Çok değişik seçim kampanyaları dikkatlerimizi çekti. Farklı promosyon malzemelerinden tutun, tüm seçmene aynı anda ulaşma imkanı veren çalışmalar ile birlikte, yapılacak propagandalarda en ekonomik şekilde neler yapılabileceğini gözlemledik. Tüm bu çalışmaları Kahramanmaraş'taki Muhtar adaylarından, İl genel meclisi, Belediye Meclisi ve Beledi,ye Başkan Adaylarına kadar neler yapılabileceğini araştırdık. Çalışmalarımızı adaylarımızın hizmetine sunmak üzere hazırlamış bulunmaktayız. Devamlı yeniliği ve kaliteyi ön planda tutan firmamız Medyamar siz değerli adaylara yönelik farklı çalışmaları bünyesinde bulundurmaktadır. Kahramanmaraş Belediyesi Basın Yayın Bölümünden Fatih Ertaş ve Çetin Canlı arkadaşlarımız ile İstanbul'un soğuk havasında fuarda karşılaşmak içimiz ısıtmıştı. Kahramanmaraş Belediyesinin yeniliği takip etmesi seçim öncesinde ne tür çalışmalar yapabiliriz düşüncesi ile fuara katılmış olması doğrusu işlerini ne kadar ciddiye aldıklarının bir göstergesiydi. [B]MHP Değişim istiyor mu?[/B] MHP Kahramanmaraş Belediyesinde artık bir değişim olması gerektiğini her fırsatta söylüyor ve seçim sloganı haline getirmiş durumdalar. Belki de kendilerine göre haklılar. Lakin MHP önce kendisi değişim yapması gerektiği kamuoyunda konuşuluyor. Ne tür bir seçim programı yapış çok anlayan yok gibi. Tek tek seçmeni gezmek seçim döneminde yapılacak en güzel çalışmalar arasında ve bunu Mustafa taşçı ve ekibi oldukçada başarılı yapmaya çalışıyorlar. Bunun yanında kitle iletişim araçlarını doğru kullandıklarını düşünmüyorum. Bu kentin halkına hitap eden Yerel ve ulusal medya organlarını ne kadar kullanabiliyorlar acaba.Burada “MHP Yerel gazetelere reklam verdiği zaman iyi vermediği zaman kötü yapmış oluyor” gibi basit düşünüldüğünde yanlış üzerine yanlış yaptıklarını düşünürüm. Asıl olan seçim boyunca profesyonel bir ekiple başarılı bir çalışma yönetebilmektir. Bunu da ehil insanların yapabileceğini düşünüyorum. Bu çalışma sadece gazeteye TV ye reklam vermekle bitmediğini de ifade etmek istiyorum. Sağlıcakla kalın efendim.