Kahramanmaraş Belediyespor 3. Ligde

Kahramanmaraş Belediyespor 3. lig play off maçlarında Şanlıurfa Gap Arena stadında Yeni Diyarbakır Sporu 4 - 0 yenerek 3.lige yükseldi.

Kahramanmaraş Belediyespor 3. Ligde

Kahramanmaraş Belediyespor 3. lig play off maçlarında Şanlıurfa Gap Arena stadında Yeni Diyarbakır Sporu 4 - 0 yenerek 3.lige yükseldi.

29 Nisan 2012 Pazar 19:31
Kahramanmaraş Belediyespor 3. Ligde
Belediye başkanı Mustafa Poyraz, Milletvekili Sıtkı Güvenç, Şanlıurfa valisi Celalettin Güvenç ve yaklaşık 10.000 Kahramanmaraşspor'lu taraftarın izlediği maçta belediyespor Mehmet Doğan ve (3)Aydın İnanç'ın golleriyle 4- 0 galip ayrıldı. Bu sonucun ardından Kahramanmaraş Belediyespor 3. lige yükseldi.
Yükleniyor...
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
ökkeşede 2012-05-01 13:11:20

Belediye spor seneye ancak maçlara biletler BELEŞ her gelene makarna çay bedava der ise stadyum tıklım tıklım olur.

Avatar
VEFA KAR 2012-05-01 04:16:23

KAHRAMANMARAŞ BELEDİYE SPORABAŞARİLARININ DEVAMINI DİLİYORUM BİZE BU SEVİNCİ YAŞATAN BAŞTA BELEDİYE BAŞKANIMIZ OLMAK ÜZERE EMEGİ GECENLERDEN ALLAH RAZI OLSUN VE AYRICA SERTAÇ YALÇINELİNİDE KUTLARIZ

Avatar
kadir 2012-04-30 23:10:09

tebrikler...başarılar diliyorum belediyespor

Avatar
ökkeşhan46 2012-04-30 20:35:22

Bu şehir 1 tane takıma sahip çıkamıyor 2 taneye sahip çıkması zor.BELEDİYE SPOR İSTERKİ AVRUPADA oynasın sadece belediye çalışanları ve belediye den ihale alan ve belediye şakşakcıları destek verir.ilçeden destek verilirmi oda bi soru işarewti

Avatar
Halis KULYU 2012-04-30 11:38:19

Mustafa Poyraz bir inat uğruna bu takımı kurdu.Şimdi 3. lige yükseldi.Artık 3.ligde 2 takımımız var.Bu takıma vermiş olduğu maddi manevi desteğin yarısını K.Maraşspor'a verseydi K.Maraşspor şu andaki konumundan çok daha iyi bir yerde olurdu.K.Maraş'ın yarısı kadar iller,ilçeler Bank Asya'da şampiyonluk mücadelesi verirken biz 3. ligde Play-Off savaşı veriyoruz.2 hafta sonra zaten Play-Off rüyası da biter.

Avatar
faruk 2012-04-30 11:27:17

haydiii belediye spor için,2.lig için k.maraş'ın pedakar ve cefakar(!) sanayici ve iş adamları(!)pamuk eller cebe!!!!!

Avatar
afranur 2012-04-30 11:25:00

inşallah 3.liğte güzel bir takım kurulur yukarlara doğru gider bu arada şuanki maraş sporada destek olalım

Avatar