Andırınlılar Osmaniye'ye Bağlanmak İstiyor

Kahramanmaraş'a bağlı Andırın ilçesinin sakinleri Osmaniye'ye bağlanmak için çalışmalarına devam ediyor.

Andırınlılar Osmaniye'ye Bağlanmak İstiyor

Kahramanmaraş'a bağlı Andırın ilçesinin sakinleri Osmaniye'ye bağlanmak için çalışmalarına devam ediyor.

01 Haziran 2012 Cuma 14:50
Andırınlılar Osmaniye'ye Bağlanmak İstiyor
Kahramanmaraş'a bağlı Andırın ilçesinin sakinleri Osmaniye'ye bağlanmak için çalışmalarına devam ediyor. Osmaniye Andırınlılar Yardımlaşma ve Dayanışma Derneği Başkanı Ahmet Uçar, Andırın ilçesinin Osmaniye'ye bağlanması için hazırladıkları dosyayı Başbakan Recep Tayyip Erdoğan'a sunduklarını vurguladı. Uçar, öğretmen evinde düzenlediği basın toplantıda, Osmaniye'ye bağlanma taleplerinin 30 yıldır devam eden bir talep olduğunu söyledi. İlçenin Osmaniye'ye bağlanma talebinin haklı sebepleri olduğunu ifade eden Ahmet Uçar, "Her gün Andırın'dan Osmaniye'ye günde 40 civarında yolcu aracı giderken bağlı olduğumuz Kahramanmaraş'a 5 tane gidiyor. Muhtarlarımızın tamamına yakını özellikle hizmet konusunda çok büyük şikayetlerini bildirerek en çok göç verdikleri Osmaniye'ye bağlanmak istediklerini sözlü ve yazılı olarak ifade ediyor. Andırının tüm köy muhtarları, sivil toplum örgütleri ve siyasi parti yöneticileri 30 yıldır Osmaniye'ye bağlanma taleplerini dile getirir. Bu ilçede yaşayan insanlarımız Osmaniyeli vatandaşlarımızla iç içedir. Andırın'ın Osmaniye'ye bağlanma talepleri konusunda hazırlanan dosya başbakan Recep Tayyip Erdoğan'a ulaştırıldı. Umarım olumlu sonuç alırız." diye konuştu. Ahmet Uçar, hazırlanan dosyanın birer örneğinin de siyasi parti genel merkezleri ile İçişleri Bakanlığı'na gönderildiğini söyledi. [URL=http://www.haber46.com/anketim.asp?islem=sorum&id=74&SoruID=1#]KAHRAMANMARAŞ'IN ANDIRIN İLÇESİ OSMANİYE'YE BAĞLANSIN MI ANKETİ İÇİN TIKLAYINIZ[/URL]
Yükleniyor...
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
ANDIRINLI 2015-11-17 10:38:06

GÜLAY KARDEŞİM K.MARAŞTA BİZİM ŞEHRİMİZ OSMANİYEDE FAKAT BİZ ANDIRINLILAR KADİRLİ VE OSMANİYEYE NÜFÜS OLARAK YERLEŞMİŞİZ BURALARDA MÜLK SAHİBİ OLMUŞUZ HEMDE YAYLACI OLMUŞUZ YAZIN BU MEMLEKETLER SICAK O YÜZDEN ANDIRIN YAZLIK OSMANİYE KIŞLIK MEMLEKETİMİZ.DAHADA ANLAMIYORSAN SANA DİYECEK BİR SÖZÜM YOK.

Avatar
gülay 2012-06-08 13:39:39

ayrıntılara takılmaya devam edin siz. Andırın için hangisi hayırlı ise o olsun ben istemiyorum osmaniyeye bağlanmasını diğerleri isteyebilir saygı duyuyorum.görüşümünde sonuna kadar arkasındayım siz memleketimi sorgulamaya devam edin.

Avatar
yorum 2012-06-08 11:19:07

merak etme bağlayan yok andırını bağlamazlarda zaten andırınlı olsan böyle konuşmazdın maraşın andırını takdığı tanıdığı yok konuşuyosun siz razısınız hizmet alamamaktan alışmışsınız ve böylde devam edeceksiniz..no problem maraşlı gülay..saygılarımla

Avatar
Gülay 2012-06-08 09:16:16

Hizmet kişilerle alakalıdır üst yönetim çalışırsa şehir gelişir büyür.. umarım evinizdeki hesap çarşıya uyar yoksa matematik oranlarıyla yaşarsınız andırını geliştirme hayalini... Objektif Andırınlıyım birilerinin şüphesi olmasın (doğma büyüme)

Avatar
andırın 2012-06-07 21:40:18

Türkiyede hizmet almadan vekil,belediye başkanını seçen şırnak tunceli gibi göbek bağı olan tek il.
not:Allah iktidarı başımızdan eksik etmesin. ama kmaraş için aynı şey söylenemez

Avatar
yrum 2012-06-07 17:22:50

bence zihniyetin değişmesi gerekenler maraşlılardır bu kafayla daha çok geri kalırlar ...

Avatar
ZAFER BAŞDOGAN 2012-06-07 08:47:25

KAHRAMANMARAŞ'DA ANDIRININ SİYASİ PARTİLERİ ANDIRININ OY POTANSİYELİ AZLIGINDAN OLSA GEREK TÜM PARTİLER ANDIRINLI ADAYLARA EN SON SIRAYI VERİYORLAR. OYSA Kİ KADİRLİ, DÜZİÇİ VE OSMANİYE MERKEZDE ANDIRINLI OYU 50 BİN 1 MİLLET VEKİLİ EDER TÜM PARTİLER BİZE TALİP 1 OLMASA BİLE 2. SIRA ANDIRININ OLUR OLURDA NE OLUR İŞTE PÜF NOKTASI BURADA ANDIRININ SESİ TBMM KAHRAMANMARAŞTAN DAHA FAZLA SESİ ÇIKAR SESİ ÇIKARSA NE OLUR İŞTE SERSENİŞLER DUYULUR ÇÖZÜLEMEYEN SORUNLAR ÇÖZÜLÜR HALE GELİR İŞ BUKADAR BASİT BEYLER.
BAGLANMADAN BİLE ANDIRINLILAR BİR DERNEK KURMUŞ SEÇİMLERDE MİLLETVEKİLERİ ADAYLAR DERNEGE DOLUP TAŞIYOR HEPSİ OYUMUZ TALİPLAER İŞ BUKADAR BASİT.KIZIM SANA SÖYLÜYORUM GELİNİM SEN İŞİT DERLER.
SAYGILARIMLA.

Avatar
Gülay 2012-06-07 08:36:53

nereye bağlanırsanız bağlanın zinniyetiniz değişmediği takdirde hirbirşey değişmez. Sana hizmet etmekle görevli yönetici, personel onun bilincinde değilse çırpınışların nafile. osmaniyeye de bağlansan adanayada aynı kişiler olacak başınızda. sadece kültürler benziyor diye osmaniyeye bağlanmak yanlış lütfen gerçekci olun Sayın YORUM...

Avatar
ayhan 2012-06-06 20:23:48

OSMANİYE 10 yılda k.maraşı 10 katlar bence derhal bağlanmalı.
K.maraş yaşanabilir iller arasında 60 ıncı sırada galiba şırnak ilinden bile geri.

Avatar
yorum 2012-06-06 14:28:39

senin maraşının çapı ne acaba orası çok mu şehir maraşı bilmesek metropol diye yutturacaksın millete maraşında büyük bir köydedn farkı yok...

Avatar
gülay 2012-06-06 10:53:20

ben kesinlikle osmaniyeye bağlanma taraftarı değilim köy içinde köy olmaz.. çok bağlanmak istiyorsanız evinizi taşıyın osmaniyeye. Allah aşkına osmaniyenin çapı ne ekonomisi ne? birileride öyle istanbul da osmaniye de dernek kurarak andırında yaşıyormuş sorunların içindelermiş gibi konuşmasın...

Avatar
gkn 2012-06-04 20:51:27

Kardes ben ekonomi okuyorum biliyorum hepsini takip ediyorum maras elbetteki ustun su anda olsun o kadar da biri 90 yilli il dıgeri 16 yillik il biri 84 de tesvik aldi digeri 2007 de ama 90 yildir andirin size baglida ne oldu bir hizmet alamadi adamlar marasin kendine hayri yok emin ol buna marasin bir cok ilcesine yerine gittim cogu yolu bozuk osmaniyede hizli gelisen bir yer sanayisiyle sehriyle gel organizeye oradaki fabrikalarin iki kati buyuklugunde demir celik fabrikalari var daha 5 yildir tesvik aliyor bu halde benim marasla sorunum yok ben de aslem marasliyim turkoglundan biraz gercekci olalim lutfen ama maras tabikide osmaniyeden ustun su anda ama on yil sonra nasil olur bilemem... Saygilarimla

Avatar
gerçekci46 2012-06-04 18:51:22

K.MARAŞTAN ne KÖY ne KASABA olur.
utanıyoruz malasef.
futbollda 2 lige çıktı onuda başka ilden gelen iş adamları yöneticileri çıkardı.

Avatar
.... 2012-06-04 14:49:43

Arkadaşım organize diyorsunda ezbere konuşmayalımçGel gör maraştaki organizeyi.Hadi onuda görmedim diyorsan.Madem sende OTOYOL sevdası var Narlı gişelerinden çık.Orda KİPAŞ ÇİMENTOYU görürsün.Netten de bak çimentonun borsadaki durumana.Ona göre konusursan sevinirim.Gece kuyruk olur abartısız kilometrelerce.Bu para hepsini MARAŞ ekonomisi sağlıyor.

Avatar
BÜLENT 2012-06-04 14:42:19

Ben kahramanmaraşlı değilim ama buraya görev nedeniyle geldim.OSmnaiye de yaşadım.Baktım burda herkes düşüncelerini söylüyor bende söylemeden geçemedim.Maraş dısardan anlatıldığı gibi bir yer değil.Çok güzel,nezih tam yaşanılacak yer.Aile hayatına önem veriliyor.İstediğin zaman dışarı çıkabilirsiniz bir şey olmaz.MARAŞlı değilim ama ben burayı çok sevdim.Osmaniye ile KAHRAMANMARAŞI nasıl karşılaştırıyorsunuz anlamadım.

Avatar
46 2012-06-04 14:35:09

Arkadaşlar osmaniyede bizim memleketimiz yarım saatlik yol.Ordada yaşadık bulunduk.Ama osmaniye yi maraşla kıyaslamayın lütfen.Gerçekten TEKSTİL diyorsunuz ama bir anımı anlatmak isterim.İstanbuldan uçaga yanıma biri oturdu tanıştık beyefendiyle.Çok öenmli bir holdıngde fınasn danışmanıymış.Anlattı maraşı öve öve bitiremedi.Tamam kabul ediyoruz belediye konusunda sıkıntılar var.Ama maraşta gerçekten işsiz yok.Bakabilirsiniz.Çalışıyor fabrıkalar herşey.yani.Ama osmaniye ile maraş karşılastırılmaz.MARAŞ HEP AĞIR GELİR.

Avatar
maras 2012-06-04 11:58:28

iyi ki tekstil başkentiymiş o olamasa ne olacak acaba tekstilin ihracatta payı ne kadar acaba ne kadar katkı saglıyor türkiyeye maraştaki bütün tekstil fabrikalarındaki malzemeleri ihrac et sana bir araba ancak verirler karşılığında mutlak üstünlük teorisi...

Avatar
46 2012-06-04 10:47:34

İlerleme yok dediğin şehir TÜRKİYE de TEKSTİLİN BAŞKENTİİ

Avatar
gkhn 2012-06-03 22:53:58

kardeş o dediğin yerleri gezdim gördüm binevler gayet güzel hoş ona sözüm yok ama bi düşün istersen zamanında maraş antep adna kayseri gibi illerle eşit düzeydeydi bir de şimdiki hale bak osmaniye daha15 yıl olmuş il olalı şu anda osmaniyede demir çelik sektöründe hızla ilerliyor organizesi hızla gelişiyo gel bak kardeşim araştır istersen maraşın daha doğru düzgün otoyolu yok allah aşkına bumu ilerleme ...

Avatar
yeşildağlı 2012-06-03 22:19:34

K.maraşlı arkadaşlar şunu unutmasın kmaraş ın ilçesi olupta gurbette yaşayan hiç bir ilçeli k.maraşlıyım demez.ANDIRIN kadirli osmaniye,PAZARCIK antep,ELBİSTAN malatya,GÖKSUN kayseri ...... her ilçe başka il söyler haklılar koskoca futbol takımı bile daha yeni 2 lige çıktı çıkaranlarda başka illerden gelen iş adamı.
Kmaraşlılar ANDIRINI bilmezlerde
Andırınada para nasip etmezler.
fakat kadirli osmaniye her yaz yaylaya Andırına devamlı gelir esnafı kazandırırlar o yüzden ANDIRIN kmaraştan kesin ayrılmalı

Avatar
ALİ 2012-06-03 21:35:48

KİMİN NE HALİ VARSA GÖRSÜN
NE OLUYOR HEPİNİZE..? YERİNDEN OYNAYAN YETMİŞİKİDERDE UĞRAR. FİLAN İLÇE OSMANİYEYE FİLAN İLÇE ANTEPE FİLAN İLÇE MALATYAYA BAĞLANMAK ISTİYORUZ DİYOR KENDİNİZİ NE ZANNEDİYORSUNUZ SİZ....O ZAMAN K.MARAŞ CUMHURİYETİ İSTİYORUM BENDE O ZAMAN SAÇMALAMASINLAR ADAM GİBİ OTURUP BEN İLÇEMİ NASIL ÜST DÜZEYE ÇIKARTIRIM HİZMET NASIL ALIRIM ONUN DERDİNE DÜŞŞÜNLER..EL HAİN MA İFLAK ...ALLAH HERKESİN KALBINE GORE VERSIN...

Avatar
andırınlı 2012-06-03 21:34:22

osamniyedeki andırınlılar andırına yerleşse andırın il olur zaten kendi kendine maraşdan otomatik olarak ayrılır andırının osmaniyeye bağlanması normaldir hem şuan osmaniye çok gelişen bir il çokta güzel bir şehir olmuş

Avatar
serkan 2012-06-03 18:38:43

hiç bir andırınlı istemez bunu.türkoğlunun bazı köyleri antebe bağlandıda ne oldu.bizim binevler 2 tane osmaniye eder yazık.kahramanmaraş ile osmaniye mukayese bile edilemez.bunu isteyen başkanmış ne başkanıysa bence o andırınlı bile değil.andırınlılar bu adama en güzel cevabı verecektir.

Avatar
yayladağlı 2012-06-03 17:25:27

20-25 yıl önce kmaraş ile gaziantep gelişmişlik açısından aynı iken hatta kmaraş antep ilinnden daha önde iken şu an antep kmaraşı 50 ye katlıyorsa.
OSMANİYEDE fazla değil 10 yıl içinde kmaraşı 10 katlar. bence ayrılmalı osmaniyeye bağlanmalı.
25 yıl aynı parti aynı zihniyete Türkiyede en fazla destek veriyor.
SONUÇ:
----bakan verilmez
----şehir merkezi gecekondu
----caddesi olmayan tek il
----futbol takımı KMS 2 lige çıkıyor şehrin b.başkanı şehiri yöneten bürokrat iş adamı ve sözde ileri görüşlü bağnaz kendini gazeteci zanneden kişiler hatta tv si bile KMS ye destek vermemesi şampiyon oldu diye üzülmesi.
----Şehirin meydanı ve şehir içinde park olmaması
----Kmaraşı daha g.doğu da bilinmesi
----ilçeleri ile arasında yol olmaması
----Kör noktada olması
----hizmet alamamasada başbakandan istemesini bilememesi
---- başka ilde köye bile muhtar adayı yapılmayan b.başkanına körü körüne destek.
----hiç MEGAPROJE üretmesede halkın göbek bağı ile bağlı olması.
KMARAŞTAN AYRILAN HİZMET ALIR

Avatar
Şahin 2012-06-03 14:35:33

Sayın başkana teşekkür ediyorum.K.Maraş Milletvekillerinin bilmediği,anlamadığı gerçekleri dile getirmiş,teşekkürler başkan.

Avatar
ede 2012-06-03 11:08:11

KAHRAMANMARAŞ TÜRKİYENİN TEKSTİL BAŞKENTİ NASIL KOCAMAN SIFIR GELDİĞİ NOKTA DİYORSUNUZ?MARAŞTA BİR FABRİKA OSMANİYE EDER ARKADAŞIM.SAYGILARIMLA?

Avatar
kahramanmaraş 2012-06-03 11:04:38

GÖKHA KARDEŞ yorumunu gördümde.Üniversiteye söyleyecek söz yok.Gel gör üniversiteyi şehiri.Ezbere konuşma.Yatılı bölge binevler yeni yapılan şehir yerlerini görde öle konussan iyi olur.KAHRAMANMARAŞI gezdiririm yani.Güzel şehir.ÜNİV.GEL GEZ GÖR ÖLE YORUM YAP.

Avatar
hatice 2012-06-02 16:07:35

AK partiye oy verenler düşünsünler neden şehrimize değer verilmiyor diye...herkes kendi çıkarı peşin de olduğu sürece maraş halkı böyle yönetilir...

Avatar
hartlap 2012-06-02 15:16:02

ya ne var bu antep osmaniye adanada anlamıyorum karanlıktan şikayet edecene kalkıpta bir mum yak kurtuluş savaşında bunların hangileri geldi yine maraş halkı kurtarmadmı yine birlik olsak adam gibi belediye başkanı seçelim yol su halledilir

Avatar
OSMAN SERT 2012-06-02 14:42:56

BİZDE BU MİLLETVEKİLİ VE BU BELEDİYE OLDUKTAN SONRA.BIRAKIN İLÇELERİMİZİ BİZDE BAĞLANSAK MERKEZE İYİ OLUR.......ANDIRINLILARI SONUNA KADAR DESTEKLİYORUM.

Avatar
Dadaş ali 2012-06-02 12:39:31

İleriyi gören vatandaşa soracak olursanız K.Maraşı komple kazaları köyleri sınırları ile Andırına bağlamak ve orayıda Büyük şehir etmek gerekir. Ama at gözlüğü ile etrafı seyreden vatandaşlar buna karşı çıkacaktır. K.Maraşta yol yok,alt yapı yok, oto park yok,imar yok, trafik çermekeş içinde, şehirde alışveriş eden yabancı müşteri potansiyeli yok. Hep yok yok. Bu ne biçim büyük şehir olacak . Şimdi büyükşehir diye en az yüzde 20 her şeye zam gelecek. Buda garip vatandaşın cebine yansıyacak.

Avatar
sinan 2012-06-02 12:36:20

degeri andırınlı hemsehirlilerim sizi anlıyorum.ve size katılıyorum çünkü k maraş merkez ne kadar yatırım alabiliyoruki size yeteri kadar yardımcı olsun.k maraş kendi kaderine terk edilmiş duruyor ne milletvekillerimiz yeteri kadar ilgileniyor nede başbakanımız 9 yıllık akp hükümetine oy veren il olarak hak ettiği yatırımları alamamaktadır.bu k maraşlılara müstahaktır.bağlan istegi olan pazarcığa katılıyorum vede destekliyorum.elbistan da il olmayı hak etmiştir.inşallah çalışmalarınızın sonucunu alırsınız

Avatar
mrş 2012-06-02 12:27:46

osmaniye bir köyse maraşda osmaniyeden daha büyük bir köyy..

Avatar
a.i.d 2012-06-02 11:53:23

allah aşkına bağlanmak istediği yere bakın güldürmeyin insanları..osmaniyenin durumu ap açık ortada koskocaman bir köy...elbistanlılarda hayal aleminde yaşamasın..

Avatar
dmc 2012-06-02 11:42:41

osmaniye şehirleşme açısında gelişen bir il ama maraş öle değil maraşlılarda kendini beğenmişlik var kendilerini metropolde yaşıyor zannediyorlar halbuki maraşda şehirleşme adına bir şey yok maraşlılar başka şehirleri görmemişler heralde hemen yanlarındaki bir kayseriye gitsinler bakalım da şehir görsünler kayseriden antepden maraşa giden biri köye girmiş hissediyor kendini osmaniye yeni bir il elbetteki çok eksikleri var ama bence andırın bağlanmalı osmaniyeye en azından resmi işlerini kolaylıkla hallederler ..

Avatar
FATİH AVCI 2012-06-02 11:24:57

MARAŞIMIZ KENDİNE HİZMET ÜRETMEKTE YETERSİZ İLÇELERİN SORUNLARI NEYİNE,ANDIRIN YOLU, BU YOLDAN GİDİPTE BEĞENEN BİR KİŞİ GÖSTERİN, HİÇ ALAKASIZ ÜZERİNDE KÖY BİLE OLMAYAN BİR YERDEN ONCA EMEKLE YAPILMIŞ KIŞIN BAŞKONUŞTA KARAYOLLARI NÖBET TUTMAK ZORUNDA KALIYOR.SAMİMİ SÖYLEYİM 100 YIL ÖNCELERİ KULLANILAN DÖNGEL ÜZERİ YAYA YOL DAHA YAKIN VE KIŞINDA KAPANMAZDI.BAŞKONUŞA YAPILAN EMEK BURAYA YAPILMIŞ OLSAYDI HEM BİR ÇOK KÖY FAYDALANIR,ANDIRIN 20 KM DAHA YAKIN,KADİRLİYEDE GÜZEL BİR BAĞLANTI OLMUŞ OLURDU.OSMANİYENİN İNSANI SICAK VE SAMİMİDİR AMA DAHA BİR KASABADAN FARKSIZ,İLÇELERİNİN SORUNU DAHA BİTMİŞ DEĞİL ANDIRINA VEREBİLECEĞİ BİRŞEY YOK RASYÖNEL DÜŞÜNMEK LAZIM.


Avatar
Kadir İnanmaz 2012-06-02 10:14:10

Arkadaşlar Maraş merkez kendine hizmet yapmaktan acizdir. Ben bir öğretmen olarak bir sınıfta 51 kişi okutuyorum. Yollar desen her yer yama, alt geçit üst geçit diye bir şey yok. Sağlık desen dağ başında bir hastane, spor desen bilmem kaçıncı ligde. Andırın zaten fiilen kopmuş. Bir de Maraş ta kendini beğenmişlik, ukalalık had safhada. Pazarcık şöyle, Andırın böyle, Elbistan öyle. Kimseyi beğenmiyorsunuz ve söz sahibi yapmıyorsunuz. Adamlar da değer verilen yerde kendilerini görmek istiyor.

Avatar
.. 2012-06-01 22:59:10

K.MARAŞ BÜYÜK ŞEHİR OLACAĞINA ELBİSTANI İL YAPIP, NURHAK'I GÖKSUN'U EKİNÖZÜN'Ü BAĞLISALAR ÇOK ÇOK DAHA İYİ OLUR. EN AZINDAN ORALAR DA RAHATLAR, GERİ KALAN İLÇELERDE RAHATLAR. BU BÜYÜKŞEHİR İŞİNİN ALTINDA BAŞKA HESAPLAR VARI VAR BENCE AKP'NİN. İYİ ANALİZ ETMEK GEREK...

Avatar
HASAN HÜSEYİN KÖŞGER 2012-06-01 22:17:34

Öncelikle şunu söyleyeyim Kahramanmaraş Andırın arasına sabah saat 8 den itibaren her saat başı veya her bir saaat on beş dakika da araba hareket ediyor ve bu araçlar akşam saat 19 a kadar devam ediyor. Bir konu Andırınım insanı Osmaniye gerçekten bağllanmak istiyor mu bilmiyorum ama gerçekten istiyorsa geçerli sebebleri bunlardan bir taneside Kahramanmaraşımdan Andırınıma yeterince hizmet gitmemesi yeterince yatırım yapılmamasıdır. Ama Andırınım insanı ahde vefayı unutmaz burdan Kahramanmaraşımdaki mülki amirlere sesleniyorum elimizdeki kıymetler birbir kuşu olup uçacak lütfen biraz sahip çıkın. Büyükşehir olmaya aday olan şehrin mülki amirleri sahip çıkın ilçelerinize Allah aşkına...

Avatar
KÜRŞAT46 2012-06-01 22:10:11

Kimse başkasına bağlanmak istemez. Yıllardır Andırının sahipsizliği belli. En basidimi Andırının yolu. Ama Andırının halkına sözüm. Siyasilere neden tepki göstermiyor. Bir siyasi geldimi yollra dizilip tokalaşacaklarına yüzüsüztü bıraksalardı ya

Avatar
gkn 2012-06-01 21:51:48

kardeş neden osmaniyeye hakaret ediyorsun sen önce maraşına bak be her yeri yolları çukur insanları geri kalmış bir şehir allah aşkına maraşda şehircilikmi var daosmaniyeye laf atıyorsun çok ileri oldugunuzdanmı üniversite kurulalı 20 yıl olmuş hala kalitesiz hala kalitesiz geri kalmış bir üniversite istersen önce bir maraşa bakda ondan sonra konuş osmaniye sürekli gelişen bir il il olalı 16 yıl oldu daha maraş yüz yılllık il ama geldiği noktaya bak kocaman bir sıfırrrrr....saygılarımla

Avatar
ilçeli 2012-06-01 21:04:46

K.maraş ilinden ayrılan kurtulur.

Avatar
Ersin toygar 2012-06-01 20:30:25

Kahramanmaraşın ilçelerı hep bır yerlere baglanma havasında gıdıyor.. Pazarcık ve Narlı yı G.Antep almayı dusunuyrmus.Nurhak da G.antepliler dusunuyormus . Şimdide Andırın dan biri Osmaniye ye baglanmak ıstoyrz dıyoo ... Bu Kahramanmaraşı yakında yok olmayaydı barii...

Avatar
mert 2012-06-01 20:01:39

uzun süredir andırında yaşıyorum.andırının osmaniyeye bağlanmasını senden başka kaç kişi istiyor.tahminimce andırını dahi bilmiyorsun.kimsin sen ki böyle bir dosya dolaştırıyorsun.

Avatar
ANIL 2012-06-01 18:46:26

slm arkadaşlar öncelikle .Bende Andırınlıyım .k.maraşda oturuyorum olaya tarafsız bakmak gereklı yapılan hızmetler göz önune almak gereklı(belediye yi savunmuyorum).Andırın başkonuş civarını bilirsiniz kar cok yagar kışın bir çok kez gittim ve yollar hep açık göksun yolu kapalı olmasına ragman ,andırın yolounda heyelan oldu 1 ay sürmedi göcuk cok olmasına ragmen yol tekrardan açıldı...birde Osmaniye ye baglandıgınızı düşünün kendı kendıne bakamıyor osmanıye başkonuş yolunumu açacak?bi arkadaşın yorumun da gördüm osmaniyeye gidiyormuş millet diyorsunuz köyün seviyesine hitap ettiği için osmanıyeye gidiyorlar eline bir kasa domatess alan caddede...olmaz böyle şehircilik maraşda bunun olmayısı rahatsız ediyor onun için osmanıye yı istiyorlar.son örnegin köylüyü yermek degil!!! saygılar..

Avatar
HALİL KÜRTÜL 2012-06-01 18:00:33

BEN KİŞİYİ ANDIRINLI OLARAK GÖRMÜYOR SÖYLEDİKLERİNİ İYİYCE ARAŞTIRIP KONUŞSUN GÜNDE MARAŞA 5 RABAMI GİDİYORMUŞ ÖNCE BUNU BİR ÖĞRENSİN... OSMANİYEYE BAĞLANIRSA GÖNDEN ZEMBİLLE HİZMETMİ GELECEKMİŞ HERHALD E BUNA GARANTİ VERİYOR ...HERKESE AKLINI KULLANMASINI DİLERİM BİR ANDIRINLI OLARAK......................

Avatar
ibrahim 2012-06-01 17:28:57

kardeşim sen nereye bağlısın k. maraş madem sen bu memleketi beyenmiyorsun o zaman git osmaniyede yasa

Avatar
kenan kelebek 2012-06-01 16:53:15

gidin bakalım sizde gidin zaten maraşa bir hyrınız yok gidin bakalım,maraşlı olmak herkese nasip olmaz gidin....

Avatar
ALİ Kemal 2012-06-01 16:35:58

Andırının eniştesi bir Elbistanlı olarak helal olsun diyor kutluyorum sizi. Zaten fiilen bitmiş bir iş yapılacak olan sadece prosedür.

Avatar
Mehmet Özürdileyen 2012-06-01 16:26:59

Ya arkadaşlar "Lütfen Başka Kapıya" başlıklı yorumumu yayınlanınca okudum ve kendim bile çirkin buldum. Tüm Andırınlı kardeşlerimden özür diler haklarını helal etmelerini dilerim.

Avatar
haklısın 2012-06-01 15:58:18

tabiki hizmet gitmezse ilçe gider bu kadar basit hizmet alamayan ilçelerin hizmet verebilecek illere bağlanması lazım.

Avatar
Mehmet Sallayan 2012-06-01 15:29:05

Kardeş ben bir Osmaniyeli olarak buna karşıyım. Niye derseniz Andırınlılar Osmaniye yi zapdetti resmen. Sallasan Andırınlı. Belediye başkanlarımız bile iki dönemdir Andırınlı. Tabi Maraş ta bunları takan yok, zaten Maraşlı köylüsünü bile Maraştan saymaz. Yani o bakımdan ben kendilerine Kayseri, Sivas gibi güzide illerimize bağlanmalarını tavsiye ediyorum.

banner122

banner215

banner124

banner154

banner191

banner126