Kahramanmaraş Büyükşehir Belediye Başkanı Erkoç İspanya'da

Kahramanmaraş Büyükşehir Belediye Başkanı Fatih Mehmet Erkoç, Tarihi Kentler Birliği'nin düzenlemiş olduğu İspanya gezisine katıldı.

Kahramanmaraş Büyükşehir Belediye Başkanı Erkoç İspanya'da

Kahramanmaraş Büyükşehir Belediye Başkanı Fatih Mehmet Erkoç, Tarihi Kentler Birliği'nin düzenlemiş olduğu İspanya gezisine katıldı.

18 Ekim 2014 Cumartesi 23:00
Kahramanmaraş Büyükşehir Belediye Başkanı Erkoç İspanya'da
Tarihi Kentler Birliği'nin Kayseri'de düzenlenen olağan genel kurulunda alınan; Tarihi, doğal ve kültürel dokunun korunması, yaşatılması ve gelecek kuşaklara aktarılması çalışmalarında yurtdışında örnek teşkil eden kentlerden olan, İspanya'nın: Sevilla, Granada ve Cordoba kentlerine 16-19 Ekim 2014 tarihleri arasında yurtdışı teknik inceleme programı düzenlenmesi kararı gereğince Büyükşehir Belediye Başkanı Fatih Mehmet Erkoç İspanya'nın tarihi kentlerini ziyaret etti.

Beraberinde Dulkadiroğlu Belediye Başkanı Necati Okay, Göksun Belediye Başkanı Hüseyin Coşkun Aydın ve Afşin Belediye Başkanı Mehmet Fatih Güven ile birlikte İspanya'ya giden Başkan Erkoç, İspanya'nın tarihi kentler arasında kabul edilen Sevilla, Granada ve Cordoba kentlerinde gezi ve incelemelerde bulundu.

İspanya gezisine ilişkin bilgiler aktaran Başkan Erkoç: "16 Ekim 2014 Perşembe günü gezi ve incelemelerde bulunmak üzere İspanya'ya geldim. Tarihi kentler arasında yer alan Sevilla, Granada ve Cordoba kentlerinde çeşitli incelemelerde bulunarak bu kentlerin yetkilileri ile istişare içindeyiz. 19 Ekim 2014 Pazar günü İspanya'dan ayrılacağız" diye konuştu.

Yükleniyor...
Anahtar Kelimeler:
Tarihi Kentler Birliği
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
hasan hüseyin ölmez 2014-10-21 19:37:37

kardeşim çok güzel yazmışsın eline sağlık

Avatar
gg 2014-10-21 09:25:06

hakan böyle çamur at izi kalsın babında çalışmalar çok olur sana cevab dahi vermeye tenezul etmezdim ama birileri bilinçsizce çamur atmasın diye yazdım kaç defa mhp li bir belediyeye gittinde veya hangi ülkücüden dayak yedinde bu şekilde yazıyorsun eğer yediysende fena olmamış.Hiç bir zaman babasıda olsa haksızlığa boyun eğmez ülkü
cüler gelmişin hakkı için geçmişine sövmez sizler haksızlığa hırsızlığa yolsuzluğa boyun eğğebilir kıç bizim diye hazım edebilirsiniz ama biz edemeyiz.doğru tektir eğriyi doğru gibi göstermeye çalışmayın lastikteçekiştirdiğinde düz gibi gözükür ama bıraktığında büklüm büklüm olur.biz çok insan tanırız günüğ birlik siyasetçiler ve rantçılar hepside yeni gelen ortamda mutlaka yer bulurlar yeni bir kaynak bulduklarında hemen yer değiştirirler biz onlardan değiliz.

Avatar
Yakup 2014-10-20 13:10:07

Bakın arkadaşlar başkana iltifat edelim hakkını yemeyelim maraşımız için çorafi keşiflere cıkmış bakıyorumda.şuan dünyada yeni türistlik gezilecek ülkeler arıyor bunun kadarda olsun ömründe bir fırsat geldi bunuda degerlendirecek tabi bal tutan barmagını yalar.bekleyin yakanında balayina balmiye adalarına çıkarsa şaşmayalım oradaki denizleri belki maraşa getirir .ah benim gariban maraşlım ah yüzünüz hiç gülmeyecek gelen tüsünami dalgaları gibi hortumluyor yazık güzelim vatanım topragım k.maraşa kırıkkale mke den selamlar.

Avatar
Bre Gafil! 2014-10-20 13:05:48

Birileri öyle bir gaflet içerisinde ki bu gaflet dolayısıyla tersi istikamette yol aldığı için bu şehre ve vatana ihanet içerisindedir. Şu anda aklı selim davranan birisi varsa o da Sayın Devlet Bahçelidir. Ülke genelindeki son olaylarda MHP'nin nasıl bir tavır aldığını hepimiz gördük. Böyle bir tavır olmasaydı sözde vatan, millet, Sakarya diyenler bir vehamet içerisine girerlerdi. Bu nedenle MHP'liler belediyeyi alsalar adam döverlerdi diyenler lütfen aynaya baksınlar. Bizim milletin aklının yetmeyeceği bir yöntemle yolsuzluk yapanlar keşke adam dövselerdi de milletin gururuyla oynamasalardı.

Avatar
mustafa 2014-10-20 11:07:34

oh be nede güzelmiş bu aşkanlık gel keyfim gel ben bu aşkanlıgı çok sevdim rüyalarımda göremedigim ülkeleri şimdi başkan olmayla görüyorum

Avatar
GG 2014-10-20 10:49:29

HAYDİN HEP BERABER GERİ DÖNMEMESİ İÇİN BİRŞEYLER YAPALIM GERİ DÖNMEMESİ DAHA HAYIRLI OLUR TAHMİNİM KENDİSİDE MEMNUN OLUR BİRŞEYLER YAPAMIYOR VE YAPAMIYACAKTA HİÇ DEĞİLSE BENİ HALK İSTEMEDİ BENDE DÖNMEDİM DER

Avatar
hakan 2014-10-20 10:17:03

arkadaşlar c(m)hp ye oy verseydiniz böyle olmazdı dükkan dükkan gezip haraç alırlardı belediyede vatandaş döverlerdi ne güzel dimi ???

Avatar
Gezgin 2014-10-20 09:47:33

Ey maraşlı hemşehrilerim ! Siz bunlara tarihi turistik gezi yapın diye mi oy verdiniz ??? Siz ancak gezi yaparsınız zaten. Mustafa Poyraz da bol bol gezmişti zaten !!

Avatar
fatih 2014-10-20 08:56:33

Barcelona modelinin k.Maraş spora getirmek için gitmiş :)))))

Avatar
asılkahramanmaraşlı 2014-10-20 08:54:38

evet akp ye oy veren kardeşler.Alın size belediye başkanı.Size mestehak.Adam burada da turistti, orda da turist...Başkana bak hizaya gel...

Avatar
soft 2014-10-19 22:50:08

bende yurt dışına çıkmayı dünya yı gezmeyi çok istorum belediyeye mi adaylık koysam millet vekilimi olsam :/

Avatar
makina mühendisi 2014-10-19 21:53:54

boş boş konuşmayın oy vermiyecektiniz oy..
bu memlekete müstehaktır! bunlar iyi günleriniz!

Avatar
cenap 2014-10-19 20:19:53

gezsin bakalım memleket için hiç bir projesi var mı merak ediyor insan

Avatar
kim yon koy 2014-10-19 17:38:38

keşke geri dönmese.... yokluğu varlığından daha çok hizmet eder bu şehre

Avatar
ŞAHİN 2014-10-19 15:43:04

ALLAHINA KURBAN BAŞKAN HERŞEYİMİZ TAMAM İSPANYADAN YENİ PROJELER GETİRECEK.......GALİBA

Avatar
A.TÜRKOĞLU 2014-10-19 12:52:28

Umalım ki bu geziler turistik geziler olmasın. Yine umalım ki bu gezilerde şehircilik nasıl oluyormuş, mimari neymiş, şehrin tarihi ve kültürel dokusu nasıl korunuyormuş anlar ders alırsınız. Yoksa "ark sırla gider su sırla gelir"siniz.

Avatar
kartal 2014-10-19 12:51:52

ohh ohh suyundan da ...poyraz da bol bol gezdi,kaldırım yaptı.bakalım sen ne yapacaksın?

Avatar
bayram 2014-10-19 12:50:13

başkan avrupaya gitmeye gerek yok.komşu şehirlere gidiniz urfa antep kayseri adana Osmaniye bizim kmaraşla diğer şehirler arası çok fark var. dünyada belki şehir merkezi gecekondu olan il sdadece kmaraş gibi. terminaldan kmaraşa bakıldığında her şey ortada

Avatar
Özen 2014-10-19 10:16:43

Gezsin bakalım !

Avatar
Ahmet 2014-10-19 09:19:35

Endülüs'te raks et diyecem de bu göbekle ancak kendi ekseninde dönersin!

Avatar
adil bey 2014-10-19 08:59:06

k maraşın 5 yılını heha ettin erkoç aslında senin suçun yok seni aday gösteren zihniyet suçlu.

Avatar
mustafa yalçın 2014-10-19 08:57:17

başkan bence antep i gezsen daha faydalı olurrrr?????

Avatar
şehri okuyan 2014-10-19 08:12:06

Sevilla, Granada ve Cordoba kentlerine şehir içi toplu taşıma nasıl trafik sorunu nasıl çözülmüş umarım onları örnek alır. Dolmuş terörüne son verir

Avatar