Mehmet Sağlam Meclis Başkanvekili Oldu

TBMM Başkanı Cemil Çiçek'in seçilmesinden sonra Meclis'te grubu bulunan partiler Meclis Başkanvekillerini belirledi. AK Parti'de Sadık Yakut ve Mehmet Sağlam Meclis Başkanvekili oldu.

Mehmet Sağlam Meclis Başkanvekili Oldu

TBMM Başkanı Cemil Çiçek'in seçilmesinden sonra Meclis'te grubu bulunan partiler Meclis Başkanvekillerini belirledi. AK Parti'de Sadık Yakut ve Mehmet Sağlam Meclis Başkanvekili oldu.

07 Temmuz 2011 Perşembe 17:59
Mehmet Sağlam Meclis Başkanvekili Oldu
Başbakan Recep Tayyip Erdoğan başkanlığında yapılan basına kapalı grup toplantısında, Meclis Başkanvekilliği görevine Kayseri Milletvekili Sadık Yakut ve Kahramanmaraş Milletvekili Mehmet Sağlam, İdare Amirliklerine Konya Milletvekili Mustafa Kabakçı ve Çorum Milletvekili Salim Uslu, Katip Üyeliklere ise Tekirdağ Milletvekili Özlem Yemişçi, Ankara Milletvekili Fatih Şahin, İstanbul Milletvekili Bilal Macit, Diyarbakır Milletvekili Mine Lök, Burdur Milletvekili Bayram Özçelik ve Ordu Milletvekili Mustafa Hamarat getirildi.
Yükleniyor...
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Ali BOZDOĞAN 2011-08-01 16:17:59

Sorularıma cevap vermemiş yetmemiş bide soru sormuşsun cevap vereyim ama sende bana cevap ver körü körüne inanıp böyle giderseniz daha çok beklersiniz.

1- Demişsin ki Kahramanmaraş'a hangi Maraşlı hastane yaptı? Ben Gaziantep'te yaşayan bir Maraşlıyım. Burada hastaneleri Antepli yapıyor, devlet değil. Antep yolu üzerinde yapılan hastaneden haberiniz yok galiba.
Var eğitim araştırma hastanesi olacak dedikleri ama SSK hastanesine yeni yer olarak yaptıkları yeri bilirim peki senin Hanefi Öksüz Kalp Hastanesinden haberin var mı bilmem. Ama Kahramanmaraşta bir eğitim araştırma hastanesi yok bunu herkes çok iyi bilir sen uyumaya devam et.

2- Ve yine demişsin ki Duble yollar konusunda Kayseri yolunun uzun sürmesi doğa şartları gereği normal. Yoksa uzun sürdüğünü kabul ediyorum. Ama Maraş-Narlı arası gerçekten uzun sürdü. Ama o duble yolun yapılan kısmının kalitesi, Gaziantep'te yok.

Eminim yoktur yurdun dört bir yanında Erzurum Kars yolunda doğal şartlar o kadar elverişli ki yapımı hemencecik bitiyor bunu maraşlı da biliyor sen uyu.

3-Diyorsun ki Maraşlı işadamları Başbakana okul yaptırma sözü verdi. Kaç tanesi yaptı? Antepteki okulların geneli hayırsever vatandaşlar tarafından yapılmıştır. Eğitimdeki başarısızlığın tek sebebi Milli Eğitim Müdürlüğü ve halkın eğitime katkısının sıfır olmasıdır.

Milli eğitim müdürünü halk seçmiyor bunu bil atanıyorlar ama işadamlarının yaptırdığı 3 okul açılışına bizzat katıldım bilmiyorsan öksüz'lerin yaptırdığı anadolu lisesi filan var aç bak uyuma.

4- Demişsin ki Kahramanmaraş'ı neden Gaziantep, Adana, Kayseri gibi Maraş'tan kat kat büyük şehirlerle kıyaskıyorsunuz, bunu da anlamış değilim.

Nereyle karşılaştıralım Kilis'le mi LYS sınavında En başarılı iller sırasında ilk 5'e giren kilis le ama nedense nüfus bakımından onu katlayan Kahramanmaraş hep gerilerde hep gerilerde.

Sen uyu seni kimse rahatsız etmesin böyle devam et.

Avatar
Ali 2011-07-11 17:35:47

Ne olacak.Kahramanmaraşlılar Yine UYUTULDUK.Bunun başka açıklaması yok.

Avatar
arda 2011-07-10 21:44:05

Türkiyenin en fazla ikinci oyunu hiç bişey yapmadan alan parti istediğini yapar.
Adamlar samsun ordu arasına nefise akçelik tuneli 3819 metre kahramanmaraş göksun yolu hala inşaat 20-30 km lik bölümünde öalışma bile yok.
Doğa şartlarını gösteren arkadaşlar oranın doğal şartları daha mı iyi yada kayseri sivas arası ya da sivas tokat.
Ayrıca kayseri yolunda beşoluktan sonra fırnıza varmadan bir tabela var yl kahramanmaraş köylere hizmet götürme birliği tarafından yapılıyor.Neden bütün şehirler gibi merkezi bütçeden yapılmıyor da bizim bütçemizden yapılıyor.
Sayın başbakan kahramanmaraşa geldiğinde adalet sarayını açarken arkadaki afişte 40 tesisin açılışına hoşgeldiniz yazıyodu maraşlı iseniz hadi 10 tanesini sayın.Sayabilirseniz.......

Avatar
Mehmet MAZI 2011-07-10 11:51:58

değerli arkadaşlar belirli mevkilere gelmiş,makam sahibi olmuş ve hizmet edebilecek konumda olan kişilerin hizmet edebimesi için öncelikle kalbinde hizmet aşkının olması lazım,seçilmiş konumdaki(mil.vekili,bel.bşk) kişilerin memleketimize himet kutsaldır düsturuyla yola çıkmaları gerekir. Aksi takdirde Kahramanmaraş'a ne bir hizmet yapılır ne de bir adım yol alır.herkese saygılar.

Avatar
DERTLİ 2011-07-09 17:27:53

helal olsun şehrimin insanları size..iki dönemdir bakan sözü veripte tutmayan bi partiye %60 civarı oy veriyosunuz biz böyle gidersek hizmetten mahrumiyeti hak ediyoruz..tepki oyu veremeyecek kadar aciz hemşehrilerim..

Avatar
ahmet 2011-07-09 11:44:32

iyi güzel gelişiyoruzda manevi olarak gelişiyormuyuz bundan 20 sene önce ramazanda ulucaminin önünden geçerken bir uhrevi hava vardı ama şimdi insanlar daha çok gelişelim daha çok kazanalım daha bakanımız olsun boş bunlar daha çok maneviyat alemimizde derinleşelim diyen yok gelişirken maneviyatımızı geliştirmiyoruz dünya ağır basıyor bakan olsa nolur olmasa nolur.

Avatar
arke 2011-07-09 10:04:37

Arkadaşlar Ne mutlu bize artık bizimde bir BAŞKANvekilimiz var.Şimdi hep beraber TUR' a çıkalım.Sevinç çığlıkları atalım.

Avatar
A.TÜRKOĞLU 2011-07-08 22:54:28

Maraş'ı kaale alan yok. Meclise seçip gönderdiğimiz milletvekilleri seçilip meclise girmiş olmalarını kendileri için yeterli görüyor.Sıraya konup seçilmiş olmalarını büyük bir başarı olarak kabul ediyorlar. Maşllah halkımız da hipnotize olmuşçasına sorup sorgulamadan gözü kapalı oy kullanıyor. Hesap sormuyor, soramıyor. Vatan millet sakarya edebiyatı ile ver coşkuyu al oyu. Maraş öteden beri üzerinde oyunlar oynanan, kandırılan, kullanılan şehir olmuştur. Çabuk dolduruşa gelir. Sayın milletvekilleri burnundan kıl aldırmıyor, halk da hesap soramıyor. Neden kabinenin epey bir kısmı hep karadenizli oluyor, yoksa Allah karadenizlileri bakanlık için özel yeteneklerle mi donattı da biz mi bilmiyoruz.

Yani Erzurum Atatürk Üniversitesi İşletme bölümü mezunu Ömer DİNÇER'in, geçmişinde rektörlük, yök başkanlığı ve milli eğitim bakanlığı kariyeri bulunan Sayın SAĞLAM'dan daha iyi bakanlık yapabileceğini kim iddia edebilir?

Öyleyse, sorun nedir?

Nüfus büyüklüğü,sosyal, kültürel ve ekonomik gelişmişliği ile Maraş bir Rize kadar, 300 bin nüfuslı bir Trabzon kadar, kabinede iki baknla temsil edilen bir ordu kadar bakanlık verilmeyi hak etmiyor mu?

İsterseniz geçmişe göre bu kabinede sayıca az olduğunu düşündüğüm karadenizli bakanları şöyle bir hatırlayalım:

1- Başbakan ERDOĞAN (RİZE),
2-Erdoğan BAYRAKTAR(TRABZON),
3-Hayati YAZICI(RİZE),
4-Suat KILIÇ (SAMSUN, Aslen TRABZONLU),
5-Ertuğrul GÜNAY (ORDU),
6- Faruk ÇELİK (ARTVİN kökenli)
7-İdris Naim Şahin (ORDU)

Avatar
Emre 2011-07-08 20:50:12

1- Kahramanmaraş'a hangi Maraşlı hastane yaptı? Ben Gaziantep'te yaşayan bir Maraşlıyım. Burada hastaneleri Antepli yapıyor, devlet değil. Antep yolu üzerinde yapılan hastaneden haberiniz yok galiba.
2- Duble yollar konusunda Kayseri yolunun uzun sürmesi doğa şartları gereği normal. Yoksa uzun sürdüğünü kabul ediyorum. Ama Maraş-Narlı arası gerçekten uzun sürdü. Ama o duble yolun yapılan kısmının kalitesi, Gaziantep'te yok.
3- Maraşlı işadamları Başbakana okul yaptırma sözü verdi. Kaç tanesi yaptı? Antepteki okulların geneli hayırsever vatandaşlar tarafından yapılmıştır. Eğitimdeki başarısızlığın tek sebebi Milli Eğitim Müdürlüğü ve halkın eğitime katkısının sıfır olmasıdır.
4- Kahramanmaraş'ı neden Gaziantep, Adana, Kayseri gibi Maraş'tan kat kat büyük şehirlerle kıyaskıyorsunuz, bunu da anlamış değilim.
Kahramanmaraş bugün yaşanılası bir şehirdir. Göç almayan, kendine yeten bir şehirdir.
Sanayide ilk 20 içerisinde bir şehirdir.
Eksikleri çoktur ama bunun suçlusu sadece bakanlık verilmemesi değildir.
halkın Ak Parti'ye destek vermesi açıkçası zorunuza gidiyor, siz de bahane bulma telaşına düşüyorsunuz.

Avatar
Sinan 2011-07-08 19:37:09

Maraş'a çok bile bu görev..

Avatar
MUSTAFA YEL 2011-07-08 15:58:31

Olsun bakanımız yok ama bakan gibi belediye başkanımız var. Bizimkinin makam arabası bakan arabasından daha lüks ve konforlu. Odasıda daha kalite. Nediciz bakanı makanı. Bakan olursa birde her defasında şehre gelişte yollar kapanır eskortlar felan. heçmi işiz yok.aslan gibi 6 tane milletvekilimz var bakan sizin neyinize..... vesselam

Avatar
realist 2011-07-08 15:10:58

burada herkes akp ye oy veriyor sonra da yorumlarda herkes sızlanıyor ya verdiğiniz oyun arkasında durun ya da oy vermeyin sızlanmak bir şeyi değiştirmez

Avatar
Ahmet Hüdai ULUTÜRK 2011-07-08 15:01:43

NE DEMEK HANGİ BAKAN MEMLEKETİNE NE YAPIYOR,ERZİNCANA HIZLI TREN YAPILIYOR ERZİNCAN 200 YIL BEKLESE BÖYLE ŞEY OLMAZDI,KAYSERİYE ADANAYA KONYAYA 2. DEVLET ÜNİVERSİTELERİ KURULUYOR.HATAY VE TRAPZON 1000 YIL BEKLESE BÜYÜKŞEHİR OLAMAZDI.NEDEN BUNLARIN HEPSİ?

Avatar
serdar 2011-07-08 12:30:46

bune saçma sevdadır yahu, bakan bakan, kardeşim bakan olmayınca hizmet gelmiyormu,

Avatar
maraşlı 2011-07-08 10:41:03

Kısaca Maraşımızın sahibi gerçekten yok.şu yollara bir bakın arkadaşlar birde antep ve kayseriye bakın.kararı siz verin.

Avatar
Ali BOZDOĞAN 2011-07-08 10:21:51

Bana şu soruların cevabını ver Emre;
1- Kahramanmaraş'ta hastanelerin fiili yatak kapasiteleri nedir, yoğun bakım yatak sayısı nedir, her gün neden en az 3 ambulans il dışına hasta sevk eder?
2- Yapımı tamamlanmış duble yollarının toplam kilometresi nedir. Türkiye geneline oranı nedir?
3- Eğitim'de Kahramanmaraş'ın Türkiye genelinde ki sırası (SBS, LYS, YGS,) sırası nedir, eğitim kurumlarında ki derslik sırasının Türkiye ortalamasına oranı nedir?
4- Kahramanmaraş üniversitesinin bilimsel çalışmalardaki bütçesi diğer üniversite bütçelerine oranlandığında çıkan rakamlar nedir?

İşte sorgulanan bunlar, ama sen AKP'ye körü körüne inanan insan ne çıkarın var bilmiyorum kentinin geleceği, sağlığı ve istikbaline olacak olan daha sistemli yatırımların bir bakan sayesinde daha sistematik denetlenip değerlendirileceğinen bihaber çıkmış laf konuşuyorsun.

Avatar
MUSTAFA 2011-07-08 09:35:03

ooooooo çok sevindik ya birde bunu haber diye önümüze koyuyorlar.aman ne büyük başarı bakanımız yok ama başkan vekilimiz var artık k.maraşımız hizmete doyacak güldürmeyin adamı ya

Avatar
gencer46 2011-07-08 08:50:59

bence maraşa müstehak
sen devam et güzel insanım yarın antepin bi ilçesi olursan aklın belki başına gelir

Avatar
cezalandırılmış gibi 2011-07-08 00:29:36

erzurum*recep akdağ*hastaneler şehri
hüseyin çelik*van* derslik sorunu yasanmayan bir il oldu

Kahramanmarasa en çok okul yapılan yıllar mehmet sağlam yılları idi.


Birde bu 5. akparti hükümeti yaklasık 120-130 bakandan bir tanesi kahramanmarastan olmaz mı? Diğerlerin hepsi mi bizimkilerden vasıflıydı

ben kendi hakkımı HARAM ediyorum, istisnasız bakan çıkaran antepli arkadaslarım bugün istisnasız bakan çıkaramamısımızla dalga geçtiler

Avatar
serap 2011-07-07 23:33:13

şemsiye diyorum anlayan anlar

Avatar
Ogrenci 2011-07-07 22:51:47

Ak Parti K.Maras taki 10 kisiden 7 sinin oyunu aldi.Ama bunun karsiligini bakanlar kurulundan cikan isimlerde goremedik.Ins yapilmasi muhtemel hizmetler beklentileri karsilar.

Avatar
Emre 2011-07-07 22:31:30

Bu bakan sevdasını anlamıyorum.
Bakan eskiden önemliydi, doğru.
Ama şimdi hangi bakan kendi şehrine torpil geçiyor? Maraş'ı her defasında küçümseyenler, Maraş'la ilgili gelişmeleri sadece dar açıyla izleyenlerdir. Ezberlenmiş sözler yıllardır söylenip duruyor. Maraş'ı değil ülkemizi düşünmeliyiz. Bir daha tövbe, sözünü söyleyenlerin Ak Parti'ye oy verdiklerini zannetmiyorum.

Avatar
... 2011-07-07 20:09:05

Sizde kendinizi böyle kandiriyi verin artik. Teselli olur nede olsa.

Avatar
mustafa 2011-07-07 19:27:01

Maraşın kurtuluşundan gümüze adam arıyoruz,bakan v.s değil.Bir çevre illere bakalım bir de maraşa.yıllardır akp ye büyük vefa gösteren memleketimize yapılan vefasızlığı,terkedilmeyi yani ihaneti Allaha havale ediyorum.

Avatar
A K P li 2011-07-07 19:20:32

birdaha tövbe hep kendimizi avutuyoruz.

Avatar
kahramanmaraşlı 2011-07-07 18:23:13

kendimizi avutmayalım

banner122

banner215

banner124

banner154

banner126

banner191