Kahramanmaraş'ta Toplu Ulaşım Ücretleri Yeniden Belirlendi

Kahramanmaraş Büyükşehir Belediyesi Ulaşım Koordinasyon Merkezi (UKOME) son aldığı kararla, şehir merkezinde hizmet veren toplu ulaşım araçları için fiyatlar yeniden belirlendi.

Kahramanmaraş'ta Toplu Ulaşım Ücretleri Yeniden Belirlendi

Kahramanmaraş Büyükşehir Belediyesi Ulaşım Koordinasyon Merkezi (UKOME) son aldığı kararla, şehir merkezinde hizmet veren toplu ulaşım araçları için fiyatlar yeniden belirlendi.

22 Mart 2016 Salı 14:41
Kahramanmaraş'ta Toplu Ulaşım Ücretleri Yeniden Belirlendi
Şehir merkezinde çalışan 486 adet eski minibüs ve otobüs 2015 model yeni araçlarla değiştirildi. Değişimden önce 3 yıl boyunca minibüslerde sivil bilet ücreti 1,80.- TL , öğrenci bilet ücreti 1,55.- TL olarak uygulanmaktaydı. 

Büyükşehir Belediyesinden yapılan açıklamada; Son 3 yıl içerisinde toplu ulaşım fiyatlarında hiçbir artış yapılmadığına vurgu yapılarak, işletme maliyetlerinde meydana gelen artışlar nedeniyle  toplu taşımada kullanılan Kahramankart’ta uygulanacak yolcu taşıma ücretlerinin yeniden düzenlenmesine ihtiyaç olduğu belirtildi.

Ayrıca fiyat ayarlamasında, öğrencilerimizin en az şekilde etkilenmesinin amaçlandığı ifade edildi.

Toplu ulaşım konusunda Kahramanmaraş’ın en ucuz Büyükşehirlerden biri olmayı sürdürdüğünün ifade edildiği açıklamada yeni düzenlemeye göre oluşacak fiyatlar şu şekilde açıklandı:

İndirimli öğrenci Kahramankart: 1,35.- TL,

İndirimli öğretmen Kahramankart: 1,50.- TL.,

Tam Kahramankart: 1,90.- TL.

Yeni ücretler 23 Mart Çarşamba gününden itibaren uygulanmaya başlayacak.

Yükleniyor...
Son Güncelleme: 23.03.2016 08:40
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Kendimi eşşek hissediyorum. 2016-10-31 09:01:58

Yazık.

Avatar
Safa 2016-10-21 16:56:26

Kahraman kart daha çıkalı ne kadar oldu. Bu ikinci zam keşke bu sistem hiç gelmeseymiş. Vatandaş olarak kaldırılmış hissediyorum kendimi.

Avatar
şaban koç 2016-10-08 10:01:19

HALA ANLAMADINIZ MI ADAM GEL GİT 5 TL VER DİYOR AĞZI DÜZ.

Avatar
Müjgan Tırpancı 2016-08-07 12:41:14

65 yaş serbest kart kullanıyorum.Duyduğuma göre halk otobüsleri bizler için belediyeden ocak ve şubat ayları hariç yardım almamışlar.Bu beni rahatsız ediyor

Avatar
DİKKAT 2016-03-30 15:24:53

BUNU BÖYLE YAPARAK MİLLETİ KANDIRMAYIN LÜTFEN DAHA KART SİSTEMİ YENİ OTURDU HEMEN ZAM GELDİ

Avatar
yvz 2016-03-29 10:25:44

daha bir ay bile olmadı ne kadar güzel, 160 binimi 55 liraya neye göre hesap ettiniz ama bize müstehak çok güzel yapıyorsunuz tebrikler

Avatar
edeler46 2016-03-29 01:37:19

daha ne yapsın belediye aslan gibi calısıyo daha cok olmalıydı

Avatar
halil 2016-03-28 17:10:55

toplu taşıma işini B.Ş.Belediye üstün yetenekleri ile mahvetti. 1 tl bile etmez kahramankartlarını 6 tl ye satarak büyük vurgun yaptılar.

Avatar
MARAŞLI GENÇ 2016-03-28 15:25:11

DURAKLARA GELME SÜRELERİ YAZILIRSA VE SİSTEM OTURTULURSA ÇOK DAHA İYİ OLUR VE GİDECEĞİMİZ YERE GÖRE KENDİMİZİ AYARLARIZ SONUÇTA KİMSE HAYRINA İŞ YAPMIYOR BURDAN ŞUNU ÇIKARMAYIN HERKES HAKKINI ALMAK ZORUNDA BU ÇARK DÖNECEKSE HERKES İŞİNİ GÜZEL BİR ŞEKİLDE YAPSIN LÜTFEN...

Avatar
ökkeş46 2016-03-25 16:35:02

inşAllah bu şehirde adıyaman malatya diyarbakır batman osmaniye seviyesine gelir.

Avatar
eren 2016-03-25 09:04:23

dolmuşları kaldırıp yerine otobüs koymuşlar. senede bir memlekete gelen biri olarak kaç saat otobüs bekledim. beklerken de bu işte emeği geçen kim varsa hepsini yat ettim bi güzel. ama az bile, iş bilmez adamları başkan diye seçersen bu olur. belediyenin daha kötü uygulamaları olup, bu halkın ettiğini bulması dileğimle

Avatar
Yusuf 2016-03-25 00:58:24

yazıklar olsun ya

Avatar
Yusuf 2016-03-25 00:56:46

Ha çok ucuzdu ya daha da yükseltin

Avatar
fatih aktaş 2016-03-24 20:21:59

indirim bunun neresinde

Avatar
OTUR(AMA)MA 2016-03-24 18:20:54

Sürekli ayakta gidiyoruz. Boş otobüste bile şimdi dolar zaten diyip oturmadığımız zamanlar oluyor.

Avatar
.... 2016-03-24 18:01:40

sasırmadım kı maras burası... kücücük yerde büyük görünmeye calışmak marasın işi :)

Avatar
vatandaş 2016-03-24 13:02:14

polis para vermez, öğretmene indirim ,belediye çalışanları ayrıcalıklı personel diğer çalışanlar verecek bu parayı deel mi :)) fakir ölsün

Avatar
ejder 2016-03-24 12:37:52

Sosyal bilimler lisesinden müzenini oraya 55 dk. da geldim. Yürüseydim hem daha erken gelir, hemde spor yapmış olurdum. resmen DOLANDIRILDIM.! İNŞALLAH BİR ÇARE bulunur.

Avatar
m.y 2016-03-24 12:35:08

Belediyenin sacmaliklarindan biri daha torpille buldugunuz adami belediyeye doldurdunuz muhatab bulamazsiniz tabi cunku akli basinda bi tane adam yok. Bugun de muhtesem belediyemiz anket yapiyo hangi partiye oy verdigimizi, hangi kanali izledigimizi soruyo noldu belediye sende mi fisleyeceksin bizi senin haddine mi. Gen ar hanginizin akrabasi danismanlik sirketi

Avatar
Şahin karaburc 2016-03-24 12:14:35

Daha birsene oldu zamyapalı ne ucsenesi 160tı 180 oldu Şimdi 190 bu enucuz oylemi

Avatar
46 2016-03-24 10:53:29

işletme maliyetlerinde ki artıştan söz ediliyor.zaten daha kartları alırken öğrencilerden 10 tl sivil kartlardan da 6 tl ücret alındı sırf bu verdiğimiz paralar işletme maliyetini kara dönüştürür zaten.geçin bunları geçin

Avatar
püfff 2016-03-24 09:55:22

%13 zammı olur bu nasıl bir soygun kim buna dur diyecek...

Avatar
lvt 2016-03-24 09:18:09

Haksız yere binen bedavacıların parasını çıkaracaklar herhalde...

Avatar
vatandaş 2016-03-24 08:28:49

Mazot düşerken bu ne zammı!!!!!!!!!!!!!!

Avatar
vatandaş 2016-03-24 08:24:18

Zammı kabul etmiyorum

Avatar
Şima 2016-03-24 00:11:18

La Büyükşehir oldun mu otobüs fiyatları düşer .. Ruhunuz aç!!!

Avatar
Neyin kafası bu yaa 2016-03-23 20:56:03

Kardeşim adı üstünde toplu taşıma !! Toplu taşınınca ucuz olmayacaksa neden geçildi ki bu sisteme??
Başka şehirlerdeki fiyatlarla aynı olmasın zaten Maraşın sadece adı büyükşehir maalesef kendisi hala kasaba misali. Bir ucundan diğer ucu kaç km.?
zaten yolcunun ortalama seyahat mesafesi başka şehirlerdekinden çok daha kısa mesafelerde bu daha neyin zammı kardeşim!! Hele sistem otursun! bugün olmuş hala nakit para alınıyor!
Sistem yerine otursun sorunsuz bir şekilde çalışsın ondan sonra zam derdine düşün kardeşim.

Avatar
hüseyin 2016-03-23 17:28:58

asgari ücretle çalışan vatandaş tam ücret verirken hiç vermeyen ve ücretli binenler asgari ücretin kaç katı maaş alıyor adalet ve eşitlik ilkesi nerede kaldı ? tüm imkanlar zaten öğretmen ve polislere sunulmuş bu ayrımcılık niye bimere yazıyom bunu gerekirse dava açacağım...

Avatar
yagup çolak 2016-03-23 14:54:40

yuhhh ne 3 yılı 6 aya bir zam yapıyordunuz beee herşeyiniz bi rezillik..

Avatar
ÜNİVERSİTEİ 2016-03-23 14:21:24

AYAKTA yolculuğa 1.50 l ha bence...

Avatar
Osman clk 2016-03-23 13:47:18

Paranla rezil olmak bu. Birde sikayete gidince muhattap yok. Amac hizmet degil sadece rant ve yalakalik. Önce ağa babalar kullansin kurdugu sistemi makam araclariyla klimali ofislerden kagit üzerinde çalışmak kolay. Yazik bu millete.

Avatar
sitem46 2016-03-23 13:36:43

iki adımlık yola hemde akaryakıta zam yokken bu ne zammı Allah aşkına çok ayıp ve çok yazık

Avatar
qkn 2016-03-23 13:25:58

Ogretmen 2000 3000 tl maas alsin 1.50 kurusa binsin askeri ucretli 1.90 binsin sonra tekerekre 500 bin tllik dairede otursun sikir sikir giyinsin serbest kart kullansin. Marasin bi ucunsan obur ucuna 190 a gidiosun cokmu cogu sehirde mahalleye duraga gore ucretlendiriliyor bence ilceler ayrilmali dulkadiroglu merkez merkez dulkadiroglu 12 subat. Dulkadiroglundan binevlere gidicek adam 2 otobus yapmali bir ilceden obur ilceye. :)

Avatar
Ahmet 2016-03-23 13:12:26

Bu belediye bizden ne çalarsa onu kâr görüyor galiba herşeye zam zam amaçları ne acaba

Avatar
RUMUZ 2016-03-23 13:03:10

ZANNEDERSİN İSTANBUL DA YAŞIYORUZ TOPLAM 20 KM YOL GİDİYORLAR ADAMLAR AMA ZANNEDERSİN ANTEPE GİDİYORUZ ODA AYAKTA KİMİN CEBİNE DAHA FAZLA PARA DÜŞECEK ACABA

Avatar
RUMUZ 2016-03-23 12:59:01

GÖZÜNÜZÜ TOPRAK DOYURSUN

Avatar
ykp 2016-03-23 11:41:55

asgari ücretle çalışan 1,90 lira ödeyecek bu çok fazla bence bi indirim yapılması gerekiyorsa bu kamu personeline değil asgari ücretliye yapılmalı

Avatar
KÜRŞAT46 2016-03-23 11:35:07

Hani her şey güllük gülistanlıktı. Bu zamlar nerede çıktı. Çalışanların maaşına bu kadar zam yapıldı mı ki

Avatar
Neylersin 2016-03-23 11:04:04

Vatandaşa ne zaman faydanız dokundu ki ? Yazacaklarım bu kadar .

Avatar
ede46 2016-03-23 11:02:24

sıstemınız somuru uzerıne kurulmus beyler halkı soymaya devam ne yazıkkı gozu olupta gormeyen bır halkımız var

Avatar
ali 2016-03-23 10:58:57

Memur yerinde sayıyor,
İşçi hayatı kayıyor,
belediye fukaraya
Durmadan zammı dayıyor

Avatar
ADEM 2016-03-23 10:54:07

ESKİ DOLMUŞLARI ARAR OLDUK 15 DK BİR GELİYORLARMIŞ YARIM SAAT BEKLİYORUM ŞEHİR HAST DEN DOĞUKENTE 32 VAR BİNLEVLER SAYAMIYORUM ADI DULKADİROĞLU DULMU ÖKSÜZ MÜ YETİM Mİ BELLİSİZ (ÜVEY EVLAT DULKADİROĞLU)

Avatar
ELBİSTANLI 2016-03-23 08:37:33

Gezmeye gittik'de bilet yok diye 5 MİLYON İSTEDİLER BU NASIL BİR SOYGUN ESEFLE KINIYORUM....

Avatar
hacı ökkeş 2016-03-23 08:29:37

mazot fiyatı ha bire düşüyor bu zam niye? editör zam da var indirimde diyorsun.. indirimi göremedik yalnız..

Avatar
Hasan 2016-03-23 08:13:06

Tamamen halk üzerinden geçinen bir düzen. Hayırlısı bakalım

Avatar
ry 2016-03-23 06:42:34

otobüslerde sürekli ayakta oluyoruz. otobüsler zamanında gelmiyor, bazı hatlar kapandı, ayrıca şehir içi trafik otobüsler yüzünden tıkanıyor. en ucuz büyükşehir olacağınıza en iyi hizmet veren belediye olun.

Avatar
Yüksel 2016-03-22 22:37:27

İndirim nerede?

Avatar
Ahmet 2016-03-22 19:32:46

Ne indirimi zam zam zam

Avatar
milah46 2016-03-22 16:39:23

Bütün büyükşehirlerde öğretmen ve öğrenci ücretleri aynı. Kahramanmaraş'ta niye böyle bir ayırıma gidildi anlamış değilim. Bu arada diğer indirimlilerin ödeyeceği ücretler haberde geçmiyor.

Avatar
Uganda Cumhuriyeti 2016-03-22 15:17:14

3 yıldır zam yapılmıyor muymuş ? Biz başka otobüs ve dolmuşlara biniyorduk sanırım

Avatar