Başkan Erkoç, Başbakan Davutoğlu'na projelerini anlattı

AK Parti Genel Başkanı ve Başbakan Ahmet Davutoğlu'nun Kahramanmaraş ziyaretinde Büyükşehir Belediye Başkanı Fatih Mehmet Erkoç yaptığı ve yapacağı proejelerini anlattı.

Başkan Erkoç, Başbakan Davutoğlu'na projelerini anlattı

AK Parti Genel Başkanı ve Başbakan Ahmet Davutoğlu'nun Kahramanmaraş ziyaretinde Büyükşehir Belediye Başkanı Fatih Mehmet Erkoç yaptığı ve yapacağı proejelerini anlattı.

27 Ekim 2014 Pazartesi 20:55
Başkan Erkoç, Başbakan Davutoğlu'na projelerini anlattı
Başbakan Davutoğlu Kahramanmaraş mitinginden önce  Büyükşehir Belediyesini ziyaret etti.

Kahramanmaraş Büyükşehir Belediye Başkanı Fatih Mehmet Erkoç, Başbakan Davutoğlu'nun Belediyeyi ziyaretinde slayt eşliğinde yapılan ve yapılacak olan projeleri aktardı.

Yükleniyor...
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
ali 2014-10-29 20:20:51

çok memleket gördüm bu maraşın halkı gibi cahil halk görmedim hem oy verip rekor oyla seçip sonra eleştiriyorlar...vermeyin kardeşim oylarınızı o zaman

Avatar
delilalil 2014-10-29 11:13:49

memleketim en güzeline layık, ancak şimdiki yüzde 80 veren nesil bu size müstehak boşuna şikayet etmeyin

Avatar
abdullah 2014-10-29 10:57:50

bu başkanda iş yok icrat yapan adamlar çalışıyor mahçiçek hiç oturmuyor sanki lakin diğer belediyelerden bişey anlamdık

Avatar
ali 2014-10-29 08:47:58

belediye ancak zenginler projesine yardımcı olur küçük sanayiciye köstek oluyor.

Avatar
ahmet 2014-10-29 07:45:21

bazen diyorum bunları haketmiyoruz. neden dört dörtlük bizim de başkanımız yok. üzülüyoruz.

Avatar
ali ihsan 2014-10-29 07:42:42

başkan artık icraat olsun yeter . boş laflara gerek yok. antrp i örnek alın.

Avatar
cenk 2014-10-29 02:41:41

hangisini?

Avatar
sade vatandaş 2014-10-28 21:58:39

yaw çok şey istiyorsunuz bu belediyeden gidenler ne yaptıki bu gelen yapsın çok acele etmen hele,ömrümüz kafi gelirse

Avatar
sade vatandaş 2014-10-28 21:56:48

yaw sizde çok şey istiyorsunuz bu belediyeden gidenler ne yaptıki bu gelen yapsın çok acele etmen hele durun beklen ömrümüz kefi gelirse

Avatar
GÖKSUN ŞAKİR 2014-10-28 20:01:04

Göksun yolu ne oldu hep hikaye gerçi maraş halkı hakediyor.

Avatar
atma ziyaaa 2014-10-28 18:20:51

Bizim Şehirde değişiklik yok her gelen aynı Erzurum'un yeni Belediye başkanı 2 ay içinde merkezi tamamen değiştirdi çalışıyor Adamlar. Maraş'ım kaç yıldır aynı..

Avatar
Güldürme! 2014-10-28 18:06:11

Proje mi yoksa üfürükten teyyare mi? Eğer seni projelerin oralara getirmiş olsaydı amenna derdik ama seni cahil halk oralara getirdi. Sende proje kafası olmadığı besbelli. Muhtemelen başkanlığın süresince başkasının pişirdiğini yiyeceksin. Ondan ötesi yok.

Avatar
Atma Şakirrrr 2014-10-28 16:21:28

Acaba ne porje diye ne gösteriyor sayın başkan artık şu İlçelerin yol sorunu bir çözün de sonra başka birşeye bakarsınız ki onları bile bitiremiyorsunuz be konuşmayın şunu yaptık bunu yaptık Yaptığınız görüyoruz büyük başlar ne derse oo adamın dükkanın önüne kaldırım genişçe yapılıyor yol daracak olması yollarımız ve trafik denetimi koca bir sıfır hiç Allah'a amanet gidiyoruz denetim yapın yok o yok bu yok bize göre ama Sayın başkan ve belediye bünyesiindekilere höre bizim il İzmir İstabbul farkı yok ....

Avatar
özgür 2014-10-28 12:28:42

halka neden anlatmıyor. çünkü projeleri masaldan ibaret.

Avatar
adil nacar 2014-10-28 11:43:07

sadece masal.şuana kadar bir değişiklik göremedim erkoç dan.

Avatar
ali veli 2014-10-28 11:42:00

artık icraat bekliyoruz sayın başkan boş laflara gerek yok. şuan belediyemiz uyuyor. yeter artık yeter.arasıra antepe gidiyorum oradakileri görünce morelim bozuluyor.adamların onda biri kadar değiliz şuan.

Avatar
gurbetci46 2014-10-28 11:31:48

Bu şehir fazla bi şey istemiyor sadece diğer şehirler seviyesine ulaşsın yeter.

Avatar
_mert 2014-10-28 11:25:35

valla projeyi mimarlıkta okuyan öğrencilerde çiziyor bilgisayara yüklüyor. acaba Erkoç bişeyler yaptıda biz maraşlılarmı göremiyoruz ya.sadece Mahçiçek bişeyler yapmaya çalışıyor.diğerleri aynı.Erkoç bence hayalle yaşıyor ne olacak bu şehrin hali trafik allak bullak Allahın hergünü Göksun yolunda kaza.şehir merkezine inmek işkence demekki biz bunu hak ediyoruz insanlar hak ettikleri şekilde yönetilirmiş

Avatar
atakn 2014-10-28 10:49:52

biz cok sukur projeler sehriyiz iyiki amerika bizi gormuyor yoksa projelerimizi calardi allah korusun.cok sansliyiz her basimiza gelen proje ve planlariyla geliyor .nasil sukretmeyelim demi.nasil calalim projesi marasa cok gidiyor ayni yoldan gidelim yoldan sasmayalim lutfen .sehrin merkezine telefirik getiren hayvanat bahcesi ve tramvay getiren gaziantebe saygi ile tebrik ediyorum.biizim projelerimiz gerci bu kadar kucuk degil nedirki teleferik demi .biz uzay ussu ve diger gezegenlere seyehat dusunuyoz anteb kucuk dusunmus::)))

Avatar
gg 2014-10-28 10:39:46

Şimdi çok merak ettim acaba hangi yapamayacağı sadece yapılacak diye seçim vaatlerini anlattı işte ben bunları anlatarak ve RTE nin rüzgarı ile seçimi böylemi kazandım dedi.

Avatar
TARIK 2014-10-28 09:45:10

Yapılacak projeleri,halk olarak bizde ne yapılacağını ve ne kadar kısa sürede yapılacağını bilmek isteriz.Göksun yolu gibi olmaz inş güzel proje ama ne zaman bitecek yıllar oldu başlayalı.

Avatar
ede 2014-10-28 08:56:52

daha çoooookk anlatırsın başkanım...

Avatar
zıvana 2014-10-28 08:46:30

adam inanmış

Avatar
maraskent 2014-10-28 08:32:59

ödevine iyi çalışmışta herşey kağıt ortamında icraat yok.

Avatar
,,,, 2014-10-28 02:33:55

PROJEMİİİ :))))))))

Avatar
ŞEHRİ OKUYAN 2014-10-27 23:48:46

şu slaytları birde biz görsek

Avatar
Ahmet 2014-10-27 23:04:39

Başbakan surat ifadesi bu ne lan böyle? Başka yok muydu?

banner122

banner215

banner124

banner154

banner191

banner126