Ofislerde işleyişin devam edebilmesi için gün içerisinde pek çok malzeme kullanılır. İş yerlerinin; kırtasiye malzemelerinden ofis cihazlarına, hazır yemeklerden çay ve kahve gibi içeceklere kadar bir çok ihtiyacı vardır. İşleyişin sorunsuz bir şekilde devam edebilmesi için her ofisin düzenli olarak alışveriş yapması gerekir. Fakat ofisler için mağaza ya da marketlerden yapılan alışveriş hem zaman hem de iş gücü kaybına yol açar.

İşte bu noktada devreye giren Avansas tüm işyerlerinin ihtiyaçlarını internet üzerinden online olarak karşılayabilmesini sağlıyor. En temel ihtiyaçlardan ofis malzemeleri gereksinimlerine, mobilyalardan yemek ve içecek ihtiyaçlarına kadar tüm malzemeler tek bir adresten sipariş verilerek temin edilebiliyor.

Online Alışveriş Ofislere Ne Kazandırır?

Ofislerin ihtiyaçlarını internet üzerinden karşılamaları, çeşitli avantajları da beraberinde getirir. Öncelikle alışveriş için ayrılan zaman birkaç saat yerine sadece birkaç dakikaya indirgenir. Dolayısıyla zaman kaybının önüne geçilmiş olur. Mağaza ya da market alışverişi için bir ofis personelinin görevlendirilmesi gerekir. Bu da tüm işyerlerinde iş gücü kaybı anlamına gelir. Oysa alışverişin online olarak yapılması personelin yarım gününü alışveriş ile harcamasını engeller.

siparişleri çok kısa bir sürede teslim ediyor. İstanbul içi siparişler Avansas araçları ile aynı gün adreslere ulaştırılıyor. Dolayısıyla satın alınan ürünlerin ofise taşınması, taşıma esnasında bazı ürünlerin zarar görmesi gibi riskler de ortadan kalkmış oluyor. Haftanın her günü ve günün her saati sipariş verilebildiği için ihtiyaç fazlası ürün satın alarak stok yapma problemi de tarihe karışıyor.

Tüm işyerleri artık online alışveriş dönemine başlamalıdır. Online ofis alışverişi zaman ve iş gücü kaybını önleyerek, tüm gereksinimlerin minimum fiyatlar eşliğinde karşılanmasını sağlar. Böylece aylık ihtiyaç giderlerinde belirli bir tasarruf da elde edilebilir.