Başkan Mustafa poyraz: Asfaltsız yol kalmayacak

Şehre dair programında konuşan Kahramanmaraş Belediye Başkanı Mustafa poyraz sezon sonuna kadar asfaltsız yol kalmayacağını söyledi.

Başkan Mustafa poyraz: Asfaltsız yol kalmayacak

Şehre dair programında konuşan Kahramanmaraş Belediye Başkanı Mustafa poyraz sezon sonuna kadar asfaltsız yol kalmayacağını söyledi.

21 Mayıs 2013 Salı 15:25
Başkan Mustafa poyraz: Asfaltsız yol kalmayacak
banner208
Asfalt sezonunu başlattıklarını ve aralıksız olarak çalışmaların devam ettiğine işaret eden Başkan Poyraz: “Asfalt sezonunu açtık ve ekiplerimiz harıl harıl çalışıyor. Havaların müsaade ettiği süre içerisinde çalışmalarımız devam ediyor. Ekiplerimiz bir taraftan yollarda parke çalışmalarını yapıyorlar, bir taraftan asfalt çalışmaları devam ediyor. Sezona yetişmesi için 60 kilometrelik asfalt için ihaleye çıkıyoruz. Bir taraftan da ihaleyi alanlar çalışacaklar. Bu sezonun sonuna kadar asfaltsız yer bırakmayacağız. Zaten 6-7 metrelik yolların tamamını parke döşüyoruz. En sağlıklısı ve en sağlamı parke. Lüzum olduğu zaman sökülüyor ve sonra da tekrar döşeniyor” diye konuştu.

HABER46 NOT ALDI. TAKPİÇİSİ OLACAK.
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Çakırbey 2013-07-21 02:32:26

Sayın başkan asfalt sezonu Kavlaklı mahallesinde ne zaman başlayacak.Yanıkdere caddesini köstebek yuvasına çevirdiniz bir daha ne arayan ne soran var.Bayramada bu tozlu yolla girmeyiz inşallah.Yoksa millet size bol bol dua edecek haberiniz olsun.Ya bozmayın yada yapın bu ne ya böyle saçmalıkmı olur.Hali hazırdaki yolu boz bir daha o tarafa dönüp bakma.böyle belediyecilik olmaz.

Avatar
misafir 2013-05-29 09:28:40

ne zaman kalmayacam 10 yıl oldu Gaziantep yolu bitmedi

Avatar
memleketim 2013-05-26 23:52:39

Haydarbey Mahallesi gelsin Başkanda 6-7 yıllık yerler var asfaltsız.Saygılarımla

Avatar
Gazi 2013-05-26 09:55:04

Başkan yazık oluyor asfalta yapılan emek ve masrafa. Yapılan asfalt bir hafta sonra deniniyor,şişiyor,çukurlaşıyor. Asfaltın dökme kalitesini ve yolun alt yapısını düzenliyemeden yapılan asfalt göz boyama ve yandaşlara iş çıkararak para kazandırma. Adam gibi asfalt yapın ki bu tarafik akışında senelerce dayansın haftalık değil.

Avatar
GÖREN GÖZ 2013-05-26 01:04:59

belediyeye toplanan asfalt paraları hoşuna gitti herhalde durmak yok yolları asfalt yapıp milleti soymaya devam. bu zamana kadarki başkanlar kimseden bir kuruş almamışlardı siz alıyorsunuz vatandaştan alana kadar vatan haini suriyelilere harcamalarınızı kısında o paraları kendi insanınıza asfalt veya hizmet olarak sunun doğru nasıl olsa sizin insanınız çantada keklık vatandaş yapacağınız suriyelilere yatırım yapın onlar nasıl olsa size oy verecek onları dahi hazıra alıştırdınız.Size birde sorum var KAMP ne demek kardeşim bunlar hergün dışarda ne yaptığı nereye gittiği belirsiz .

Avatar
misafir 2013-05-23 14:11:02

Selçuklu mah. 5. sokakta 3 senedir oturuyorum yol hala asfatlanacak, yollar toz duman, büyükşehir değil megaköy

Avatar
AHMET ŞAVKILI 2013-05-22 18:00:53

Sayın başkan yapıyorsun ama antep yolunu binevler yolunu yapıyorsun birazdda mahalla aralarına gir de bi bal allah için ben barborus mah. 6 sokak da oturuyorum sokagın girişi herseneçöker içine gelirler yama yaparlar giderler neden oldunu hiç bakmazlar kaç kişi öldü böyle satın başkan hani yol hani asfalt hani hizmez yapıyorsunda mahallelere bizmi görmüyoruz ben hangi mah. giddiysem aynı farlı degil sadece gözle görülen yerler yapılmış sen benle bi gezde ben sana bozuk yol göztereyim başkanım gözün bozuk yol görsün yoooooooolllllll

Avatar
sinan 2013-05-22 16:46:51

parasını da cebinden mi vereceksiniz sayın poyraz?

Avatar
Halis 2013-05-22 12:59:05

Şekerdere caddesinde aylardan beri süren tonoz çalışmasının ne zaman biteceğini de açıklar mısınız acaba?

Avatar
misafirx 2013-05-22 11:11:34

orta halin yakınında mimarlar odasının arkasında belediyeye 400 m mesafede şehir merkezinde gelinde kışın görün. sayın belediye başkan vekili kabakçının bir zaman oturduğu apartmanın çevresine bir bakın yollar çökmüş çamur deryasından geçilmez. asfalt hak getire. bunlardan ne köy olur ne kasaba ----olsa olsa büyük şehir belediye başkanı :)----

Avatar
misafir 2013-05-22 10:41:29

bu yollara birde yol katılım payı adı altında vergi ödüyoruz.

Avatar
misafir 2013-05-22 10:39:24

yollar bebat durumdayken harıl harı refüj çalışması yapılıp ot yetiştirme işi herhalde dünyada sadece kahramanmaraştadır herhalde. bizim dağ yolları bile kahramanmaraş merkezin yollarından daha iyidir. 6 ayda bir arabanın amortisorlarını değiştiriyoruz. asfalt sezonu başlıyor sezon bitmeden yol geri bozuluyor. yollarda çukur yok HENDEK var. başkanım allah rızası için insaf.... bizim sucumuz yok mu... biz yine veririz yüzde 70 oyu

Avatar
misafir 2013-05-22 09:43:15

asfaltmış peh peh peh... BUNLARIN TEK Bİ NUMARASI VAR ODA AYAKKABI NUMARASI

Avatar
maraşli 2013-05-22 09:26:11

Tabiki de yaparsınız nede olsa parasını tıkır tıkır milletten alıyorsunuz sanki belediyenin geliri yok gibi 80 ler de çıkan yasayı kullanarak yol vergisini alıyorlar hiç havalara girmesin başkan yapıyorsa bizlerin parasıyla yapıyor bağ altından bostan bağışlar gibi demeçler vermesin yapabiliyorsa belediyenin başka gelirlerinde faydalanarak yapsın da o zaman teşekkür edelim...
vesselam...

Avatar
yaşar emmi 2013-05-22 08:46:25

heöşerim sağ sol boş trabzon caddesi köstebek yuvası gibi ama şıunu belirteyim yolda asfalt var yama yapmışlar şehrin göbeğinde sanki ofroad yapıyoruz

Avatar
oğuzhan daşdemir 2013-05-22 08:15:03

10 senede yaptığınız bu.yollar berbat.haydarbey mahallesinde resmen çile çekiyoruz.sizden yana hiç umudum yok.

Avatar
fatih 2013-05-22 07:32:31

haydar bey mah hangi belediye sınırları içinde acaba GÜNEŞTEPE SİTESİ önü bir yıldır asfalt bekliyor.ulusal bir tv ile görüştüm o sitenin önünde açıklama yapacagım.

Avatar
abdullah ademoğlu 2013-05-22 00:26:22

başkan sen onu gelde benim külahıma anlat. Hacı Bayram Veli Mahallesi Ş.Gülbey Caddesine bir git de bak bakalım. asfaltı kaç yıllık. Sizin 2 kalem müdürünüze söyledim bu caddeyi. Valla ekipler sırayla gidiyo dediler. megapark hastanesinin ordan hooooooooooooooop orman dairesi tarafına geçtiler. 3 sezondur kalem müdürlerinize söylüyoruz. bakan kim. asfaltsız yol kalmayacakmış. pöh. buna ancak çocuklar inanır. gene bir iki yama yapılır. ondan sonra ver sosyete elini olur.

Avatar
kadir kuştaş 2013-05-21 22:09:55

sayın başkanım ben bir maraşlı vatandaş olarak 4 yıldan beri ksü ye gidip gelmekteyim orman dolmuş durağının otaraftaki yol çok kötü durumda şehir dışından gelen arkadaşlar yapılan hizmetleri bu yola bakarak değerlendiriyor ve bu durum şehrimizi dışarıya kötü olarak tanıtıyor. bahsetttiğim yol belki 2 km bile değil bu yoldan 20 numaralı halk otobüsleri ve orman dolmuşları çalışıyor. aksu tv den bu yolu çekim yapmalarını rica ediyorum

Avatar
ÖMER 2013-05-21 20:08:18

BAŞKANIM YANLIŞ SÖYLÜYORSUNUZ KALDIRIMSIZ YOL KALMAYACAK DEDİNİZ HERHALDE

Avatar
TURAN46 2013-05-21 17:04:56

Yollara bordür taşı döşe ona da razıyız. Eski Karacasu Kasabası yolu afetevleri mevkiini gel gör sayın başkan. Yolun videosunu çektim Başbakanımıza gönderecektim. Yol medeniyettir diyorsunuz peki bu nedir diye soracaktım. Bugün sabah kepçe gönderip çalışma başlatmışsınız. Bakalım yine yama şeklinde mi olacak çalışmanız.Günlük bu yoldan geçen 3500 kişinin 3 aylık vebali omzunuzdadır....TAKİPTEYİZ...

Avatar
ahmet 2013-05-21 16:52:50

duyda inanma. haydarbey mahallesi kesin bu asfalt programının dışındadır.

Avatar
FIRAT 2013-05-21 16:46:41

keşke ilk günden itibaren yolları yapsaydında halkın arabası haşat olmasaydı seçim yaklaşıyor çalışın bakalım..

Avatar