Ak Parti Kahramanmaraş İl Başkanlığına Ahmet Özdemir Atandı! Av. Ahmet Özdemir kimdir?

Ak Parti Kahramanmaraş İl Başkanı kim oldu? sorusu cevabını buldu. Kahramanmaraş'ta Metin Doğan'ın istifasının ardından vekaleten yürütülen Ak Parti Kahramanmaraş İl Başkanlığına atanan isim belli oldu. Ak Parti Onikişubat İlçe Başkanı Avukat Ahmet Özdemir, Ak Parti Kahramanmaraş İl Başkanlığına atandı.

Ak Parti Kahramanmaraş İl Başkanlığına Ahmet Özdemir Atandı! Av. Ahmet Özdemir kimdir?

Ak Parti Kahramanmaraş İl Başkanı kim oldu? sorusu cevabını buldu. Kahramanmaraş'ta Metin Doğan'ın istifasının ardından vekaleten yürütülen Ak Parti Kahramanmaraş İl Başkanlığına atanan isim belli oldu. Ak Parti Onikişubat İlçe Başkanı Avukat Ahmet Özdemir, Ak Parti Kahramanmaraş İl Başkanlığına atandı.

23 Aralık 2015 Çarşamba 23:04
Ak Parti Kahramanmaraş İl Başkanlığına Ahmet Özdemir Atandı! Av. Ahmet Özdemir kimdir?
banner208

 1 Kasım seçimlerinin ardından Kahramanmaraş Siyasetinin bir numaralı gündem maddesi olan Ak Parti Kahramanmaraş İl Başkanlığı konusu nihayet neticeye kavuştu. Ak Parti Onikişubat İlçe Başkanı Avukat Ahmet Özdemir, Ak Parti Kahramanmaraş İl Başkanlığına atandı. 

Ak Parti Kahramanmaraş İl Başkanlığı için Ak Parti Dulkadiroğlu İlçe Başkanı Ömer Oruç Bilal Debgici, Ak Parti Onikişubat İlçe Başkanı Avukat Ahmet Özdemir, Avukat Fırat Görgel ve mevcut il başkanı Ahmet Güngör'ün adı geçiyordu.

Adaylar bu gün Ankara'da Ak Parti Genel Başkanı ve Başbakan Ahmet Davutoğlu ile görüştüler. Görüşmenin sonunda Ak Parti Kahramanmaraş İl Başkanlığına Ahmet Özdemir'in atandığı bilgisi geldi.

Bu arada Ahmet Özdemir'den boşalan Ak Parti Onikişubat İlçe Başkanlığına ise Av. Fırat Görgel atandı.

Son Güncelleme: 23.12.2015 23:33
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Zsimsar 2016-05-08 20:59:51

Neyazikki akpartiyegonul vermis bir insan olarak akpartili sayin vekille gorusemiyoruz

Avatar
AK murat koç 2016-02-27 14:41:26

Başkanımız sayın özdemire Allah yarve yardımcısı olsun başkanımız ilgünkü aşkıyla hep birlikte çalışyor benide fatmalı mahalle başkanı yapmasını arz edeceyim ve kendinin yüzünü asla yüzünü asla düşürmücem akpartiye gereken calışmayı verecem Allaha emenet olun akparti il teşkılatı akpartiye herzaman calısan insan gerek ben söz veriyorum

Avatar
maraşlı 2016-01-23 13:11:56

Kim bu avukat sağlam adammı

Avatar
Hanci 2015-12-27 11:00:30

Hayırlı olsun

Avatar
Hanci 2015-12-26 18:53:54

Hemşerim hayırlı olsun karbasana köprü ne oldu hanı söz verildi 26 yıldır hakkımız kastediliyor yolumuz sır barajı altında kaldı barı bi köprü yı çok gormeyin

Avatar
Cemal Dağ 2015-12-26 16:28:31

Gereksiz bir adam. İstemediği kişileri insan yerine bile koymuyor. Randevu bile vermiyor. Keşke Ömer Debgici olsaydı. adam gibi adamdı avukat ne ya gitsin dava alsın. Siyasettçi mühendis olur.

Avatar
VATANDAŞ2 2015-12-25 17:26:11

YAV GARDAŞIM BU MEMLEKETTE K.MARAŞTA HEP AVUKATLARMI İL BAŞKANI OLACAKLAR ANLAMADIM GİTTİ BUNLARIN BAŞKA İŞİ YOKMU...

Misafir Avatar
ALi 2015-12-26 00:18:05 @VATANDAŞ2

Çaldıklarını iyi savunabilmek için.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Ali 2015-12-26 00:17:04 @VATANDAŞ2

Demek ki onlardan başka yalan söyleyeni bulamıyorlar.

Beğenmedim! (2)
Avatar
Hakan 2015-12-25 14:14:39

Hayırlı olsun.yanında olan bi kaç adam ak partiye yakışmıyor.sırf nemalanmak için oradalar.dikkatle seçin adamlarınızı ahmet bey.

Avatar
KAHRAMANSEHIRLI 2015-12-25 11:35:53

Ahmet beyi tebrik ederim çok isabetli olmuş. Anlamadigim bir husus da MKYK üyesi Metin Dogan'in istememesine ve başka bir adayi desteklemesine rağmen Ahmet beyin başkan olmasi takdire şayan Maraş da sanki bir devrim oldu AKP İl teşkilatıni Yenice parelel yapıdan temizlenir ve Metin Doğan i da Lav ettiler gibi. ..

Avatar
ak adam 2015-12-25 10:08:04

bu avukatların başka işi gücü yokmu arkadaş

Avatar
ŞEVKİ ÖZER 2015-12-25 07:56:13

İsabetli atama yapılmış emeği geçenlerden Allah razı olsun psrtimize jsyırlı olsun

Avatar
Varyanlı ceho 2015-12-24 20:04:49

Vatana millete hayırlı olsun. Bütün engellemelere rağmen hak ettiğin yerdesin başkanım. Seni herkes seviyor...

Avatar
erkin taşhan 2015-12-24 16:41:48

il başkanlığı için en dogru seçim Ahmet bey dürüst çalışkan Mert bir kişi Maraşımız için en iyisiydi HAYIRLI olsun Av Ahmet ÖZDEMİR

Avatar
Vatandaş 2015-12-24 15:55:11

Yolsuzluğun üstüne gitmesini , dış siyasetimizi rayına sokmasını , ülkedeki toplumsal huzursuzluğu giderecek fikirler ortaya çıkarmasını ve bunları uygulamasını rica ediyoruz.

Avatar
beyoglu46 2015-12-24 15:12:25

bu adam ile türkoğlu adliyesinde karşılaştım adam kendisi için düzenlenen yemege bile katılmamış vatandaş kale almayan bi adam..

Misafir Avatar
türkoğlu 2015-12-25 11:46:02 @beyoglu46

o senin adam olmadığındandır ağzın yukarda gezersen tanımaz ahmet özdemir adamın hasııı

Beğenmedim! (0)
Avatar
ümit 2015-12-24 11:29:10

memleketemize hayırlı olsun, isabetli bir seçim olmuş

Avatar
ABDULLAH 2015-12-24 10:35:16

Hayırlı uğurlu olsun çok isabet olmuş Ahmet beyi tebrik ediyorum

Avatar
güccük efe 2015-12-24 09:11:16

Ahmet bey isabetli bir karar hayırlı olsun vatandaş olarak isteğimiz dik durması onun bunun adamı olmaması başarılar.

Avatar
ctaşhan 2015-12-24 08:17:52

sn. başkanım hayırlı uğurlu olsun

Avatar