Ünal: Hızlı tren Kahramanmaraş'tan geçecek

Ak Parti Grup Başkanvekili ve Kahramanmaraş Milletvekili Mahir Ünal hızlı trenin Kahramanmaraş'tan geçeceğini söyledi.

Ünal: Hızlı tren Kahramanmaraş'tan geçecek

Ak Parti Grup Başkanvekili ve Kahramanmaraş Milletvekili Mahir Ünal hızlı trenin Kahramanmaraş'tan geçeceğini söyledi.

12 Mart 2014 Çarşamba 22:46
Ünal: Hızlı tren Kahramanmaraş'tan geçecek
Geçtiğimiz günlerde Başbakan Erdoğan tarafından açıklanan Hızlı Tren projesine Kahramanmaraşlıların gösterdiği tepki sonuç verdi.

Haber46 tarafından "Erdoğan hızlı tren müjdesi verirken Kahramanmaraş'ı unuttu" başlığıyla verilen haberde de vatandaşların tepkisi dile getirilmişti.

Ak Parti Grup Başkanvekili ve Kahramanmaraş Milletvekili Mahir Ünal tepkiler üzerine yaptığı açıklamada hızlı trenin Kahramanmaraş Merkezden geçeceğini söyledi.

Müjdenin pazartesi günü bir defa da Başbakan tarafından verilmesi bekleniyor. 
Yükleniyor...
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
bahtsız maraşım 2015-04-14 14:00:23

hele olsa ak partinin elinde yaaa k.maraş hele olsa % 70 oyu garantilemişler neden hizmet yapsınlar ki k.maraşa bizim antepten kayseriden neyimiz eksik illa oyunuz % 50 ye m, düşsün işAllah düşerrrrrrr

Avatar
hayaldi 2014-03-22 23:42:46

tren gelir cufcuf maraşlıda bakar gene trene

Avatar
gazi 2014-03-22 17:26:26

Bu bir seçim yalanı. Hızlı tren nereden gelip nereye gidecek,Gine siyasetçilerin seçim zamanı söylediği küçük yalanlar. Belkide ak denizide buraya getirecekler. Onlar derse bu koyun beyinli vatandaşlarda inanır.

Avatar
osman 2014-03-21 22:09:01

yalandı yalan olarak kalacak. tamam kardeşim seçim yalanları olurda bir şehre 15 yıldır yalan söylenmez.

Avatar
mesut 2014-03-20 00:34:43

hayaldi... yalan oldu :)

Avatar
misafir 2014-03-18 20:01:50

hayaldiiiii hayal olarak kaldı....

Avatar
marasli 2014-03-18 01:11:19

ey maraslim lutfen bu kez olsun kanmayiniz... hizli tren filan marastan filan gecmesi hikaye... sadece secim doneminde oy toplamak icin soylenmis bir soz. hizli tren olsa mayet narli ya durak dahi vermezler..; marasa hic birsey yapmadi bu ak parti.. bertizin yollari hala berbat hala toprak yollar var bertizde.... adam bertizin yollarini yapmiyor neden? cunku neden yatirim yapsin ki zaten halk yuzde doksan kendisine oy veriyor. ne diye para harcasin garibanin yasadigi koylere.. oraya harcayacaci nerelere harcamislar anlasiliyor

Avatar
hayaldi 2014-03-17 22:24:44

başbakan cevabı vermiş anlayana tabiki. anlama kabiliyeti olmayanlara yutturmaya devam edin

Avatar
muhammed 2014-03-15 01:03:10

yahu her seçim olduğu gibi bu seçimde mi mhp alacak muhabbeti, Adamı güldürmeyin :) Hizmet almak için biraz oyları düşürmek yeterli olacaktır, maraşta ak parti değil, Erdoğanın ak ceketi olsa Pyi düşme imkanı yok, hizmet gelmedi herkes şikayetçi bundan, ak partili olanda olmayanda. Maraşlılar olarak Ak partiyi sonuna kadar destekliyoruz. İnşallah oylar iraz düşer, karadeniz bölgesine yapılan, yada megakente doğru yol alan kayseri, ankara, konya gibi şehirlerin aldığı hizmeti bekliyoruz..

Avatar
maraşlı 2014-03-14 22:01:58

neden osmaniye mitingini dinlemedin 44. dakıkada söylüyor

Avatar
maraşlı 2014-03-14 22:00:25

hastalar otel konforunda hastanede yatıyorlar hafızalar dolu oldugu için geçmiş unutuluyor

Avatar
TELCEKER 2014-03-14 19:34:37

MÜJDEMİZİ ALDIK DİYE,BİLGİ VERDİĞİMİZ TÜM TAKİPCİLERİMİZDEN VE HEMŞERİLERİMDEN ÖZÜR DİLİYORUM.
BİRAZ ARAŞTIRINCA.AKSU TVDE MİLLETVEKİLİMİZ SAYIN MAHİR ÜNALIN, BİZE HIZLI TREN PROJESİ DİYE GÖSTERDİĞİ HARİTANIN CUMHURİYET DÖNEMİNDEN SONRA YAPILAN ESKİ DEMİRYOLUNUN KONVANSİYONEL İTİLEŞTİRME PROJESİ OLDUĞUNU FARK ETTİM.GERÇEK HARİTAYI YAYINLIYORUM.ÜZÜLEREK SÖYLÜYORUM AMA K.MARAŞA HIZLI TREN ADI ALTIN HİÇ PROŞE YOK,ETÜT ÇALÜŞMASI YOK,ULAŞTIRMA BAKANLIĞININ HABERİ BİLE YOK. SEÇİM ÖNCESİ OY KAYBETME KORKUSUNDAN KANDIRILDIK..BAŞBAKANIMIZIN VE MİLLETVEKİLLERİMİZ K.MARAŞA VERDİKLERİ SÖZÜ TUTMAMIŞLARDIR. BİZE BAHSETTİKLERİ PROJE NURDAĞINA KADAR GELEN TREN PROJESİ. K.MARAŞ HALKINA OTABANI NE KADAR VERİMLİ KULLANIYORSAK,TRENİDE ÖYLE KULLANIN DİYORLAR..HIZLI TRENİ, BİR G.ANTEP,BİR MALATYA,BİR SİVAS,BİR MARDİN NÜSAYBİN KADAR HAKETMEDİĞİMİZİ SÖYLÜYORLAR..KONTA KADAR ÜLKEYE KATKINIZ YOK DİYORLAR,ESKİŞEHİR GİBİ OLAMADINIZ DİYORLAR, ŞANLIURFA GİBİ HAKKINIZI SÖKE SÖKE ALAMADINIZ DİYORLAR. YAPMALARI GEREKEN ,HASTANEYİ,YOLU,VE BENZERİ MECBURİ HİZMETLERİ BİZLERE LÜTUFMUŞ GİBİ SUNUYORLAR,ŞEHRİMİZE EKSTRADAN PROJE GETİRMEYİ BIRAKIN,40 KM İLERİDEN GECECEK OLAN HIZLI TRENI DAHİ MARAŞA SOKAMIYORLAR..SÖZE DEĞİL İCRATA BAKIN DİYENLER, 3 GÜN ÖNCE AKSU TVDE SÖZ VERİLDİ,AMA ULAŞTIRMA BAKANLIĞIN İCRAATLARINDA BÖYLE BİR PROJE YOOOK...SİZLERİ ALLAHA HAVALE EDİYORUM. AK PARTİ K.MARAŞ TEŞKİLATI,MİLLATVEKİLLERİM.BAŞKAN VE BAŞKAN ADAYLARIM. GÜN GELECEK SİZDE BİRGÜN TRABZON CADDESİNDEN BİNDİĞİNİZ BİR DOLMUŞLA,NURDAĞINA HIZLI TRENE GİDECEKSİNİZ.AKRABALARINIZI K.MARAŞ GARINDA DEĞİL,NURDAĞINDA HIZLI TRENDE KARŞILAYACAKSINIZ...TIPIŞ TIPIŞ KARAYOLUYLA MARAŞA DÖNMEK NEDİR O ZAMAN SİZİ GÖRECEĞİM...BU SEÇİMDE SİZİ BOYKOT EDİYORUM,HİÇBİR SİYASİ GÖRÜŞÜM YOK. TEK KAYGIM K.MARAŞ,SİZİN KAYGINIZ NEYSE KAYGINIZ BAŞINIZDAN EKSİK OLMASIN...K.MARAŞ HALKI GEREKEN CEVABI VERECEK.HİÇ BU KADAR KANDIRILMAMIŞTIK. HEMŞERİLERİM SİZDE ARTIK SIZLANMAYI BIRAKIN. HIZMET GELMİYOR DEYİP AĞLAYACAĞINIZA ARTIK TEPKİNİZİ GÖSTERİN. SEÇİM SANDIĞINI ÖNÜNÜZDEN ALAN YOK. YETER ARTIK DEYİP GEREĞİNİ YAPIN.. ÇANTADA KEKLİK OLMAYI KABUL EDİYORSANDA BEKLENTİN OLMASIN. 35 BİNİ BULAN TAKİPCİLERİME 3 GÜN ÖNCE VERDİĞİM MÜJDE İÇİN TEKRAR ÖZÜR DİLİYORUM. BENDE KANDIM.. NE YAPALIM İNSAN AĞZI DUADA ,SÖYLÜYOR,OLMAYAN PROJEYİ ,MARAŞ MERKEZE HIZLI TREN GELECEKTE DİYOR. İNANMAK DURUMUNDAYDIK..
SON OLARAK BAŞBAKANLIĞIN ULAŞTIRMA BAKANLIĞIN ,YAYINLADIĞI BELGELERİ HIZLI TREN PROJE GÜZERGAHLARINI YAYINLIYORUM. SİZE TREN GELECEK DİYENLERE BUNLARI GÖSTERİRSİNİZ.. BU SEÇİMDE BOYKOT YAPIYORUM,OYUMA SAHİP ÇIKIYORUM.

Avatar
cr 7 2014-03-14 17:13:34

Yav he he...

Avatar
HATİCE KARA 2014-03-14 14:01:32

Yalaaaaaan ,Kıvırıyorlarrrr,İnanmayınnnn.baktılar tepki çok Kahramanmaraş elden gidiyor MHP kazanacak her zamanki gibi seçin vaadi yaparak milletin oylarını almaya çalışıyorlar.KANDIRMACALARA İNANMAYIN ARKADAŞLAR. BUNLAR BOŞŞŞ VAATLER.EĞER AKP KAYBEDERSE O ZAMAN HIZLI TİREN MARAŞ A GELİR YOKSA ASLA GELMEZ.HİZMET GELMESİ İÇİN,AKP YE DERS İÇİN BU SEÇİM DURUŞUMUZU GÖSTERELİM.OYLAR MHP YE.

Avatar
mustafa 2014-03-14 13:33:19

aynen öyle oluyor :)

Avatar
mustafa 2014-03-14 13:32:14

sayın vekillerin seçime kadar maraşın yakınına uğramamış insanlar şimdi lazımsınız ya akıllarına düştünüz seçime kadar akıllarındasınız seçimden sonra yine unutacaklar maraşı ve maraşlıyı...

Avatar
hayaldi 2014-03-14 12:32:48

bu milleti bu kadar gerçekleri görememe özürlüsü mü sanıyorsunuz

Avatar
Uzaktaki Maraşlı 2014-03-14 12:08:45

Bölge Hastanesi de maraşa yapılacaktı... Noldu o iş... bu da ona benzemesin... Neler vaad ettiniz neler gördü maraş.

Avatar
KÜRŞAT46 2014-03-14 09:54:24

Bu ifade acaba neden daha önce söylenmedi de vatandaş tepkiyi gösterince bunu söylemek zorunda kaldınız.

Avatar
7kardes 2014-03-14 09:20:15

Bu defa AKPYE oy yok .daha MHP adini doru söylemeyen Basbakanimisi kiniyorum .
MHP simdiden hayirli olsun .insallah sen getirirsin hizil tireni Kahramanmarasimiza

Avatar
gazi 2014-03-14 01:24:56

Başbakan hiç bir yerde demiyor siz diyorsunuz?Vatandaş olarak biz kime güvenelim?ne dersin Sn.Ünal? Tabi seçim var buda sizin sözleriniz her zamanki gibi seçim yatırımı,Ama artık AKP ye oy yok.

Avatar
çok güzel olacak 2014-03-13 23:43:32

inşalllah kahramanmaras için ne gerekiyorsa sayın vekillerim en hızlı zamanda yapın inşallah

Avatar
ÖKKEŞ 2014-03-13 20:01:04

BENCE HIZLI TREN ''kahramanmaraş 'a '' TEĞET GEÇECEK.

Avatar
Cemm 2014-03-13 18:49:57

Lafla olmaz o işler hani göremiyoz sayın vekil

Avatar
Murat BALIK 2014-03-13 18:49:45

Bu hükümet başda kalırsa türkiyenin bütün şehirlerine hızlı tren gider inşallah

Avatar
error 2014-03-13 17:39:17

başbakan bugünkü mersin mitinginde maraşı saymadı. osmaniyeden antepe geçiyor beyler. tren gelmeyecek dağılın

Avatar
realist 2014-03-13 16:59:19

Komik devlet demiryollarının açıkladığı 2016 yılına kadarki planda böyle bir şey söz konusu değil şimdi oy almak için milleti kandıracaklar ama artık bizim bunlara karnımız tok!

Avatar
hayaldi 2014-03-13 16:52:22

tıpkı aldığımız bakanlıklar gibi olmasın

Avatar
veli kibar 2014-03-13 16:28:16

"lafa degil icraata bakar kahramanmaras li" ne birden bire hizli tren, hava alani, uykudanmi uyandiniz. Basiniza dondurma kulahi mi dustu yoksa. 12 yildir uyuyordunuz 17 gun daha uyusanuz ya. Bos lafa karnim tok bu gune kadar yapsaydinuzda maraslimin oyunu alsaysiniz. Hadi ordan ben lafa degil icraata bakarim.

Avatar
EDELER 2014-03-13 16:02:46

Ne zaman geçecek acaba biz görebilecekmiyiz :D yine seçim vaadleri başları ver çoşkuyu .... Ak belediyeler çile çeken insanlar durmak yok siyasette yalana devam

Avatar
mustafa 2014-03-13 15:18:46

seçimi alana kadar sizin vaatleriniz yemezler artık...

Avatar
vatandaş 2014-03-13 15:15:32

Hoca ne demiş:
"Eşeğe inanıyorsun da bana ne diye inanmıyorsun?"
Geçenki habere köpürenlerin bu haberle rahatlaması lazım gelmez mi?
Yoksa işimize mi gelmedi?

Avatar
nuray 2014-03-13 15:03:41

teğet geçmesinde :)

Avatar
alparslan 2014-03-13 13:31:39

bizimkilerin kulağını çekmeden birşeyler yapmıyor seçimler daha yakın olsada daha çok şeyler yapılsada bari. ama bu günden sonra seçime kadar şunu yapacağız bunu yapacağız deseniz de oy yok kardeşim.artık icraata bakarım.

Avatar
Eveeeet Maraşlım 2014-03-13 13:05:49

Dediğiniz gibi bu müjde yeter bir sonraki seçimlerde ise temeli atılır sanırım:)

Avatar
mehmet ali gülaçan 2014-03-13 13:04:28

mahir efendi verdiğimiz oylar haram olsun. bundan sonra cennetten köşk yapacağız deseniz bi tane oy yok artık yeter bu ne ya

Avatar
Maraşlı 2014-03-13 12:01:26

Normal tren geçiyormu ki hızlısı geçsin sallamayın

Avatar
yavuz ata 2014-03-13 11:42:30

bazı yorumlar var katılmamak mümkün değil keşke katılmamasam ama doğru geçecek denince geçmiyor proje yok etüd yok plan yok yok oğlu yok bölge hastanesi noktasında sonuna kadar haklılar göksun maraş yolu keza havaalanı keza cazibe merkezi olacakmış maraş lojistik merkezi yapılacakmış mışmışta mışmış. 12 senedir maraşa yapılan yatırımları sayalım şehre katma değer katacak olanlara bakalım 2 elin 10 parmağını geçer mi?

Avatar
mustafa 2014-03-13 11:25:51

ben lafa değil icraat te bakarım arkadaş benim k.maraşın hizmete doyduğunu görmem gerek akp ye oy vermem için artık boş lafa karnım tok gelsin hizmet aysın oy benim başka şehirlerden neyim eksik oysa en fazla oyu veren 2.şehiriz bunun karşılığında aldığımız hizmet yeterlimi kesinlikle yeterli değil yap hizmeti al oyu

Avatar
seçmen 2014-03-13 10:52:13

bu müjde yeter artar....maraşlıma.

Avatar
tekkeli murat 2014-03-13 10:44:51

ceketimizi koysak alırız dimi mahir ünal.gelmezmi diyordunuz seçim aha geldi çattıı.k maraş için düzgün çalışsaydınızda rahat rahat oy isteseniz olmazmıydı şimdi bocalamaya başladınız k maraşımızın başka illerden neyi eksik artık herşeyden insanlarımzın haberi olurum uyutma işi bitti.

Avatar
YENİ SANAYİİ 2014-03-13 10:38:42

AĞZINIZLA KUŞ TUTSANIZ DA YİNE OY YOK ERKOÇ A .DAHA ÖNCE NERDEĞDİNİZ YILLARCA UYUTULDUK. ÇÜRÜK RAPORLU 12 ŞUBAT STADI 7 AYDA ZOR ZOR BAKIMI YAPILDI ŞUAN HATAYA ANTEPE YAPILAN STAD K MARAŞA NEDEN YOK.K MARAŞIN HATAY DA NEYİ EKSİK SÖYLERMİSİNİZ.

Avatar
mahmud 2014-03-13 10:37:17

geçerse oyun ak partiye mi?
not: ak parti sevdalısı degilim

Avatar
faruk46 2014-03-13 10:32:22

göksun yolunu hatırlatıyorum,çukurdan geçilmeyen,asfaltsız yolları hatırlatıyorum 12 yıl oldu 90 km lik eziyet yolu göksun yolunu bitiremediğinizi hatırlatıyorum....hızlı treni boş ver şehirler arası yollarımızı önce bitir hepsi işkence yolu oldu

Avatar
faruk46 2014-03-13 10:32:06

göksun yolunu hatırlatıyorum,çukurdan geçilmeyen,asfaltsız yolları hatırlatıyorum 12 yıl oldu 90 km lik eziyet yolu göksun yolunu bitiremediğinizi hatırlatıyorum....hızlı treni boş ver şehirler arası yollarımızı önce bitir hepsi işkence yolu oldu

Avatar
mk 2014-03-13 10:20:17

Ben 2002 de başkanın ağzından duymuştum Yine Müftülük meydanında. "Bu antep yolu 4 yıldır bitirilemiyormuş biz bunu 6 ayda bitiririz" demişti. Bu sözün üzerinden tam 11 yıl sonra bu yol bitirildi. Eğer aynı hızda Hızlı tren çalışması yaparlarsa 130 sene sonra Maraşa yol gelir. Takdir Milletimizin.

Avatar
gülen adam 2014-03-13 10:12:02

geçer maraşlım sen hiç merak etme buda geçer :)

Avatar
112 2014-03-13 10:10:36

zeki müren de gelecek mi

Avatar
ökkeş 2014-03-13 09:40:49

göksun yolu 7-8 enedir bitmedi. başka illerde 2 senede yol tamamlanıyor bu ne rezalettir. artık buna da bi temel atarlar 15 sene sonra belki biter.

Avatar
a.sinan 2014-03-13 09:33:30

göksun çardak-çardak elbistan afşin yolları çukurdan geçilmiyor önce bu yolları yapın. yıllardır size oy veren halkı kandırdınız bekleyin alırsınız

Avatar
mehmetcan 2014-03-13 09:22:43

sanki bakkaldan peynir ekmek alıyorlar ortada proje yok bişey yok hemen geçecek demeyle geçermi yeter artık bu milleti kandırdıkları el insaf ya şurda 100 kişi yorum yazdı diye hemen k.maraştanda gececek diyorlar o kadar basitmi yani

Avatar
milliyetci 2014-03-13 09:21:45

başbakanın ağzından duymadan inanmam

Avatar
ali 2014-03-13 08:54:11

bir millet vekili olarak millet tepki gösterincemi olacak sizler niye istemiyorsunuz sayın vekilim artık millet uyandı

Avatar
metoli 2014-03-13 08:22:37

Gecen seçimlerde de mahir ünal bölge hastanesi antebe kaymis dogrumu DİE sormustuk hayir kesinlikle k.maraşımızındır demişti ama seçimden sora şehir hastanesi olarak hizmete acildi doktorsuz ulasim sorunlu bir hastanemiz var artikk bir dahada mahir beyi göremedik aramizda hatta k.marasta ne yazik değil mi ama bu secim AKP marasi kaybetti MHP binggüçlü adayi tahir hocayi destekliyorum kendi aadima.

Avatar
sütcüimam 2014-03-13 08:22:09

mahir ünal senden ne köy olur nede kasaba bu kadar tepkileri alınca yapmak lazım. şunu söyleyeyim seçimde işiniz çok zor bence.k maraşlıları mhp ye mum ediyorsanız size vede sizingibilere yazıklar olsun.

Avatar
osman 2014-03-13 08:15:35

bu arkadaş her kabine revizyonunda bakan olan vekilmi

Avatar
ali46 2014-03-13 08:14:57

Saol sayın millet vekilim mahir Ünal birde emeklilik işine el atsanız hangi özel sektör çalışanı 60 yaşına kadar çalışabilir biraz düşünün çalışma bakanı denen ---------

Avatar
Horsaik 2014-03-13 07:31:31

Göksun - Andırın - Kadirli yol güzargahını değiştirmeye çalıştığınızı tüm Andırınlılar biliyor. Andırından size zırnık oy yok. Anladığım kadarıyla bu son yalanınıza da kimse inanmamış, K.Maraştanda zırnık oy çıkmaz size. Bu millet size inandı ve oy verdi, artık çekin ellerinizi bu milletin üzerinden.Saygılar!

Avatar
Ökkeş Usta 2014-03-13 01:11:10

Son 12 yıl Kahramanmaraş kandırıldı bazen ağzımıza bir parmak bal sürüldü, bu habere inanmak istemiyorum çünkü güvancim kalmadı, hızlı tren belki birazcık Kahramanmaraş toprağına dokunabilir ama merkezden geçeceğine görmeden inanmam. Lütfen seçimlerde tepkimizi gösterelim. Yalan ve konuşmasını bilmeyen yöneticilerden uzak duralım.

Avatar
mustafa 2014-03-13 01:02:27

milleti tembelliğe alıştıran bir zihniyet... işin yoksa gel aylık bağlasınlar karnın açsa gel erzak versinler üşüyorsan gel kömür versinler... bunlar gerçekten ihtiyacı olanlara gitse çok iyi olacak ama isteyen herkese veriyorlar bi taraftan milleti tembelleştiriyorlar diğer taraftanda kendilerine bağımlı yapıyorlar... hızlı tren meselesine gelince maraşın ileri gelenleri ve iş adamları istemezler olurki adamın işçisi tren garında işportacılık yapar olmadı antep malatya kayseri adanaya gidip işçilik yapar kendisi nereden bulur sonra 3 kuruşa çalıştıracak ameleyi...

Avatar