KASKİ'den Kuraklık Açıklaması! 75 yılın en kurak yılı

Kahramanmaraş Su ve Kanalizasyon İdaresi (KASKİ) Genel Müdürü Mustafa Uzunlar, son 75 yılın en kurak yılını yaşadıklarını belirterek, su tasarrufunun çok önemli olduğunu söyledi.

KASKİ'den Kuraklık Açıklaması! 75 yılın en kurak yılı

Kahramanmaraş Su ve Kanalizasyon İdaresi (KASKİ) Genel Müdürü Mustafa Uzunlar, son 75 yılın en kurak yılını yaşadıklarını belirterek, su tasarrufunun çok önemli olduğunu söyledi.

21 Eylül 2016 Çarşamba 20:41
KASKİ'den Kuraklık Açıklaması! 75 yılın en kurak yılı
 Uzunlar, yaptığı açıklamada, kuraklık nedeniyle yoğun gayret gösterdiklerini belirterek, Kahramanmaraş genelinde 2016 yılında gerçekleşen yağış miktarının yıllık ortalamanın çok altında olduğunu kaydetti.Son 75 yılın en kurak yılını yaşadıklarını belirten Uzunlar, "Bu konuda halkımızın içme suyu sıkıntısı çekmemesi için KASKİ olarak gece gündüz çalışmalara aralıksız devam ediyoruz. Ancak, içme suyu kaynaklarında ciddi anlamda azalmalar meydana gelmektedir. Alınan önlemlerin dışında yapılacak en etkili mücadele su tasarrufudur. Kıymetli halkımızın bu konuya her zamankinden daha fazla önem göstermesine acil ihtiyaç duyulmaktadır. Halkımızın bu konuda göstereceği hassasiyet için şimdiden teşekkür eder ve saygılarımı sunarım." 
Yükleniyor...
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
sakin 2016-09-28 22:59:27

Hamamlar ve fitness salonlari tasarruf edicekmi.

Avatar
Sinan 2016-09-23 22:38:15

Memleketimizin her yeri su antebe gider o ayrı

Avatar
gürbüz 2016-09-23 21:25:55

halkından su için hassasiyet bekleyenler orta refüşlerdeki çim sulamalarını hiç düşünüyorlarmı?

Avatar
Doğanlar 2016-09-23 19:50:11

Çok saçma tasarruf diyorlar ama nerde benim kapının onunde temiz su patlamış 1 aydır akıyor kaç oldu ihbar ediyoruz daha gelip bakacaklar 3 günde suyumuzu kestiler önce siz alın bi onleminizi

Avatar
maraşlı 2016-09-23 10:32:16

Mimar sinan mahallesinde haziran ayından beri 7 kez su kesintisi oldu. ayrıyeten ben gündüz 8-17 arasında evde bile değilim. gündüz kesintileri bilmiyorum. bu kadar da olmaz ki. maraşın suyunu çevre illere satmazsanız bişey olmaz bence.....

Avatar
murat aslan 2016-09-22 14:08:16

özellikle çim sulamalarında akşam çeşmeleri açıp sabahleyin kapatan arkadaşlara hakkımı helal etmiyorum çimmi suluyon yolmu asfaltan belli değil

Avatar
drn 2016-09-22 14:02:27

100 yıl yetecek suyumuz vardı hani noldu. inek mi içti yoksa antep veya baskasına mı verdiniz. hafta da 1 su kesintisi yasanmaya basladı. bizi mağdur edip suyu muzu baskasına vermeyin

Avatar
ali tüfekçi, 2016-09-22 13:59:52

ova suyu içmekten bıktık,yapamıyorsanız gidin,vatandaşa öğüt vermeyin iş yapın.

Avatar
yalçın 2016-09-22 13:41:16

Eğer maraşta su sorunu yaşanırsa diğer şehirlerimizin kuraklıktan ne yapmaları gerekir bilemiyorum.Maraş su kaynakları bakımından çok zengin.Belediyenin bu hususta yeteri kadar planı yok gibi görünüyor....

Avatar
Quartz 2016-09-22 12:45:23

Kahramanmaraş'ta neden çok su

Avatar
emre ede 2016-09-22 11:04:33

az kaldı abdest almayın diyecek bunlar ben sadece bu beleiyeyi tebrik ederim bunu bizim belediyeden başkası söyleyemez..

Avatar
Nedim AS 2016-09-22 08:06:19

Neden istdiğim gibi tüketirim parasını çatır çatır alıyorsunuz.

Avatar
İpek 2016-09-22 08:01:59

Aynen valla gedemen köyün de tanıdıklarım var o su içilmez yaa

Avatar
mustafa 2016-09-22 06:56:40

tasarruf sadece su ile olmaz bizi bu konuda uyarıp durmayınız biraz olsun kendinize çeki düzen veriniz benim ödediğim vergiler ile lüks içinde yaşamakta israftır ve israf haramdır 100-150 binlik makam otolarına bineceğinize 25-30 binlik makam otolarına bininiz

Avatar
milcan79 2016-09-22 06:35:30

on milyonluk şehirler bile bu açıklamayı yapmıyor. yaptığınız belediyecilikten utanın
iş bilmiyoruz deyip bir defada saygınlığınızla şu koltukları bırakın gidin yeter bıktık sizlerden.

Avatar
Asil Kahramanmaraş'lı 2016-09-22 01:15:49

Üngüt tarafından KARASU'dan gelen hatta, üngüt tarafındaki özel okulların karşı tarafında, ova tarafından Kuyulardan gelen suyu birleştirdiler ondan dolaytı karasunun ilk günlerdeki tadı yok, yetkililer su şehrinde ancak kuru boş açıklama yapıyorlar yeni su kaynakları yaparak vatandaşın hizmetine sunmak dururken !

Avatar
misafir 2016-09-21 21:37:19

Eski başkan mustafa poyraz kahramanmaraşın yüz yıllık su sorununu çözdük diyordu. Maras peki yüz yıl yerinde mi sayacaktı. Sehir büyüyor su yermez oldu. Kuraklıkta varsa var. Ceyhanın mis gibi suyu menzelete doluyor. Kilavuzludan kanala verip ovayı sulayacaklarına şehre vermeliler. Çeşmemizden karasu akmıyor farklı bir tat. Kaskiyi arıyorum hangi sebekeden geliyor bu su diye. Onu soyleyemiyoruz diyor. Allah yardımcımız olsun

banner122

banner215

banner124

banner154

banner191

banner126