Poyraz'a Coşkulu Karşılama: Personel Seninle Gurur Duyuyor

Kahramanmaraş Belediye Başkanı Mustafa Poyraz, bu sabah belediye personeli tarafından karşılandı.

Poyraz'a Coşkulu Karşılama: Personel Seninle Gurur Duyuyor

Kahramanmaraş Belediye Başkanı Mustafa Poyraz, bu sabah belediye personeli tarafından karşılandı.

21 Kasım 2013 Perşembe 13:09
Poyraz'a Coşkulu Karşılama: Personel Seninle Gurur Duyuyor
Kahramanmaraş Belediye Başkanı Mustafa Poyraz'ın Aksu Tv'de aday olmadığını açıklamasının ardından bugün sabah belediye binasına gelişinde personeller tarafından karşılandı.

Başkanlık girişinde toplanan belediye personelleri Başkan Poyraz'ın gelişi sırasında alkışlarla karşıladılar ve ”˜personel senin gurur duyuyor' diye tezahürat ettiler.

Başta belediye başkan yardımcıları, meclis üyeleri, belediye birim müdürleri ve personeller tarafından yapılan karşılamada duygu dolu anlar yaşanırken, Başkan Poyraz, burada bir açıklama yaparak personellerine teşekkür ederek helallik istedi.

Başkan Poyraz yaptığı konuşmada: “Genel Merkezimiz bu yarışta başka adayla yola devam etmek istediklerini belirttiler. Biz de buna saygı duyuyoruz. Biz her zaman günün değil dünün adamı olduk. Genel Başkan yardımcımız Menderes Türel beyle görüşme sonrasında Sayın Başbakanımıza teşekkür mahiyetinde ziyaret etmek istediğimi ifade ettik. Ve Yaklaşık yarım saatlik bir görüşme oldu. Orada Sayın Başbakanımızın kararına saygı duyduğumu ancak aday yapılacak arkadaşın iyi seçilerek Kahramanmaraş'ın yakılmamasını rica ettim.
Ben sizlerle birlikte 11 yıldan beri görev yaptım. Her zaman her yerde hizmetin en iyisini yapmaya çalıştık. Elbette artılarımız, eksilerimiz olmuştur. Sonuçta biz de insanız. Hata yapabiliriz. Zaman zaman sizlere kızdığım sizleri üzdüğüm olmuştur. İnsan kendi evinde bile çocukları ile eşleri ile tartışır. Burası da bir aile. Bundan dolayı hepinizden helallik diliyorum. Varsa da benim hakkım helal ediyorum. Bundan sonraki gerek iş hayatınızda gerekse aile hayatınızda başarılar diliyorum” diye konuştu.

Hep bir ağızdan Başkan Poyraz'a haklarını helal eden personeller yine alkışlar eşliğinde işlerinin başına döndüler.

Yükleniyor...
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
emrah.. 2013-11-25 10:49:10

aynen öyle çünkü belediye çalışanların hepsi kendi torpili ile girdigi için üzülmüşlerdir ...

Avatar
Yasin toprak Toki sakini 2013-11-24 17:41:25

Anlaşıldı Ak parti gitmeyince bizim tokinin yolu yapılmayacak biz de elimizden geleni yapalım. bir tane dahi oy çıkmasın bakalım neler olacak Maraş'ta ancak ozaman alırız hizmeti yoksa nasıl olsa herkes oyunu bize veriyor diyorlar. biraz hadlerini bildirmek lazım katılıyorum arkadaşım sana. Hakan Bey sağolun hep beraberiz inşaallah.

Avatar
Hakan Sarıgül Tokiden 2013-11-24 01:22:02

Diline sağlık kardeş aynen benden de al okadar. Ben de toki de oturuyorum. Sıkıntımız aynı. bugünlerde bir de toki rampasının ortasına zabıta arabasımı dır nedir. toki rampasından çıkamayanları taşımak için. Geçenlerde dedim bu zabıta arabası neyin nesi bir sorayım. Sordum dedilerki burada inen yolcuları yukarı taşıyoruz. yahu kardeşim kalıcı bir çözüm bulmak dururken bu neyin nesidir dedim. Ama nafile Poyrazdan çok şey beklememeliydik. yanılmışız ve sonra dedik toplanıp bu konuyu konuşalım konuştuk bundan sonra bu yol yapılmadan Ak partiye oy vermek yok. bu mahalleden bir tane bile oy çıkmayacak emin olun.

Avatar
Ayşe diliuz Saçaklızade Toki 2013-11-24 01:04:48

yazıklar olsun bu başkana şu tokinin yolunu yaptırmadan giderse bu dünyanın bir de öbür tarafı var hesaplaşırız inşaallah orada.

Avatar
alii 2013-11-23 13:16:36

yagcılarda inecek var

Avatar
furkan 2013-11-22 22:16:56

o yalakalık yağcılık diyen yorumcular. Arkadaşlar yalakalık yağcıılık iyi günde olur. İftira atmayı ne de güzel biliyo benim hemşerim. Poyrazın saltanatının bittiğini bilmesine rağmen yanında olan insanlar ne yalakadır ne yağcıdır..

Avatar
perssonel 2013-11-22 18:44:20

ben bir personelim hani çalışmıyor diyenler var ya onları insanlara iftira ettikleri için allah ıslah etsin diyorum. başkanı sevmek bile yalakalık olmuş. adam gidiyor zaten. kaç belediye başkanı personelinin adını biliyordur. hatrını soruyordur. sorunlarını dinliyordur. maneviyatı bu kadar yüksek memleketini bu kadar düşünen başka birisi gelmiş yada gelecek mi hepimiz görücez. yazın istanbulda kahramanamaraş tanıtım günleri oldu. kim kahramanmaraşı tanıttı kim çırpındı durdu. cehalet çok kötü birşey bunu yorumlardan görüyorum. yaptıkları yorumların bir müslümana yakışmadığını farkında değiller

Avatar
kapukaya 2013-11-22 14:26:55

yağcılık yalakalık son yılların modası

Avatar
yalakalar..... 2013-11-22 14:25:58

yalakalar

Avatar
asude şener 2013-11-22 09:00:25

sizin bu söyledikleriniz çoook saygısızca
kahrama

Avatar
asude şener 2013-11-22 08:59:44

yine şecilse ben gene huzurlu olurum
hangi başkan bukadar ilimizi büyüttü

Avatar
asude şener 2013-11-22 08:58:43

mustafa poyraz kahraman maraşı yükselten tek başkan benim gözümde

Avatar
Toki saçaklızade Ahmet 2013-11-22 01:09:09

Personelin nasıl karşıladığı önemli değil sonuçta Poyraz onların amiridir ve amirine öyle muamele yapıyorlar. Önemli olan vatandaşın nasıl karşıladığı ve Poyraza hangi gözle baktığıdır. Saçaklızade Toki evlerinde oturuyoruz ve diyoruz ki devletin yaptırdığı konutların yol ve toplu ulaşım sorununu 5 yıldır çözmedi, gelsin bakalım buradaki vatandaş kendisini nasıl karşılayacak. İnsan utanır, Allahtan korkar. 70 yaşındaki bir dede ya da kucağındaki çocuğuyla bir kadın buradan çevre yoluna nasıl insin çıksın. Toki saçaklızade sakinleri olarak anlaştık ve bu dönem toki evlerinden bir tane dahi oy çıkmayacak Ak partiye. Ya seçimden önce yol sorunumuzu çözer ya da Ak partili hiçbir kimse çıkmasın buralara oy için.

Avatar
EDO 2013-11-21 22:59:41

kahramanmaraşa böyle becerıksız beledıye baskanı doğru gelmedi aday olmadım cumlesını kullanmasında aday gostermedıler

Avatar
misafir 2013-11-21 16:32:44

Tabiki de gurur duyacaklar. adam 12 yıl boyunca personele hiç karışmadı çalıştırmadı. Yattıkları yerden maaş aldılar. Çalışın ulan kavaslar deseydi bakalım yine gurur duyacakmıydı.

Avatar
FAHRİ YİĞİT 2013-11-21 16:02:08

DERDİNİZ DERDİMİZ. BİLSİN HER FERDİMİZ.

Avatar
OSMAN SERT 2013-11-21 16:01:20

NİCE 10 YILLARA İDİ AMA.MARAŞA YAZIK OLDU. ELE GEÇMEZ BİRDAHA BÖYLE BAŞKAN.

Avatar
yavuz selim 2013-11-21 15:16:35

bu yorum yazan arkadaşlar belediye personeli mi.personelin gurur duyduğuna dair bir yorum yok.

Avatar
eDe 2013-11-21 14:39:04

Süper Haber

Avatar
ales 2013-11-21 13:51:57

tabiki gurur duyarlar onlar duymayıpta benmi duyacagım

Avatar
gönülçiçegi 2013-11-21 13:47:36

tabiki gurur duyarsınız yan gelip yatıyorsunuz ne yaptınız 10yılda

Avatar
GAFFAR 2013-11-21 13:36:37

İÇİNİZDEN BAŞBAKANIN YÜZÜNE KARŞI MI BUNLARI SÖYLEDİNİZ YOKSA?

banner122

banner215

banner124

banner154

banner191

banner126