Milli Eğitim Bakanı Nabi Avcı istifa etti

Milli Eğitim Bakanı Nabi AVCI bakanlıktan istifa etti. Yerine Mahir Ünal'ın geleceği konuşuluyor.

Milli Eğitim Bakanı Nabi Avcı istifa etti

Milli Eğitim Bakanı Nabi AVCI bakanlıktan istifa etti. Yerine Mahir Ünal'ın geleceği konuşuluyor.

25 Ekim 2013 Cuma 08:54
Milli Eğitim Bakanı Nabi Avcı  istifa etti
Gazeteci Yazar ve 21 yy. Türkiye Enstitüsü Başkanı Prof. Ümit ÖZDAĞ, Milli Eğitim Bakanı Nabi AVCI'nın istifa ettiğini duyurdu.

ÖZDAĞ'ın sosyal paylaşım sitesindeki açıklaması:

"Milli Eğitim'in gözü aydın eğitimi gayri milli yapan Nabi Avci bakanlıktan istifa edip Eskişehir Belediye Başkan Adayı oldu. Bakalım yeni gelen Bakan öğrenciler üzerinde hangi sistemi deneyecek."

Bu arada Haber46 tarafından aylar önce ortaya atılan ve Milli Eğitim Bakanlığı'na Kahramanmaraş Milletvekili Mahir Ünal'ın getirileceği iddiası bu gün tüm haber ajanslarında yer almaya başladı.

Büyük ihtimalle Kahramanmaraş Milletvekili Mahir Ünal bu hafta içerisinde Milli Eğitim Bakanı olarak atanacak.
Yükleniyor...
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Muhsin 2013-10-26 21:24:18

K.Maraş vekillerinin bakanlık yapmak için görev vermezler.Eeee nesıl olsa bakanlık vermesede sayın başbakan aynı oy'u alıyor.Neden versin ki.Zaten kendiside yeni m.e.b. diye memet sağlamı söylemişti sonra 360 derece dönerek bakanınız benim deyiverip işin içinde çıktı.

Avatar
Gazi 2013-10-26 13:03:44

Al birini vur ödekisine.İkiside başarısız bir milletvekili.Millli Eğitim bakanlığını AKP İkdidarı vahvetti.Sn Ünal gelirse bir okadar daha geriye götürür.Okullarda okunan İstiklal marşını bile kaldırmayı düşünür.

Avatar
emirhan 2013-10-25 17:02:02

İddiaların gerçeği yansıtmadığını belirten Bakan Avcı, şöyle konuştu:

"Messi, jübileni yapmadan Barselona'nın teknik direktörü olarak gel diyor. Los Angeles Lakers'tan teklifler var. Chicago Bulls Michael Jordan'dan sonra zor durumda. Dolayısıyla bunların hepsini değerlendireceğiz. Ama Barselona ciddi manada ısrarlı. Kısacası bize teklif çok. Ama Los Angeles Lakers ciddi gibi geliyor."

Avatar
öğrenci 2013-10-25 14:09:25

Çok şükür istifa etmiş nabi avcı sistemin içine ettiniz helal olsun bari bir düzenleme getirseniz keşke

Avatar
tirişka 2013-10-25 11:35:18

nabi avcıya göre genede yakışıklı be haksızlık etme lütfen...

Avatar
meer 2013-10-25 11:33:17

doğru söylüyorsunuz

Avatar
meer 2013-10-25 11:32:56

çok doğru tesbit selma hanım

Avatar
error 2013-10-25 11:32:18

inşallah olmaz. çünkü adam çok kibirli. birde bakan olursa yanına yaklaşılmaz.

Avatar
gezgin 2013-10-25 11:06:34

çok iyisin aynen öyle haylaz talebelerin hocası gibi.

Avatar
vural 2013-10-25 09:28:59

Mahir Ünal çok iyi düşünülmüş... 11 yıldır ağzı yanan maraş seçmeninin ağzına bir parmak bal. ama bu saatten sonra nafile kimse yutmaz.

Avatar
fırat 2013-10-25 09:13:38

sayın millet bakanınız hayırlı olsun ağzınıza bir parmak bal çalarlar artık onunla övünürsünüz oda kaç ay giderse seçim taktiği bu tabi millette sevinir bakanımız oldu diye acınacak haliniz var ALLAH yardımcınız olsun bu kafaynan gittiğiniz sürece memleket bir karo boyu yol kademez saygılar

Avatar