Kahramanmaraş Büyükşehir Belediyesi'nden 'saat' açıklaması

Kahramanmaraş Büyükşehir Belediyesi, geçtiğimiz günlerde Onikişubat Belediyesi tarafından bazı caddelere takılan saatlerin sökülmesiyle ilgili bir basın açıklaması yaptı. Büyükşehir Belediyesi, ilgili caddelerin kendi sorumluluklarında olduklarını ifade ettiler.

Kahramanmaraş Büyükşehir Belediyesi'nden 'saat' açıklaması

Kahramanmaraş Büyükşehir Belediyesi, geçtiğimiz günlerde Onikişubat Belediyesi tarafından bazı caddelere takılan saatlerin sökülmesiyle ilgili bir basın açıklaması yaptı. Büyükşehir Belediyesi, ilgili caddelerin kendi sorumluluklarında olduklarını ifade ettiler.

05 Ağustos 2015 Çarşamba 10:38
Kahramanmaraş Büyükşehir Belediyesi'nden 'saat' açıklaması
Kahramanmaraş Büyükşehir Belediyesi tarafından yapılan basın açıklaması şu şekilde:

Şeyh Edibali Bulvarı üzerinde Onikişubat Belediyemiz tarafından yerleştirilen saatin kaldırılmasına ilişkin yayınlanan haber ve yorumlarla ilgili aşağıdaki açıklamanın yapılmasına ihtiyaç duyulmuştur.
Bilindiği üzere;  İlimizin de dahil olduğu 13 İlde Büyükşehir Belediyesi kurulmasına ilişkin 6360 sayılı Kanun; büyükşehir kapsamındaki meydan, bulvar, cadde, yol, sokak, park, spor ve kültürel tesislerin büyükşehir belediyesi ile büyükşehir kapsamındaki diğer belediyeler arasındaki dağılımının büyükşehir belediye meclisi tarafından belirleneceğini düzenlemiştir.

Bu yasal düzenleme doğrultusunda Büyükşehir Belediye Meclisimizce 14.05.2014 tarihli ve 2014/60 sayılı karar alınmış olup, bu karara göre Şeyh Edibali Bulvarı ile beraber karar eki krokide belirtilen yollar Büyükşehir Belediyesi sorumluluğuna verilmiştir.

Bu çerçevede; Şeyh Edibali Bulvarı üzerinde bulunan ve Onikişubat Belediyemiz tarafından yerleştirilen saatin bu alanda Büyükşehir Belediyemiz tarafından yapılması öngörülen peyzaj-ışıklandırma çalışmasıyla çakışması nedeniyle, aynı yol üzerinde daha uygun yere alınabileceği belirtilerek yapının kaldırılması anılan Belediyemizden istenilmiş, ancak konu eksik bilgiden kaynaklandığını düşündüğümüz nedenlerle bazı haber ve yorumlarda kamuoyuna farklı bir şekilde yansıtılmıştır.

Büyükşehir Belediyesi olarak, il genelinde tüm vatandaşlarımızın büyükşehir-ilçe belediyesi ayrımı olmaksızın belediye hizmetlerinden azami yararlanmaları gayesiyle çalışmalarımız yürütülmekte, işbirliği içerisinde ve gerektiğinde büyükşehir belediyesi olarak destek ve katkı da sağlanmak suretiyle hizmetlerin artırılması ve kalitesinin yükseltilmesine çalışılmaktadır.

Yükleniyor...
Son Güncelleme: 05.08.2015 10:52
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
isimsiz 2015-08-16 15:26:56

zaten bu şehir hep hanefi mahçiçek'e karşı çıktı.

Avatar
hakan 2015-08-12 15:56:33

kendi düşen ağlamaz vermeseydiniz oy daha neler göreceksiniz.

Misafir Avatar
Ökkeş46emmi 2015-08-14 03:00:48 @hakan

verdım ama rey veren ellerım kırılsaydıda vermeseydim .yemek yedıgı kaba pıslıyenlerı gordum. garıban halktan haraç alanları gordum .kalkınma dan bahsedıp kalkınamadan yatırımdan vaz gecenlerı gordum

Beğenmedim! (0)
Avatar
nail 2015-08-11 16:19:19

biz o saat yıllarca bekledik biz saatimizi geri isteriz o saat için oy verdik biz o saat orda olmasa ne o yolun önemi var nede caddenin yani o saat andırın maraş yolunun kısalmasından göksun maraş yolıunun yapılmasından daha mühim işte o kadar

Avatar
Yorulmak yok 2015-08-10 13:09:14

Yani şu yorumlara bakınca sanırsın ki belediye başka partide, kim oy veriyor şaşıyorum

Avatar
ali uzun 2015-08-08 20:03:38

on iki şubat belediyesi saat dikeceğine şu çöpleri düzenli toplasın. sokaklar her taraf çöp.

Avatar
alinail 2015-08-08 08:59:46

bölge trafik karşısındaki 3 ağaca gücü yetmeyen ne belediye başkanı nede vekil istemyoruz bu rezalete bir zahmet son verin artık yıllar oldu hiç mi utanma yok sizde 3 şeritli yol bir anda tek şeride düşüyor. antepe gidin gelinde aramızdaki korkunç farkı görün bizim ak adaylar antepden aday olsalar komik oy alırlar

Avatar
küçük işler 2015-08-08 03:17:48

ALLAH'tan korkun ve artık Maraş'a ve Maraşlıya büyük projeler sunun . yeter göstermelik günlük projelerle kandırmayın milleti önce şu ile bir imar gelsin.... Şehirdeki binaların çoğu hisse tapulu. ondan sonra proje üretin... Saat assan ne olur caddeye asmasan ne olur... Bıktık artık imdaattttt....

Avatar
K.MARAŞLI 2015-08-07 13:12:02

GERÇEKTEN BENDE BÜYÜK ŞEHR BELEDİYESİNEN MEMUN DEĞİLİM

Avatar
Ramazan Gözüaçık 2015-08-07 11:12:27

Sayın:Mahçiçek başkanım Onikişubat yollarını saatlerle ışıklı panolarla doldurdunuz güzel işler yapıyorsunuz sosyal işlerde iyisiniz ama asıl önceliği yollarımızın asfaltlanmasına ayırsanız daha iyi olacak yaz mevsimi bitiyor ama hâlâ bir gelişme yok kaldırımlarımız yollarımız çok kötü biraz Dulkadiroğlu belediyesinin yaptığı hizmetleri örnek alırsanız çok daha iyi olacağını düşünüyoruz saygılarımla....

Avatar
muko 2015-08-07 08:51:21

onikişubat başkanı küçük hizmetlerle reklamasyon yapıyor erkoç kıskanıyor koltugumdan olurum diye bubasit restleşme nin sonucunu halk çekecek

Avatar
saati neden kaldırdınız? 2015-08-07 08:40:18

Büyükşehir belediyesinin yapmış olduğu açıkla hiçte tatmin edici değil.Saatimizi geri istiyoruz....

Misafir Avatar
tatar 2015-08-11 15:43:38 @saati neden kaldırdınız?

daha önce takılanlar çalışıyor da sanki bırakın böyle göstermelik işleri .uçuk kaçık paralara saat dikeceklerine yollardaki hendek ve kuyuları elden geçirsin sayın mahçiçek

Beğenmedim! (0)
Avatar
Asil Kahramanmaraş'lı 2015-08-07 01:02:37

Sizin gibi Bld. başkanlarının bu KISIR ÇEKİŞMESİ de şuna benziyor "görgüsüzün bir oğlu olmuş çekmiş bilmem neresini koparmış" hele ki hele ki çok bir hizmet yapmıyorsunuz. İnsan biraz sizleri Belediye başkanı yapan hizmet erbabı büyük dünya lideri Sayın Recep Tayyip ERDOĞAN beyden utanır. Büyük üstat sizlere uzun yıllar partinin il ve ilçe başkanlığı yaptınız diye sizlere VEFA gösterip Belediye başkanı yaptı, sizler ise o muhtarem insana, bu şehire HİZMET yapmamakla, hizmette ona ayak uyduramamakla saygısızlık yapıyor VEFASIZLIK yapıyorsunuz. Sayın erkoç sen gitte önce Türkoğlu dolmuşları Piazzanın çevresini terminal yaparak şehir içi ulaşımı aksatıyorlar onlara bir bak, hemşerin diye onlara sesin çıkmıyor, yarın birgün diğer ilçeler ve köy dolmuşları da oradan indir bindir yapmak isterlerse o zaman ne yapacaksın ?

Avatar
maraşli 2015-08-06 23:06:53

büyükşehir belediyesimi bu başkanlarlamı ne yaptınız maraş için ya bizim millet devam etsinnndünyanın oyunu vermeye

Avatar
TARAFSIZ 2015-08-06 19:16:31

Büyükşehir Belediye Meclisimizce 14.05.2014 tarihli ve 2014/60 sayılı karar alınmış
bu aldığınız karar sadece 12şubatiçinmi geçerli dulkadiroğlu ilçesi kocaman kavşağı kapatırken yasayok 1metre kareye yasavar taraf tutmanıza gerekyok yapılan her şey memleket için yapılıyor VATANDAŞ OLARAK SADECE KINIYORUM...

Misafir Avatar
ede46 2015-08-08 00:06:29 @TARAFSIZ

ne kadar tarafsız olduğunuzda asıkar .bellıkı beledıyenın gemısıne bınmısınız ama bu gemı su almaya başladı

Beğenmedim! (0)
Avatar
salihparlak 2015-08-06 17:34:17

siz önce hizmet yapmayı antebe gidin ögrenin saatle olacak işler degil tayip olmasa biraz zor gelirdiniz..........................................................................

Avatar
fadime 2015-08-06 15:15:02

anlamadım büyükşehier belediyesini acaba bir derdimi var 12 şubatla ama saatle işin ne başkanım

Avatar
ALİ YILDIRIM 2015-08-06 14:31:00

HİZMET YOK DİYENLERE AHA SİZE HİZMET KIBRIS MEYDANI KÖPRÜLÜ KAVŞAK BİTTİ NASIL TRAFİK SORUNUMUZ BİTTİ BAKIN GÖRÜN K.MARAŞTA BELEDİYECİLİK BİTTİ BÜYÜKŞEHİR BELEDİYE BAŞKANINI 10 TANE SIĞIR BİLE GÜTTÜRMEZLE BAĞIZMSIZ ADAY OLSUN 15 OY ALAMAZ 360000 AKKOYUNU YÖNETMEYE ÇALIŞIYORÇ

Misafir Avatar
ALİ KAPILI 2015-08-07 16:24:08 @ALİ YILDIRIM

BU YORUMUMU BEĞENMEYENLERE SESLENİYORUM ERKOÇ VEYA OKAY VEYA MAHÇİÇEK HANGİSİ BAĞIMSIZ ADAY OLSA 1000 OY ALIR BAŞKAN PARTİYE GÜVENMEYECEK YUAPTIĞI HİZMETLERELE GÜVENECEK

Beğenmedim! (0)
Avatar
zekı 2015-08-06 11:33:05

hanefı bey calısıyor kardesım sızde calsın bıseyler yapın adamın ısıne karısmayın gercı calısan adamın yerı olmaz dıe bosuna dememısler neyse buyuk sehır dulkadıroglu uyuyun sızzzzzz......helal hanıfı bey

Misafir Avatar
tatar 2015-08-11 15:50:39 @zekı

ne çalışması kardeşim sokak aralarındaki yollar mezar gibi ,her taraf pir pislik yazık bu vatandaşa reklamlarda biter elbet filmin sonu kötü

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ali 2015-08-08 20:07:05 @zekı

dulkadiroğlu kaç aydır asfalt yapıyor. 12 şubat daha asfalt tesisi kuramadı. reklamla bir şey olmuyor.

Beğenmedim! (0)
Avatar
TOZKOPARAN 2015-08-06 10:13:19

SAATİ KALDIRDINIZ,12 ŞUBAT BELEDİYESİ İLE SORUN YOK DİYOSUNUZ,PEKİİ
GÜLİZAR ŞAMİL AKTAŞ LİSESİSİNİN ALTINDAKİ,SABİT PAZAR YERİ İNŞAATINI
NİYE DURDURDUNUZ,OLAYLAR ÜSTÜSTE GELİNCE İNSANIN AKLINA,İSTER İSTEMEZ,FARKLI ŞEYLER GELİYOR,BİR 12 ŞUBAT SAKİNİ OLARAK,SABİT PAZAR YERMİZİ VE SAATİMİZİ GERİ İSTİYORUZ

Avatar
salih 2015-08-06 09:58:22

Dulkadiroğlu belediyesinin düzenlemesine neden sesi çıkmıyor acaba,çünkü dulkadiroğlu belediyes başkanı paralel kökenlide o yüzden

Avatar
mustafa kaya 2015-08-06 09:25:24

saati dikerken büyükşehirden izin almamışlarmı. kordinasyon olmalı.

Avatar
mustafa 2015-08-05 22:06:24

komşu illerin belediye başkanları var bizim şehrin belediye başkancıkları var... birbirini küçük göreni ben her türlü küçümserim... büyüklük yapılan hizmetler ile belli olur işi gücü bırakın bir kenara şöyle komşu illerin merkezlerini gezip gelin sonra zaten direk istifa edersiniz ama sizde ne o yüz var nede yürek...

Misafir Avatar
ede 46 2015-08-07 00:08:43 @mustafa

Helal be hemserım ınanın antep çag atladı Kayserıyı zaten yakalayamazsınız da barı bıraz olsun halka kulak verın hızmet yapın sadece haraç kesmekle olmuyor .parası olan zaten işini her turlu goturuyor olmayan da ALLAH ACISIN

Beğenmedim! (0)
Avatar
ANDIRINLI 2015-08-05 21:09:52

Hani her noktaya hizmet gidecekti andırın maraş arası kısalacaktı ne oldu köprü işi saat le uğraşacağınıza köprüyü yapında tüm batı köyleri andırın ve köyleri size dua etsin

Avatar
dexter 2015-08-05 20:50:10

yap boz yap boz yap boz.........şişirdiğiniz emlak vergileri haram zehir zıkkım olsun fatihhhhh

Avatar
NE KADAR ACİZ İNSANLAR :))) 2015-08-05 17:09:52

BU AÇIKLAMAYI KİM YAPTI İSE TUTUP KOLUNDAN KARDEŞİM YAPILMASI İÇİN BÜYÜK ŞEHİRDEN İZİN ALINMADI DİYECEKSİN ALINDI DİYECEK HALİYLE TÜM PLANLARIN ESAS ONAYI ORADAN GEÇİYO ÇÜNKÜ :) BUNLAR DİYEMEMİŞ Kİ ARKADAŞ BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİNİNDE RANTÇİ AÇ OĞLU AÇLAR VAR BU BYÜZDEN EMLAK PARALARINI 250 TL YAPTIK BİR ONİKİŞUBAT TAKACAK BİZ SÖKECEZ TAKACAZ :) SİZ ANCAK BÖYLE BOŞ İŞLERLE UĞRAŞIP ANA SÜTÜ GİBİ TERLEYEREK KAZANIPTA YATIRDIĞIM EMLAK VERGİLERİNİ BÖYLE ÇAR CUR EDİYORSUNUZ HAKKIM HARAM OLSUN BUNDAN SONRA EMLAK VERGİSİ SU PARASI ÖDEMEYECEM KİM BU RANTI SAĞLIYO O ÖDESİN KÜFÜR ETMEYECEM

Avatar
VAH Kİ NE VAHH 2015-08-05 16:19:00

Aynı partiden iki belediyenin birbirinden haberi yok. Saat için birbiri ile yazışan BŞB ne hizmet beklenir. Peyzajı götür başka bir yere yap Millete malzeme vermek zorunda mısın. Birde çıkmış pişkin pişkin açıklama yapıyor. Allahım sen bizleri ıslah et

Avatar
kaleden 2015-08-05 14:16:27

fatih erkoç bağımsızdan aday olsa 15 oy zor alır bence....k maraşımıza aday gösternler utansın utanacak yüzleri varsa tabi.. razalet

Avatar
Vatandaş 2015-08-05 14:16:10

Velhasılı ; bizim mıntıkamıza 12 şubat belediyesi saat dikemez! Alırız saatini :)

Avatar
ALi- 2015-08-05 14:06:44

Dulkadiroglu bld. koca Plazma koydu caddesine şöförlerin hertürlü gözünü alıo hiç bişe dien olmadı. 12 şubat bld. Sade ve Şık duran saati söküldü ...

Avatar
ahmet 2015-08-05 14:05:36

bir insana kapasitesinin üzerinde yetki ve sorumluluk verirsen olacağı bu . ama kaybeden de maalesef k maraşımız oluyor. bir antep i gezip gelseniniz varya k maraş ta ak partiye oy verilmez dersizniz adamlar neler yapıyor neler ..

Avatar
delilalil 2015-08-05 13:53:00

büyükşehir beleiyesi tabrik kabulunu bitirip icraate gecemiyor ama onikişubat belediyesinin yaptıgığı işlere hemen müdahelede bulunuyor. osmaniyede bir tane çukur yok yollarda antep ona keza kayseri uctu gitti belediyecilikten anlamayan adamı büyüksehre baskan yaparsanız olacagı budur

Avatar
YAHYA KEMAL AÇIKGÖZ 2015-08-05 13:41:19

SİZİN BAŞKA DERDİNİZ YOKMU DALAŞMAYI BIRAKIN ÇALIŞMAYA BAKIN BU MİİLLET SİZE KAVGA EDİN DİYE VERMEDİ BU OYLARI BAŞKAN EFENDİLER

Avatar
MEHMET 2015-08-05 13:04:39

ŞU İŞE BAK BAŞKA BNÜYÜK ŞEHİR VE İLÇE BELEDİYELER HALKA HİZMET İÇİN UĞRAŞIYOR BİZİMKİLER İSE NEYLE UĞRAŞIYOR

Avatar
mert 2015-08-05 12:12:17

yazıktır günahtır.. yapılacak o kadar iş varken bu saatlara harcanan parayada emeğede yazık.. bu şahsi düşüncem değil kimi görsem nerde lafı geçse insanlar gülüyor bi saat eksikti onuda yaptılar maraş artık tamam diye alay ediyorlar.. memleketimizle gurur duyarken acır hale geldik.. hiçbir siyasi partiye yakınlığım yok ama akp ye zırnık oy vermem birdaha rezil ettiler maraşımızı :(

Avatar
hakkı ister 2015-08-05 11:23:39

kahramanmaraşımıza; tarihi, kültürel ve sosyal yönden olduğu kadar, günün şartları gereği icap eden yatırım hizmetlerinin uygulanması gerektiği kanaatindeyim. kavşaklara saat konulmasını hizmet olarak kabul edersek vay halimize. bizi kurtaracak sütçü imam da yok artık. üstadın şiirleri de yetersiz kalır, halimizi anlatmaya. lütfen fantezilerden, festivallerden sıyrılıp, gerçek ihtiyaçlara odaklanalım.

banner122

banner215

banner124

banner154

banner191

banner126