Kahramanmaraş Belediyesi 1400 konut yapıyor

Kahramanmaraş Belediyesi Doğukent Konutlarının yakınlarında 1400 konut daha yapacak.

Kahramanmaraş Belediyesi 1400 konut yapıyor

Kahramanmaraş Belediyesi Doğukent Konutlarının yakınlarında 1400 konut daha yapacak.

03 Kasım 2013 Pazar 22:42
Kahramanmaraş Belediyesi 1400 konut yapıyor
Kahramanmaraş Belediyesi Gölkent Konutlarının ardından Doğukent Mahallesinin doğusunda 1400 konut daha yapacak. 

İşte Haber46.com tarafından elde edilen bilgiler ve ayrıntılar:

Konutlar 1400 daire olarak Doğukent Mahallesinin 500 metre doğusundaki alanda yapılacak. Brüt 123 metrekare olarak yapılacak olan konutlara başvurular 7 Kasım 2013 Perşembe günü başlayacak.

Üye alımı başvuru sırasına göre yapılacak ve ilk başvuran 1400 kişi konut sahibi olacak. Peşinat olarak 17.500 TL ödenecek. Kısa zaman içerisinde tapular çıkarılacak ve geriye kalan ücret peşin ya da banka kredisiyle ödenecek.

Başvuru yapmak isteyenlerden Kahramanmaraşlı ya da Kahramanmaraş'ta ikamet ediyor olma şartı aranacak. İlk başvuruda kişilere form doldutturulacak ve tapu ve bankaya gönderilecek. Tapuda kendi ve eşleri ile 18 yaşından küçük çocukları üzerinde ev olmadığına dair belge ile bankadan kredi çekebilir belgesi istenecek. Ardından 17.500 TL yi ödeyenler üye olarak kabul edilecek.

Konutlar 3 yıl sonra teslim edilecek. Doğukent'te olduğu gibi biten evler teslim edilmeyecek. 1400 konut aynı anda teslim edilecek.

Bu arada konutların fiyatlarının 55.000 ile 70.000 TL arasında değişeceği bilgisine ulaşıldı.




Yükleniyor...
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
HAKAR 2013-11-10 08:29:48

İYİ GÜZEL MEMLEKETİMİZE HAYIRLI VE UĞURLU OLSUN .BELEDİYE ÖNDEN 17500 TL ALIYOR GERİKALANLADA BANKA DAN KIREDİ ÇEKTİRİP BORÇLANDIRIYOR BELEDİYE BAŞLAMADAN 70 000 TL SİNİ ALACAK BİZDE 3 YIL BEKLEYECEĞİZ EVİMİZ OLACAK DİYE ...
ZATEN ŞİMDİ HANGİ MÜTAHİTE GİTSENİZ 17500 TL VERSENİZ GERİ KALANIDA PEŞİN BANKADAN ÇEKİP VERSENİZ MÜTAHİT BİLE O PARADAN DAHA UCUZA AYNI EVİ ALABİLİRSİN . NERDE KALDI BELEDİYECİLİK. GÜZEL HESAP VALLA AYRICA BİRDE ŞART KOŞMUŞLAR ÜZERİNE TAPU OLMAYACAK DİYE ADAMIN EVİ YOKSA NE YAPACAKSINIZ KİRADA GEZİYORSA...

Avatar
isa 2013-11-08 03:02:43

Bu adam akp den aday olursa oyumu mhp ye veririm. Gariban kesimi umutlandir ev yapacagim diye sonrada maasi 1500 tl den az olan giremesin bosuna umutlandik hayel kurduk onu bile cok gordunuz

Avatar
ede 46 2013-11-05 15:55:57

deprem riski en fazla olan yere neden hala konut yapılması düşünülüyor. yazık değilmi?

Avatar
Koreli 2013-11-05 12:48:21

Gerçekten en kötü hurda dolmuşlar Doğukent istikametinde çalışıyor. Araçlar hurdaya çıkmış şekilde,sürücüleri birer dayı vari . Demekki Doğukent sakinleri bu tür araçlara ve taşımaya layıktır. Doğukentin sakinleri çıkıpta biz bu kötü araçlara binmiyoruz,değiştirin diye baykot etse ,binmezse ya?

Avatar
KÜRŞAT 46 2013-11-04 23:52:24

Deprem riski ne olacak. Giderayak birilerine yeni bir rant mı acaba

Avatar
maraşlı 2013-11-04 23:04:24

ALDATMACA 123 metre kare deniyor niçin insanlara netini söylemiyorsunuz?

Avatar
k.maraşlı 2013-11-04 20:48:00

kılavuzlu rekreasyon alanı ne oldu?

Avatar
maraşlı 2013-11-04 19:29:52

gölkent kınutları ve dogu kente yapılacak konutlar belediye de ki makam mevki sahiplerinin birinci dereceden akrabaları için yapılan projelerdir ..kimseyi kandırmasınlar maraşdaki işverenler asgari ücreti ögrenmişler...başka yok ...işçim ne yapsın mecbur çalışıyor..asgari ücretle ayın sononu zor getiriyor birdr 17500 lirabiriktirecek vay anasını ya bu mustafa bey çok akıllı yada biz maraşlı olarak çok gerizakalıyız kimse kusura bakmasın dogruya dogru..

Avatar
maraşlı 2013-11-04 19:26:54

adil arkadaşım dogru söyluyon bende gölkent talıhlısıydim fakat banka kredi vermedi..üzerine ev olmayacak araba olmayacak.tapulu mal olmayacak.maaşın asgari ücret olacak..yazılma şartları bunlar..ev çıkar bankaya gidersin banka sana evin yok yan gelirin yok asgari ücretle ev kırasımı verecen taksit mi ödeyecen evini mi gecindirecen faturalarımı ödeyecen bu söylediklerim gölkent konutlaı oyunu bakalım bu ne oyunu..dar gelirli vatandaşın 17500 lirası olsa zaten sana hiç başvuru yapmaz onu peşinat öder gerisini bankadan alır evine girer oturur 3 sene beklemez..

Avatar
Doğukentli 2013-11-04 15:52:37

Doğukenti merkeze bağlayan alternatifsiz bir tane yol bulunmakta ve bu yolda yeşil cami ile fırınların bulunduğu kısımda çok sıkışmaktadır. Doğukent yapılalı 15 sene oluyor, sen buranın yol sorununu çözdün ve bu yola 1400*4= 5600 nüfus trafiği daha ekleyeceksin. El insaf be, bu nasıl bir şehircilik anlamak mümkün değil. Sanırım seçim biraz daha yaklaşırsa buranın asfaltınıda yenilerler, ondan sonrada Doğukent liden oy beklerler... Ne diyelimki? ...

Avatar
SURGEON 2013-11-04 14:38:37

Gelişmemekte olan bi yere hala gelişmeyecek projeler. Sayın başkan ilk önce sen doğu kentin sorunlarını bi çöz ondan sonra yeni projeler koy halkın önüne. Ulaşım berbat her akşam dolmuşa binecek yer bulamıyoruz. Ha bide bindiğiniz dolmuş evliyaysa naneyi yediniz yıllarca maraşın en berbat durağı olma ünvanını yitirmeyen evliya durağı tamgaz faaliyetlerine devam ediyor. Ben sayın poyrazdan ilk önce o bölgenin sorunlarını çözmesini talep ediyorum sayın poyrazdan. Yoksa yaşanılacak bi yer değil.

Avatar
dar gelir 2013-11-04 14:19:39

fiyatı 55 ile 70 arasında ise 100.000e biter bu proje o zaman dar gelir ve toplu konut mantıksız bir çakışma olur. 2 ay önce net 125 m2 idi şimdi ise brüt 123 m2 oldu daha neler değişecek bakalım. gerçi bize farketmez ses çıkarmadığımız müddetçe

Avatar
KAHRAMAN 2013-11-04 14:16:51

FİATI 55 İLE 70 BİN ARASINDA OLURSA 100 BİNE MALİYETİ ULAŞIR. BUDA HİÇ BİR İŞE YARAMAZ NE ANLADIK TOPLU KONUTTAN. YAPILAN AÇIKLAMADA NET 125 M.KARE DEDİLER ŞİMDİ İSE BRÜT 123 M.KARE YE DÜŞTÜ. PROJESİ NASIL OLACAK ACABA?

Avatar
adil 2013-11-04 12:25:47

Maaşı 1500 tl den az olanlar boşa sevinmesin. Bunu poyrazın açıklaması lazım ama açıklamıyor milleti boş yere oyalamaktan zevk alıyor heralde. gölkent kurası arkadaşıma çıktı bankaya gittiginde 1000 lira ücret aldığını söyledi. banka ise kredi veremeyeceğini açıkladı arkasına baka baka ayrıldı. yazıktır milletin umutlarıyla oynamayın adam akıllı açıklama yapın. ona göre başvursun yada vurmasın..

Avatar
Akıllı insan 2013-11-04 12:23:05

o kadar param olsa gider hazır konut alırım kalmış 3 yıl sonra verilecek diyor. millet böyle zengin oluyo. parayı bankaya yatıracaklar sonra faizlerini yiyecekler mis gibi

Avatar
orhan 2013-11-04 11:03:42

gariban adamın bankaya faiz olarak ödeyecek 1 kuruşu bile yok. mustafa poyraz sen ancak kendi kendini kandırırsın. battıkça batıyorsun bu son çırpınışların. oylarımız mhp ye helali hoş olsun...

Avatar
OSMAN SERT 2013-11-04 11:02:59

GİDİNDE ALT GEÇİT ÜST GEÇİT YAPIN.KÖPRÜLÜ KAVŞAKLAR, ÇEVRE YOLLARI YAPIN.O KONUTLARI MANAVLAR,KASAPLAR,BAKKALLAR ZATEN YAPIYOR......

Avatar
ahmet 2013-11-04 10:29:36

17500 peşin verdin diyorumki 55 bin tl ye ev çıktı faiz oranı ne ? Bi iş yaparken doğru düzğün yapın ki millet ona göre başvursun yada vurmasın

Avatar
evsiz 2013-11-04 10:25:12

ulan millette ucuz ev alıyom sanacak en az 20 bin tl faiz girecek bankacılara gün doğdu...

Avatar
GHGGHG 2013-11-04 10:20:20

ORADA ARSA TOPLAYANLARA HELAL OLSUN VAR BİR BİDİKLERİ

Avatar
ne ayak 2013-11-04 09:30:34

Orası fay hattı üstündeydi hani neyin kafasını yaşıyorsunuz siz ya ???

Avatar
funda 2013-11-04 09:12:26

seçim öncesi çok çirkin hareketler bunlar,yumurta kapıya dayanınca bizim mustafa proje üstüne proje üretmeye başlar ama geçen seçimlerde verdiği sözler hep havada kaldı,şehir merkezinin trafiği rezil halde,utanmadan hala aday oluyorlar

Avatar
ibrahim 2013-11-04 08:38:22

doğukentte yapılan bir hizmet vardı.sayın belediyemiz vatandaşını faize sokmamak için çır çırpınırdı.ama şimdi ne olduda vatandaşını bankalara yolluyor.anlayamadım.ya kişini bankadan kırmızı nokta gibi problemi varsa

Avatar
memo 2013-11-04 01:01:52

oradan arsa toplayanlarin bir bildigi varmis. vay be ne guzel memleketim ve insanlari !

Avatar
ilker 2013-11-03 22:46:47

Fay hatlarının üzerine apartman dikmeye devam edin aferin size

banner122

banner215

banner124

banner154

banner191

banner126