En çok tercih edilen sosyal medya uygulamalarından biri olan Instagram, uzun zamandır test ettiği tasarım değişikliğini bugün resmen devreye soktu. Logodan başlayarak uygulamanın tasarımına kadar geniş çaplı bir değişikliğe giden Instagram, değişiklikleri Layout, Boomerang ve Hyperlapse'e de uyguladı.

Instagram'ın yeni arayüzü minimalist bir çizgiye taşınırken, yapılan açıklama ile de tüm vurgunun fotoğraflar üzerine oluşmasını tercih ettikleri ifade edilmişti.

Yeni tasarımı ile büyük beğeni toplayan Instagram, kullanıcılardan tam not almayı başardı.



Paylaşımlar yeni tasarımda yine odak noktası haline gelirken, bununla beraber videolar ve yeni içerik keşifleri gibi daha belirgin yenilikler de hakim.

Yeni logosuyla dikkat çeken Instagram, uygulamanın tasarım çizgilerini taşıyan ve gökkuşağı bezeli bir logoyu uygulamasına yansıtmış durumda.

Günde 80 milyon adet fotoğraf ve videonun paylaşıldığı Instagram'ın 4 yıl sonra en büyük değişikliğe gittiğini söylemek de imkansız değil.