Engelli kızı için mavi kapak topluyor

Kahramanmaraş'ta bir anne, engelli kızına akülü araba almak için mavi kapak topluyor

Engelli kızı için mavi kapak topluyor

Kahramanmaraş'ta bir anne, engelli kızına akülü araba almak için mavi kapak topluyor

19 Haziran 2013 Çarşamba 19:00
Engelli kızı için mavi kapak topluyor

Kahramanmaraş'ta bir anne, sırtında taşıdığı engelli kızına akülü araç alabilmek için mavi kapak topluyor.

Kadriye Odabaşı, AA muhabirine yaptığı açıklamada, 16 yıldır baktığı engelli kızının daha rahat hareket edebilmesi için akülü araç almaya çalıştığını söyledi.

Kızı Elif'in (16) spastik engelli olduğunu belirten Odabaşı, "Eşimle ve oğlumla kızımızı, hep el üstünde tuttuk. Elif'in taşınmasında büyük zorluk çekiyoruz. Onun daha rahat etmesini istiyoruz. Özel bir rehabilitasyon merkezinde terapi görüyor. Hastaneye götürürken de sıkıntı yaşıyoruz" dedi.

Engelliler için mavi kapak kampanyasını duyduğunu anımsatan Odabaşı, akülü araç alabilmek için bir yıldır mavi kapak topladığını kaydetti.

Odabaşı, yetkililerden de yardım beklediğini ifade ederek, "Bir anne için en güzel şey çocuklarının mutluluğudur. Bende bir anne olarak çocuğuma akülü araç almaya çalışıyorum. Biri yardımcı olursa da çok mutlu olurum" diye konuştu.

Yükleniyor...
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
CEM KAZANCI 2014-12-31 16:04:44

MERHABA BENDE ABİM İÇİN KAPAK TOPLUYORUM 10 BİN CİVARINDA OLDU AMA AKÜLÜ ARABA ALMAK İÇİN HİÇBİRYER BULAMIYORUZ EĞER BİLEN UYAN KİŞİLER ULAŞIRSA SEVİNİRİM.. 0542 546 72 27

Avatar
nihat KUZU 2013-06-21 14:53:38

iL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ AŞI DEPOSU ODASINDA TOPLADIĞIM KAPKLARI SİZE NASIL ULAŞTIRABİLİRİM 544 590 57 23

Avatar
OKAY 2013-06-21 09:46:30

EGER ANNEMİZİN ADRESİ VARSA BİZDE KAPAK TOPLAMIŞTIK BİRAZ ONLARIDA VERMEK İSTERİZ...

Avatar
METİN 2013-06-21 09:18:18

2 OĞLUM VAR.7 VE 11 YAŞLARINDA 1 YILDAN BERİ KAPAK TOPLUYORLAR.MUTLAKA BİRİNE FAYDAMIZ OLACAK UMUDU İLE.KAPAKLARI SİZE NASIL ULAŞTIRABİLİRİZ..

Avatar
Gönül 2013-06-21 00:22:12

İstanbul da yaşıyorum Memleketimin haberlerini okurken Arkadaşlarım yanımda idi hemen arkadaşlarımla haberi paylaştım arkadaşım en az 1000 tane kapak olduğunu söyledi nasıl ulaştırırız diye düşünürken Haber sitesinin iletişim numarasını aradık. Ali Beyle görüştük kapakları kabul edeceğini söyledi. Ali bey bizi çok sevindirdi. İnşallah kısmet olursa 23.06.2013 tarihinde kendisine teslim etmeyi planlıyorum. Mail yazan arkadaşlarda Haber sitesinden Ali beye ulaşabilirler. iyi günler teşekkür ederim.

Avatar
Ökkeş Nar 2013-06-20 20:38:05

Nerden Ulaşabiliyoruz Bu İnsanlara Biz ?

Avatar
HCIKRC 2013-06-20 09:55:18

İMAM HATİP KANTİNCİSİ KARDEŞİMİZE AİLE ADINA DUYARLILIĞINDAN DOLAYI TEŞEKKÜR EDİYORUM. ALLAH RAZI OLSUN

Avatar
HCIKRC 2013-06-20 09:54:12

MAVİ KAPAK İÇİN DUMLUPINAR İLKOKULUNA BAŞ VURACAK OLURSANIZ BU KONUDA YARDIMCI OLACAĞIMIZI DÜŞÜNÜYORUZ...BU KONUDA ÖĞRENCİLERİMİZ VE ÖĞRETMENLERİMİZ DUYARLI OLACAKTIR.

Avatar
Mevlüt (mevlutgoksen@hotmail.com) 2013-06-20 09:19:41

Gümüşhanede görev yapmaktayım. Kurum olarak uzun zamandır topladığımız kapakları vatandaşımıza nasıl ulaştırabilirim acaba ? Buradan otobüsle göndersem sizlerin otogardan alma şansı var mı ? Bu hususta irtibat kuracağım tel numarası , adres iletirseniz memnun kalacağım. Bu arada acil şifalar dilerim.

Avatar
ahmet gözcü 2013-06-20 00:50:14

kardesimizin ailesinin telefon numarasi varsa yollayin aileye yardim etmek isterim

Avatar
nursen 2013-06-20 00:42:02

Toplanmış hazir kapaklar var elimdr size ulasabilecegim bir telefon numarası verirseniz çok iyi olur. .

Avatar
muhammed can bukey 2013-06-20 00:31:59

ulaşabileceğimiz birisi varsa ulaşsın yardımcı olurum arkadaşlarıma söylerim toplarız hep birlikte.yada siz ulaşın bu benim numaram 0538 293 61 43

Avatar
TELCEKER 2013-06-19 22:53:06

Topladığınız kapakları imam hatip lisesi kantin cisi KADİR GÜLMEZ abiye ulaştırınız

Avatar
misafir 2013-06-19 20:29:16

siize olşabileceyimiz bir numara varsa sizin için ben de kapak toplayabilirim

Avatar
TELCEKER 2013-06-19 20:01:13

İmam Hatip Lisesi Kantincisi Kadir GÜLEMZ ile irtibata geçerlerse , kendilerine bir tekerlekli sandalye verilecektir.

banner122

banner215

banner124

banner154

banner191

banner126