Türkiye’de tasarım mobilyanın en önemli markalarından Alfemo, 2015 yılına hızlı bir giriş yaptı. Her yıl olduğu gibi bu yıl da İstanbul Mobilya Fuarı’nda (İSMOB 2015) yatırımcıların en çok ilgisini çeken markalardan biri olan Alfemo, fuarın ilk iki gününde yurtiçinde ve yurtdışında yeni bayilik anlaşmaları imzaladı. Tasarım yarışmasında da iki birincilik ödülü kazandı. İSMOB 2015’te düzenlenen tasarım yarışmasında "Oturma Grubu" ve "Aksesuar" kategorilerinde birincilik ödüllerini hak eden Alfemo, iki kategoride de yeni “Motto” tasarımı ile ödüle layık görüldü. Alfemo Pazarlama Müdürü Süleyman Zoral, ödülü ekip adına Bekir Boydak’tan teslim aldı. 2015 yılının favori ürünleri arasında yer alacak Motto’nun oturma grubunda tek bir tuşla koltuk, dinlenme koltuğuna dönüştürülebiliyor. Aksesuar kategorisinde Motto Yaşam Ünitesi ile birincilik ödülü alan Alfemo’nun bu özel tasarımında ise ünitenin içine entegre edilmiş olan projeksiyon ekipmanı dikkat çekiyor.

YENİ BAYİLİK ANLAŞMALARI İMZALANDI

İSMOB 2015’e çocuk ve genç mobilyasında “Kids&Teens”, yatakta “Yatak Merkezi”, şehirli ve yenilikçi çizgisiyle zamansız tasarımlarında “Alfemo” markasını profesyoneller ve girişimcilerle buluşturan şirket, fuarda sergilediği yeni tasarımları ile dikkat çekti. Fuarın birinci günü itibariyle yurtiçinden ve yurtdışından gelen girişimci adaylarının yoğun ilgisi ile karşılaşan Alfemo, başta Ortadoğu pazarı olmak üzere yeni bayilik anlaşmalarına imza attı. İhracatta ve yurtiçi pazarında hız kesmeden devam eden Alfemo’nun çocuk ve genç odası markası Kids&Teens’e gösterilen ilgi de dikkat çekti.

‘DÜNYADA 60’I AŞKIN ÜLKEDE KONSEPT MAĞAZAMIZ VAR’

Fuarı değerlendiren Alfemo Genel Müdürü Ramazan Davulcuğlu, İSMOB’a bu yıl üç markalarıyla katıldıklarını belirterek, “Fuarın birici gününden itibaren başlayan ve artarak devam eden yoğun ilgi, doğru yolda olduğumuzu ve hedeflerimize düşündüğümüzden daha kısa sürede ulaşacağımızı gösterdi. Bugün Alfemo olarak dünya genelinde 60’ı aşkın ülkede, konsept mağazalarımızla ülkemizi temsil ediyoruz. 2014 yılında İngiltere, Dubai, Almanya, Panama, Irak, İran gibi stratejik açıdan önemli ülkelerde açtığımız mağazalarımıza, aralık ayında Lübnan, Abu Dabi ve Suudi Arabistan mağazalarımızı ekledik. Tüm altyapımızı, ürün stratejimizi, mağaza konseptimizi, sistem entegrasyon donanımımızı, yurtdışında mağazalaşarak bir dünya markası olma hedefine ve yurtiçinde de dünya standartlarında mağazalaşmaya yönelik olarak kurguladık.” diye konuştu. Çocuk ve genç mobilya markası Kids&Teens’in de 10 ülkede 20 mağazası bulunduğunu aktaran Davulcuoğlu, çocuk mobilyasındaki çalışmalarının devam ettiğini, yurtiçinde 2015 yılında 29 yeni Kids&Teens mağazası açmayı hedeflediklerini kaydetti. Türkiye pazarında bayi bazında 2014 yılında yüzde 28’lik büyüme yakalayan Alfemo, 2015 yılı için birincil hedef bölgeler olarak İstanbul, Ankara, Konya ve Gaziantep’i belirledi. 2015 yılında yurtdışında 20 yeni mağaza açma hedefi bulunan Alfemo, 2014 yılı ihracatını da yüzde 20 arttırdı.