Kahramanmaraş Belediyesi 560 Konut Yapıyor

Kahramanmaraş Belediyesi dar gelirli aileler için 560 adet konut yapıyor. İşte konut projesiyle ilgili sorular ve cevapları

Kahramanmaraş Belediyesi 560 Konut Yapıyor

Kahramanmaraş Belediyesi dar gelirli aileler için 560 adet konut yapıyor. İşte konut projesiyle ilgili sorular ve cevapları

15 Şubat 2013 Cuma 00:00
Kahramanmaraş Belediyesi 560 Konut Yapıyor
Konutlar Nerede Yapılacak?
Kahramanmaraş Belediyesi 560 Dairelik Toplu Konut Projesini Kılavuzlu Parkı bölgesinde yapacak.

Kimler Başvurabilecek?
Başvuracak kişinin kendisinin, eşinin ve 18 yaşını doldurmamış çocuğunun üzerinde gayrimenkul olmamalı. Kahramanmaraş nüfusuna kayıtlı olmalı ya da Kahramanmaraş sınırları içerisinde ikamet ediyor olmalı. Daha önce toplu konut idaresinden konut satın alanlar da başvuruda bulunamıyorlar. Yine başka bir konut yapı kooperatifine üye olanlar da başvuramayacaklar arasında yer alıyor.

Konut Özellikleri
Yapılacak olan konutlar brüt 107 metrekare ve 3+1 olarak yapılacak.

Bir kişi kaç üyelik için başvuruda bulunabilirler?
Bir hane halkı adına, yani kişinin kendisi, eşi ve velayeti (18 yaşını doldurmamış) altındaki çocukları adına yalnıza bir adet başvuru yapılacaktır.

Fiyatı ve Ödeme Şartları

Konut fiyatları ortalama 40.000 TL - 55.000 TL aralığında olacak. 15.000 TL peşin alınacak. Kalan kısım için finans kurumlarından kredi kullandırılacak. Belediye bir finans kurumuyla uygun şartlarda anlaşma sağlayacak. Ancak isteyenler başka bir kurumdan kredi çekebileceği gibi nakit olarak da ödeme yapabilecek.

Kura işlemi olacak mı?

Eğer başvurular verilecek daire sayısı kadar ya da daha az olursa her başvuru sahibi konut sahibi olacak ve bu durumda sadece daire dağıtımı için kura çekilecek. Başvurunun fazla olması furumunda önce kura ile üyeler belirlenecek. Daha sonra daire için yeni kura çekilecek.

Kayıtlar ne zaman başlıyor?
Ön kayıtlar 20 Şubat 2013 Çarşamba günü mesai saati ile başlayacak ve 28 Şubat 2013 mesai saati bitime ile sona erecektir. Değerlendirme sonucunda kesin kayıt yöntemi ve tarihi ayrıca ilan edilecektir.

Müracaatlar Nereye Yapılacak?

Başvurular Kahramanmaraş Beleidyesi Şazibe Halk Pazarı yanında bulunan Kayıt Bürosunda yapılacaktır.

Ne Zaman Teslim Edilecek?
Konutlar 24 ay içerisinde teslim edilecek.

Kahramanmaraş Belediyesi Toplu Konut

Kahramanmaraş Belediyesi Toplu Konut Plan

Yükleniyor...
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
servet oguz 2014-12-04 23:48:28

sizin karnınız tok keyfiniz yerinde bir konut yaptırıyorsunuz milleti bankaya yöllendiriyorsunuz. belediye bukadar insanı zordurumda bırakacagına aylık kendi veznesinden hsp kessin fayize yöllendirmeyin...birde ufak daire yapmayı bırakın 4 cocukla insan nasıl yaşasın

Avatar
yavuz 2013-05-27 13:37:19

daha şık ve güzel bir plan yapa bilirlerdi bastan sagma olmuş belediye başkanı bizleri kandırdı 45 ,,,50 binlira olacak dedi başkan. şimsdi ise 65 bine yukselmiş resmen oyun yaptılar bize. başkanın sozunun arkasında durmasını ıstıyoruz

Avatar
orhan togrul 2013-04-21 15:31:49

bence binalari 10 kat, 2 daire yapilsin,ozaman daireler daha buyuk olabilir,artik kucuk ev kalmadi,komik ,55000 az degil,birde arka cephe ön cephe sorunu var,kimse arka cepheden ev istemez herhalde,boyle olursa haksizlik olur,illa yeni birsey denemek istiyorlarsa,kendi oturacaniz evi öyle yapin bi deneyin,simdi pilana bakiyomda,tuvaletle cocuk yatak odasinin,arasinda yemek masasi,komik,boyle bir pilani uygulamak icin daha buyuk alan lazim,ozaman bu pilan uygulanabilir.lutfen biraz mantikli olalim,

Avatar
misafir 2013-03-24 11:55:06

daireleri durumu iyi olmayanlara yapıyorlarsa k.maraş belediyesi kat çekilişini yapıp maliyetini aylık ödemesini yıl sayısına göre belirleyip ,15000 tl. almadan belirlesin,belki vatandaşın durumu aylık taksidi veremeye bilir. POYRAZ'ın canlı yayında dairelerin maliyetleri 45000 50000 civarında olacak deyipte başvuru yerinde 450000 ile 65000 arasında değişecek diye bilgi verilmesin daha bankadan çekilecek paranın faizide olacak bunuda maliyete eklersek bizleri aşaacak rakamlar ortaya çıkmaktadır sayın POYRAZI'ın bu konuyla ilgilen mesini rica ederim.(BİZİ BANKALARLA BAŞBAŞA BIRAKMA BELEDİYENİN PARA ÖDEME VEZNELERİNİN OLDUGUNU UNUTMAYALIM)

Avatar
CİHAT 2013-03-14 20:11:13

EV PLANLARI BİRAZ DAHA GÜZEL OLABİLİR AYRICA EN MANTIKLISI 15 BİN TL PEŞİN VERİLİYORSA GERİ KALAN ÖDEMELER EVE OTURDUKTAN SONRA ÖDENMELİ AYRICA BANKADAN FAİZLİ PARA DEĞİL TAPU SATIN ALMALIYIZ BUNDA DA BANKANINI KAR MARJI DÜŞÜK TUTULMALI

Avatar
serkan 2013-03-01 20:14:16

öğrendiğim kadarıyla 15 bin peşin verdikten sonra dairenin konumuna göre fiat belirlenecek 50 bin degerinde bir ev çıkarsa 35 bine banka kredi faizi 1o yıl için 17bin yani toplam 67 bin lira ya mal olacak 120 ay taksit tutarı aylık 433 tl düşecek dar gelirli bu evin taksitlerini bu şekilde nasıl ödeyip geçinecek oda kendinin becerisi artık *** bence evin projesinden çok evin maliyeti, bu fiata başka ev bulunabilir hemde hemen oturacak şekilde

Avatar
hg 2013-03-01 17:46:07

ev bölüne bilir

Avatar
zehra 2013-02-26 02:05:43

ndn kınıyorsunriyoruz ve asgari ücretliyiz ki bizlerde kira ve



















Avatar
neslihan 2013-02-25 12:31:31

bu yorum yazanları kınıyorum demekki kendilerin başını sokacak evleri var inşallah istiyene çıkar belediyemize teşekürler nerde olursa olsun çıkana kadar giricem kira vermek zor

Avatar
necdet 2013-02-25 10:49:02

insan ömür boyu salondamı yaşayacak ya varmı böyle bişey ısınma nasıl ayrıca kapıcı varmı ayrıntılı bilgi istiyoruz

Avatar
fatih çetintaş 2013-02-24 17:01:50

banka taksitlendirmeleri ne kadara kadar var ben aylık 250 tl verebilirim o zaman bana bankanın faizi ne kadar olur daire bene kaç maal olur ?

Avatar
sait arik bertizli 2013-02-24 00:30:02

projenizde samimi soyluyorum cok guzel

Avatar
sait arik bertizli 2013-02-24 00:27:22

ben bu yomu sizlere dubaiden yaziyorum sevgili belediye calisalari polis abiler vs butun calicanlarin mubarek ellerini operiz sizzler mesleklerinizi nekadar guzel yaparsaniz ki yapiyorsunuz madalyali sehrimize daha nice projelre gelir allah cumle muminlerin yar ve yardimicisi olur kimseyide acikta birakmaz insallah..............

Avatar
sait arik bertizli 2013-02-24 00:18:36

allah kimseleri evsis birakmasin ve herkese ev nasip etsin.bu sayfadaki arkadaslarin yazilarini okudunm marasta insanlarimizin cogu askeri ucretle calisiyor ve bu insanlarin maaslari beli bir kere konutlarda kesinlikle faiz olmasin 2ci konu evler gercek ihtiyac sahibine verilsin 3 konu bu konutlarin en az 3bin tl lesin devletimiz karsilasin.insallah nice projelerini goruruz madalyali sehrimizin

Avatar
misafir 2013-02-23 20:42:08

çok mükemmel bir proje girmeye kıyamadım giren herkesi teprik ediyorum.

Avatar
sumeyra 2013-02-21 22:10:50

Bu proje biraz daha gunumuz evleri olsa daha iyi olurdu. Eski koy evleri gibi olmus. Salon cok sacma bi durumda. Kesinlikle degismeli.

Avatar
misafir 2013-02-21 17:13:59

Sen nasıl bir evde yaşıyorsun herhalde sempatizansın öyle konuşuyorsun yada sen hiç birşey görmemişsin böyle evmi olur yorumcunun dediği gibi böyle bir projeyi benim çoçuğa versem daha iyi bir proje çizer.

Avatar
adem ceyhan 2013-02-21 15:50:41

siz nerelisiniz acaba

Avatar
sade vatandaş 2013-02-20 20:08:06

arkadaş hangi çağda yaşıyorsunuz haremlık selamlık ev istiyorsunuz vakıf evi yapılmıyor insanın yaşayacagı çagdaş evler düşünülmüş beğenmiyorsan alma zorlayan mı var maraşlıların zihniyeti garip yok mutfakta kapı yokmus herkes görünürmüş çarsıda pazarda kımseyi görmuyon mu sen aydamı yaşıyon sasıyorum size çok fırın ekmek yemeniz lazım

Avatar
DAR GELİRLİ VATANDAŞ 2013-02-20 15:44:16

DAR GELİRLİ VATANDAŞ ŞUAN KİRADA OTURUYOR BİRDE BU EWE KİRA ÖDEYECEK BİRDE GEÇİM SIKINTISI BİR EKONOMİST VARSA DESTEK BEKLİYORUZ

Avatar
DAR GELİRLİ VATANDAŞ 2013-02-20 15:43:13

ARKADAŞLAR MERAK ETMEYİN BAŞVURU SAYISI OKADAR ÇOK Kİ İZDİHAM YAŞANDI BU GÜN BU PROJEYİ ÇOCUĞADA VERSEN ÇİZER AYNISI SAYIN BAŞKAN SİZ BU İŞTEN VAZGEÇİN SİZ KALDIRIM YAPMAYA DEVAM EDİN EV SİZE GÖRE DEĞİL ÜNİVERSTEYE YAKIN YA TAM BİR ÖĞRENCİ EVİ OLUR AİLEYE ÇOK BİÇİMİSİZ BİR EV HAA BİRDE DAR GELİRLİ VATANDAŞ ZATEN ŞUAN KİRADA HEM KİRA ÖDEYİP HEM BU EVİN TAKSİTLERİNİ ÖDEYİP HEMDE GEÇİMİNİ NASIL SAĞLAYACAK SAYIN BAŞKANIM BUNUN BİR HESABINI YAPIP BİZE DÖNERSENİZ SEVİNİRİZ MADEM EV YAPIYORSUNUZ 15 FEŞİNATI VERELİM AMA KALAN KISMINI İÇİNE OTURDUKTAN SONRA TAKSİTLERLE ÖDEYELİMKİ YAPTIĞINIZ BİR İŞE YARASIN VATANDAŞIMIZA BİR GÜZELLİK OLSUN

Avatar
hacı 2013-02-20 14:01:44

bu projedeyi çızerken televızyon ıcat olmamıstı herhalde varsada tavandamı montalı

Avatar
misafir 2013-02-20 10:39:46

Evin planı bir eksik harici çok hoş olmuş! Ortada salon olarak gösterilen yerdeki duvarlarının kenarına kaldırım da yapılmasını talep ediyorum.

Avatar
misafir 2013-02-19 21:33:45

ne olur bizleri faize bulaştırmayın özellikle de bu pilanı değiştirin

Avatar
Mustafa 2013-02-19 21:31:44

15 bin tl yi peşinat olarak verince geri kalan kısmını evin içine geçince mi ödeyeceğiz yoksa hemen kredi mi kullandıracak belediye bize?

Avatar
misafir 2013-02-19 19:25:22

bu kadar soruya ve fikirlere bir cevap verme zahmetine girmeyen yetkililere
seçim zamanı geldiğinde inşallah gerekli cevap verilir.

Avatar
misafir 2013-02-19 18:35:42

bu projeyi çizen her kimse gitsin kendisi bi otursun eve baksın nasıl proje çizdiğini anlar böyle projemi olur 2 1 yap oturma odasını nerde kapısız salon mutfak kaldırımcı başkandan anca böyle olur arkadaşlar

Avatar
kahramanmaraşlı kiraz 2013-02-19 18:15:25

evler mahremiyete uygun olsa,krediye girilmese faize teşfik edilmese daha güzel olur ayrıca evlerin planıda hiç oşdegil mahremiyetle alakası yok,yetkili beyler lütfen tekrar gözden geçirelim teşekkürler.

Avatar
ALİ 2013-02-19 16:14:09

ACABA 15 TL VERDİKTEN SONRA GERİ KALAN 30 TL FAİZSİZ OLARAK MI ÖDENECEK?

Avatar
eshabil pırnaz 2013-02-19 14:01:21

sayın baskanım projeyi de tekrar inceleme imkanı oluştursanız kira aidat=asgari ücret sonuçyanlış çözümü sizden bekliyoruz başarılarınızın devamı dilegiyle

Avatar
şikayet defteri 2013-02-18 19:39:50

maşallaaaah bu ev çok güzel bu evi yapan mimar çok yetenekli olmalı mutfakta kapıda yok gelen geçeni seyrederiz alın işte size fıstık gibi ev içine geçin oturun oturma odasıda yok ohh ne güzel teşekkürler...

Avatar
ramazan D 2013-02-18 16:15:48

oturma odası nerede?

Avatar
asaf 2013-02-18 15:04:02

Belediye bu projede çok uyanık davranmaktadır. İnşaat kooperatif usulü ile yapılmayacaktır. Belediye kendi bütçesinden para harcamak yerine vatandaştan alacağı peşinat ve banka kredisi ile kendine kaynak oluşturacaktır. Bu kaynak ile de ihaleye yapacak olup, ihale bedelinin vatandaştan alınan bedelden daha aşağı olacağı kesindir. Böylelikle Belediye, hem hizmet yaptım diyecek hem de bu işten para kazanacaktır. Hesap yapalım; daire başına 50.000 TL belirlensin. projenin yaklaşık maliyeti: 560 x 50.000 = 28.000.000 TL yapar. TOKİ ihalelerindeki kırım oranları ortalama 0 olmaktadır. Buna göre ihale bedeli: 28.000.000 x 0.70 = 19.600.000 TL olacaktır. İhaleden Belediyenin yapacağı kar 8.400.000 olacaktır. Su hususa dikkat edelim; eğer belediyenin derdi hizmet ise, halkımızın yaşantısına uygun haremlik-selamlık olacak mimari proje hazırlanır ve insanımız faizli banka kredilerine yönlendirilmez, yardımlaşma sistemi olan kooperatif ile iş yapılırdı.

Avatar
EDEM 2013-02-18 13:04:38

YORUMCULARIN TÜMÜNE KATILIYORUM BARİ UZAK YERE YAPIYON PROJEN İYİ OLSUN MADEM FİNANS KURUMUNA BULAŞTIRACAKSIN BARİ 140 METRE FALAN YAP

Avatar
MARAŞLI 2013-02-18 01:46:13

OYLARIMIZIN KARŞILIĞINI ÇOK İİ VERİYOSUNUZ ŞÖYLE Bİ DÜŞÜNÜYORUMDA BU DÜNYADA SİZİN KADAR ŞANSLI Bİ İNSAN VAR MI KARAMBOLDEN BELEDİYE BAŞKANI OLUYOSUNUZ VE YILLARDIR BU GÖREVİ SÜRDÜRÜYOSUNUZ SİZ RESMEN MARAŞLILARIN BAŞINA BİR BELASINIZ NE ZAMAN KURTULUCAZ SİZDEN VE EKİBİNİZDEN YA BİDE DURMADAN HER KÖŞEYE GÜLÜMSÜYEN FOTONUZU KOYUYOSUNUZ LÜTFEN YAPMAYIN O KOLTUK NASIL YAKIŞMIYOSA GÜLMEKTE YAKIŞMIYOR SİZE BEN PROJEDEN O KADAR ŞİKAYETÇİDEYİLİM AMA ALAN NEREDE YA ELİNİZİ VİCDANINIZA KOYUN YA BU KADAR UZAK OLURMU YAZIK RESMEN İNSANLIKLA OYNUYOSUNUZ

Avatar
DAR GELİRLİ VADANDAŞ 2013-02-18 00:03:19

KONUTLARI SÖZDE DAR GELİRLİLER İÇİN YAPIYOSUNUZ BANKADAN FAİZLİ KREDİ ÇEKTİRİYOSUNUZ BAŞKANIZ SİZ RESMEN DALGA GEÇİYOSUNUZ

Avatar
MUSTAFA 2013-02-17 23:53:19

TAMAM KONUT YAPIYOSUNUZ AMA YER NERE KÖYÜN YANI BU KADAR UZAK OLURMU YA BİZE ORADA OTURMAK İÇİN BİDE ARABA LAZIM BUNU KİM VERECEK GÜYYA UCUZ EV YAPIYO ULAŞIM ZOR YAŞAMAK ZOR DALGAMI GEÇİYOSUNUZ BİZLE ANLAMADIK

Avatar
mustafa 2013-02-17 23:17:35

Kardeşim bu Maraş ın vekilleri meclise yatmaya gidiyor. bak millete bir örnek Maraş ın vekillerini topla bir kefeye koy diğer tarafa da Antep vekili Fatma Şahin i koy yemin ederim. hepsi o bayanın yüzde biri etmez.vesselam.

Avatar
mustafa 2013-02-17 23:13:51

kardeşim köy evlerine kurban olsunlar. bu planı yapan ya da yaptıranda azıcık Allah korkusu olsa öyle bir planı Maraş halkına sunmazlar. Avrupaya özentinin en çarpıcı örneği; ama hiç merak etmeyin kulların planı olur da Allah ın planı olmaz mı?

Avatar
mücahit 2013-02-17 19:40:34

Madem kredi çektireceksiniz kredi bedeli kadar üzerine kar koyun belediyeye kazandırın ama yok bankaya kazandırılarak bir kaç çabulcu bankadan komisyon alacak başkanım belliki uyutuluyorsunuz müslüman, müslüman kardeşinin faize bulaşmasını istemez faizle alınan evde ibadet olmaz namaz kılınmaz. Yol yakınken vazgeçin dini mübine hizmet değildir bu...

Avatar
halil ökkeş 2013-02-17 04:30:11

prefabrik konutlar bile daha düzenli bu nedir ya bizim kültümüze uyuyormu öğrenci evi mi olacak bunlar

Avatar
necmi 2013-02-16 16:38:33

ağzına sağlık

Avatar
necmi 2013-02-16 16:35:11

Hay ağzına sağlık duygularıma tercuman olmuşsun.

Avatar
zeynep 2013-02-16 16:05:18

bu hiç düşünülmeden çizilmiş bir ev planı bence mahremiyete asla uygun bir ev değil lütfen yetkililerden bu çizimi tekrar gözden geçirmelerini rica ederim

Avatar
misafir 2013-02-16 16:00:36

böyle planmı olur allah aşkına resmen köy evi olmuş ne hayaller kuruyordum fakat planı görüünce çok canım sıkıldı ben 4 çocuğumnan bu eve nasıl sığarım lütfen daha kullanışlı bir plan olmasını yetkililerden rica ediyorum

Avatar
worth-by 2013-02-16 13:14:04

alın size ev tepe tepe kullanın... seçim yatırımı buna denir 7 tane millet vekilinin başarısı...alkışlamak lazım ...

Avatar
ibrahim 2013-02-16 11:42:56

seçim öncesi hazırlık bunlar en azından 15 degılde 5 yada 10 isteseler

Avatar
FAKİRE Mİ?? 2013-02-16 09:43:54

ŞİMDİ BU KONUTLARIN OTURUMU 83 M2 MİŞ PEKİ HANGİ DURUMU KÖTÜ OLAN VATANDAŞ KREDİ ÇEKEBİLECEK DURUMDADIR?? KREDİ ÇEKEBİLECEK DURUMDA OLANLAR ZATEN BÖYLE BİR MEVKİDE VE BU PLANDAKİ EVİ ALMAZLAR? BU EVİ KİME YAPIYORLAR ANLAMAIM?? UMUTLARIMIZ BOŞA ÇIKTI. TEŞEKKÜRLER BAŞKAN.

Avatar
tvsb başkanı 2013-02-16 09:36:27

tvsb başkanı
sn başkan bu devirde böyle plan mı olur.
salonunu sol köşesine otur evin her tarafına girip çıkanı izle.
isterseniz size daha güzel plan gönderebilirim.
saygılar

Avatar
MURAT 2013-02-16 09:01:19

GÜZEL ŞEHRİMİZEDE BİRAZ YAKIN OLMUŞ AMA NE YAPALIM BUNU BULAMAYANLARDA VAR

Avatar
hamit 2013-02-16 00:07:51

müslüman işi olsa krediye bulaştırmazlar.

Avatar
misafir 2013-02-15 23:11:45

vakit varken bu planı değiştirin. böyle ev mi olur. bu plan müslüman işi değil beyler

Avatar
misafir 2013-02-15 22:49:52

Tek kaplı hela, kapısız salon, kapısız mutfak. O evde helaya gitmek cesaret ister. Memleketimde hiç mimar kalmamış velhasıl.

Avatar
Halis KULYU 2013-02-15 22:44:32

Bu tamamen bir göz boyama."Ev istiyordunuz.Alın size ev" mantığıyla yapılmış bir uygulama. Millet almayınca da "Ev yaptık.Kimse almadı" diyecekler.

Avatar
Emine Arslantaş 2013-02-15 21:23:59

Bu nasıl bir ev planıdır! Gerçekten anlamak mümkün değil. Odalara geçiş hep solandan ! ! ! Neden daha kullanışlı bir plan çizmemişler?

Avatar
ökkeş 2013-02-15 20:50:31

oradan ev alacagıma köye gider gelirim, bukadar uzak mesafeye konutmu yapılır,bari kürtüle yapsalardı.

Avatar
hasan ali 2013-02-15 20:46:51

kusura bakma senin gibilere yapmıyoruz

Avatar
hasan ali 2013-02-15 20:06:53

sana yok k bakma

Avatar
muzun 2013-02-15 17:45:27

engellilere ayrılan bir konut sayısı varmı acaba veya bir kolaylık

Avatar
Emre 2013-02-15 17:44:07

sayın bilal alcı, ısınmayı bırakın yer şehre çok uzak ayrıca ebeveyn banyosu yok, onu da geçtik evin içi çok biçimsiz plansız projesiz olmuş. bilmem anlatabildim mi...?

Avatar
kahraman ede 2013-02-15 17:00:53

bu nasıl bi oda yerleşim planı ya daha modern bi tarz olsa. eski evler bu şekilde salondan odalara geçiş var. yeni modern mimaride bunlar yok hem mahremiyet açısındanda bu proje uygun değil misafir gelse bayan erkek ayrı oturmak gerekse nereye oturulacak nasıl olacak. sayın haber46 yetkilileri belediye yetkilileriyle irtibata geçsenizde oda yerleşimini düzeltseler daha modern bişeyler yapsalar şehrin en güzel yerlerinden biri olacak bu yerde daha modern bişeyler yapılsın

Avatar
Hasan Arslan 2013-02-15 16:46:24

Eski köy evleri gibi.
Bütün odalar, banyo, mutfak, yatak odası, hatta nerdeyse tuvalet bile salona açılyor.
İnşaat firması koridordan tasarruf etmek için koridoru kaldırmış.

Düzeltiyorum. Firma sanırım koridoru geniş tutmuş ev aslında 2 1, koridor geniş olunca da boş durmasın diye masa falan çizmişler...

Avatar
nergiz 2013-02-15 16:17:46

üzerimize kayıtlı devremülk ve araba varsa olmayacakmı?

Avatar
emirhanyalçın 2013-02-15 15:17:09

peki ne zaman tesli edilecek konutlar

Avatar