Elbistan'da tek yön uygulamasına geçildi

Kahramanmaraş Büyükşehir Belediyesi Ulaşım Hizmetleri Daire Başkanlığı'na bağlı Ulaşım Koordinasyon Merkezi (UKOME) Elbistan'ın bazı caddelerinde tek yön uygulamasına geçilme kararı aldı.

Elbistan'da tek yön uygulamasına geçildi

Kahramanmaraş Büyükşehir Belediyesi Ulaşım Hizmetleri Daire Başkanlığı'na bağlı Ulaşım Koordinasyon Merkezi (UKOME) Elbistan'ın bazı caddelerinde tek yön uygulamasına geçilme kararı aldı.

17 Ekim 2014 Cuma 07:32
Elbistan'da tek yön uygulamasına geçildi
Kahramanmaraş Büyükşehir Belediyesi Ulaşım Hizmetleri Daire Başkanlığı'na bağlı Ulaşım Koordinasyon Merkezi (UKOME) tarafından yapılan değerlendirme sonucunda ilçe merkezindeki Emniyet, Hamza Akbaş,  Mehmet Ali Güler Caddelerinde tek yön uygulamasına geçildi.

Yetkilikler, Belirlenen güzergahlarda tek yön çalışması için gerekli işaret ve tabela çalışmalarının tamamladığını belirterek,  vatandaşların cezalı duruma düşmemeleri için tek yön uygulamasına alışıncaya kadar denetimlerini sürdüreceklerini söyledi.
Yükleniyor...
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
cengiz agca 2014-10-20 16:33:31

ali murat kardeşim...k.maraş üvey evllat muamelesi görmüyor..bizim milletvekillerimiz şehrimize bakmıyorlarki..onların istedigi bizim adamımız falan filan yere müdür olsun derdindeler...umurundamı k.maraşın sorunları onlar için....

Avatar
cengiz agca 2014-10-20 16:30:30

k.maraş merkez trafigini çok rahatladıkları için diger ilçelere el atıyorlar....anlamadıgım şu...işi bilmiyorsan işi bilen kişilere neden görev vermezler.elbistana yazık olacak trafik felç olacak...

Avatar
KÜRŞAT 46 2014-10-18 15:15:08

Desene halimiz harap (!)

Avatar
46 KAHRAMANMARAŞ 46 2014-10-18 13:50:21

hizmete gerek yok nasıl olsa çantada keklik KAHRAMANMARAŞ

Avatar
Marcshe 2014-10-17 19:57:05

Ulan Elbistan bilinçaltına yerleştin il diye nasıl bi yersin yaa...

Avatar
halıs maraşlı 2014-10-17 16:17:37

maraş trafiği çok mu iç açıcı siz önce merkeze bakın trafikten çıkılmıyor söylenecek o kadar çok şey var ki ne desek boş

Avatar
Mert 2014-10-17 15:04:22

Maraş trafiğini refaha kavuşturdular. Şimdi Elbistan düşünsün :)

Avatar
ali murat 2014-10-17 10:10:57

k maraşımızda herşey göz ardı ediliyor bence başka illerden çok kopya çekmemiz lazım bence yoksa kaybeden k maraşımız oluyor en fazla oyu veren en az devletten yatırım alan şehir k maraşımız üvey evlat muamelesi görüyor devletten hakkımızı savunacak vekillerimiz yok yazık yazık bu şehre

Avatar
UTANÇ 2014-10-17 10:06:52

HEYKEL KAVŞAĞI. TERMİNAL ÖNÜ . ÇIRÇIR FABRİKASI ÖNÜ AKSU SIR BARAJ YOLU KAVŞAĞI HELE ÜNİVERSİTE KAVŞAĞI BİZLER İÇİN UTANÇ KAYNAĞI.. BİR 5 YILIMIZ YİNE HEBA OLDU ERKOÇ SAYESİNDE......

Avatar
fiyasko 2014-10-17 09:59:18

böyle ufak şeylerle avunuyoruz antep ten 2 aylık büyük şhr den bir yetkili gelsede azıcık k maraş taki uyurlaru uyandırsa k maraşımız da her yer tam bi rezalet bence . ben şahsen utanıyorum başka illeri görünce.

Avatar
Çivi 2014-10-17 09:22:13

Aynı uygulamayı mağrakı ökkeş caddesini de istiyoruz şiddetle...

Avatar
MAĞDUR VATANDAŞ 2014-10-17 09:15:30

SAYIN BÜYÜKŞEHİR GİT MERKEZE ÇÖZÜM BUL SONRA SAĞ SOLA BAK.UYUMAAAAA BÜYÜKŞEHİR ÇALIŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞ

Avatar
yönetici 2014-10-17 08:57:16

Uyarınız için teşekkürler... :)

Avatar
o.k 2014-10-17 08:37:32

Kahramanmaraş Büyükşehir Belediyesi Ulaşım Hizmetleri Daire Başkanlığı'na bağlı Ulaşım Koordinasyon Merkezi (UKOME) Elbistan'ın bazı ilçelerinde tek yön uygulamasına geçilme kararı aldı.
Elbistan'ın ilçelerini sayarmısınız :))

Avatar
vatandaş 2014-10-17 08:34:13

allah rızası için dulkadiroğlu şeyhadil caddesindeki eski itfaiye kavşağına da bir çözüm bulun,o dolmuş durağının biraz daha içeri alınıp alt geçit üst geçit yapılması lazım,her gün kaza atlatıyoruz,bizim gördüğümüzü belediye yada yetkililer görmüyor mu? sözde büyükşehir olduk! bence sadece isim değişti başkan da 1 değilde 3 oldu, yazık.

banner122

banner215

banner124

banner154

banner126

banner191