konuşma.

Avatar
yayldağlı 2012-10-09 22:26:29

Koskoca ANDIRIN maraşın mahallesimi olacak bnce osmaniyeye bağlanmalı

Avatar
... 2012-10-09 21:30:47

KEŞKE DULKADİR YERİNE ASLANBEY OLSAYDI DAHA İYİ OLURDU. KİM VERİYOR BU KARARI... HANGİ KİŞİNİN 2 DUDAĞININ ARASINDA ACABA...

Avatar
Ayşen 2012-10-09 21:15:04

Cok aciz yorumlar yapıpıkendinizi kücütmenize gerk yok olacaga cagrede yok
ayrıca COK GÜZEL İlce isimleridir Dulkadiroğlu-ve-12Subat :Emegi gecen herkeze müteşkkirim

Avatar
amele46 2012-10-09 19:40:08

elbistanı maraşa mahalle yaptık ya artık ölsemde gözüm acık gitmez...

Avatar
isa 2012-10-09 18:33:02

düşününce hangi isim koyulsa beğenmeyenler olacaktır o yüzden bence pek takılmamak lazım ama internet üzerinden bi oylama yapılabilirdi
(yapıldıysa bilmiyorum)

Avatar
Mert İven 2012-10-09 17:47:20

Yahu ne demek DUL Kadir. Yani bekar olsa bir türlü evli olsa hadi neyse. İlle bizi rezil edeceksiniz ya. Şahsen ben Dul Kadirde oturmak istemem.

Avatar
olcay 2012-10-09 16:47:30

kimseyi memnun edemezsinnnn...........

Avatar
meçhul 2012-10-09 15:19:55

BU MEMLEKETTEN NE KÖY OLUR NE DE KASABA.....MEMLEKETİN DÖRT BİR KÖŞESİ REZİLLİKLE DOLU....

Avatar
ibrahim 2012-10-09 15:14:53

Hah bir o kalmıştı koyacak.Kim karar veriyor buna.K.Maraş meclisinden mi geçti,yoksa emrivaki mi oldu

Avatar
Hüseyin 2012-10-09 13:57:04

Yaa tamam haklısın ama dulkadiroğlu saçma bence. 12 şubat kentin doğum günü sen neyin kafasını yaşıyorsun?? diğeride senin de söylediğin gibi kahramankent olmalıydı.

Avatar
turabi 2012-10-09 13:51:00

bu gün şehrin içinden geçtim ve yine kaldırım çalışması hemde şehrin göbeğinde,

sayın başkana sormak lazım taşlar ve çimento bedava mı diye yapmayın Allah aşkına

kış geliyor zaten bu sende kaldırımlar değilde yolların biran önce yapılması lazım değilmi ?

hani belediyenin yol yapmasını bekleyenlerde var bir yerde
armadaş akedaş kazmaya başladılar yine bir yaz boyu nerdeydiniz arkadaşlar bu millete çektirdiğiniz nedir senelerdir.

büyük şehir olacağızda ne olacak belediye şu hali ile kendine yetemezken bu defada orası bana ait değil

şurda zengin var burda garibanlar var bakmayın mı olacak neasıl olacak yaşayıp göreceğiz


hasılı bu memlekete hakikaten kafası çalışan, ufku açık , vizyon sahibi birisi lazım

selam ve dua ile

Avatar
Mehmettin 2012-10-09 13:22:36

Sütçü İmam adını değerlendirmeye almamış olmaları düşündürücü... yazzık

Avatar
Arif 2012-10-09 11:09:15

böyle belediye isimlerimi olur en azından bir anket yapılmalıydı vatandaşın görüşü alınmalı ve buna bağlı olarak anket sonuçlarına ilşkin isimler olabilirdi saygılar....

Avatar
alpaslan 2012-10-09 10:18:58

BU İSİMLERİ BULAN KESİN MARAŞLI DEĞİLDİR HADİ DULKADİROĞLUNU ANLADIK'TA BU 12 ŞUBAT NE OLUYOR ACABA BİRİSİNİ DOĞUM GÜNÜMÜ...YAZIK BÖYLE SAÇMA İSİM KOYMAYIN LÜTFEN.(12 ŞUBAT YERİNE KURTULUŞ - SÜTÇÜ İMAM - MALİKEJDER - KAHRAMANKENT OLAMAZMIYDI ACABA)

Avatar
ww 2012-10-09 09:59:17

yanlız merkez ilçelerin adı Kurtuluş ta olabilirdi.

banner122

banner215

banner124

banner154

banner191

banner126