İmar ve Şehircilik Daire Başkanı Melike Özdemir Görevden Alındı

Kahramanmaraş Büyükşehir Belediyesi İmar ve Şehircilik Daire Başkanı Melike Özdemir, Başkan Fatih Mehmet Erkoç tarafından görevden alındı. Peki Melike Özdemir kimdir?

İmar ve Şehircilik Daire Başkanı Melike Özdemir Görevden Alındı

Kahramanmaraş Büyükşehir Belediyesi İmar ve Şehircilik Daire Başkanı Melike Özdemir, Başkan Fatih Mehmet Erkoç tarafından görevden alındı. Peki Melike Özdemir kimdir?

09 Ocak 2018 Salı 18:56
İmar ve Şehircilik Daire Başkanı Melike Özdemir Görevden Alındı
banner208

Kahramanmaraş Büyükşehir Belediyesi İmar ve Şehircilik Daire Başkanı Melike Özdemir, Başkan Fatih Mehmet Erkoç tarafından görevden alındı. Peki Melike Özdemir kimdir?

Kahramanmaraş Büyükşehir Belediye Başkanı Fatih Mehmet Erkoç, İmar ve Şehircilik Daire Başkanı Melike Özdemir'i görevden aldı. Kamuoyunda bomba etkisi yaratan haberle ilgili ayrıntılı bilgi gelmezken görevden almanın nasıl karşılanacağı merak konusu.

Bu arada Kahramanmaraş Büyükşehir Belediyesi web sitesinde Melike Özdemir halen İmar ve Şehircilik Daire Başkanı olarak görünüyor.

Melike ÖZDEMİR Kimdir?

İmar ve Şehircilik Daire Başkanı

01.02.1980 Kahramanmaraş Doğumlu olan Orta ve Lise Eğitimini Çukurova Elektrik Anadolu Lisesinde tamamlayan. 1997-2001 Gaziantep Üniversitesi Mühendislik Fakültesi İnşaat Mühendisliği bölümünde eğitim gören ve 2001 yılında Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi İnşaat Mühendisliği bölümünde yüksek lisansına başlayıp 2004 yılına kadar K.S.Ü de Araştırma görevlisi olarak görev yaptıktan sonra 2004 Aralık ayında  Kahramanmaraş Belediyesi İmar ve Şehircilik Müdürlüğü Mühendis Kadraosuna naklen Geçiş Yapmıştır. 2008 - 2012 yılları arasında Müdür Yardımcılığı görevi yapan, Daire Başkanımız Melike Özkan Özdemir evli ve 2 çocuk annesidir.

2012-2014 iMAR MÜDÜRLÜĞÜ

2013-2014 başkan yrdm.

2014 daire başkanlığı

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Dursun demir. 2018-01-17 21:03:01

Taze kan ve yenilik yeni fikirler kahramanmaraş için hayırlı olur.

Avatar
Mimar B. 2018-01-17 12:37:17

Melike hanımı dürüst bir meslektaşımız olarak tanıyorum.. ve öyledir de.. acaba kimlerin çıkarına ters düştü.. Asıl soru bu bence.? mesleğimiz icabı imar bölümlerinde dönenleri en iyi bilenlerdeniz. Allah ıslah eylesin burada çalışanları. Tam bir çete gibi çalışıyor imar bölümleri.. BİRİLERİ BURALARA EL ATMALI ARTIK.. MÜFETTİŞLER ÇAĞIRILMALI.. Mühendisler ve mimarlar olarak hep bir elden Ankara ya dilekçe verelim..!! yapalım bunu.. bitsin bu zulüm artık.. resmen saltanat sürüyorlar memurlar orada..

Avatar
Kaya 2018-01-16 23:20:45

Abdulhamithan Camisıninin arkasın daki yollarda(yol demeyelim sokaklarda) insanlar kayboluyor yol bulamıyor yeni yerleşim yerleri buralar Düz ve geniş bulvar diye birşey bilmiyoruz Ağcalı yolundan inen varmı Aşağda yol kayboluyor ta Avşar kavşağından dönüyor insan

Avatar
Dulkadiroğlu 2018-01-16 22:33:29

Tanımadığınız insanlar hakkında yorum yapıp kul hakkına giriyorsunuz.O bayan belediyedeki en dürüst mühendislerden biridir,zeki bir insandır.Çözümcüdür.Dışardan belediye hakkında atıp tutmayın

Avatar
Ejder 2018-01-16 21:50:24

Yazıklar olsun dürst insanlara eziyet edene

Avatar
Yurdal özdemir 2018-01-16 20:24:21

Belediye hakkında müfettiş istenmeli yolsuzluk varsa araştırılmalı Belediye aklanmalı

Avatar
KÜRŞAT46 2018-01-12 23:59:50

Son 30 yılda maraşta belediye başkanlığı yapan sayın başkanlar eserlerinden memnunlar mı acaba

Avatar
Vakkas 2018-01-12 16:41:23

Daha neler dönüyor belediye de neler, ,,medya suskun halk çaresizce soyguna boyun egiyor

Avatar
SARI 2018-01-11 19:00:53

çooook gec kalmış lar bun dan sonra inşAllah bu işin ehli biri gelir

Avatar
murtaza 2018-01-11 16:37:34

imar da çalışan ve yapı denetimcilerin hepsi rüşvetçi tüm elemanlar para alıyor insanlardan torpille adamlar işe alınmış

Avatar
ede 2018-01-11 13:59:15

imarın içine ettiler yeni geldi aklı başlarına

Avatar
ökkeş 2018-01-11 13:55:34

torpille gelen füzeyle gider

Misafir Avatar
asılkahramanmaraşlı 2018-01-13 11:38:10 @ökkeş

yerel yönetimlerde bana torpille gelmeyen birini söyleyebilirmisin...

Beğenmedim! (0)
Avatar
suskun 2018-01-11 11:23:42

Bir yerinden başla yaz bakalım yolsuzlukları...
Meydanlarda hak hukuk diyenler ne dolaplar çevirmiş...

Avatar
Vatandaş Fevzi 2018-01-11 10:26:54

Fatih Erkoçun mevzuata ve kanunlara uygun olmayan taleplerini yerine getirmediği için önce direnmiş kavga etmiş ve sonra da Erkoç tarafından kovulmuş. Şayet öyle ise yazıklar olsun böyle belediyeye ve başkanına . Melike hanıma da helal olsun ...

Avatar
Mu 2018-01-11 10:06:14

Bazi sovmen yalaka daire baskanlarininda gorevden alsin isi ejline versin

Avatar
i.b. 2018-01-10 21:57:13

ŞEHİRCİLİK KATLİAMI YAPILIYOR YILLARDIR.. 100 YILLIK BİR KATLİAM BU.. tabii bir deprem olup süreyi kısaltmazsa. Allah korusun. Sistem müteahhitler için kurulmuş.. zaten başkanlar, şehrin imar sorunlarını mimarlarla değil, müteahhitlerle istişare ediyor. Başkanlarrn halini burdan anlayın artık.

Avatar
Cenk 2018-01-10 21:21:01

Melike hanım muhalif biriydi.Dürüst ve akıllı bir mühendis. Her önüne geleni kolayca imzalamadığı için uzaklaştırıldı. Böylece çarkları daha kolay dönecek. Müfettişleri göreve davet ediyorum.

Avatar
Hakan 2018-01-10 21:02:23

Melike hanım çok dürüst ve inanın kaliteli insan yapmayın bunu

Avatar
Hikmet 2018-01-10 19:46:34

Başkan'ın eline sağlık

Avatar
maraşlı 2018-01-10 18:16:21

büyükşehir belediye başkanı saga sola iftira atacagına kendisi istifa etsin

Avatar
Serdar-ı Hakan 2018-01-10 18:08:30

K.Maraş belediyesine acilen müfettiş gönderilmelidir. Bu belediyecilik anlayışı memleketimize ve partiye zarar vermektedir.
Yaptıkları güzel işler için Allah razı olsun, ama birileri için,torpil vs yaparak iş yapıyorlarsa geceleri zindan olsun..

Avatar
gerçekten, İHBAR NOLDU..?! 2018-01-10 17:27:03

onikişubat belediyesiyle ilgili bir süre önce vatandaşın biri 80-90 maddelik bir İHBAR -
ŞİKAYET şikayet şeklinde itiraflarda bulunmuştu. Unutturdunuz millete. adam, isim isim vermişti her şeyi. NEDEN UNUTTURULDU, KİMLER UNUTTURMA ÇABASINDA..?

Avatar
İ.B. müh 2018-01-10 17:22:16

şimdi ki müdürlerin hepsini tanırım. hepsi de daha çok genç ve tecrübesiz.. 2005-2010 arası belediye de işe başlayanlar. hatta bazıları da mesleki sabıkalı, yani rüşvet yemiş/yiyen ve vatandaşa çifte standart uygulayan kişiler. ankara dan, bağımsız bir müfettişin gelip el atması lazım. böyle olmaz ki. başkanlar dahil, herkes denetlenmeli. yaa, yolsuzlukların hangi birini yazalım burda.

Avatar
YEŞİL 2018-01-10 14:58:57

çok yakında belediyede gözaltılar olacak

Avatar
Gökhan uzun 2018-01-10 14:28:03

Haramzadenin biri gider biri gelir belediye değil yolsuzluk usulsüzlük yuvası ... recep tayyip erdoğan gibi bir lider nasıl böyle bir hata yaptı ??????

Avatar
gülaçtı tr 2018-01-10 13:05:34

haklı olan güçlüdür
bakalım mevlam neyler neylerse güzel eyler

Avatar
ADEM 2018-01-10 11:20:43

BU HIZLI YÜKSELİŞİN KAYNAĞI NEDİR ACABA. ÖNCE ONA BAKMAK GEREK. DAİR BAŞKANI YAPILIRKEN HANGİ BAŞARILI ÇALIŞMALRI OLMUŞTU Kİ... ALLAH YARDIMCIMIZ OLSUN. BİR YERLERE GELEBİLMEK İÇİN BAŞARIYA VE LİYAKETE BAKILMAKSIZIN REFERANSLARIMIZA BAKILIYOR. YERİNE HANGİ BAŞARILI YA DA REFERANSİ YÜKSEK BİRİ GETİRİLECEK BAKALIM.

Avatar
yeşil 2018-01-10 10:53:12

boş yere kimse görevden almaz vardır bir sebebi olur böyle vakalar polis amca yakalar daha bu başlangıç

Avatar
ALİ 2018-01-10 10:01:05

KESER DÖNER SAP DÖNER GÜN GELİR HESAP DÖNER. HERKES ALDIĞI VERDİĞİ NEFESİN HESABINI VERECEK BİR GÜN ŞİMDİ HAYAT SİZE GÜZEL YAŞAYIN BAKALIM.

Avatar
sultanoğlu 2018-01-10 09:50:01

Önemli olan görevden alınmak veya göreve getirilmek değil arkadaşlar önemli olan iş yapmak adını duyurmak

Avatar
asılkahramanmaraşlı 2018-01-10 09:46:42

onikişubat belediyesiyle ilgili bir süre önce vatandaşın biri 80-90 maddelik bir ihbar/şikayet şeklinde itiraflarda bulunmuştu.O itiraflarla ilgili ne bir haber yapıldı,ne de olayın üstüne gidildi,ne de konuya dair açıklama yapıldı.Sadece onikişubat belediyesi sözde bir açıklama yaparak güya kendini akladı.Vatandaşın yaptığı o ihbarla ilgili tahkikat,araştırma yapılmalıydı ya da o itiraflar asılsız ise o itirafı yapanı bularak hakkında gerekli işlemler yapılmalıydı.Ama ben o kununun yalan olduğunu düşünmüyorum çünkü adam isim isim, plaka plaka vermiş.Eeee gerisi de bizim adaaaaletli,yolsuzluklarla mücadele eden büyüklerimize kalmış.

Avatar
kahramanmaraş'lı 2018-01-10 08:38:31

başka bir yanlı gelecektir.kafanızı yormayın.

Avatar
VATANDAŞ 2018-01-10 00:43:26

İş işten geçti. Son 20 - 30 yılda tam bir yağma mantığıyla şehir talan edildi. Son yıllarda durum daha da vahimleşti. Hiç bir şey ( yol, park yeri, yeşil alan, okul - cami alanı , v.s v.s ) düşünülmeden koca koca şekilsiz beton yığınına, trafik keşmekeşine teslim olduk. Dur diyecek belediyelerimiz de yangına körükle gittiler, dere yataklarında imar değişiklikleriyle ürettikleri arsaları satarak koca koca binalar diktiler. Encümen üyelerimizin çoğunu inşaat işleriyle uğraşanlardan seçtik. Olmayanlarda inşaatçılığa başladı. Vah halimize...

Avatar
mak 2018-01-09 22:50:38

,ne değişaçek,düzensiz yaplaşma,çok katlı binalar,orman içlerine dikilen 15-16 katlı beton yığınları,,,,labirent gibi yollar,,

Avatar
Mehmet 2018-01-09 22:13:52

Ne var bunda sanki bir melike gider yerine biri gelir.

Avatar
Isabet 2018-01-09 20:56:20

İsabet oldu.

banner215

banner122

banner222

banner223

banner226

banner154

banner191

banner126

banner224

banner217

banner225