AK Parti'den yerel seçimler için büyük hamle

Yerel seçim hazırlıklarına hız veren AK Parti'de bazı adaylar kısa zamanda açıklanacak. Parti kaynaklarından alınan bilgilere göre, 30 büyükşehir ve diğer il ve ilçe merkezleri olmak üzere 81 ilde anket çalışması yapan AK Parti mevcut başkanlarının performansını ölçtü.

AK Parti'den yerel seçimler için büyük hamle

Yerel seçim hazırlıklarına hız veren AK Parti'de bazı adaylar kısa zamanda açıklanacak. Parti kaynaklarından alınan bilgilere göre, 30 büyükşehir ve diğer il ve ilçe merkezleri olmak üzere 81 ilde anket çalışması yapan AK Parti mevcut başkanlarının performansını ölçtü.

13 Ağustos 2013 Salı 09:52
AK Parti'den yerel seçimler için büyük hamle
Hangi ismi istersiniz sorusu?

Bir de anket çalışması hazırlayan parti teşkilatı, vatandaşa "Hangi başkanı görmek istiyorsunuz?" diye sordu. Alınan cevaplar ise aday belirlemede kriter kabul edilecek.
81 il ve tüm ilçe merkezlerinde anket çalışması yapan AK Parti, mevcut belediye başkanlarının performansını ve vatandaş tarafından ne derece kabullenildiğini ölçtü. Yapılan anket çalışmalarından çıkan sonuçların Başbakan Erdoğan'a sunulması bekleniyor. Düzenlenen anket çalışmasıyla ayrıca vatandaşa "Büyükşehir belediye başkanı, il belediye başkanı, ilçe belediye başkanı olarak kimi görmek istiyorsunuz?" soruları yöneltildi. Alınan cevaplar ise adayların belirlenmesinde önemli bir kriter olarak kabul edilecek. Mevcut belediye başkanlarının performansı ve vatandaşa yöneltilen sorular ışığında alınan netice ve Yerel Yönetimler Başkanlığı'nın çalışmaları sonrası elde edilen veriler Başbakan Erdoğan'a sunulacak.

Farklı analiz sistemi

MYK ve MKYK toplantılarının ardından Erdoğan'ın inceleyeceği raporlar sonrası ise hemen adayların belirlenmesi ve kamuoyuna açıklanması kısmına geçilecek. AK Parti Yerel Yönetimler Başkanlığı tarafından yapılan çalışmalar tek yönlü değil en az hata için farklı analizler şeklinde yapılıyor. Hangi adayın hangi şehre uygun olacağı konusunda da ciddi analizler yapan AK Parti'nin bazı illerden başlayarak adayların açıklanması işlemine geçeceği öğrenildi. Öte yandan, Ankara ve İstanbul için ismi geçen bazı bakanların üç dönem kuralından dolayı belediyelere kaydırılması söz konusu olabileceğinden kabinede de değişikliklere gidilmesi kaçınılmaz gözüküyor.

Kaynak: Star Gazetesi
Yükleniyor...
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
yönetici 2013-10-25 06:45:10

9 yılda yayınlandıktan sonra kaldırılan yorum sayısı sadece 3 tanedir. Bunun dışında tek bir yorum bile yayınlandıktan sonra kaldırılmamıştır. Not: En son 2 sene önce yayınlanan bir yorum kaldırılmıştır.

Avatar
özgür 2013-08-22 11:36:02

boşuna uğraşmayın şu olacak bu olacak diye. kimin başkan olacağını bizler belirlemiyoruzki. beyefendi kendisi karar veriyor bizde seçiyoruz. bir önceki seçimde
Urfa'da fakıbaba'nın adaylığı akape tarafından kabul edilmeyince bağımsız olarak seçimi kazanmıştı. ve o günkü seçimden önce akape'liler beyefendi ceketini koysa kazanır diyerek
halkı aptal yerine koymak istediler ama yiğit urfa halkı gereken dersi verdi. Urfa halkı gibi
çantada keklik olmadığımızı akape'ye göstermeliyiz. neden diğer bir partiyi denemiyoruz.

Avatar
SİZE Bİ ŞEY DEYİM Mİ EDE.. 2013-08-20 13:04:11

MARAŞ BÜYÜK ŞEHRİ AKP KAYBEDER GİBİ,MARAŞ MERKEZDEN OLMAYAN ,MARAŞI VE MARAŞLIYI CADDE CADDE SOKAK SOKAK TANIMAYAN BİRİ MARAŞTA YERİ YOK, GENE EN EYİSİ POYRAZDIR İLÇELERDEN BİRİ ADAY OLURSA ASLA ONA OY VERMEM..MHP NİN ADAYI ÇOK KALİTELİ DİYORLAR O KAZANIR GÖRÜRÜSÜNÜZ

Avatar
misafir 2013-08-19 00:55:09

maraş için kamuoyu yapıp zaman ve emek israfı yapmanın gereği yok kimi dikerseniz o yeşerir

Avatar
İZMİR 2013-08-15 14:38:05

İZMİR BÜYÜKŞEHİR BİNALİ YILDIRIM bORNOVA ilçe başkanı hüseyin özkan

Avatar
dua 2013-08-15 02:48:24

Ak parti il başkanı ve merkez ilçe başkanı olmasında kim olursa olsun... yağcılardan ve yiyicilerden olmasın

Avatar
...... 2013-08-14 16:27:16

BENCE EN İYİSİ KAHRAMANMARAŞ HALKI OY KONUSUNDA DÜŞÜNMELİ BELEDİYE SEÇİMLERİNDE FARKLI PARTİDEN ADAYLARA OY VERİLMELİ Kİ ? SAYIN POYRAZ GİBİ GELECEK OLAN PARK BAHÇE VE KALDIRIM İŞİNE DEVAM ETMESİN ...

Avatar
ahmethan 2013-08-14 16:18:37

üretken bir belediye yok olduğumuzdan 1 parmak ileri gidemiyoruz hep yapılan yerleri yeniden yaptık bu ancak dostlar alışverişte görsün mantığıdır bizim üretken planlı kararlı aktif yenilikçi bir başkana ihtiyacımız var..

Avatar
misafir 2013-08-14 15:31:43

pakdil veya erkoç olmalı. Gönlümdeki Hacı ali özal ama realitesi yok artık. onun gibi başkan gelmez bu ikisinden biri bence sırtlayabilir büyüyen maraşı.

Avatar
misafir 2013-08-13 20:33:27

İlbaşkanı Erkoça başkanlık verilse torpilin haksızlığın hepsi olur...Adamın devlet dairelerine girdirdiği yakınları hiç bir iş yapmıyor resmen devlet düşmanı gibi davranıyorlar Erkoç biraz araştırma yaparsa ne anlatmak istediğimi çok iyi anlayacaktır Dost Acı Söyler...

Avatar
delibekir 2013-08-13 18:02:14

milletvekili olacağına oraya kara bir taş koyun, en azından maaş bağlanmaz devlet kar eder.

Avatar
misafir 2013-08-13 17:46:15

bu kente yatırım gelmesi için bir dönem farklı bir partinin adayı seçilmeli ya da çok az farkla ak parti almalı ama yatırım da gelse poyrazla şehrimiz gelişmez. Adam ağzını açtı mı 'ben şu kadar oy aldım' diyor. adam haklı suç bizde. bu dönem aday değişse bile yerel seçimde akpye oy yok...

Avatar
fcpr 2013-08-13 17:30:40

POYRAZ gitsinde kim olursa olsun... elvedeaaaaa poyraz... pak ve bahçeler padişahı olarak tarihe geçtin.

Avatar
mehmet edeler diyarı 2013-08-13 17:22:39