Başkan Poyraz'a Teşekkür Pankartı

Ertuğrul Gazi Mahallesi'ne Kahramanmaraş Belediye Başkanı Mustafa Poyraz'ın mahalleye yaptıkları hizmetlerden dolayı teşekkür pankartı açıldı.

Başkan Poyraz'a Teşekkür Pankartı

Ertuğrul Gazi Mahallesi'ne Kahramanmaraş Belediye Başkanı Mustafa Poyraz'ın mahalleye yaptıkları hizmetlerden dolayı teşekkür pankartı açıldı.

03 Ağustos 2012 Cuma 01:45
Başkan Poyraz'a Teşekkür Pankartı
Kahramanmaraş Belediyesi Web Sitesi'nde yer alan habere göre "Ertuğrul Gazi Mahallesi sakinleri özellikle asfalt çalışmalarından çok memnun olduklarını ifade ederek teşekkür pankartı astılar." Kahramanmaraş Belediyesi Web Sitesi'nde yer alan haber şu şekilde: Ertuğrul Gazi Mahallesi sakinleri mahallelerine astıkları pankartla Belediye Başkanı Mustafa Poyraz'a teşekkür ettiler. Ertuğrul Gazi Mahallesi'ne asılan pankartta “MAHALLEMİZE YAPMIŞ OLDUĞU HİZMETLERDEN DOLAYI BELEDİYE BAŞKANIMIZ SAYIN MUSTAFA POYRAZ'A TEŞEKKÜR EDERİZ” Ertuğrul Gazi Mahallesi Sakinleri ve Muhtarı ifadelerine yer verildi. Ertuğrul Gazi Mahallesi'nde özellikle asfalt çalışmalarından dolayı böyle bir pankart açmayı uygun bulduklarını belirten mahalle sakinleri hizmeti karşılıksız bırakmak istemediklerini belirttiler.
Yükleniyor...
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Alaeddin 2012-09-03 11:22:23

Arkadaşlar fotografta gördüğünüz caddeye benim oturduğum sokakta bağlıdır.Adamlar caddeyi yapmışlar ama bağlı bulunan sokakların hali içler acısıdır.Elektrik,doğalgaz,su kanalizasyon derken sokakları delik deşik ettiler...her taraf yamalık çukurdan geçilmiyor az bir yağmur yağsa ortalık gölet oluyor...ve fotografta görünen caddeyi asfatlamaları bile bir yılı almıştır.o caddedeki çukurları özel halk otobüsü şoför kardeşlerim daha iyi bilir yazık valla bu dönem yine Sayın Poyraz aday olduğunda yine vermeyeceğim Ak Partiliyim ama Belediye başkanlığına sadece zenginlerin bulunduğu mahallelere hizmet götüren belediye asla oy vermeyeceğim.Parti ayrıdır belediyecilik ayrıdır kardeşim.Hadi Allah a emanet olun..

Avatar
diger mahalle sakini 2012-08-09 00:31:22

3-5 kişininve yalaka muhtarın yapmış oldugu teşekkür pankartıdır sorun bakalım bu pankartdan mükremin halil caddesindeki esnaflrın haberi varmı yalaka nuhtar adem çaloglunun yalkalıgından başka bir şey degildir asfaltın yapılması gerekiyordu yapıldı belediye başkanının cebinden çıkarask yapılmadı niye teşekkür pankartı asılıyor mükremin halil caddesi olarak teşekkür etmiyor üstelik kınıyoruz yazık üstelik şu anda kaldırımlar rezaletiçme suyu hattı nedeniyle evlere baglantı nedeniyle kaldırımlar parçalandı ve hala aylardan beri bozuk duruyor insanlar yürümekte zorluk çekiyor neymiş asfalt yapmış ona teşekkür ediyormuş en fazla 2-3kişinin muhtar yanlısı mahalle sakiniyle kınıyoruz

Avatar
celal 2012-08-05 22:00:02

ak parti ve başbakanımızı seviyoruz Allah başımızdan eksik etmesin.MEGA projelerle çalışan belediyelere helal olsun.
kabul etmeliyizki maraş belediyesi çalışmıyor üretmiyor. çevre illerden hep geride.

Avatar
Alperen 2012-08-05 14:59:54

Yorumcu Cemal Arkadaşa, Sen Diyarbakırı demekki gece rüyanda görüşsündür. Türkiyede En büyük imarı ve ulaşımı olan ,tarihi olan ,truzimi olan en büyük kentlerimizden biridir Diyarbakır.K.Maraş la Diyarbakırı mukayese etmek tamamen imkansız ve çok gülünç bir iştir.

Avatar
yusuf 2012-08-05 00:38:25

bak hemşerim başbakanımızı hükümetimizi seviyoruz destekliyoruz.lakin maraşı yöneten yönetici siyasilerden memnun değiliz.bu şehir şakşakcılar yüzünden ileri gitmez muhalefetin eleştirisiyle ileri gider.
diyarbakır
***diyarbakırda hava limanı var maraşta helikopter pisti var.havalimanı ile havaalanı arasında dünyalar kadar fark var.
***diyarbakıra hangi yönden gelirsen gel binalar villalar karşılar 4 şeritli yollar var.maraşta köy girişi gibi gecekondular karşılar.
***diyarbakır cadde sokaklar cetvelle çizilmiş binalar imar 4 4 lük maraş sanki caddeler yılan gibi şehir merkezi yılan gibi merkezi gecekondu.
***diyarbakırın terminalı avrupa standartı maraşın terminalı köy terminalı.
***diyarbakır tren yolu karayolu 4 4 lük maraşın varmı.
***diyarbakıra yaz kış yerli yabancı turisten geçilmez maraşı daha hangi bölgede bilen yok.
***diyarbakıra hastaneler sağlık ocagı maraştan 10 yıl önce yapılmış maraşa daha yeni yapılacak
***diyarbakıra avrupai stadyum yapılıyor maraşa köy futbol takımı stadı yapılıyor.
maraşa hizmet gelmiyor yahut iş bilir yönetici siyasiler gelmiyor. kabul edelim

Avatar
CEMAL BEYE 2012-08-04 19:27:00

BELKİ BELEDİYEDEN YADA MUHTARDAN MEMNUN OLAMAYABİLİRSİN AMA. DİYARBAKIRLA KARŞILAŞTIRAMAZSIN K.MARAŞI.DİYARBAKIR DA ÇÖPLER SOKAKLARIN ORTASINDA BİRİKTİRİLİYOR, GİR BAK ARA SOKAKLARA, MİDEN BULANIR. ARABALARIN AMARTİSÖRLERİ SIK SIK PATLAR, NEDEN; ÇÜNKÜ BELEDİYENİN ASFALTLA ALAKASI YOK. KIŞIN KALDIRIMDA YÜRÜYEMEZSİN, KAROLARIN ALTI BOŞ, ÜZERİNE SU SIÇRAR.

Avatar
CEMAL ARKADAŞA 2012-08-04 19:23:33

SEVGİLİ CEMAL; DİYARBAKIR I KAÇ KEZ GÖRDÜN YADA KAÇ YIL YAŞADIN ACABA. K.MARAŞ DİYARBAKIR DAN EN AZ 10 YIL İLERİDE BENCE.DİYARABKIR VE K.MARAŞTA YAŞAYAN BİRİ OLARAK SÖYLÜYORUM. DOĞRU DÜRÜST KALDIRIM BİLE YOK DİYARBAKIRDA. SADECE ALIŞ VERİŞ MERKEZLERİ VAR, BAŞKA NE VAR. YOL YOK, KALDIRIM YOK, ÜST GEÇİTLERİ KARAYOLLARI YAPAR. BELEDİYE NE YAPIYOR Kİ. EN AZINDAN YOLLAR KALDIRIMLAR İYİ K.MARAŞTA.

Avatar
özkan 2012-08-04 16:48:04

belediye iftar vermiştir kesin o yüzden muhtar yazıyı asmıştır.
ayıp yahu malasef Türkiyede bizim gibi ilginç il varmı acaba.
kmaraş yerine şakşakcımaraş denmeli aslında.
hizmet verilmiyor siyasiler yönetenler başka illerin siyasi ve yöneticilerin verdiği hizmetin binde birini veremiyor.
şakşaga devam

Avatar
cemal 2012-08-04 15:16:54

muhtarı alacaksın güneydoğuda diyarbakırı gezdireceksin cadde cadde sokak sokak muhtar belki şaşırabilir bayılabilir dikkat edeceksin.
maraş diyarbakırı en az 20-25 yıl geriden takip ediyor.
ayıp yahu bu kadar yalakalık olmaz. muhtar.

Avatar
mesut46 2012-08-04 15:06:53

şakşagı bırakın belediyenin zaten görevi.
çevre illeri gezsen galiba beddua ederdin.

Avatar
k.maraşlı 2012-08-04 14:44:21

bence onu poyraz muhtarlara kendi astırmıştır.mahalle asfaltlanması zaten senin görevin tşk re ne gerek var.poyraz tam bir reklamcısın

Avatar
sorumlu 2012-08-04 14:16:55

adem bey 3.sokakgın hali ne olcak yoksa orası ertugrul gazi mh. ait degilmi.başkandan farklı beklentilermi var yoksa

Avatar
cemika 2012-08-04 13:12:47

o teşekür pankartınıın parasını acaba kımverdi belediye başkanımı bu şehirde kımse şikayetciolmaya hakkı yokbaşkandan secimden önce 10 kişiye soruyordun başkan nasıl diye 8 kişi arkasından kötüşey söylüyordu şimdi cıkmışınız başkandan yaptıklarından memmun olmadıgınızı söylüyorsunuz urfalılar kadar olamadı şünkü maraş yalaka insanlarla dolu bu başkana burdan teşekürediyorumaz bile yapıyor oda biliyorbu vatandaşın kendisine oy vermedigini nasıl olsa başbakan var akpde oldugu muddetce vatandaşın oyu cok önemli degil

Avatar
KÜRŞAT46 2012-08-04 09:55:20

Helal olsun muhtara (!)
Her şeyi çok iyi görüyor (!)

Avatar
fatma 2012-08-04 09:29:36

sayın başkan bende duraklıda oturuyorum allah rızası için gelinde bakın bakalım ara sokaklara yüzeysel değil içten bi düzen istiyoruz yamalığı bırak delik deşik sokaklarımız hatta delik bile var

Avatar
mahalle sakini 2012-08-04 09:14:52

Orası ana arter olmayayaydı da göreydi mahalle muhtarı sayın Adem bey madem ki öyle teşekkür edecek bişey ler arıyor mahalle olarak neredeyse yüzde 80 ninin tapu problemi var ondan dolayı elektrik kablolarını toprak altına alamıyor ve doğalgazıda her eve veremiyorlar ben bir mahalleli olarak ne Adem beyin muhtarlığını nede bir Kahramanmaraşlı olarak Mustafa beyin başkanlığını beğenmiyorum Adem bey eski muhtar olmasının avantajıyla tekrar muhtar oldu Mustafa Bey de AKP partisinin dayatmasıyla Bence biz ne seçmeyi nede seçilmeyi bilmiyoruz bence Akp başkan olarak hani şu hepimizin bildiği çarşıda ıslık çalarak trafiği yönettiğini sanan deliyi aday yapsa yine başkanlığı kimseye kaptırmaz şapkayı önümüze koyup bir düşünelim o pankartı asan mı suçlu yoksa yapması geren bir görevi sanki lütufmuş gibi yansıtan mı suçlu ?

Avatar
burcu 2012-08-04 08:48:06

benim evim ertuğrulgazi mahallesinde annemlerin evi mevlanada allah sizi inandırsın günü birlik işe giderken bu sokakların hali,ne acıyorum ve nasıl bir memlekette yaşıyorum diye kendime şaşıyorum abdulhamithanın oraları bir görseniz içler acısı bırak araçla geçmeyi bireysel yaya yürümek bile olanaksız

Avatar
SERKAN 2012-08-04 08:41:11

MALESEF MUHTAR SADECE ANA YOLLAR İÇİN TEŞEKKÜR ETMİŞ HERHALDE,BENDE OTURUYORUM , AMA SOKAKLARIN İÇİ HERTARAFI ÇUKUR 10 SENEDİR O MAHALLEDE OTURUYORUM DAHA ASFALT ARACI GİRMEDİ BİZDE DAHA BÖYLE YAPARSA MUHTARIMIZ BİRDE ARA SOKAKLAR İÇİN TEŞEKKÜR ETSİN OLSUN BİTSİN BARİ

Avatar
Allah Aşkına 2012-08-04 00:43:06

Allah'ın adını veriyorum K.Maraş büyükşehir olduğunda gözünü seveyim sakın ama sakın gelipte bahçelievler tarafına belediye başkanı OLMA! git batıda ne halt yiyorsan ye: Oranın kaldırımları bayağı eskidi bi binevlere el at git oraları hallet!!

Avatar
ARDA 2012-08-03 23:30:31

ah bu asfalt çalışmalarını birde biz görsek 1. olarak sakaryta doğukent gidiş yolu berbat yamadan çukurdan geçilmiyor 2. olarak pınarbaşından itfaiyenin oraya kadar yine aynı çukur yama 3. olarak sakarya içi ve perşembe pazarı civarı merdiven gibi aynı 2 hafta önce yama yapıldı sadece ama fark eden bir şey yok yama yapılınca bu sefer yüksekte kalıyr çukuru aratmıyor 2011 model aracımdan ses geliyor çılgına döneceğim bu yollar yüzüne!!!

Avatar
adı yok 2012-08-03 19:38:37

Belediye her mahalleye asfalt döküyor rutin görevlerinden biri bu zaten başarının sırrı yalakalık'tan geçtiği ve bu işi bildiği için yapana teşekkür ederim. diğer muhtarlarda uyumasın yalakalık yapsın. bu adama da helal olsun deveyi diken meselesi saygılar

Avatar
AKİF 2012-08-03 17:49:52

BİR ÜST SOKAĞIN YOLUNA BAKIN YOLDA YAYA ZOR YÜRÜYOR BEN ORDA OTURUYORUM AHDUL HAMİTHAN CAMİNE ÇIKAN DADDE DE ERTUĞRUL GAZİ MAHALLESİ YOLUN HER TARAFI YAMALIK

Avatar
vay 2012-08-03 17:33:29

batı ile doğu arasındaki fikir farkına bakarmısın. batıda belediye başkanı zaten bu işleri yapmak zorunda. yapmaması gibi bişey düşünülemez bile. maraşta belediyenin asfalt dökmesi bile lütuf olmuş hey allahım yaa. ne olacak bizim bu memleketin hali

Avatar
TOLGA 2012-08-03 16:51:19

BAŞKAN ASFALT YAPACAĞINA ORALARI ABDÜLHAMİT CAMİNDEN YUSUFLARA KADAR KENTESEL DÖNÜŞÜME GİRMESİ GEREK VE BUNU YAPABİLECEK BABAYİĞİT DE GÖRMÜYORUM. BELKİ BAŞKAN OLARAK EL ATARSINDA MİLLETİN DUASINI ALIRSIN.

Avatar
Rıza 2012-08-03 13:57:46

Sn Başkana K.Maraşın vereceği plaket olmaması lazım.Çünkü iki dönemdir memlekete kaldırım taşı döşemekten başka göze görükecek bir iş yapmadı.Eğtuğrulgazi mah. plaket vermişse siyasi bir iş vardır.

Avatar
MEHMET 2012-08-03 13:46:11

Dünya'daki tek madalyalı şehir KAHRAMANMARAŞ bakımda da bir numaralı olması lazım gidin bakın yollara köy yollarından kötü.KAHRAMANMARAŞ'A Mustafa Poyraz yakışmıyor şehire yakışır bir vatandaşımızın belediye bşk adayı olması gerekiyor.Ben belediye ye hiç bir işinden dolayı tşk etmiyorum

Avatar
sedat 2012-08-03 13:29:24

BİRDE DURAKLI İLE KÜMBET ARASINDAKI YOLU YAPSALAR İYİ OLUR . YOL DEMEYE BİN ŞAHİT GEREK KÖSTEBEK YUVASINI ANDIRIYOR BELEDİYE SAYESİNDE YOLDA ARAÇLA DANS ETMEYİDE BELLİYORUZ

Avatar
46admin 2012-08-03 12:12:42

gitsin yahya kemal mahallesine baksın köyle farkı yok oranın yolları parkı işıklandırmasıyla

Avatar
MUSTAFA 2012-08-03 11:32:20

BENDE MAHALLE SAKİNLERİNDENİM YAZDIRAN KİM İSE BÜYÜH İHTİMAL MUHTAR YALAKALIKTAN BAŞKA BİŞEY DEĞİL HİZMET İÇİN GELMİŞ YAPMASI LAZIM DERKEN YAPILANAKADAR CANIMIZDAN CAN ALDI ZATEN

Avatar
konur alp 2012-08-03 11:02:29

asfaltlanan yolda nezamandır çalışma vardı dolmuşlar gitmekte zorlanıyordu. nihayet yapıldı. elbette belediyenin görevi bunun için teşekkür etmeye gerek yok tamamen işgüzarlık.

Avatar
ALİ 2012-08-03 10:40:50

belediyenin görevidir asfalt yapmak zaten.
ayrıca mustafa poyraz kendi kesesinden mi yaptırıyor yolları.

Avatar
Selim 2012-08-03 10:36:52

Muhtar Bu 10 lu salto (takla) ile kapanmadan Londra olimpiyat oyunlarına yetiş. şaka yapmıyorum altın, gümüş ve bronz madalyanın hepsini alırsın.alırsın..alırsın...

Avatar
Güccük efe 2012-08-03 10:33:58

Kardeşler adam büyükşehire aday reklamını yapıyo ne demiştison seçımde bu benim ustalık dönemim bundan sora profosyönel dönmemim derse sakın şaşmayın Dahası tarihe geçer hiç bir iş yapmayıpüç dönem beld başk lığı yapan adam sa.

Avatar
mehmet selaldı 2012-08-03 10:30:52

Yalakalıktan baska birşey değil bu iş güzarlıgın da alası ! belediyecilik maraşta sıfırdır bunu küçük çocuk bile bilir

Avatar
Bayram 2012-08-03 10:27:50

Yolarının durumunu herkes görüyor,imar durumunu herkes görüyor.birde bu gün başkan konuşmuş sosyal belediyecelik bizim işimiz diye kimi kandırıyorsunuz iki yıl oldu hürriyet mahallesi 35.sk.daha asfaltlanmadı.Belediye ye tlf.ettim mail attım beyaz sayfaya yazdım boş çünkü maraş halkı bunu hakediyor

Avatar
mzay 2012-08-03 10:24:04

Muhtarın yalakalığıdır.Her devlet memuru gibi Mustafa Poyraz da görevini yapıyor.Hemde K.Maraş ın hangi büyük sorununu çözdüler ki!

Avatar
metin 2012-08-03 10:15:27

sayın başkanım kaldırım taşları kirleniyo yenilemenizi bekliyorum :) bir de aksu mahallesine hangi yüzle geleceksiniz oy istemeye muhtar da allahlık zaten..

Avatar
mustafa 2012-08-03 09:48:52

ben gerçekten birşey anlamadım zaten belediyenin görevi yol yapmak su getirmek şehrini daha yaşanabilir bir yapmak değilmi ozaman bu teşekkür eden haaaa gerçi bizim belediye başkanı uzun zamandır bu işleri yapmadığı için şehri büyükbir köye çevirdiği için alışmıştık şimdi seçim yaklaşıp asli görevlerini yapmaya başlayınca bizim halkımızda mahellemize yol geldi diye seviniyor.bir arkadaşında dediği gibi ben sana teşekkürü seçimlerde edeceğim syn başkan ve syn akpli tüm yöneticiler.padişahım çok yaşa

Avatar
Nihat 2012-08-03 09:34:28

Bende Ertuğrul Gazi Mahallesinde oturuyorum. Hizmet nereye yapılmış. Bizim sokaklar köstebek yuvası gibi.Üç beş yalaka yazdırıp asmıştır o yazıyı. Mahallenin geneli ne düşünüyor sormuşlarmı.

Avatar
Serdar 2012-08-03 09:11:29

sayın başkan seçimlere çok var yollardaki çukurlar için nasıl bir pohpohçuluk yapmamızı önerirsiniz? Abdulhamithan Camiindeki mahyalara Başkanım Çok Yaşa Yazdırsak olur mu?
lütfedersiniz.

Avatar
serkan 2012-08-03 08:52:21

ben teşekkürü seçimlerde yapacam sayın belediye başkanımıza

Avatar
kerim 2012-08-03 08:35:52

ilk gördüğümde ateşe vermek istedim :)
sen 10 yıldan fazladır başkan olan bir insandan 10 yıl sonra mecburiyetten dolayı asfaltlandığı için teşekkür pankartı nasıl açarsın. doğalgaz,su ve elektrik çalışmalarından dolayı patika yoldan kötü olan bir yolu ister istemez mecbur asfatlanacak. bunlar amerikan oyunları haberiniz ola.

Avatar
DOĞRUSÖYLER 2012-08-03 08:15:29

sayın poyrazın görevleri arasında zaten yapmek zorunda gerçi gerçektenmi teşekkür etttiniz yoksa....................

Avatar
hasan 2012-08-03 03:02:58

Memleketim belediyesinde işler böyle olur..
Önce yıllarca mahalleye bakmassın, oylar ne de olsa garanti.. Sonra yaptığın zaman "oley oley, çok yaşa!!" nidaları yükselir.

Bir gün yaptığı işi 3-4 saatte bitirebilecekken 3-4 gün bekletip 3-4 günde bitiren bir arkadaşa sormuştum.. -Neden hemen yapmadın? Hem görevin, hem de insanlara zulmediyorsun?-

El-cevap : -Hemen bitirirsem kadrimi kıymetimi bilmezlar, önce bir rezilliği çeksinler, sonra yaptığımı görsünler.. İşte o zaman vazgeçilmez olduğumu bilirler ve minnet duyarlar.. Sorun çıktığı anda müdahale ettiklerimde yada baştan tedbir alıp sorun çıkmasını engellediğimde, işi basit görüyorlar ve ne bir teşekkür eden, ne de kadrimi, kıymetimi bilen çıkıyor.- demişti.
Çok uzattım...
Memleket'te işler böyle

banner122

banner215

banner124

banner154

banner126

banner191