Mahir Ünal 17 Aralık Sürecini Avrupa'ya Anlatacak

AK Parti Grup Başkanvekili Mahir Ünal'ın başkanlığında 10 milletvekili, '17 Aralık' sürecini Türkiye kökenli vatandaşlara anlatmak üzere Avrupa turuna çıkacak.

Mahir Ünal 17 Aralık Sürecini Avrupa'ya Anlatacak

AK Parti Grup Başkanvekili Mahir Ünal'ın başkanlığında 10 milletvekili, '17 Aralık' sürecini Türkiye kökenli vatandaşlara anlatmak üzere Avrupa turuna çıkacak.

08 Ocak 2014 Çarşamba 16:21
Mahir Ünal 17 Aralık Sürecini Avrupa'ya Anlatacak
AK Parti Grup Başkanvekili Mahir Ünal'ın başkanlığında 10 milletvekili, '17 Aralık' sürecini Türkiye kökenli vatandaşlara anlatmak üzere Avrupa turuna çıkacak.

Almanya, Fransa, Isviçre ve Isveç'te çeşitli noktalarda 10-12 Ocak 2014 tarihleri arasında bir dizi program düzenleyecek olan Ak Parti heyetinde Mahir Ünal'ın yanı sıra; Yalova Milletvekili Temel Coşkun, Çorum Milletvekili Murat Yıldırım, Ordu Milletvekili Ihsan Şener, Manisa Milletvekili Selçuk Özdağ, Çorum Milletvekili Cahit Bağcı, Adıyaman Milletvekili Salih Fırat, Zonguldak Milletvekili Özcan Ulupınar, Yozgat Milletvekili Yusuf Başer, Çankırı Milletvekili Idris Şahin yer alacak.
Yükleniyor...
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
RTEci 2014-01-09 15:52:16

Bide çıkıp yediklerini, çaldıklarını, yürüttüklerini anlatsalar da biz de öğrensek !!!

Avatar
selim46 2014-01-09 14:41:19

Türkiye kökenli vatandaş mı? Bir kere Türk kökenli vatandaş denir. Bu topraklarda yaşayan herkesin ortak adı Türk vatandaşlığıdır.

Avatar
DİK DURAN 2014-01-09 13:54:48

EVET ÇOK DOĞRU SÖYLÜYOR! ZOR GÖREV YOLSUZLUĞUN ÜSTÜNÜ KAPATMAK İÇİN BİNLERCE İNSANI HALLAÇ PAMUĞU GİBİ DAĞITTIKLARINI, SAYISIZ MASUM İNSANLARA PARALEL DEVLET,ÖRGÜT, DİYEREK İTHAMDA BULUNDUKLARINI, YARGIYA, SAVCIYA, ADALETE HUKUKA NASIL DARBE YAPTIKLARININ ÜSTÜNÜ ÖRTMENİN, İZAH ETMENİN ÇOOOOKKK ZOR OLDUĞU DOĞRUDUR.

Avatar
ÇAĞLAYANCERİT 2014-01-09 11:13:02

Adamlar yediklerini inkar dahi etmemişken bunlara ne oluyor. BB milletin kesesinden bu beyfendilere avrupa gezisi hazırlamış. Bunlarda onu aklamaya gidiyorlar. Yesinler sizin adaletinizi. Yavuz hırsız ev sahibini bastırımış. Ne güzel uyuyor bu günlerde bu atasözümüz.

Avatar
Hakan 2014-01-09 09:52:20

Ne söyleyecek acaba çok merak ediyorum..Yolsuzluğun ucu kendilerine gelince Nasıl hukuk çiğnediklerini mi anlatacak..

Avatar
safak46 2014-01-09 08:54:19

Önce Türkiye' ye ve vicanlarına anlatsınlar Yurtdışındakiler anlar o zaman zate

Avatar
WOMAN 2014-01-09 08:11:11

maymun gözünü açtı

Avatar
afşinli 2014-01-08 22:58:04

ya yeter artık şu mahir şöyle yaptı yok böyle yaptı.k.maraşa ne yaptı elbistana ne yaptı.helede afşine ne yaptı yalan ve havadan başka

Avatar
hacı duman 2014-01-08 22:47:47

Ulan ne büyük görev be. Milletvekilimiz bir yerlere gelmiş. büyük görev deyince bende bakan filan oldu sandım. Neyi anlatacak her şey ortada zaten herkes her şeyi biliyor.

Avatar
Erfaim BELİKIRIK 2014-01-08 20:28:55

Bu vekil yurt dışında neyi anlatacak başbakanın,bakanıların ve tüm yandaşların bir ülkede nasıl yolsuzluk yapılır, vatandaşın emeği nasıl çalınır diye birifingmi verecek.Evet Kahramanmaraşlıyada bu görev çok yakışır helal be. Hani bakan olacaktı yooo bizim maraşın bakanı sayın Başbakan ya vekillerin bakan olmasına gerek yok

Avatar
ALİ 2014-01-08 20:26:09

BAKAN MI YAPACAK HA HA HA

Avatar
murat şen 2014-01-08 17:53:33

vaybe ne kadar zor bir görev. Saf maraşlım bizde böyle uyuyoruz.

Avatar
ahmet 2014-01-08 16:59:16

hadi canım ; gerçekten mi?
vay beeee...
büyük maraş büyük milletvekilleri...
helal sizee... bu da güzel bir görev

Avatar
yakup karaca 2014-01-08 16:36:43

Ünal önce gelsin de bu durumu seçmenine izah etsin ötelere gitmeye gerek yok:)

banner122

banner215

banner124

banner154

banner191

banner126