Mustafa Poyraz'ın 2400 Sosyal Konut Projesi Ne Oldu?

Kahramanmaraş Belediye Başkanı Mustafa Poyraz 2009 yerel seçimleri öncesinde 46 yeni proje vaadinde bulunmuştu.

Mustafa Poyraz'ın 2400 Sosyal Konut Projesi Ne Oldu?

Kahramanmaraş Belediye Başkanı Mustafa Poyraz 2009 yerel seçimleri öncesinde 46 yeni proje vaadinde bulunmuştu.

07 Ağustos 2012 Salı 23:08
Mustafa Poyraz'ın 2400 Sosyal Konut Projesi Ne Oldu?
Projesi yok diyenlere tokat gibi bir cevaptı bu aslında. Bilboardları Mustafa Poyraz'ın 46 yeni projesi süslüyordu. Bir numaralı proje oldukça iddialıydı. 2400 Sosyal Konut... Seçimlerin üzerinden neredeyse üç buçuk yıl geçti ama 46 projenin bir numarasından ses çıkmadı. Vatandaş soruyor. Belediye Başkanı Mustafa Poyraz söz verdiği 2400 toplu konut sözünü ne zaman yerine getirecek? Bu konuda abartısız söylüyorum yüzlerce mail, bir o kadar da telefon geldi. Vatandaş neden sustuğumuzu soruyor. "Korkuyor musunuz?" diyenden tutun, "para mı yiyorsunuz?" diyene kadar her türlü eleştiri var. Korkmuyoruz. Allah şahit para da yemedik. Ama Türkiye'de rekor oyla seçilen bir Belediye Başkanı hakkında yazarken dikkatli olmaya çalışıyoruz. Halkın bu kadar yüksek oy verdiği bir başkan sözünü mutlaka tutacaktır diyoruz. Bekliyoruz ki, vaad ederek yerine getirdiği işlerin haberini yapalım. İstiyoruz ki, aldığı oya yakışır ağırlıkta manşetle çıkalım okuyucunun karşısına. "BAŞKAN SÖZÜNDE DURDU" diyelim mesela.. Bekledik bekledik olmadı. Fazla uzatmaya gerek yok. Halk Başkandan sözünü tutmasını bekliyor. Bizden de basın hayatına girerken verdiğimiz namus sözümüzü tutmamızı... Biz sözümüzü tutuyor ve vatandaşın talebini bir defa daha başkana iletiyoruz. Şimdi sıra başkanda. Başkandan gelecek haberde. Sahi Başkan, 2400 sosyal konut projeniz ne oldu? Sözünüzü ustalık döneminizde tutmayaksınız da ne zaman tutacaksınız?
Yükleniyor...
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
cahit 2013-01-30 14:45:01

tamam allah için para yemiyorsunuzdur inşallah amma 3 liralık işi de 10 lşiraya yaptırırsanız(Ticari yetenek olmazsa)buda ahmaklıgın hırsızlıgı yani başımızda(yeteneksiz) kişiler bulunmaktadır...

Avatar
ü.poyrazzz 2013-01-23 14:55:58

şubat ayında açıklanacak olan şartname doğrudur inşallah bu olaya bi açıklık getirmenizi istiyorum belediye söylüyor şartnameler şubatta hazır fakat hiç bi haber kanalında yada sitede bulamıyorum yılan hikayesine çevirdiniz bu toplu konut işi arkadaş vadandaş sizden bi haber bekliyor .eğer bi cevap vermezseniz vtandaş nasıl sizi oraya getirdiyse ordan almasını gayet iyi bilir ...

Avatar
misafir 2012-12-22 23:03:45

biz sayın başkana tam bir güvenle özellikle toplu konut sözüne inanarak verdik oylarımızı ama büyük bir hayal kırıklığı yaşıyoruz bundan sonra Kahramanmaraş belediyesi özellikle ak parti oy beklemezsin gerçi vekillerimiz ne yaptı hertarafta toki k.maraşa gelince bişi yok

Avatar
misafir 2012-12-22 23:03:45

biz sayın başkana tam bir güvenle özellikle toplu konut sözüne inanarak verdik oylarımızı ama büyük bir hayal kırıklığı yaşıyoruz bundan sonra Kahramanmaraş belediyesi özellikle ak parti oy beklemezsin gerçi vekillerimiz ne yaptı hertarafta toki k.maraşa gelince bişi yok

Avatar
can 2012-12-22 22:58:37

Sayın mustafa poyraza güvenerek ve severek vermiştik oylarımızı ama maalesef zihniyetin hep aynı olduğunu görmek bizleri ziyadesiyle rahatsız etti bundan sonra bırakın mustafa poyrazı inşallah ak partiye oyum nasip olmaz inşallah

Avatar
misafir 2012-11-15 09:07:59

oy moy yok bidaha buna

Avatar
ŞAHİN 2012-09-26 03:44:33

UYANIN HALK HER ALLAH DİYENİ MÜMİN SANMAYIN İCRAATLARINA BAKIN ÖYLE KARAR VERİN VE MEMLEKETE HİZMET EDECEK BİRİNİ SEÇİN İSTERSE MÜSLÜMAN OLMASIN AMELİ KENDİNE.

Avatar
ferhat 2012-09-22 20:05:46

ne uğraşiyorsunuz ki
adamın işi belii
kaldırım yapmak
onu da yapıyo
geriye nekalıyo)::):):):)

Avatar
sami 2012-09-10 18:39:56

yorumlara baktımda vayy memleketim... Kendi düşen ağlamaz derler hepiniz ağlıyorsunuz dayak yemiş gibi :D

Avatar
sebiha 2012-09-06 03:42:19

secim oncesı kul kole olunuyor secılınce hatırlanmayan sozler. ama sayın başkanımıza yakışmaz verılen sozu tutmamak..

Avatar
soykan 2012-08-29 13:45:45

ekilerde bir belediye başkanı varmış yıllarca belediye başkanlığı yapmış ve birgün gelmiş artık rahatı kaçmış ve artık benden bukadar demiş ve belediye başkanlığını bırakmış ve oğlu aday olmuş ve babasından memnun olan halk oğlunu seçmiş ve belediye başkanı olan oğlan şehri oyle işler yapmış nerdeyse yok yok ama birtürlü halk memenun olmamış artık belediye başkanlığından istifa etme derecesine gelmiş yaptığı işler süper ama halk beğenmiyor neyse babasının yanına gidiyor baba herşeyin en iyiysini yapıyorum dışarı şehirden gelenler imresiyor bizim halk beğenmiyor sen nasıl olduda bunca yıl bu halka yaptığın işleri begendirdin baba oğlum ne işi sen kaldırım yap yeter der bizimkiside kaldırım yapıyor başka projeye ne gerek var

Avatar
aydın ılıcalı 2012-08-29 11:31:18

Siz hala bu adamı eleştiriyomusunuz.Aha buraya yazıyorum seçimde yine aday olacak ve yine rekor oyla kazanacak...

Avatar
Sema 2012-08-24 12:52:55

ee akp'ye oy verirseniz olacagı bu tabikide hatta akp ye oy verenlere az bile yapıyorlar bence :))

Avatar
Erdinç 2012-08-24 09:23:22

Merhabalar...K.Maraş için söylenecek o kadar çok kelime var ki...7 yıl önce yayınlanan bir genelge ile bir şehrin özürlülere uygun hale getirilmesi genelgesi çıktı.Sayın Başkan...Bu konuları bildiğiniz halde neden en son zamanda bu uygulamayı şehrimize getiriyorsunuz? Daha evvelinden adam gibi kaldırım yapsanız da bu insanlara bu çileleri çektirmeseniz olmuyormuydu?Bu kadar insandan aldığınız vergi vs gibi kazançları har vurup harman yapıyorsunuz? Yazık günah... Ayrıca Sayın Cevdet Bey bir toplantısında 1890 lı yıllardan bahsetmişti.O zamanlarda K.Maraş'ın,G.Antep ve Adana'dan daha fazla nüfusa sahip olduğunu, K.Maraşın kapalı bir kutu olduğunu anlatmıştı.Bu memleketin mülki amirleri sizler değilmisiniz? Açında o kutuda neler olduğunu bizde görelim...Son sözüm şu ki...Bu memlekette böyle idareciler oldukça,rant elde etmek için halkı bir kaşık suda boğarlar...Artık temizleyin kafanızdaki örümcek ağlarını...Mükemmel bir K.Maraş için dileklerimle...

Avatar
mazlum 2012-08-21 10:40:24

ne olacak yalan oldu yalan o ancak kaldırım yapar paşka bişi yapamaz

Avatar
ökkeşhan 2012-08-12 12:05:24

Kaldırıma yapılan taşa bile kırmızı KURDELA kesen büyük proje gibi gören kaldırım açılışına binlerce kişi gelerek çılgınlarca alkış tutan bir şehir varmı acaba.
bu şehirden ne köy ne kasaba olur.
uyanın osmaniye adıyaman 5 yıl içinde 5 katlayacak

Avatar
Mücahit 2012-08-12 10:45:30

Yorumcu Hacı,Başkana bu kadar yağ çekmen boşa değil muhakkak. Memleketin parktan önce imara,alt yapıya,yola, trafik güzergahlarının iyileştirilmesine,esnafın ticaret yapmasını sağlayacak gelişmelerine ihtiyaç vardır. Park yapmak vatandaşın karnını doyurmaz. O bir sosyal faaliyettir. Parkı bu kadar özlüyorsan köyüne ,orman git istediğin kadar kal.Biraz alternatif düşünün. Bu kapalı at gözlüklerle etrafa bakmayın.

Avatar
turgut 2012-08-10 14:43:54

Kaç sefer başkanın ağzından duydum "uzun sürmeyecek yeni yapılan toplu konutlar 2-3 yılda teslim edilecek" diye hani başkan hani şu söz verdiğin toplu konutlar daha yer tespiti yapamadınızmı yoksa vatandaşımı oyalıyorsunuz, yazıklar olsun size nasıl müslümansınız siz..

Avatar
ahmet 2012-08-10 00:25:32

insallah sözlerinde dururlar

Avatar
hacı 2012-08-09 18:51:19

yorumlarınıza katılıyorum ev hakkındaki söz verdiyse yapması gerekir erkek bir adamın ama sanki başka bir iş yapmamış gibi konuşuyorsunuz hiçbir belediye başkanı bu şehre poyraz kadar hizmet etmedi allah aşkına gözünüzü çeviripte statükocu bir gözle değilde insaf gözüyle bakın 8 yıl önce ailenizle gideceğiniz bir park mı vardı şimdi küçükleri saymıyorum 5 tane büyük park yapıldı 8 yıl önce içecek su bulamıyorduk şimdi türkiyenin en kaliteli ve buz gibi suyunu içiyoruz hatırlayın önceki sudan dolayı hep hasta olurduk bu sene çok güzel asfalt çalışması yapıldı ertuğrulgazi olarak teşekkür ediyoruz türkiyede maraş belediyesi vatandaşları çok ucuza ev sahibi yaptı 30 milyara mal olan evlere şimdi 60 milyar istiyorlar birde kayseri ve antep hep örnek veriliyor onların gelirleri fazla isterse oralar dubai olsun inanın maraşımız onlardan yine kat kat iyidir oralarda haramzede gaspçı kapkaççı çok şehrimizin insanı hiç yoktan böyle alışkanlığı yok keşke maraş için daha çok şey yapılsa ama yapılanları da görmemek nankörlük olur

Avatar
Emin 2012-08-09 13:32:55

Hayaldi meyal oldu, poyraz mı? proje mi? TOPlu konut mu? bir daha benden naaaaaaaah oy alırsınız..

Avatar
etemcenk 2012-08-09 12:56:26

aslında bizlerde bugune kadar ınandık sayın başkana ama herşeyi ile mükkemmelliklerle dolu olduguna inandıgımız şehrimiz için 2400 konut acil ihtiyaç olduğu gibi KENTSEL DÖNÜŞÜM ün bir an önce başlaması gerekir ve bu dönüşümü sayın başkana kayseri gibi olaganüstü gelirler elde edebilecek şekilde yapmalı ya belediyenin sitesine SİZDEN PROJELER başlıklı bir bölüm açıp uygun olanları ödüllendirmeli basit iki öneri bu şehrin GARBİ YELİ nin ne kadar meşhur oldugu şarkılara bile konu olmuşken rüzgar gülleri neden AHİR dağı eteklerinde yok yada malum TEKKE artık yıkılıp yerine yepyeni lüks daireler yapılıp çok güzel paralara satılabilir neden K.MARAŞTA bunu yapabilecek bir başkan veya müteahhit yok vb sorular???????

Avatar
maasallah 2012-08-09 12:55:45

reklamın iyisi kötüsü olmaz derler

aslında adamın reklamı yapılıyor yakında birde projeyi açıklarlarsa hepimiz yazdıklarımızı unuturuz.. bu ağrı kesici bize bir seçim unutturur ama yazık olur..

Avatar
hasan 2012-08-09 12:50:24

Efendim, iyice şişmiş balona eğer bir iğne batırısanız, PAT !! diye ses çıkarır.
Ama o iğneden önce bir bandı balonun yüzeyine yapıştırır ve sonra iğneyi bandın ortasına batırırsanız %99 FISSS diye bir ses duyarsınız... Ve balon yavaş yavaş söner... Pek anlamam ama fizikte yüzey gerilimi falan diyolarlar..

Avatar
Mert Ayman 2012-08-09 11:28:33

Sayın Başkan Bu Meilleri okuyormusun, Yoksa devekuşu gibi kafanı kuma mı gömdün.Ne olur iki tane elemanını görevlendir(Belediyede staj yapan öğrencilerde olabilir.) Bir kamu oyu yoklaması yap vatandaş ne istiyor ve/yahut nelerden muzdarip. Biraz halkın sesine kulak ver. Lale devri padişahları gibi olma vesselam.

Avatar
hatice 2012-08-09 09:27:19

k.maraş belediye başkanı mustafa poyrazın en önemli yaptığı işi şüphesiz kaldırım yapıp 15 gün sora söküp yerine başka taşlar döşetmesi bnm evimin önünü 17 gün önce açtılar kanalizasyon çalışması için daha kapatmadılar insanların hasta olmasını bekliyorlar galiba

Avatar
safsenem 2012-08-09 09:18:11

bizim başkanımız kaldırım ve parklardan sorumlu bakan olmalı konutu napacak evsiz olanları düşünmesine gerek yok onlar nasılsa açta kalsa kirayı mecburen öderler kimin umrundaki aldığımız üç kuruşun yarısını kiraya verdiğimiz kaldırım yaparak taş frmalarını zengin etsinler onların bizden daha çok ihtiyaçları var nasılsa hakkımızı alırız birgün

Avatar
EDEBİYAT 2012-08-09 09:10:09

BAŞBAKAN MARAŞA GELİR ŞİİR OKUR VE DÖRTYÜZ KÜSÜR AÇILIŞ YAPAR NEYİ AÇTIĞINI KENDİDE BİLMEZ MARAŞLIDA VELHASIL KELAM MARAŞ ŞAİRLER DİYARI AMA YATIRIMLAR DİYARI DEĞİL ANCAK BİR ŞEHİR BÖYLE BİR EDEBİYALA UYUTULUR VE MARAŞ UYUMAYA DEVAM EDER

Avatar
mustafa 2012-08-08 19:05:02

AKP Bir adayın ceketini kpysa o oyu alır bizee müstahag bu hizmetler çevre illerden ne az yatırım gelişim bu şehre yapılmkatadır.

Avatar
İbrahim EDE 2012-08-08 17:48:23

Vatandaş sizlere hesap sorup para mı yediniz yok efendim korkuyormusunuz diyeceğine,çıksın kendisi sorsun.verdiği oyun hesabını sormaktan acizse kimseye de yorum yapmasın.Yolda görse el pençe divan durur halbuki,yazık bu kafayı değiştiremedikten sonra boş...

Avatar
Can DELİBAŞ 2012-08-08 16:48:39

Benim sahipsiz ve güzel memleketim. Nerden başlasak nasıl anlatsak, yorumların ekseriyatı doğru olmasına doğru da, bakan isteyen gariban vatandaşa "ben varım ya" diyen,kaldırım açmak için el gördülük toplu açılşı düzenleyen R.Tayyip bey'in hiç mi suçu yok. Herköşeye otoban/duble yol bizim batımız başka doğumuz başka alem, şehirlerarası hızlı tren bizde kara tren yok çok şükür, şehir içi metro/ metrobüs bizde el gördülük bir kaç belediye otobüsü; önce kendi evinin etrafına baksın sayın Poyraz, gezginç sitesi ile avşar camii arasındaki lokasyona baksın, başka ayıba gerek yok vesselam . . .

Avatar
ADA 2012-08-08 16:18:48

Konu belediye ve proje ise kusura bakmayın.dağılalım beyler!

Avatar
taner 2012-08-08 15:15:51

Başkan bu nasıl yönetim şeklidir.3 senedir konut için bir yer bulamadın.Acaba şehrin kodomanları ve sözde mütahitlerle anlaşma mı yaptınız.Artık k.maraş halkı seçimlerde partiye değil adaya oy vermeli.Çünkü yıllardır seçimlerde vermiş olduğu büyük destek siyasetçileri rehavete kaptırmış hak ettiği hizmeti alamamıştır.

Avatar
Hacı kaya 2012-08-08 15:06:30

Bogaziçi ve esentepe yi yaptıklarını söylüyorlar ya.Belediyenin sitesiniede fotoları koymuşlar.Allah için esentepe nin yolarını bile üyeler kendi paralarıyla yaptırdılar

Avatar
cumaa 2012-08-08 14:58:05

başkanım trabzon caddesinin kaldırımları eskimiş yürürken ayağımız batıyor.

Avatar
gökhan 2012-08-08 13:10:50

46 proje yerine sanırım 46 adet park bahçe kaldırım nerde ıvır zıvır iş varsa o yapıldı,göze görünen bir şey var mı yok,2004 de 2009 da halk seçimlerde kişiye değil partiye oy verdi,rekor bir oy çıkmasına rağmen maraş yine sahipsiz yine kimsesiz,bu böyle gelmiş 2023 e kadar da böyle gider

Avatar
efehan 2012-08-08 11:29:37

ARKADAŞLAR YORUMU YAPMIŞINIZ AMA.SEÇİM ZAMANI OYU VERİRKEN DÜŞÜNECEKSİNİZZZ.ŞİMDİ MUHTEMELEN BİZ VERMEDİK Kİ DİYECEKSİNİZ......

Avatar
metin 2012-08-08 10:59:56

Toki başkanı 500 bin konut yaptıklarını söylüyor,bu durumda Maraş merkeze 3100 konut yapılmış olması gerekiyor ,yapılan ise 10'da biri değil niye acaba. ?Saygılar.

Avatar
GÜLÜYORUM 2012-08-08 10:59:17

katılıyorum arkadaslar kaldırımcı mustafa poyraz belediye baskanlıgı yerını kaldırımcılık yapıyor

Avatar
mehmet selaldı 2012-08-08 10:31:46

miting var toplanti var köyden ilçeden arabalarla adam getirsin o

Avatar
als 2012-08-08 10:29:20

Benim şahsi fikir ve kanaatim bizim belediye başkanını gazi antepe ve kayseriye belidiye başkanlığı nasıl yapılır kursuna seminerine yollasınlar sayın başkanım ALLAH AŞKINA siz gidinde bir bakın başka şehirlere memleketin anasını ağlattınız anca kaldırım yaptınız park yaptınız elbette bunlarda gerekli ama çok şey var yapılacak hiç birtanesine yanaşmıyorsunuz siz güya şehrin merkezi ana alterlere önem veriyorsunuz güyaaaa yabancı gelirse buralardan geçer buraları görür ayıp olur sizinki suniii makyaj peki bu gün duraklı mahallesinde oturan kayabaşında oturan tekkede oturan şekerlide kuyucakta vs oturanlar insan değilmi onların güzel yaşmaya hakları yokmu bırakın şehrin merkezinde kaldırım yapmayıda daha o mahallelerde araba girmeyen sokaklar var bir yangın çıksa ALLAH korusun bütün mahalleler cayır cayır yanar bu vebel değilde bu kul hakkı değide nedir.tüm yetkilileri tepeden alttaki kademeye kadar olan insanları vicdanıyla baş başa olmaya davet ediyorum yazık günah bunun hesabını verirler ruzi mahşerde.

Avatar
selim 2012-08-08 10:28:55

adamcağız ne yapsın,partisi aday gösteriyor bizde koyun gibi seçiyoruz,ben en az 50 kişiden duydum,bizzat akparti il ve ilçe başkanlarının söylediği şu sözü,bizim bu şehirde çalışmamıza gerek yok tayyip beyin rüzgarıyla biz zaten kazanıyoruz,öyle çalışmaya filan gerek yok dediklerini artık sağır sultan bile biliyor,durum böyle iken bir eczacıyı siz belediye başkanı yaparsanız,plandan projeden,imardan inşaattan çevreden bihaber birini getirirseniz biz 2023 te de uyuruz 2123 te de böyle devam eder gideriz.

Avatar
sinan 2012-08-08 09:46:16

bizim başkanın tek projesi kaldırım yapmak konut filan yapamaz

Avatar
turabi 2012-08-08 09:43:52

arkadaşlar bakınız

başkanımız uygun arazi bulamamıştır

( zenginlerinkinden )

ondan başlanamadıı

biraz vijdanlı olalım


selam ve dua ile

Avatar
Güccük efe 2012-08-08 09:25:36

Sen yanlış anlamışın arkadaşbiz 2400 konut demedik 2400trafik lambası dedik onuda fazlasıyla yaptık rabbim in yardımıyla

Avatar
zehra 2012-08-08 08:38:38

Bizim Başkan kaldırım ve park yapmakla yükümlüdür . Eminim bu işlerinden dolayı unutmuştur .Emre bey çok haklısınız. Zaten bizim K.MARAŞ halkımız duyarlı olsaydı konsere değil , Pkk yı lanetlemeye giderdi ama nerde ... ???

Avatar
Ökkeş 2012-08-08 03:54:01

Belediye eğer Doğukent projesi gibi bir inşaat yaparsa yazıklar olsun. Binalar şimdiden dökülmeye,betonlarda çatlaklar oluşmaya başladı bile.Kullanılan malzemeler üçüncü sınıf ve işçiliklerde sıfır.Semtimize gelenler gecekondu önleme bölgesine gelmiş olduğunu zannediyorlar.Evlerinin Tapularını alanlar ise dairelerini ucuz pahalı demeyip satarak Binevler semtine gidiyorlar. Yazık olur bu emeğe ve vatandaşlara. Birileri gine köşe olacak diye Belediyeye inşaat yaptırmayınız.Bu evleri beğenen ler ise kenar semtlerden,gecekondulardan ,köylerden gelen alt kademedeki yoksul vatandaşlar tercih etmektedir.

Avatar
Selim, 2012-08-08 00:50:18

Bu sözü belediyenin web sitsinde "sorun cevaplayalım" kısmından takip ediyordum gelen sorulardan sayın başkanı rahatsız olmuş ki bu kısmı siteden kaldırmış yazık yazık vallahi yazık söyleyecek söz bulamıyorum. Konuşmaya gelince Peygamberin sünneti şöyleydi.. şu okunan ezanlar üzerine yemin ederim ki sözleriyle başlayan stv deki canlı yayında kimseye söz bırakmıyordu sayın başkan. Ben de sayın başkana bir şey hatırlatayım o zaman peygamber aleyhisselam yalan söylemezdi, insanları kandırmazdı bu sünnetinden dolayı el emin adını almıştır .peki soruyorum şimdi müslüman yalan söylemez insanları kandırmassa bunlar ne o zaman..

Avatar
EMRE 2012-08-08 00:40:06

Ya hu bir insanın bırakın 46 projeyi tek bir proje için üretken bir kafa yapısı,fikirleri ve konuşma beceresi şart.Peki bizim başkanımız da Allah aşkına hangisi var.Eğer proje sadece kaldırımsa bizimkinden mükemmeli yok.Bir sözümde ramazan etkinliklerine olacak!Sevili (Kahraman)Maraş halkı ve sosyal belediye başkanı 8 şehidin verildiği gün hangi akla ve vicadana dayanarak türkü söyleyip eğlenmenmek kahramanlığa sığarmı?Çok sorumsuz olmuş bu şehrin insacıkları

Avatar
46 2012-08-08 00:03:40

önce ulaşım sonra yeşil alan sonrada imar planı baz alınmalı

Avatar
Hacker 2012-08-07 23:31:40

PALAVRA PALAVRA DENİR BUNA :)
Fizana giderken 2400 sosyal konut'u yapamadılar daha anca laf :):)

banner122

banner215

banner124

banner154

banner191

banner126