Buca Toplumsal İletişim Merkezi (Buca TİM) ve çağrı merkezi ile vatandaşların sorun ve taleplerine en kısa sürede çözüm üretmeye devam ediyor. Buca TİM ve çağrı merkezi ile 14 aylık zaman zarfında 12 bin 746 sorunun çözüme kavuşturulduğu açıklandı.

Buca Belediye Başkanı Levent Piriştina’nın vatandaşın sorununu kısa sürede çözmek için kurduğu Buca Toplumsal İletişim Merkezi (TİM), bünyesinde bulundurduğu çağrı merkezi ile vatandaşlardan gelen talep ve şikayetlere en kısa sürede çözüm üretiyor. Vatandaş ile belediye birimleri arasında köprü görevi gören TİM ile çağrı merkezine, geride kalan 14 aylık sürede ilçe genelinden 15 bin 274 başvuru yapıldı. TİM ile çağrı merkezi bu başvuruların 12 bin 746’sını çözüme kavuşturdu. Vatandaşlardan gelen 2 bin 331 sorunun da çözüm aşamasında olduğu belirtildi.

Bucalıların birimler arasında dolaşarak zaman kaybetmesini istemediklerini söyleyen Buca Belediye Başkanı Levent Piriştina, artık vatandaşların bir telefon aracılığı ile sorunlarının çözüldüğünü belirtti. Çözüm odaklı bakış anlayışı ile çalıştıklarını dile getiren Piriştina, vatandaşlardan gelen memnuniyetin ise bu başarının en güzel hediyesi olduğunu ifade etti. Bucalı vatandaşların sorun, şikayet ve taleplerinin çözümü için (0232) 999 28 22 numarayı tuşlamaları yeterli.