Afşin Akdere İçme Suyu Projesi

AK Parti İl Başkanı Erkoç: "Kahramanmaraş'a yapılan Karasu İçme Suyu Projesinden sonra ildeki en büyük proje Afşin Akdere İçme Suyu Projesidir"

Afşin Akdere İçme Suyu Projesi

AK Parti İl Başkanı Erkoç: "Kahramanmaraş'a yapılan Karasu İçme Suyu Projesinden sonra ildeki en büyük proje Afşin Akdere İçme Suyu Projesidir"

29 Mayıs 2013 Çarşamba 07:50
Afşin Akdere İçme Suyu Projesi

AK Parti İl Başkanı Fatih Mehmet Erkoç, "Kahramanmaraş'a yapılan Karasu İçme Suyu Projesinden sonra ildeki en büyük proje Afşin Akdere İçme Suyu Projesidir"" dedi.

Erkoç, AK Parti Afşin İlçe Teşkilatında düzenlenen istişare toplantısına katıldı. Erkoç, burada yaptığı konuşmada, AK Parti iktidarıyla her yerde kalkınmanın devam ettiğini kaydetti.

Kalkınmanın Afşin'de de etkisinin görüldüğünü belirten Erkoç,  Afşin'in içme suyunu yıllarca çözecek projenin ihalesinin DSİ Genel Müdürlüğünde bugün yapıldığını belirtti.

Erkoç, şunları söyledi:

"Yüzlerce kilometre ishale hattı, 20 köy, 6 belde ve Afşinimizi kapsayacak çok büyük bir proje imzalanacak. Akdere projesi, Afşin için çok önemli. Doğal kaynak suyu Afşinimizin çeşmelerinden akacak  ve bu Türkiye'de önder projelerden biridir. Kahramanmaraş'a yapılan Karasu İçme Suyu Projesinden sonra ildeki en büyük proje Afşin Akdere İçme Suyu Projesi'dir. Bunun dışında Afşin'e arıtma tesisi projesinin ihalesin önümüzdeki günlerde yapacağız ve vatandaşlarımıza bu hizmeti kavuşturacağız."

Erkoç, Akdere projesinin bitmesiyle Afşinlilerin hazır su alma ihtiyacı hissetmeyeceğini, hazır su seviyesinde çeşmelerden su akacağını belirtti.

Toplantıya, Afşin Belediye Başkanı Fazlı Aydoğan, AK Parti il yönetim kurulu üyeleri, AK Parti Afşin İlçe Başkanı Fevzi Kaynak ve partililer katıldı.

Yükleniyor...
Anahtar Kelimeler:
Fevzi Kaynak
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
misa 2013-06-28 10:05:01

eksikte olsa yorumunuza yürekten katılıyorum.

Avatar
ismail 2013-05-30 12:22:44

yazık çok yazıkkkk.....

Avatar
misafir 2013-05-30 00:09:31

Doğru 10 yıl önce bu kadar sorunu yoktu bu şehrin. Büyüyeceğiz diye hazır şehri de mahvettiler. Aynı kavşağı 5 kere yıkıp 6 kere havuzun şeklini değiştirdiler. Canları başları bu kadar yetiyor haklısınız. Şehirde kaldırımlar durmadan değişir ama kaldırımı olmayan ana yollara bakılmaz. Yahu içinde bataklık olan başka büyükşehir var mıdır acaba? Sizler de bu hoşgörü (!) varken daha çok semer vururlar sırtımıza....

Avatar
misafir 2013-05-29 21:10:24

kmaraşa devlet yardım yapmaz diye bir yasa mı var acaba. diyarbakır ile kmaraşı kıyaslıyorum 15 yıldan beri iktidara en büyük destegi veren il kmaraş. diyarbakır da malum bilmeyen yok. devlet yatırımlarına bakın siyasette bakan kime. ulaşım, demiryolu ,hava limanı,egitim okul üniversite,sağlık yardımı hastane,imar,spor tesisleri stadyum......vsvsvsvs ooooooooooooooooofffffffffffffffffffffffff yazık halimize.

Avatar
misafir 2013-05-29 20:59:22

kmaraşa devlet eliyle hizmet gelmiyor.

Avatar
TEBERNUŞ 2013-05-29 19:37:16

bir afşınli olarak ben sevmiyorum ve samimi bulmuyorum bu adamı.konuştuğu,söylediği her şey samimiyetsiz geliyor.insanların yüzlerinde görürsünüzya bazı şeyleri ben bu adamın yüzünde şimdi burada söyleyemeyeceğim çok farklı şeyler görüyorum,SAMİMİYETSİZ,GÜVEN VERMEYEN,NURSUZ BİR YÜZ.

Avatar
misafir 2013-05-29 13:37:00

2. enbüyük projedeki katılıma bakarmısınız :)

Avatar
misafir 2013-05-29 13:13:37

vah vah yıllardır çözülemeyen maraşlının beklediği proje nihayet çözüldü. Çok çalıştırlar canım çoooookk..

Avatar
misafir 2013-05-29 12:59:11

bırak Allah'ını seversen başkan!

Avatar
misafir 2013-05-29 12:21:19

maraş'a aslında bir değil çok büyük projeler lazımdır.yapılan icraatlere bakın hep vatandaşın gözünü boyamaya yöneliktir...
25-30 kişilik bir stadyum yapılsa,7-8 bin kişilik spor salonları yapılsa,okullar yapılsa 45-50 kişilik sınıflar mevcut,göksun yolu ortada,köy yolları stabilize,köyler susuz daha yazacak çok sey var...10 yıllık bir iktidar ve arkadasında çok büyük destek veren k.maraş halkı var ama icraat az laf çok yalan mı?

Avatar
misafir 2013-05-29 12:19:50

vay be belediyenin asli görevi tabiki vatandaşa su getirmek.böyle mega proje olurmu.kmaraş diyarbakırı en az 20 yıl geriden takip ediyor.malasef hizmet gelmiyor yatırım yapılmıyor.

Avatar
rmz 2013-05-29 11:26:19

ne istişare toplantısı be.silah zoruyla oturtulmuş gibi.çocuk kucakta bir ana toplantıya ne kadar katılabirlir ki?

Avatar
deniz 2013-05-29 10:36:37

8 senedir projenin adı var sadece bir adım atılmadı

Avatar
zafer b. 2013-05-29 09:56:55

andırının o güzelim suyunu alıp götürdüler maraşa tonunu 5 tl den satıyorlar andırının saglıkmeslek lisesini halk bankasını cezaevini askerlik şubesinide andırınlıya çok gördüler andırınlının elinden aldılar bakalı daha neler neler alacaklar görecegiz gözün aydın andırınlı.

Avatar
hunulu 2013-05-29 09:55:43

hala utanmadan konuşuyorlar şimdeye kadar ne yaptınız afşin ve çevre beldeler için özellikle Arıtaş için utanmazlar sizi

Avatar
misafir 2013-05-29 09:54:46

Yerel imkan ve paralarla değil,yiğitsen ankaradan merkezi bütçeden para çıkartıp yaptırın.

Avatar
zafer b. 2013-05-29 09:53:41

kahramanmaraş merkez ilçelerin nimetiyle geçinirken malesef ilçelerine sahip çıkmıyorlar. Birde adet edinmişler maraşı istemiyoruz diyen ilçelere savaş açıp hizmet vermiyorlar yazıklar olsun.sizingibi siyasetçilere.

Avatar
ALİ 2013-05-29 09:29:29

Dha naapsın adamlar ellerindeki hamur bu hemen yargısız infaz yapmayalı.Mustafa Poyraz da Sayın Fatih Erkoç Canla başla çalışıyorlar K.maraş ı bir bütün olaral ele alalım afşine de yapılsıun ekınozunede pazarcıgada her yerede merkeze de yapılsın.Niyet Hayr akibet hayr.Bu memleket bizim.Ülkemizi ve K.maraş ı Karşılıksız sevelim sevdirelim.10 YIL ÖNCEKİ MARAŞLA BUGUNKU K.MARAŞ aynımı biraz adil olalım.

Avatar
46 2013-05-29 08:32:24

maraş merkez dışında her yerde hizmet var merkezi poyraza ve Erkoç gibi aç kurtlara bırakanlar utansın.

banner122

banner215

banner124

banner154

banner126

banner191