Mustafa Poyraz 775 gün sonra dediğimize geldi

Daha önce yazdım.

Mustafa Poyraz 775 gün sonra dediğimize geldi

Daha önce yazdım.

25 Haziran 2012 Pazartesi 18:34
Mustafa Poyraz 775 gün sonra dediğimize geldi
“Ben demiştim” demekten nefret ediyorum. Ancak.. 2010 yılının Mayıs ayıydı. Eski itfaiye binasının arkasındaki parka Belediye Başkanı parke taşı döşemişti. O kadarla kalmamış, eski itfaiyeden başlayarak Doğukent'e kadar orta refüjlerdeki çimleri sökmüş ve üstünü parke taşları ile örtmüştü. “Başkan Mustafa Poyraz yeşil dostu mu?” diye sormuş ve bu uygulamaya çok sert şekilde tepki göstermiştik. Ve şöyle demiştik: Eski itfaiyenin üstündeki o parkı yeniden yapmak hiç de zor değil. Ölmüşlerine bir fatiha bağışlamak için gelen vatandaşı nefeslenecek bir mekana kavuşturmak için bir adım atmalı yetkililer. Ve dahasını da yapmalı. Şehrin her boş noktasına parke taşı döşemek yerine her gördüğü yere ağaç dikmeli, tohum ekmeli”¦ Ve şu orta refüjlerdeki iğrenç görünümlü taşları bir an önce kaldırmalı mutlaka. Zira sadece bizim değil şehrimizin de nefes almaya ihtiyacı var. ”¦ Eski itfaiyenin ardındaki parkı aylar önce yeniden yapmaya başlamıştı Başkan”¦ Hatta bizden okkalı bir teşekkür de almıştı bu çalışma üzerine. Şimdi bakıyoruz ki Doğukent yolunda orta refüjlere döşediği parke taşlarını da kaldırıp yerine çim ekiyor. İyi yapıyor. Ellerine sağlık”¦ Ellerine sağlık da anlayamadığım şu. Madem bu taşları sökecektin, zamanında neden yaptın? Neden dinlemedin bizi? Neden bildiğini okudun? Kafanın estiğini yapmak, akşam rüyada görüp sabah uygulamaya çalışmak başkanlık değildir bilesin”¦ Bu milletin parasını çarçur edemezsin. Kafanın estiği gibi harcayamazsın. “Ben yaptım oldu” diyemezsin. Boşa harcadığın her kuruşun hesabını bu dünyada olmasa da öbür dünyada vereceğini çok iyi biliyorsun oysa”¦ Yapma Başkan..”¦ ”¦ Şimdi bu yazımı okuyan çok sevgili bir dostum “senin de dostun” yine arayacak biliyorum. “Çok yükleniyorsun” diyecek. Vallahi çok yüklenmiyorum Başkan”¦ Yazmazsam yazık olur. Hem sana, hem bana”¦
Yükleniyor...
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
ibrahimy 2012-08-06 02:45:50

akp den mezar taşını aday göstersen seçilir...

Avatar
Mert Karadag 2012-08-05 10:23:58

Sayın başkan bunları okuyup acaba 1 avuc muhallefetmi diyor Yoks 1 avuc cahilmi diyor çok merak ediyorum.Yoksa Halkın Platformunu hiçmi ziyaret etmiyor.

Avatar
İsmail 2012-07-24 20:45:51

Öncelikle asım hocama çok çok teşekkür ediyorum yüreğinize kaleminize sağlık hocam Belediye başkanı olmak Yeşil alanların üzerine kaldırım yaptırmaksa ortada gezen kaldırım mühendisi çok onlarda yapar belediye başkanımızdan biraz daha duyarlı olmasını istiyorum halen bazı mahallelerde park adına hiç bir şey yok oysa o kadar yeşil alan gözüken yer varken çoğu boş arsa oalrak çöplük olarak kullanılıyor buralar temizlenip 2 tane bank atılsa yine hizmet olur hiç değilse vatandaş yorulduğu zaman dinlenebileceği nefes alabileceği bir yer olur sayın başkanıma sesleniyorum kaldırım yapmaksa başkanlık bende başkan olabilirim

Avatar
Halis KULYU 2012-07-22 15:00:10

Sayın K.Maraş'lılar. Buraya kesinlikle yorum falan yazmayın.Bu belediye başkanını hala çözemediniz mi?Adam inadına ne söylenirse tam tersini yapıyor.

Avatar
fırat 2012-07-18 22:34:26

maraş senın neyın var çekılmez poyrazın var demiş ilk önce bu adamı o koltuğa oturtan sayın maraşlı hemserilerim oldu hiç duşundunuzmu dızımızın dıbındekı antep bır anda fırladı gelıştı tutulmaz oldu neden dıye merak edıpde hıç anteplılere sordunuzmu hayır kım nasıl nerden ne sekıl hangı akla gelecek kı sormak ama işte öyle degıl arkadaslar benım yanımdakı adamda gelışme varsa yanına gidip ıkı tüyo alıp bende nıye gelişmeyeyım kı anteplının adamları sıyaset zamanı geldıgı zaman ne ederler bılırmısınız evde 4 oy varsa 2 sını baska yere 2 sınıde baska yere oy verır neden rekabet olsun dıye rekabetın oldu yerde hızmet bol olur arkadaslar akp ıktıtara geldıgınden bellı maraşta seçim zamanı rekabet yasanıyormu hayır adam ceketını koyar koltugunun ustune yerım zaten garantı der ceker gıder ama yerı garantı olmayıpda essek gıbı calısmak varken ıste bız bu adama ceketını koltuguna attırıp sefasını sürdürüyoruz hepımızın utanması lazım bu hepımızın ayıbı kımsede kusura kalmasınlar secım zamanı kendı memleketım kendı topragım adına hepınızden rekabet yaratmanızı ıstıyorum buraya akp degıl calısacak adam lazım calısacak akp necı gıtsın o türkiyeyı yönetsın marası yönetmıo akp bızım basımıza adam gıbı adam calısacak ınsan lazım o koltukda ey ahalı duyun artık kendınıze gelınde seçimlerde partiye degılde calısacak olan sahsa oy verın partıye basbakanlıkta oy verın vereceksenızde saygılarımla .....

Avatar
KÜRŞAD 2012-07-18 10:54:41

Diyorlardı da inanasım gelmiyordu acaba bu taş işinden ne çıkarın var sayın başkan

Avatar
Adsız 2012-07-16 14:30:06

şehir girişinden belli olur diyorlardı 20 yıldan beri matesa yolundaki bir çırçır fabrikasını kaldıramadılar adana yolundan gelen yabancılar bi anda çukura düşmüş gibi oluyorlar buna bir çare bulunsun maraşa girerken aksu köprüsünü geçince sağlı sollu çöplükle karşılaşmak mümkün

Avatar
Mert Karadag 2012-07-14 11:07:22

yazın 10 numara olmuş tebrik ederim..Amma velakin bu memleketin o kadar çok eksigi varlki Mustafa poyraz sayesinde 20 sene daha geriye gittik.3 5 park mesere alanı ile göz boyamayaca-n sayın başkan..Memleketin mahalleleri delik deşk gidin bakın tekke ve mevlanaya döktügünüz sıfır asfaltı söktünüz..Ben sizin kadar israfcı bir belediye başkanı görmedim..Memlekettte trafik Durdu işlemiyor artık Bununda farkındamısınız bilmem.Bu Memşleket için hiç bir şey yapmadınız sizi hatrılayacagım tek işiniz kaldırım sökmek yenilemek haricinde sizi Hatırlamayacam ..Dilerim rabbimden senin gibi insanları Bu memleketin önemli Yerlerinde görmeyiz

Avatar
Alperen 2012-07-09 14:17:11

Başkana ve iktidarına ben oy vermedim. Veren utaansın.

Avatar
Huzur-î Mahşer 2012-07-08 15:18:20

Yorumlara bakildigin da bir Tane Belediye Baskanin dan ve onun Ekibin den memnun degil. Yaptigi isler den razi degil.. Peki bu Belediye Baskanini her Secim de secen kim? Simdi en az hep Secimde yüzde 70% oydan fazla alan bunlara bu Oyu siz degil de ben mi veriyorum acaba? Sonra kalkip laf olsun diye, yok efendim Baskan böyle yapmis, su Kaldirimi sökmüs, dösemis bunu tasimis? Arkadas Oyu veren sensin, sonra kalkip bos bos yanan da sensin ondan sonra tekrar Secim olunca gidip ayni kisiye veren yine sensin! Ozaman konusmaya hakkin yok, sikayet etmeye hakkin yok! Nasil yasarsaniz öyle yöneltilirsiniz!

Benim anlamayadim okadar Razi olmayan var, nasil yine bukadar fazla oy aliyorlar? Ha korkunuz mu var? AKP'ye vermesek oylar bosa gider veya ona verse OYLAR bölünür diye bir korkunuz mu var? Böyle narkozlanarak, at gözlügü ile yasayarak daha cok aglar dururuz Canlar!

Istikrarin sürdügü su Türkiye'de, gelismenin büyümenin oldugunu gören var mi? Varsa buyursun, neylen görüyor onuda bir zahmet aciklasin!

Eczanneler, Hastaneler, Otoban yollari ile bu Ülkeyi büyümüs sanmak APTALIGIN daniskasi!

Allah cümlemize akil fikir versin, kendimiz tembeliz kalkip da ona buna calim atiyoruz yazik bize...

Akıl, bir işin sonunu düşünmektir. Yani karını, zararını çok iyi hesap ederek bir işe girişmektir. Çünkü son pişmanlık para etmeyecektir. Ve “ah keşke” sözleri, akılsızlığın neticesidir.

SADDETLE...

Avatar
Nazlı 2012-07-05 14:07:26

Belediye Başkanı bir daha aday olayacak adam milletvekilliğine hazırlanıyor. Karun kadarda zengin oldu artık. Belediye Başkanlığı ona neki,

Avatar
kahraman 2012-07-05 09:50:05

belediye geçen ay bizim caddeye asfalt döktü teşekkür ederim belediye çalışanlarına ama bir sonraki seçimde maalesef seni seçmeyeceğim sayın başkan olumlu işlerde yapıyorsun belki ama olumsuz olanların çok daha fazla

Avatar
Halil 2012-07-03 02:24:50

Binevler'de taşla kaplanan (orta refüjlerin değil, sadece)refüjlerin de sökülerek tekrar çim olduğunu görecek miyiz?

Avatar
Alperen 2012-07-02 14:29:33

asayın yorumcu Makbule hanım,Eskişehirle K.Maraşı bir defa mukayese etmeniz yanlış olur.Onlar hizmet için oradar .Burada ise K.Maraşta AKP li olsunda odundan olsun mantığı var.İş yapması önemli değil. Şehir ileri gitmiş geri kalmış umurlarında bile değil. Bu durumda birde Büyük şehir oluyor. Neresi Büyükse ?

Avatar
kerem 2012-07-02 13:57:09

Belediye başkanımızın ve ekibinin Dünyada gezmediği ,ziyaret etmediği ülkemi kaldıki,ama gözlerini kapatmışlar gördüklerinden hiç bir şey almamışlar ancak miğdelerini doldurmuşlar.

Avatar
Makbule 2012-07-01 14:32:49

zaten tek görevi kaldırım yapmak...Eskişehir sanki paris gibi bizm k.maraş hala kaldırımla uğraşıyor anlayamadm...

Avatar
ayşe fatma hayriye 2012-06-30 13:11:10

ben sadece şunu diyorum belediye yetkililerine istanbula bir gidin belediyecilik nasıl yapılır öğrenin hemde sadece gezme amaçlı gidin iyi bir gözlemci olarak gezin ayrıntıya bile girmenize gerek yok ağzınıza sağlık asım ziya bey diyecek tek kelimem bile yok yazdıklarınızın üzerine saygılar...

Avatar
bilal 4664 2012-06-28 22:46:09

k maraş belediyesinde işçi olacagına hayvanat bahcesinde bir hayvan ol o ondan daha değerli işçiyi düşünen kim şirketlere kim peş keş çekilsin görevlilerin tek lafı var işine geliyorsa çalış yoksa sadece sigorta parasına binlerce çalışacak insan var rabbim kimseye fırsat vermesin tabiki asım bey elinize yüreğinize kaleminize sağlık maraşta nadir insanlardan biriniz eleştirilerinizin devamını dileriz...

Avatar
Ümit 2012-06-28 14:40:18

Belediyenin çim saha işinde güneşte,kızgın sıcak altında çalıştırılan firma işçilerinin başına güneş çarpması,beyin kanaması geçirirse bu acil vaka meydana gelirse kim suçlu olacak tabiki Belediye Başkanı. Bunlara Şirketçe koruyucu elbise verilmesi gerekir, ama verilmiyor ancak şirket parasını alıyor. Peki paralar kimlerin cebine giriyor bilen varmı acaba ?

Avatar
Nazlı 2012-06-28 14:32:47

Biz yazıyor biz okuyoruz. Vatandaşlarda malı götürüyor. Hiç bir yetkili çıkıpta bu sayfada yazılanları okuyup gereğini yapmak zahmetinde bulunmuyor. Yazılanlar,söylenenler doğrumu ,yanlışmı eleştiren makamda yok. Demekki ataların dediği gibi bırak sarhoşu yıkılana kadar gitsin mantığını güdüyorlar.

Avatar
Kahraman 2012-06-28 12:31:16

Gaziantep Koca büyük şehrin suyunu Kahramanmaraştan temin ediyor. Üstelik Yüklü miktarda elektrik harcayarak bunu yapıyor. Buna rağmen yeşillikden taviz vermiyor. Bizim dört tarafımız su olduğu halde yeşilliğe önem verilmiyor.

Avatar
tuğba 2012-06-28 10:56:58

HELAL OLSUN AĞZINA, YÜREĞİNE, ELLERİNE SAĞLIK İÇİMDEKİLERİNİN HEPSİNİ DE YAZMIŞINIZ ÖNCE Kİ YAZINIZI DA OKUMUŞTUM ZATEN... YANLIŞ İNSAN, YANLIŞ HİZMET HEPSİ BUU.. YAZIKKK Kİ NE YAZIKKKKK

Avatar
Kahraman 2012-06-27 20:39:51

HELAL OLSUN ASIM BEY YÜREĞİNİZE,DİLİNİZE,ELİNİZE,KALEMİNİZE SAĞLIK.... EĞRİYE EĞRİ DOĞRUYA DOĞRU GÖRÜNEN KÖY KULAVUZ İSTEMEZ MİSALİ AMA SANKİ RANT KOKAN PARKE TAŞLARI BUNLAR

Avatar
av haktanır 2012-06-27 18:24:12

T.C. Savcılaranı resen göreve çağırıyorum

Avatar
asım bir 2012-06-27 16:05:35

bu yöneticilere ahireti hatırlatmak iyi olmuş, inşallah anlarlar. Biz iktidarız, istediğimize iş çıkartır, milletin parasını savurur talan ederiz diyenler sizlerin yaptıklarını eleştirmekten usandım. Ülkemizin her yerinde bir beşar esed türü oluşmuş. Bunları Allaha havale ediyorum.

Avatar
HKNAY 2012-06-27 14:43:07

BEN BU ZİHNİYET VE BBU BAŞKAN OLDUGU SÜRECE DİYORUM Kİ. TÜRKİYE Yİ AVRUBA BİRLİGİNE NE ZAMAN ALIR LAR BİLMEM AMA TÜRKİYEYİ ALSALARDA K.MARAŞ,ENSONA ALICAKLARMIŞ.

Avatar
tarcan tevetoğlu 2012-06-27 13:13:15

Herkese merhabalar güzel yurdumun güzel insanları Asım Bey güzel şeyler yazmış ellerine kalemine sağlık . Altına da yurdumun güzel insanları içinden gelenleri yorumlamışlar ama ben size birşey söyleyiyemmi bu adamı büyükşehir başkanıda yaparlar haberiniz olsun....

Avatar
maraşlılar 2012-06-27 13:04:54

ben eleştirenleri haksız buluyorum.2009 da ak parti genel seçimlerde yüzde 38 oy aldı poyraz maraşta yüzde 67 aldı.istanbul ve ankara belediyeleri yüzde 4o alamzken poyraz yüzde 67 aldı.bu tesadüf olamaz ve şahsi oyları hemen ak parti kadardır.ancak o mütevazi olduğu için övünmüyor ve bunu partisinin başına kalkmıyor.bu mu suç
.

Avatar
realist 2012-06-27 11:00:24

belediyenin adını duyunca resmen kaşıntım tutuyor insanlar sadece şikayet ediyor iş sandığa gelince aynı zihniyet devam

Avatar
İnat 2012-06-27 10:29:45

Ben yıllardır başkanıma mahallemizde bulunan bir köşenin park olması için yazı yazıyorum dilekçe yazıyorum cevabı ödenek yok park olmasını istediğim yerden günlük binevler yazılı tüm toplu taşıma araçları geçiyor ve milyonlarca insan onu görüyor yer park alanı olarak ayrılmış. İş bir gün içerisinde 3 iş makinası 10 park bahçede istihtam edilen personelle 4 saatte yapılıp hizmete sunulacak bir yer ama yapmıyor yapmamaktada ısrarcı oluyor ve bize inat sokagımızın kaldırım taşlarını çekip yolu daraltarak adeta bizi cezalandırıyor bundan sonra yapma başkanım diye dilekçe vericez belki tersini işlermi. 12 şubat mahallesi güzel evlerin dogusu köşe park alanı gazeteci olarak gezip görmenizi tavsiye ederim ormana ve çöplüğe dönmüş bir alan göreceksiniz.

Avatar
aslan46 2012-06-27 01:36:48

YAR SAÇLARIN LÜLE LÜLE BELEDİYE SEÇİMİNDE İNŞALLAH POYRAZ SANA GÜLE GÜLE MARAŞLIYA BU HEABI BİRAZ ZOR VERİRSİN...

Avatar
zeki 2012-06-26 22:07:49

sanki millet kaldırımdan yürüyo gibi insan gecmeyen sacma sapan yerlere bile kaldırım döşeniyo yollar ama köstebek yuvası

Avatar
sami46 2012-06-26 21:47:33

k.maraş ta elini nereye atsan elinde kalıyor...
ya şu hatalı kavşaklar...(boğaziçi kavşağı tekerek yolu)
her gün kazaların olduğu kavşaklar...
artık zamanı gelmedi bu hatalı kavşakların düzeltilmesinin...
yoksa bir 775 gün mü bekleylim hee?

Avatar
ramazan 2012-06-26 20:56:40

Bu memleket kolay kazanılmadı
kolay böyle çar çur edilmez
güzel yazmışın sayın ASIM hocam dilinize sağlık
sizler gibi belediye başkanı lazım böyle memlekete
Attığı adımı bilen insan lazım
öyle kafası esip yapan değil
Hangi genclerle ilgileniyor hiç birisi
Ayda ADANAYA giderim memleket derim adam çalışıyor hakkını veriyor ama bizim k.maraş geri kalıyor sonra bunu yaptık şunu yaptık diyor başkan nerde hani nerde daha yazılcak bir çok şey varda burada olmaz kendime güveniyorum bu yazıları yazarken elbet gören oluyor...

Avatar
edem 2012-06-26 20:35:37

SADECE KALDIRIM DEĞİL; K.MARAŞ IN YOL İNŞAATLARI BİR TÜRLÜ BİTİRİLEMİYOR.ZEMİN AÇILIYOR BİR ŞEY DÖŞENİYOR KAPITILIYOR, AYNI YER BİR KAÇ AY SONRA TEKRAR AÇILIYOR YİNE BİR ŞEY DÖŞENİYOR, BU HEP BÖYLE SÜRÜP GİDİYOR.İNSAF YAHU... ÖZELLİKLE ORMAN MÜDÜRLÜĞÜ-TEKKE ARASI. BİR KEZ AÇ YOLU BÜTÜN HER ŞEYİ DÖŞE BİTİR. İSRAF İSRAF. BİR TARAFTAN HALKA HİZMET EDERKEN İSRAFTA OLMAMALI.

Avatar
KÜRŞAT46 2012-06-26 19:04:53

Abiler öyle istiyorsa öyle yapılmıştır. siz abilerden daha mı iyi bileceksiniz (!)

Avatar
HACI MURAT YILMAZ 2012-06-26 18:26:32

bu sözü begendim. çünkü bir belediyeninimar plancısı mühendisi uzmanı filan olur. bizim belediyede varsada bunları dinleyen yok o kesin. kaldırımlara döşenen paraların hesabını veremeyeceksin poyraz efendi, ama zerre akdar bu şehrin basınında bana ne deniyor diye bakmadığınıda düşünüyorum. kaldırım ve park başka icraat yok. eğitim - sağlık - sosyal etkinlik - sosyal alanlar (sadece park bundan anladığı) trafik düzenlemesi ara yolların berbat hali daha nice şey malasef bitmiştir bu şehirde eline sağlık demeyecem emin ol poyraz efendi....

Avatar
isa 2012-06-26 16:51:21

bu zihniyet bu isim K.Maraş'ı ilk defa yönetmiyor.. K.Maraşlılar da tekrar aynı ismi seçtiklerine göre adamdan memnunlar.. siz milletten daha mı iyi bileceksiniz? Bu memleketin neye ihtiyacı var, eksiği ne milletten daha mı iyi bileceksiniz?

Avatar
Hüseyin Taşcı 2012-06-26 16:50:01

Zaten Başka Birşey Yapmıyorki Kaldırım Mühendisi Adam Belediye Başkanı Saymıyorum Kendisini.

Avatar
Alperen 2012-06-26 16:18:28

Belediyenin park ve bahçe tanzim işinin işçilik ihalesini alan firma şartnamesinde çalıştırdığı işçilerin iş güvencesini, koruyucu iş sağlığı ve güvenliği ile ilgili koruyucu elbiselerin verileceğini taahhüt etmedimi acaba? Etmiştir ancak müteahhit firma bunun parasınıda Belediyeden almış işçiye iş elbisesi ve koruyucu malzeme vermemiştir.Bu paralar kimin cebine gitti şimdi. Belediyenin kontrol Müh. nerede ? yetkililer nerede ? Bu çalışan işçileri güneşin altında kavurucu sıcakta çalışırken görmüyorlarmı acaba? Vatandaş görüyor,İşçiler Şalvarla,terlikle, çarıkla, başları açık. Yazık beyler yazık .Bu işçilere mantar ,veya hasır şapka,ayaklarına ayakkabı ve reflektif şeritli (fosforlu)iş tulumu verilmesi gerekir. Hükümetimiz bu hafta iş sağlığı ve güvenliği kanununu çıkardı. Belediyenin haberi yokmudur? Var ama yoktur.

Avatar
ÖKKEŞ 2012-06-26 16:05:11

GELECEK OLANI İYİ SEÇMEK LAZIM.ÖZELLİKLE BÜYÜKŞEHİR BAŞKANINI.DIŞARDAN B İRİNİ DEĞİL.MEMLEKETİN İÇİNDEN,DURUMDAN ANLAYAN BİRİ.BAŞKAN BEYİN DOĞRU YAPTIĞI HİÇ İŞ YOK MU?MUTLAKA VARDIR.ONLARIDA GÖZARDA ETMEMEK LAZIM...

Avatar
Nazlı 2012-06-26 15:58:58

Beyler merak etmeyin Belediye Başkanımız birkaç ay sonra tekrar çimleri söker elde kalan parke taşları refujlara doldururlar.Hiç bir belediye çimi söker yerine taş döşermi ? ama bizim belediye sağ olsun bunu yapar,olumsuz işleri becerir.Belediyenin yaptığı bu çalışmalardan,asfalt yamalarından,devamlı yol kazılarından,dolmuşların karkaşasından bıktık,bıktık, bıktık usandık artık. Vatandaş olarak bu belediyeden illallah ettik. Belediyenin teknik ve idari personeli ne kadar vasıfsızmış. Bunlar nasıl bir araya gelmiş nasıl birbirlerini bulmuş hayret edici bir olay.

Avatar
Tarkan 2012-06-26 15:01:11

Belediye başkanımız poyraz bey okuyor mu...

Avatar
maraşlı 2012-06-26 14:38:12

cumhuriyet savcılıgı maraşlının parsını çarçur eden bu başkana neden hesap sormuyorsunuz kim için çalışıyor bu başkan kaldırımı yapan müteahit içinmi yoksa maraşlı içinmi

Avatar
ramazan 2012-06-26 12:38:50

yaya kaldırımları ve orta refüşlere kumlar dökülüyor üzeri silindirle Asfalt yapmaya hazır hale getirildikten sonra kaldırım Asfalt yapmaya hazır hale getirildikten orta refüje sonra kaldırım taşı yüksekliğinde toprak dökülüyor oraya ağaç dikiliyor. Ondan sonra sula babam sula ama nafile ağaç büyümüyor çünkü altında toprak yok yaya kaldırımlarında dikilen ağaçlarda ise hiç toprak yok(doğkunt orta refüşe ağaç dikileli beş yıl oldu gidin bakın büyümüşmü). Bunun yerine orta refüjler bir metre kazılsa topraklansa ağaçlar dikilen yıl sulanır bir daha sulamaya gerek kalmaz Devletin parası çarçur edilmemiş olur.

Avatar
efe mert 2012-06-26 11:30:08

saçaklızade mahellesinde bulunan okula şehit adı verilmişti.(şehit fatih gök)Allah rızası için belediye yetkilileri okulun yoluna ve çevresine bir baksın hadi vatandaşı adam yerine koymuyorsunuz şehidimizin kemiklerini sızlatmayın bari...

Avatar
ali 2012-06-26 10:41:36

Döşenen onca parke taşına harcanan para ne oldu? boş yere gitti. Çok paramız var ya önemli değil. Bozar kırar bir daha yaparız. Bu iş yap bozla olmaz.yazık memlekete.

Avatar
başkan 2012-06-26 10:10:36

ağzına kalemine saglık acaba a
AKPolmasa bir oy alabilirmi şehircilik eksi sıfır şehrin anasını belledi gecmişte vekil olupda selam verilmeyen çok seçimde şehrimizin havasını soluyan genç dinamik birini istiyoruz GÖKSUNLU OLMAAAAZ

Avatar
FIRAT 2012-06-26 09:34:38

ÇOK DOĞRU BİR TESPİT DAHA SAYAMADIĞIMIZ NERELER VAR BU ŞEKİLDE, K.MARAŞTA PLANLI ÇEVRECİLİK YOK HERŞEY PALDIR KÜLDÜR GİDİYOR. BUNU DİLE GETİRMENİZ ÇOK İYİ OLDU YÜREĞİNİZE SAĞLIK.

Avatar
Mustafa 2012-06-26 09:20:30

Abicim dillerine sağlık. İşte yazarlık budur! Korkmadan yüreklilikle yazmak! Keşke Bi de dinletebilsek..

Avatar
xy 2012-06-26 09:09:28

Sayın Başkana bunların birisinin söylemesi lazımdı.belkide söylendi ama bu şekilde medya da yer almamıştı teşekkürler.kıyı mah. yoıl yok her yere kaldırım döşeniyor tekrar sökülüyor oralara döşede bir işe yarasın Başkanım diye dedim dedik çaldım düdük olmasın yAzık bu millatin cebinden çıkan parayı bu şekilde harvurup harman savurmak olmaz.ileri dönük düşünün biraz günlük değil...

Avatar
Özlem 2012-06-26 08:53:35

Çok Teşekkür Ederim Söylemek istediklerimizi çok güzel anlatmışsınız k.maraş gelişmiyor diyolar herşey belediye başkanında bitiyor g.antepten fazlamız var eksiğimiz yok vergi rekortmenleri ünlü iş adamları ama bakın g.antep bakın biz hal böyleyken asım bey tebrikler kaleminize sağlık

Avatar
Maraşlı 2012-06-26 08:51:25

Bu milletin paraları harvurulup harman savruluyor.İki yakan elimizde başkan.Bu işi yapamıyorsun artık kabul et.Vicdanın ne kadar rahat ?

Avatar
HK 2012-06-26 08:38:03

HAY ALLAH SENDEN RAZI OLSUN ASIM ABİ . SÖYLENECEK ÇOK ŞEY VAR AMA AĞZIMIZI AÇAMIYORUZ SU KAÇAR DİYE. SEÇİMLER YAVAŞ YAVAŞ YAKLAŞIYOR O DA GİDER BİR GÜN ELBET

banner122

banner215

banner124

banner154

banner191

banner126