Kahramanmaraş'ta Bazalt Döşemeleri Devam Ediyor

Kahramanmaraş Belediyesi Fen İşleri Müdürlüğü'nün kaldırımlarda bazalt taşı döşeme çalışmaları tüm hızıyla devam ediyor.

Kahramanmaraş'ta Bazalt Döşemeleri Devam Ediyor

Kahramanmaraş Belediyesi Fen İşleri Müdürlüğü'nün kaldırımlarda bazalt taşı döşeme çalışmaları tüm hızıyla devam ediyor.

22 Mart 2013 Cuma 09:28
Kahramanmaraş'ta Bazalt Döşemeleri Devam Ediyor

Müftülük Meydanı diye bilinen Hafız Ali Efendi Meydanı civarında kaldırımlarda yapılan bazalt taşı döşeme çalışmalarında aynı zamanda Avupa standartlarına uygun hareket edildiği açıklandı.

 

Bazalt taşı döşemesi yapılan kaldırımlarda aynı zamanda kaldırımların başlangıç ve bitiş tarafları yüzde 6 eğimli olarak bedensel engellilere hizmet verecek şekilde yapılıyor. Kaldırımlarda aynı zamanda görme engelliler için de noktalı ve çizgili sarı taşlar döşeniyor.

Yükleniyor...
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
aydın ılıcalı 2013-03-25 18:09:20

refüjlere yaptığı çitlerlede heralde koyunların kaçmasını engelleyecek.yoksa bizler için yaptığını zannetmiyorum.bizi koyun yerine koymuş olamazlar!

Avatar
Alperen 2013-03-24 12:26:54

Belediye Fen işlerinin başka işi yok zaten . Kaldırım taşı döşüyor bir müddet sonra söküyor üzerine çim ekiyor ,tekrar çim üzerine taş döşüyor.Birilerini zengin ediyorlar ama Allah sorsun bunlardan.

Avatar
misafir 2013-03-23 23:15:02

Avrupa birliğine uyması gereken çok daha önemli okadar şey var ki.insana değer olmayınca sadece kandırmaca yapyorlar.

Avatar
kaldırımcı 2013-03-23 23:04:25

kaldırımlarda görme engellıler ıcın şerıt bile yok alt gecıdı bırak.

Avatar
kaldırımcı 2013-03-23 23:02:56

fatıh ılkogretımın orda vardı bıtane ne oldu ustgecıt tek ust gecıtımız :)

Avatar
boşversene 2013-03-23 19:23:24

kimse memnun değil bu adamdan.kim seçiyor o zaman anlamıyorum..

Avatar
muhasebeci46 2013-03-23 17:24:39

yapıştır mustafa başkan maraş seninle gurur duyuyor. kaldırımlarımız avrupa standartlarına geldi. yav biraz şu şehre bak arkadaş.

Avatar
Emre 2013-03-23 17:08:30

Merak etmeyin millet 3 ay sonra tekrar o taşlar değişmeye başlar
ula kaç dönemdir yaptıkları sadece kaldırım park başka ne var
azıcık çevre illeri örnek alın artık atın şu at gözlüklerini :@

Avatar
Öğretmen Bey 2013-03-23 09:51:48

Yine döşediler desenize ... :)

Avatar
nefarkeder 2013-03-23 02:18:46

Döşesin sayın başkan 10 yıldır Bazalt taşını döşedi maraşa..

Avatar
zeki 2013-03-23 01:08:14

ne tası döşersen döşe geri sök tak olucak insan bi ana yola asfalta bakar en önemli caddesinin asfaltı delik deşik yamalı siz anca kaldırım yapın

Avatar
muzun 2013-03-22 23:31:19

Belediyenin başka işi yokmu yav bu kaldırımlara harcanan parayla toplu konut yapılır.
Bide belediye ve halk otobüsleri engellilere ücretsiz olacaktı başbakan açıklamıştı hala uygulamaya geçmedi.

Avatar
Murat46 2013-03-22 21:39:50

Kaldırım yapmada türkiye birinciliği bizdedir büyük ihtiaml

Avatar
can abi can 2013-03-22 20:54:35

BAŞKAN eski lakabına ihanet ettin bak şimdi sana ne lakap taktıklarını çok iyi biliyorsun yeter artık kaldırımlarla uğraşma ALLAH rızası için şu yolları yap arabalara yazık bunlar milli servet.selamlar

Avatar
gökhan 2013-03-22 19:04:17

kaldırımı yap sonra onu kaldır sonra yine kaldırımı yap sonra onu yine kaldır......alıştık bu duruma,kaldırımlarla bu kadar uğraşan bir başka belediye var mı gerçekten merak ediyorum yolların durumu malum ama yine öncelik kaldırımlara!!!!!!!

Avatar
üç günlük iş 2013-03-22 18:18:28

3 günde bitecek bir işi üç yılda bitiremeyen yöneticiye sahip TEK İL KAHRAMANMARAŞ... Ben sadece şuna hayret ediyorum. Trabzon caddesi esnafı bu duruma neden sessiz kalıyor. Poyraz'a hangi bağ ile bağ bu esnaf.... Başka bir ilde olsa bu durum o başkan dışarı çıkamaz... Bizde ise ne güzel kaldırım yapıyor diyorlar... HELAL OLSUN SANA MUSTAFA POYRAZ....

Avatar
KÜRŞAT46 2013-03-22 18:02:04

Becerilen başka bir şey yok ki.
Yap boz, boz yap

Avatar
MAHMUT 2013-03-22 16:57:22

MERCEDES C 180 ARACIMIN AMASTÖRÜNDEN SES GELİYORDU SERVİSE GİTTİGİMDE SERVİSİN SÖYLEDİGİ SİZ BU ARACI DAGDA BAYIRDAMI KULLANIYORMUSUNUZ DEDİLER BİZ İLK DEFA KARŞILAŞIYORUZ AMASTÖR PATLAMIŞ DEGİŞECEK DEDİLER BEN BİR ŞEY SÖYLEMİYORUM ARTIK YETER ARTIK EN İYİSİ BİR ŞAHİN DOGAN H.MURAT ALIP BİNMEK

Avatar
nygma 2013-03-22 16:22:31

kaldırımdan başka yapılan bişey yokki bu memlekette

Avatar
Mustafa 2013-03-22 14:55:11

şehrimize ayrılan ödeneği kaldırıma harca bakalım poyraz efendi sen her şeyin hesabını verirsin ama 2 şeyi zor vereceksin birisi o canın diğeride diğer taraftaki hesab...

Avatar
yörük_selim 2013-03-22 12:59:40

Kaldırımlara taş döşemek hafife alınacak bir şey değildir.Önce parke döşersin sonra söker bazalt döşersin.Belediyeye gönderilen ödenekleri böylece sağa sola dağıtırsın.1995 yılında Melih Gökçek Ankara da söktü parkeleri bazalt döşedi.Sanki yeni bir teknolojiymiş gibi yutturusun.10 sene önce parke döşeyeceğine bazalt döşeseydin ya be adam demez kimse.

Avatar
talip çınar 2013-03-22 11:56:16

yav yeter artık bıraksın şu başkan kaldırımıda hizmet versin şu güzelim şehire, bir tranvay hattı getirsin bir şehir içi planlaması yapsın bu başkanının parke fabrikasımı var hersene kaldırım tamiri birazda yol tamiri yap bari başkana bir asfalt fabrikası hediye etmek lazım yol yapması için

Avatar
misafir 2013-03-22 11:55:19

yürüüü be başkan poyraz kim tutar seni.kaldırımcılığın medaarı iftiharı.

Avatar
vatandaş 2013-03-22 11:13:52

yaptığımız başka iş yok zaten 3 aya bir kaldırım yenileyelim çok mühim bir mesele büyük düşünelim kaldırım yenileyelim yol çalışmalarından kaldırımları kulanamıyoruz zaten çalışmalardan 24 saat kaldırım yeniliyoruz çok iştahlı bir başkanımız var tebrik ederim aynen devam durmak yok kaldırıma devam mustafa bey

Avatar
seyfo 2013-03-22 11:11:22

sayın belediye başkanı artık kendini aşsanda kaldırım yerine şu güzelim memleketimize başka degişiklikler yapsanda ilçemiyiz şehirmiyiz anlasak yani herhalde daha biz çoooook geride kalacagız..

Avatar
yavuz ertürk 2013-03-22 10:43:12

çok merak ediyorum sayın belediye başkanımız bu taşları tekrar değiştirmeyeceğine dair noter tasdikli garanti verebilirmi.

Avatar
seruven27 2013-03-22 09:39:32

seneye bunuda sökerler

Avatar
köksal ökkeş okumuş 2013-03-22 09:38:17

bu k.maraşın kaldırımlardan çektiği nedir ?diğer büyükşehir belediye başkanları şehirlerine hızlı tiren,tranvay, altyapı getirirken bizim belediye başkanının yıllardan beri şehrin kaldırımlarından ne istediğini sormak lazım...tabiki şehrin kaldırımları şehrin aynasıdır ama çok değiştirilip çok oynanıyor kaldırımlarla yapılacaksa bidefada tertemiz adam akıllı yapılsın.

banner122

banner215

banner124

banner154

banner126