Yapılan teknik inceleme sonucunda statik açıdan zayıf ve günümüz trafik yoğunluğuna cevap veremediği belirtildi. Köprünün yeniden projelendirilerek, ulaşım standardı yüksek, depreme dayanıklı ve günümüz trafik yoğunluğuna cevap verebilen yeni bir sanat yapısı yapılması planlanmaktadır.

Büyükşehir Belediyesi Fen İşleri Dairesi Başkanlığı Etüt Proje Şube Müdürlüğü tarafından Proje aşaması tamamlanan ve yüklenici firmayla imzalanacak sözleşmenin ardından inşaatına başlanacak olan köprüyle ilgili yapılan açıklamada; “Köprü ayaklarının tüm yükleri zemine aktarabilmesi için toplam 34 adet 714 m Ø 120 cm. çapında kazıklar kullanılacaktır"

Toplam köprü genişliği 15 m olup, 3 er m sağ ve sol çift tretuvar, 9 m yol genişliği mevcuttur. Köprüde 3 orta ayak 2 kenar ayak bulunmaktadır. Bu açıklıklarda 44 adet 30 m açıklıklı öngermeli kiriş mevcuttur” denildi.  

HABER46! Karasu haline gelen Aksu'da bir an önce temizlenmeli ve Aksu eski güzelliğine kavuşmalıdır. Kahramanmaraş Büyükşehir Belediye Başkanı Fatih Mehmet Erkoç ve Milletvekillerimizin bu konuda gerekli girişimleri bir an önce başlatmaları gerekmektedir.