Şekeroba Belediyesi'ne Ergenekon Tepkisi

Kahramanmaraş Şekeroba Belde Belediyesi'nin Ergenekon Caddesinin adını Adeviyye olarak değiştirme kararına çok büyük tepki geldi.

Şekeroba Belediyesi'ne Ergenekon Tepkisi

Kahramanmaraş Şekeroba Belde Belediyesi'nin Ergenekon Caddesinin adını Adeviyye olarak değiştirme kararına çok büyük tepki geldi.

10 Eylül 2013 Salı 09:02
Şekeroba Belediyesi'ne Ergenekon Tepkisi
Kahramanmaraş Türkoğlu İlçesi Şekeroba Belediyesi Mısır'daki direnişe destek vermek amacıyla Ergenekon Caddesinin adını Adeviyye olarak değiştirdi.

Kahramanmaraş Türkoğlu İlçesi Şekeroba Belediyesi Başkanı Fatih Mehmet Güneş yaptığı açıklamada şunları söylemişti:

"Yaşanan olaylara başta Cumhurbaşkanımız ve Başkanımız tepkisini göstermiş ve kardeşlerimizin hakkını aramıştır. Bizlerde bu duruma kayıtsız kalamazdık. Belediye olarak 'ne yapabiliriz' diye düşündük ve beldemizdeki Ergenekon olan caddenin ismini 'Adeviyye' olarak değiştirdik."

Bu olayın haber yapılmasının ardından vatandaşlar çok büyük tepki gösterdiler. İşte ilgili haberin altına vatandaşlar tarafından yapılan yorumlar:

ALİ POLAT

caddenin adı değişince akan Müslüman kanı eminim durmuştu







görmeyenlere
bravo çok büyük bir iş yapmışsınız kardeşim önceki türklüğün dirilişini ifade ediyordu bu neyi ifade ediyor şu gelmişin hatırına geçmişe sövme huyundan vazgeçmeyi ne zaman öğreneceğiz.Bu arada böyle basit konularla uğraşana kadar o yolun asfaltını yapın reswimdede görüldüğ gibi yol halen toprak zor olan onu yapmaktır

yazıklar olsun
tek kelime yazıklar olsun...Türklerin dirilişini simgeleyen Ergonekon un kaldırılması tam rezalettir.kınıyorum.

boş iş
önce o yolu asfaltla küçük simgelerle uğraşma.


TONYUKUK
Bunlar Ergenekon'u sadece terör örgütü sanıyorlar. Ergenekon isminin nerden geldiğini bilmiyorlar. Yazık.

ne mutlu Türküm diyene
Türklüğünden utanç duyan o kadar çok Arap hayranı türediki: bende onlara yürüüüü arab coğrafyasına dünyanın kaç bucak olduğunu öğretsinler size. belki ülkenize birdaha ihanet etmezsiniz diyorum


ramazan dalkıran
çatlasanızda patlasanızda her türlü oyunu yapsanızda türküm allahıma bin şükür ergenekon gibi bir ismide değistirdiğiniz için sizi utanmaya davet ediyorum türk oğlunda beyoğlunda şekerobada hiçmi başka cadde yoktuda illada ergenekon ismi olan caddeyi değiştiriyorsunuz yalakalıkdan başka hiçbişey değil yallahh arab memleketine yaalllaaahhhhh gün gelir onuda görürüz inşallah

KÜRŞAT 46
Çok böyyük iş yapmış tebrikler. O kadar seviyorsa gidip asıl meydanda boy gösterse daha böyyük iş yapmış olurdu. Ergenekon yurdun adı Börteçin kurdun adı yüz bin sene durdun hadi Çık ey yüz bin mızrağımız. HATIRLATIRIM

hayaldi
şahsiyetini,onurunu,kişiliğini kısacası insanlık değerini kaybetmiş, her esen rüzgarın önünde çerçöp gibi savrulanlanlara diyecek söz bulamıyorum.
Yükleniyor...
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
ziya 2013-12-21 20:04:33

başkana tepki gösterenler neyin tepkisini yaşıyosunuz.sadece cadde ismi değişti türklüğümüzden bir şey kaybetmedik.abartmayın.yok destandı falan.peki Ergenekon davası ne oluyor başka isim bulamadılarmı ona niye tepki vermiyosunuz

Avatar
ziya 2013-12-21 19:58:27

BAŞKANA TEPKİ GÖSTERENLERE SESLENİYORUM BU KADAR MİLLİYETCİSİNİZDE NİYE MEDYA DA YER ALAN ERGENEKON DAVASINA İSMİ VERENLERE TEPKİ GÖSTEREMİYOSUNUZ SADECE SOKAĞIN İSMİ DEĞİŞTİ TÜRKLÜĞÜMÜZ DEĞİŞMEDİ BU KADAR ABARTMAYIN YOK DESTAN FALAN GÖREN DUYAN DEVLET ELDEN GİDİYO SANACAK.

Avatar
Gazi 2013-09-15 14:01:51

yorumcu, senin kafan almaz beynin küçüktür. Ergenekonun ne olduğunu biliyormusunki yorum yazıyorsun? Önce ergenekon u öğren ondan sonra yorum yaz.

Avatar
Gazi 2013-09-15 13:59:32

Belediye Başkanı olmuş ama türklüğün sembolü olan ergenekon destanını bile bilmiyen biri belediye başkanı oluyor ve bir arap ismi ilede değiştirme cüretinde bulunuyor.. Böyle milliyetçilik olurmu ? adam daha tarihimizi bilmiyor belediye başkanı koltuğunda oturuyor.Zora gelirse vatanınıda satar demekki. Yapacağı en onurlu iş istifa etmektir.

Avatar
daha ölmedik 2013-09-11 17:32:22

tek kelimeyle aşağılık bir hareket

Avatar
BÖRÜ 2013-09-11 15:37:06

BİRİ ŞU ADAMA ERGENEKONU ANLATSIN..

Avatar
cihat yılmaz 2013-09-11 13:40:30

padişahım çok yaşa:) belki biryerlere müdür olarak atarlar seni başkan.ergenekonun adını deiştirebilirsiniz ama ruhunu aslaaa deiştiremessiniz.

Avatar
yönetici 2013-09-11 13:14:37

EDİTÖR: Haberin altına yazılan tüm yorumlar eksiksiz olarak yayınlanmıştır.

Avatar
mehmet K. 2013-09-11 11:51:30

haber 46 kanalı . neden hep olumsuz tepkilere yer veriyorsunuz. cadde isminin değiştiğini beğenenlerin yazılarını neden yayınlamadınız. yoksa sizde mi yanlı haber kanalısınız.

Avatar
SEN VE ŞEKEROBA 2013-09-11 10:04:13

EVET ŞİMDİ OLDU İŞTE BAŞKANIM BİR ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ

Avatar
akp siz hayat 2013-09-11 09:54:46

TEŞEKKÜRLER SAYIN BAŞKANIM VE ŞEKEROBALILARADA BU YAKIŞIRDI, HİÇ YANILTMADINIZ Kİ ZATEN MARAŞIN KURTULUŞUN BU YANA.....

Avatar
batuhan46 2013-09-11 00:38:39

bu ülkede milliyetçiğin vatan sever olmanın insanlara(!) bu kadar battığı bir dönem olmamıştır...bu da akp sayesinde olmuştur.açılım açılım diyerek insanların vatan bayrak sevgileri adete bilinç altından silinmek istenmekte ,insanlar ruhsuzlaştırılmaktadır.bu olay bunun açıkça bir göstergesidir...

Avatar
öğretmen 2013-09-10 22:40:31

islam aleminin neden bu kadar ayaklar altında ezildiğinin göstergesi,yalakalığın icazeti bir hareket

Avatar
bayazıtoğlu 2013-09-10 20:44:00

sayın belediye başkanı çabucak nüfus mudurlüğüne gitte eşinin adınıda adeviye koydur .ilerde tarihe geçer.

Avatar
atabay 2013-09-10 17:31:01

''TÜRK'' deyince ''kafatasçı'' damgası yiyenlere selam olsun...

Avatar
BÜYÜKLERİN Mİ ÖĞRETTİ SANA 2013-09-10 16:56:55

SİZ İKTİDARA GELDİNİZ GELELİ 4 MİLYON MÜSLÜMAN KANI AKTI YA SİZ ÇARŞAF TUTTUNUZ YADA PEŞKEŞ, IRAK VE LİBYA GİBİ..BU MİLLET İLK HESABINI 29 MARTTA SORACAK SONRA SİZ KAÇACAK YER BİLE BULAMIYACAKSINIZ BUNDAN EMİN OLUN..HİÇ BİR TÜRK VE MÜSLÜMAN ÜLKESİ SİZİ KABUL ETMİYECEKTİR..OYUN BİTTİ ARTIK AMPULDE SÖNDÜ

Avatar
ALPEREN 2013-09-10 16:53:14

ERGENEKON !!!!!!!!!!!!!Tayip cilere iyi batmış...

Avatar
OLSADA 2013-09-10 16:32:48

İŞTE CEHALETİN NASIL ÖNE ÇIKTIĞININ GÖSERTGESİ

Avatar
TÜRK DESTANI 2013-09-10 16:28:46

yalaka belediye başkanı !Ergenokon adını değiştirip adevviye koyacağına soyadını deştirip fatih adevviye koysan cuk diye otururdu fikirsiz TÜRK düşmanı.

Avatar
KINIYORUM 2013-09-10 15:47:34

DAHA ÖNEMLİ BİR İCRAATI VARMI ACABA YALAKA ADAMIN SIRF YALAKALIK OLSUN DİYE BU DA YAPILAMZKİ BARİ RECEP TAYYİP YAPAYDI

Avatar
Mustafa ARSLAN 2013-09-10 15:14:29

İstiklal Madalyalı şehrimin seçilmişleri yalakalığın dibine dibine vuruyor.Satılmış ruhların esaretini gözler önüne serenlerin ecdadından hiç bir şey almadıkları aşikar.İstiklal Madalyalı şehrimin şehitlerinin ruhlarına verilen ızdırabı yüreğinde hissedemeyen bir nesilin ta ...

Avatar
cuma 2013-09-10 14:51:28

sayın başkan belediye başkanı değil boşişler başkanı. oranın isminden önce kendi zihniyetini değiştir. amacın reklam ama reklamın ters tepti. oranın yolunu yaptır. yada bir cadde yaptır oraya da istediğin ismi koy. istersen babanın ismini koy.

Avatar
alperen 2013-09-10 14:36:57

Dünyaya öyle bir mllet gelmiş ki Türk milleti islam dininin koruyucuğunu yapmış,ilay-ı kelimetullah davasını kendine ülkü edinmiş islam dinini yaymak herşey yapmıştır.Bu büyük Türk Milletinin uyanış ve dirişiş destanını ismini kaldırırmak bu necip Türk milletine saygısızlıktır...terbiyesizliktir..

Avatar
tuğrul 2013-09-10 13:22:04

Eksik kalmış Sayın Belediye Başkanı Türkoğlunu da Arapoğlu yap Tam olsun...

Avatar
hidayet 2013-09-10 11:35:25

ey müminler ne zaman uyanacaksınız , içinizde öyleleri varki yalan söylüyorlar, riyakarlar,ortadoğudaki müslümanlarıda kandırıyorlar, sahtekarlar ancak Allahın dinini kullanarak çok iyi kamufle oluyorlar ve onların yaptıkları işlerden sonra Müslümanlar sadece gözyaşı döküyor.!

Avatar
vural 2013-09-10 11:33:41

Bakın bugün dünya manşetlerinde bir trajik haber var. bir Arap ülkesi olan yemende 8 Yaşındaki gelin gerdek gecesi hayatını kaybetti.kendisinden yaşça 5 kat büyük olan adamla evlendirilen çocuk kan kaybından öldü.yani peşine düştüğünüz Araplar bizden uygar medeni bir millet olsa tamam kardeşim doğru yoldasınız diyeceğim ama şu utanç olay dünyanın başka hangi memleketinde yaşanır sorarım size??

Avatar
aaa 2013-09-10 11:16:38

Türkoğlu isminide el tayyibi olarak değiştirmesseniz ayıp olur.Alperenler yurduna ve başkanına yakıştıramadım.Gömlek bukadar ucuzuyla değiştirilmz sayın başkan.caddenin ismini tez elden iadesi.

Avatar
realist 2013-09-10 10:40:15

tamamen iktidara yaranmaya yönelik bir hareket yazık yazık ki iktidar türklüğü bitirme projesini hızla uyguluyor kınıyorumm

Avatar
erkan akdemir 2013-09-10 10:36:18

Sen cebinde kaybettin, güneş dolu tarihi! (Necip Fazıl)

Avatar
erkan akdemir 2013-09-10 10:34:54

Tarihinin sürekliliğini kaybeden bir millet, herşeyini kaybetmeye mahkûmdur. Hâfızası parça parça kopmuş bir akıl hastası gibi, geçmişiyle, hâtıralarıyla ve benliğini terkib eden bütün varlık unsurlarıyla ilgisi kesilmiştir. Yabancı tesir ve müdâhalelere, yabancı korumaya hazır ve muhtaç bir hâlde, önce bağımsızlığını sonra da bütün millî şahsiyetini ve varlığını kaybeder. Peyâmi Safâ.

Avatar
erkan akdemir 2013-09-10 10:34:13

Tarih bilmeyen diplomat, pusuladan anlamayan kaptana benzer; her ikisinin de karaya oturmak tehlikesi vardır. (A. Cevdet Paşa)

Avatar
erkan akdemir 2013-09-10 10:33:41

Ecdâdını unutanlar, kaynaksız ırmağa, köksüz ağaca benzerler.

Avatar
erkan akdemir 2013-09-10 10:32:37

sayın başkan ergenokon ismini değiştirmek türk milletine büyük saygısızlık .Tarih; geçmişte yapılmış, şu anda elimizde olan ve fakat istikbâli gösteren bir dürbündür.

Avatar
derhal geri adım atmalı 2013-09-10 10:20:57

ergenekon un ne olduğunu bilmeyen bu adamları belediye başkanı yapıyorlar ya ben ona üzülüyorum....

Avatar
derhal geri adım atmalı 2013-09-10 10:17:14

şekeroba belediyesi ergenekon ismini geri iade etmeli.yaptığı yanlışı düzeltmeli,özür dilemeli.adeviyye ismini verecekse başka yere vermeli.

Avatar
vural 2013-09-10 09:32:40

önce kendi adını ve kimliğini değiştirirse daha mantıklı olabilir.oturduğun koltukta Türk insanın cebinden maaş alacaksın. sonrada Türkün caddesine Arap ismi vereceksin sevsinler seni.Başkalarına duyduğun hayranlık kadar mensubu olduğun millete saygın olsa neyine zarar gelir?

banner122

banner215

banner124

banner154

banner191

banner126