KASKİ'den Kahramanmaraş'ın suyu temiz açıklaması

Kısa adı KASKİ olan Kahramanmaraş Su ve Kanalizasyon İdaresi son günlerde ortaya atılan içme suyu spekülasyonuna bir açıklık getirdi.

KASKİ'den Kahramanmaraş'ın suyu temiz açıklaması

Kısa adı KASKİ olan Kahramanmaraş Su ve Kanalizasyon İdaresi son günlerde ortaya atılan içme suyu spekülasyonuna bir açıklık getirdi.

05 Ağustos 2014 Salı 16:36
KASKİ'den Kahramanmaraş'ın suyu temiz açıklaması
KASKİ Genel Müdürü Mustafa Uzunlar imzası ile konuya ilişkin yapılan yazılı açıklamada şunlar söylendi: “Son günlerde halkımız arasında Kahramanmaraş merkez içme suyunun kirli olduğu şeklinde maksatlı ve kamuoyunu yanıltmaya yönelik bir propaganda olduğunu düşündüğümüz asılsız söylentilere ilişkin bir açıklama yapmaya ihtiyaç duyulmuştur.

Kahramanmaraş Su ve Kanalizasyon İdaresi tarafından Şehir şebekesine verilen içme suyunda herhangi bir kirlenme söz konusu olmadığı gibi, halkımızın da yakından bildiği üzere birinci sınıf kalitede ve ideal özellikte içme suyu hizmete sunulmaktadır. Ayrıca suyun fiziksel, kimyasal ve bakteriyolojik analizleri için 30'a yakın izlem noktasından alınan numuneler KASKİ ile Halk Sağlığı Müdürlüğünce ayrı ayrı analizleri sürekli yapılarak kontrol altında tutulmaktadır. 

Kahramanmaraş Büyükşehir Belediyesi KASKİ Genel Müdürlüğü tarafından Türkiye'nin en kaliteli ve sağlıklı suyun, kuraklığın yaşandığı 2014 yılında kesintisiz olarak halkımızın hizmetine sunulduğunun bilinmesi ve bu tür kara propaganda amaçlı dedikodulara itibar edilmemesi hususunu, saygıyla arz ederim”


Yükleniyor...
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
baron 2014-08-09 21:32:02

gülüyorum sana Maraşta mısın tokyoda mısın bilmiyorum arkadaş hastanelerde o kadar adamlar gitti boşa laf üretmediler bilip bilmeden konuşuyosun sana daha çok şey söyleyebilirdimde yorulduğuma değmez

Avatar
hakan bekmez 2014-08-07 00:21:20

bu boş yorumları yazanlar Kahramanmaraşta yaşadığına emin mi bence çevresine bir baksın bu yorumları utanmadan yazanlara sesleniyorum ben dulkadiroğlundanım ve kendimi bildiğimden önce ve sonra sırf musluk suyu içiyorum ve damacana sulardan bile daha lezzetli ayrıca şebeke suları çevrim içinde yani sürekli temizlendiği için içinde temizleyici kimyasal barındırabilir ve bu kirlilik emaresi değildir lütfen bu temizleyicilere alerjiniz var mı yok mu onu bir kontrol edin ve boş konuşmayı kesin...!

Avatar
gizem 2014-08-06 22:34:36

bayramın birinci günü rahatsızlanmıştım mide ağrısı baş ağrısı hala rahatsızım mide bulantısı karın ağrısı ateş üşütme baş ağrısı halsizlik duyduk içme suyuna karışım olmuş diye bu kadar milletin sağlığı ile neden oynanıyor anlamıyorum kim bunu yapan

Avatar
mustafa 2014-08-06 14:09:33

kaski kim oluyormuş hastahanelerde tedavi gören o kadar hastaya sorunuz doktorlardan bilgi alınız olmuyormu şebeke suyunu birden fazla yere analize gönderip onaylayın suda bir proplem varmı yok mu... böyle bir sorumluluğu kahramanmaraş halkı adına haber46 nın yapmasını bekliyoruz kaski kabul edermi suda sorun varsa bile...

Avatar
Hayrullah Mahallesi sakini 2014-08-06 12:02:59

Kahramanmaraş'ta Hayrullah Mahallesinde ikamet etmekteyim. Bayramın ikinci günü itibariyle 2 gün boyunca ailecek (4 kişi) mide bulantısı ve kusma problemi yaşadık. Ben bir tek bizde bir problem olduğunu düşünürken çevremde de bazı kişilerin aynı problemi yaşadığına şahit oldum. Demek ki içme sularında bir problem oldu.
Burada yazılanlar, kurulduğu günden beri AKParti'ye oyveren bir vatandaş olarak yazdığım ve kara propaganda amacı gütmeyen gerçeklerdir. Sorunun çözümü önce kabullenmeyle başlar. Aksi halde imaj düşünülerek sorun kabullenilmezse ileriki zamanlarda daha büyük sıkıntılara gebedi

Avatar
ede 2014-08-06 08:25:14

AK-su içiyorsunuz..itiraz etmeye hakkın yok maraşlım

Avatar
as 2014-08-06 08:05:09

son zamanlarda insanlarda ishal halsizlik ile hastanelere akın edildi tek sebep şehir şebeke suyunun olduğu hastane kayıtlarına bir bakın hem devlet hastaneleri hemde özel hastanelerin acil servis kayıtları

Avatar
kimse kim 2014-08-06 03:27:00

bi hastanelere bakarsanız; onca insan neden aynı rahatsızlıktan orda, . hepsine neden hazır su kullanmasını tavsiye ediyor doktorlar, suda problem var mı yok mu anlarsnz. eminim bu raporu çıkaran yetkililerde hazır su kullanıyordur.

Avatar
cüneyt 2014-08-05 22:22:04

organize sanayide bölgesindeki fabrika işçileri barajın suyundan içiyor. fabrika patronlarına özel damacana su geliyor kimin haberi varki... yazık işçilere yazık..

Avatar