"Süper masa" adlı hizmet merkezine başvuran vatandaşların isteklerini dinleyen personel, dijital ortamda doldurulan formları ilgili müdürlüğe gönderiyor.

Belediye Başkanı Hanefi Mahçiçek, gazetecilere yaptığı açıklamada, seçimden sonraki ilk işlerinden birinin vatandaşı bürokrasiden kurtarmak olduğunu söyledi.

Farkındalık çalışmalarına önem verdiklerini dile getiren Mahçiçek, vatandaşı yormadan işlerini yapabilmek için bir hizmet sistemini hayata geçirdiklerini belirtti.

Süper masanın en önemli özelliğinin bürokrasiyi bitirmesi olduğunu ifade eden Mahçiçek, şunları kaydetti:

"Artık belediyelerdeki bürokrasiyi bitirmek istiyoruz. Vatandaşlar belediyeye geldiğinde 'yukarı çık aşağı in, benim evrakım nerede hangi masada' demeyecek. Bu bürokrasiyi bitirmek için süper masa hizmetini başlattık. 3 aya yakın bir süredir bu sistem üzerinde çalışıyoruz. Bu gün itibariyle masaya 2 bin 963 müracaat olmuş. Bunun bin 955'i neticelendirilmiş. Bu yaklaşık yüzde 70 civarında bir neticelendirme demektir. Belediyemiz teknolojiyi iyi kullanacak. Buradaki bürokratik işlemleri son derece kolaylaştıracak, son derece verimli ve hızlı bir hizmet ağı oluşturacak."

Süper masaya başvuran Fatih Gülegül ise ramazan ayında yorulmadan bürokrasiye takılmadan işlerinin yürümesinden duyduğu memnuniyeti dile getirdi.

İşleriyle ilgili geri bildirim yapılmasının da sevindirici olduğunu vurgulayan Gülegül, "Vatandaş olarak işimizin hızlı yürümesini ve sonuç almak isteriz. Verilen süper hizmet sayesinde de isteğimizin yerine geldiğini görüyoruz. Yetkililere vatandaşları rahatlattıkları için teşekkür ediyoruz" şeklinde konuştu.