Kahramanmaraş'ta Toplu Taşıma Ücretlerinde Tarife Değişikliği

Kahramanmaraş Büyükşehir Belediyesi toplu taşıma ücretlerinde fiyat değişikliğine gitti. Kahramanmaraş'ta Toplu Taşıma Ücretleri ne kadar oldu? Ayrıntılar haberimizde.

Kahramanmaraş'ta Toplu Taşıma Ücretlerinde Tarife Değişikliği

Kahramanmaraş Büyükşehir Belediyesi toplu taşıma ücretlerinde fiyat değişikliğine gitti. Kahramanmaraş'ta Toplu Taşıma Ücretleri ne kadar oldu? Ayrıntılar haberimizde.

20 Ekim 2016 Perşembe 22:00
Kahramanmaraş'ta Toplu Taşıma Ücretlerinde Tarife Değişikliği
Kahramanmaraş Büyükşehir Belediyesi toplu taşıma ücretlerinde fiyat değişikliğine gitti.

Kahramanmaraş Büyükşehir Belediyesi bünyesinde hizmet veren Ulaşım Koordinasyon Merkezi (UKOME) tarafından yapılan tarife değişikliğinin 21 Ekim 2016 Cuma gününden itibaren uygulanacağı belirtildi.

Konu ile ilgili olarak UKOME’den yapılan yazılı açıklamada: “26.09.2016 tarihli UKOME Genel Kurulunun 2016/09-02 sayılı kararı doğrultusunda, Ulaşım Hizmetleri Dairesi Başkanlığımızca kent içi toplu ulaşım araçlarında geçerli olan ücret tarifesi yeniden düzenlendi.

Toplu taşıma içerisinde çalışan bir aracın akaryakıt giderleri, şoför maaşı, SGK giderleri, araç onarım bakım giderleri, zorunlu taşıt sigortası ve kasko giderleri vb. kalemlerindeki artıştan dolayı toplu taşıma fiyat tarifesinin güncellenmesi zorunlu hale gelmiştir." denildi.

İŞTE YENİ TARİFELER TIKLA ÖĞREN

Açıklamada "Ayrıca, toplu taşımada kullanılan indirimli ve tam abonman kahraman kartlarındaki 60 binişlik kullanımda oluşan biniş yetersizliği ve vatandaşlarımızın yoğun talebinden dolayı ikinci bir abonman tarifeye ihtiyaç hâsıl olmuştur. 

26.09.2016 tarihli UKOME Genel Kurulunun 2016/09-09 sayılı kararı doğrultusunda, 21/10/2016 tarihinden itibaren uygulanacak olan yeni 90 binişlik abonman tarifesi belirlenmiştir" denildi.

KAHRAMANMARAŞ'TA YOPLU ULAŞIM TARİFESİ TIKLA

 
Yükleniyor...
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
HATİCE 2016-11-02 15:44:45

BELEDİYE HALKA HİZMETİ BIRAKIP DOLMUŞÇULARAMI ÇALIŞIYOR. HEM HİZMET BERBAT HEMDE ZAM ÜSTÜNE ZAM İNSAF BİRAZ HERGÜN TOPLU TAŞIMAYI KULLANANLAR KAZANDIĞIMIZI YOL PARASI YAPALIM ÖĞRETMENE İNDİRİMLİ KART BİZLER ÖĞRETMENLER KADAR KAZANMIYORUZ ONLARIN İKİ KATI YOL PARASI VERİYORUZ AŞAĞIDAKİ YORUMLARA SONUNA KADAR KATILIYORUM KLİMALI YENİ ARAÇLAR DİYE BOL BOL REKLAM YAPILDI KLİMA AÇAN OLMADI AÇANDA 36-38 DERECEDE ÇALIŞTIRDI.HAVALAR SOĞUDU ŞİMDİDE DONACAĞIZ REKLEM BOL İCRAAT SIFIR

Avatar
Edem 2016-10-23 21:30:22

Arkadaslar k.maras buyuksehir ulasim hizmetlerine şikayette bulunabiliriz.

Avatar
güllü 2016-10-23 13:08:36

ulaşım ulaşımdan çıkmış işkenceye dönmüş paradan vaz geçtik saatlerce beklemesek .eski günleri arar olduk yani dolmuş hiç olmasa beş dakika ara ile geçiyordu .lütfen arabası olmayanı düşünün .

Avatar
ziyaretçi 2016-10-23 11:36:52

Vatandaşa kaliteli hizmet sunarsanız, ben de derim ki: bu zammı yapmaya hakkınız var.
Böyle ilkel bir ulaşım sistemine sahip olduğunuz için diyorum ki; bu zamma kesinlikle hakkınız yokk.

Avatar
Vatandaş 2016-10-23 01:02:05

Suç bizim. Uyumayalım uyanalım. Koyun olmayalım tilki olalım. Saat 23.00 dan sonra evime otobüs bulamıyorum. Toplu taşımada klima açmak mecbur. Ama kaptana klima aç demekten korkuyoruz. Hatta koyun olduğumuz için adamlar fan çalıştırıyor biz klima zannediyoruz. Ali bey sesimizi duyurun. Hey vatandaş toplu birlik olup artık YETER diyelim. Hakkından fazlası haram zehir olsun..

Avatar
Ali 2016-10-22 22:39:18

Tam yandaş haber olmuş
Tarife değişikliği ne yahu. ZAM YAPILDI YAZSANA

Avatar
ali 2016-10-22 16:01:24

maraşda diğer illerimizden ulaşım ücreti çok pahalı. hemde özel halk otobüslerinin oturacak yeri çok az vatandaş ayakta gidiyor. maraşın ulaşımı için minübüsler daha iyiydi. havuz sistemi yaparak denetlenmeliyd

Avatar
ZAM YOK MU BAŞKAN BUGÜN 2016-10-22 09:07:13

Arkadaş şu Memlekete bir tane iş bilen adam gelmeyecek mi yahu gelen işi gücü park bahçe kaldırım sök tak ... Sonra otobüs sistemi geldi patladı gitti hiç kimse yolcunun derdinde iki hat olması yerde 1 hat var bir yerden bire 45 dk sürüyor 15-30 dk bekleme süresi paramızla rezil ediyorsunuz bizi la hak mı bu lafa geldiği zaman mangalda kül bırakmazsınız ama SURİYELİ KARDEŞLERİNİZ OLSA VARYA HER İMKAN VAR ....YAZIKLARRRRRR OLSUN SİZE VERDİĞİMİZ OYA Kİ OYLARIMIZ SİZE DEĞİL O DÖNEMDE ÜLKEMİZ ADINA VERİLMİŞ OYDAN NASİPLANDİNİZ BİRDE O VAR TABİ NALET SİZEDE HİZMET ANLAYIŞINIZA DA ...

Avatar
mehmet 2016-10-22 08:34:43

Yerel basında bunların saksakcilari var..yok eylem yaparlarmış yok efendim seksentanesi icralikmis benmi kurtaracağım ulan bunları.adam resmen zam yapın diyor..gazeteciyim diye geciniyorlar..halkı düşünen kim..mazota ni zam geldi maaşa mi. içimizdeki bu saksakcilari olduğu sürece bu memleket iflah olmaz.iyisimi kaçıp gitmek

Avatar
mustafa 2016-10-21 22:48:03

cem karacanın bindik bir alamete şarkısı benden hepimize gelsin...

Avatar
Öğrenci tarifesi 2016-10-21 21:29:22

İstanbuldamı yaşıyoruz bre? 1 yıl içinde 3. Oldu zam. 1,40'tan 1,60. 1,90. Şimdide 2,10. Nereye gidiyoruz sayın erkoç. Yakında kayseri otobüs parası ile şehrin batısına,antep otobüs parası ile şehrin doğusuna,adana otobüs parası ile şehrin güneyine gideriz.

Avatar
mustafa 2016-10-21 17:32:30

bunlar sanırım iyi günlerimiz Allah sonumuzu hayır etsin...

Avatar
aksu 2016-10-21 16:02:41

Diğer İller gibi % 40 -50 oy vermiyoruz %70 üzerinde veriyoruz bu nedenle biz k.maraşlıya zam olarak dönüyor suç bizim. Vatan için ölürüz rahatlık oldumu kazığıda yine biz yeriz.Ağa babalr bal kaymak yemeye devam eder.

Avatar
Halil 2016-10-21 13:31:54

Hususi otomobil, toplu taşımadan daha uygun hemde istediğin saat ve yerden ulaşım sağlıyorsun.

Avatar
46 2016-10-21 12:12:22

dolmuşçular para kazanımıyoruz diye ağlıyorlar.bu zamlar o yüzden...

Avatar
yazık 2016-10-21 11:57:47

Benim gariban vatandaşım çalışsın dursun işte 3 kuruş maaşa asgari ücrete zam yapılırken bunlar hesaba katılmıyor tabi

Avatar
ökkeş 2016-10-21 11:14:44

Mersinde öğrenci ve öğretmen 1 TL Maraşda 1400 farkı belediye başkanımıza sormak lazım halkımız seçimlerde bunu değerlendirmeli

Avatar
Hep Doğrusöyler 2016-10-21 10:49:40

Zorunlu taşıt ve kasko sigortasında artış yok.SGK giderlerinde artış yok.Kimi kandırıyorsunuz?

Avatar
KAHRAMAN 2016-10-21 10:03:04

Otobüslerin parası halkdan çıkacak

Avatar
delidolu 2016-10-21 08:40:42

aynen devam güzel

Avatar
delidolu 2016-10-21 08:37:57

bugün cuma mübarek gün ağzımı açmayacağım (!) iyi güzel güzel sivil 2.5 öğrenci 2 olsun bu halk yer. 3 ay sonra bir zam daha gelsin . :-(

Avatar
Ede 46 2016-10-21 08:07:22

Memleketimizin dolmuş şoförleri yeri geldiği zaman para almadan götürüyorlardı... Demek ki onları daha çok arayacağız

Avatar
Hasan 2016-10-21 06:32:16

Sosyal devlet yapısı. O kadar bedavacı varken gayet normal. Ne zaman devlet halk için olursa düzelir sanki. En ufak kıpırtıda yap zammı. Halk sessiz yer zaten.

Avatar
Durdu köse 2016-10-21 03:05:40

Yaptığınız haberdeki link lerin içi boş biraz koyduğunuz haberlere dikkat edin fiyatları ben göremedim gören varmı????

EDİTÖR: İçi boş değil... Galeri şeklinde gelen sayfadaki fotoğrafa tıkladığınızda yeni sayfaya geçer...

Avatar
metin küçük 2016-10-20 22:56:55

yuh artık yani 3 ayda bir zammı olur nerde bu yoğurdun bolluğu dolmuş sistemi bundan bin kat iyiydi hem ayakta üst üste yolculuk yap hem duraklarda dakikalarca bekle hem üç ayda bir zam m. fatih erkoç verdiğim oy haram olsun

Avatar