Gören, yaptığı açıklamada, yapılan başvuruların 750'sinin karara bağlandığını ve şikayetlerin büyük çoğunluğunun tüketici lehine sonuçlandığını ifade etti. Tüketici şikayetlerini titizlikle değerlendirdiklerini belirten Gören, şunları kaydetti: ''Bizler, tüketici şikayetlerinin 750'sini karara bağladık. Geriye kalan 11 dosya konusunda ise çalışmalar devam ediyor. Karara bağlanan 750 dosyanın büyük bir çoğunluğu tüketici lehine sonuçlandı. Bizler başvuruları değerlendirirken ayıplı olan bir ürünü uzmana inceletiyoruz, üründeki ayıbın ürün satışından önce mi- yoksa sonra mı- olduğu, yoksa kullanıcı hatasından mı- kaynaklandığını tespit ettiriyoruz. Tüketicinin şikayeti, uzmanın ürünü incelemesi sonrası hazırladıkları rapor ile firma tarafından gönderilen savunmayı birlikte değerlendirdikten sonra kararımızı veriyoruz ve bu kararı da ilgili kanun maddelerine dayandırarak veriyoruz.''