Kahramanmaraş Kuzey Çevre Yolu Ne Zaman Bitecek?

Kahramanmaraş Büyükşehir Belediye Başkanı Fatih Mehmet Erkoç, yapımı devam eden Kuzey Çevre Yolu’nda incelemelerde bulundu.

Kahramanmaraş Kuzey Çevre Yolu Ne Zaman Bitecek?

Kahramanmaraş Büyükşehir Belediye Başkanı Fatih Mehmet Erkoç, yapımı devam eden Kuzey Çevre Yolu’nda incelemelerde bulundu.

09 Kasım 2017 Perşembe 17:32
Kahramanmaraş Kuzey Çevre Yolu Ne Zaman Bitecek?

Kahramanmaraş Büyükşehir Belediye Başkanı Fatih Mehmet Erkoç, yapımı devam eden Kuzey Çevre Yolu’nda incelemelerde bulundu.

Fen İşleri Dairesi Başkanı Onur Erdi ile birlikte yapımı devam eden Kuzey Çevre Yolunda incelemelerde bulunan Başkan Erkoç yapılan çalışmalar hakkında bilgiler aldı.

Şehrin en doğusu Gaziantep yolundan başlayıp Kılavuzlu mevkiinde Kayseri yoluna bağlanacak olan Kuzey Çevre Yolu’nun şehrin doğusuyla batısını bağlayacak önemli bir yol olduğuna işaret eden Başkan Erkoç, 30 kilometreyi kapsayan yolun tamamını 2018 yılının sonunda bitirmeyi hedeflediklerini söyledi.

Kuzey Çevre Yolunda yapılan çalışmalarda bir taraftan sanat yapıları ve büz döşemeleri yapılırken, diğer taraftan zemin sağlamlaştırma çalışmaları yürütülüyor.

Kuzey Çevre Yolu’nda çalışmaların tüm hızıyla devam ettiğine dikkat çeken Büyükşehir Belediye Başkanı Fatih Mehmet Erkoç: “Onlarca iş makinamız çok hızlı bir şekilde bu bölgede birkaç yerde çalışmakta. Hedefimiz yolun önemli bir kısmını 2017 yılı içerisinde, tamamını da en geç 2018’de bitirip trafiğe açacağız. Böylece şehrin doğusuyla batısı arasında sürekliliği sağlamış olacağız” diye konuştu.

Yükleniyor...
Anahtar Kelimeler:
Kuzey Çevre Yolu
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Mustafa kaya 2017-11-14 20:31:08

Kuzey degil bati cevre yolu lazim bu memlekete kayseriden gelen adanaya veya antebe bu yoldan trafige girmeden gecsin onca tir kamyon geciyor bu yollardan bide once su antep kayseri yolunun alt ust gecitleri bitirip sonra daga ciksaydilar daha iyi olurdu....

Avatar
v.ali 2017-11-12 18:40:48

orman için dağ yamaçları ve dağlarımız var orman her yerde olur ama tarım arazisi elden giderse halkı beslemek için düşmalarına muhtaç olursun keşke bütün yolar ormandan geçse yerlesşm yerleri tarım arazilerine yapılmasa.konuşmak için konuşmayın akıllı olun lütfen.

Avatar
mak 2017-11-11 23:02:29

maraş ne garip şehir, ormanı yok ederek yol yapan bld bşk var( hiç bir sürücü 30 km lik çevre yolunu kullanmaz)

Avatar
ufuk 2017-11-10 13:37:47

ondan sonrada yolumuz yok deriz dertlenecekseniz vekillerinize dertlenin-sarayaltı da hallolur çukurova kavşağıda hallolur-vekillerden şu karayolları genel müdürlüğünün maraşla derdi ne onu sorun-köprülü kavşaklar ne oldu kim bunların mütaahit leri şehirlemi alay ediyorlar devletlemi alay ediyorlar?kimlere sırtlarını dayarayak aldılar bu ihaleleri!içişleri komisyon başkanımızdan şehrin asayişini sorun!?polisimin eline sağlık ama ne bitmez modifiyelermiş bunlar!!ne bitmez motorlarmış-eksozcusu dahi devletimle alay ediyor artık takmıyacaklarmış getirin sivil polisi eksozcu komşuma bakın takıyormu takmıyormu!!!????şehrim ne hale gelmiş be düşünmekten AĞLARSIN!!!!!!!

Misafir Avatar
OSMAN KABAKÇIBAŞI 2017-11-11 09:49:02 @ufuk

kardeş yüreğine sağlık.

Beğenmedim! (0)
Avatar
mahmut çayır 2017-11-10 10:43:25

artık sevgili oğlum mehmet çayırın belediye başkanı olma zamanı geldi de geçiyor. maraşın artık mehemt çayıra ihtiyacı var. seçimleri bekleyin geliyoruz.

Misafir Avatar
veysel yancı 2017-11-10 18:08:34 @mahmut çayır

benim teyzeoğlu var.diyor belediye başkanı ben olsam çok şey değişir. acaba onumu seçsek. adam on numara benden demesi. adı selami yancı

Beğenmedim! (0)
Avatar
hakkı 2017-11-10 09:53:55

Sn başkan batı köyleri köprü istiyor daha ne zaman gelecek. bu kadar mı zor bir köprü yapmak

Avatar
RAMAZAN P. 2017-11-09 22:25:57

KARDEŞİM ÖNCELİKLE ŞEHİR İÇİ TRAFİĞİNİ RAHATLAT.SARAYALTI CADDESİNİ BİTİR.

Avatar
Cenk 2017-11-09 19:50:47

Eski başkan Hasanciklı ormanlarını yok etti . Şimdiki başkan elimizde kalan son ormanlara hançer sapliyor ve yok ediyor. Ormanların tam kalbinde bir yol yapmakla öğünüyor. Binlerce ağacı yok ettiler. Söküp başka yere nakletmeyip kökünden kestiler. Başta siz basın olmak üzere tüm Kahramanmaraş halkı sessizce seyretti,alkış tuttu. Eğer yol geçiyorsa mutlaka imar da gelecektir. Böylece şehrin akcigerleri 5-10 yıl sonra yok olacak,çocuklarımız da eski resimlerine bakıp bize rahmet okuyocaktır. Ben bu katliamı fotografladim belediyeye mektup yazdım,ulusal sitelerde yayımladım. Ama hepsinde de bir tek destekçi bulamadım. Üstüne üstlük adımız "istemezuk" çuya çıktı.Bu suçun bu günahın vebalini nasıl verecekler bilmiyorum?

Misafir Avatar
ufuk 2017-11-11 15:24:17 @Cenk

ormanları sizler yok ettiniz batı --kuzey köyleri yıllardır bir kütük için bir ağaç kestiniz-AVRUPA BİZİ KISKANIYOR!!!!AVRUPA ORMANINI SINIR KÖYÜNE ZİMMETLİYOR!!!!orman bölge!!!!!!!!!orman muhafaza!!!!!!!!hahaaaaaaa

Beğenmedim! (0)

banner122

banner215

banner124

banner154

banner126