Ak Parti Milletvekili Reyhanlıoğlu: Halkımız istikrar istiyor

AK Parti Kahramanmaraş Milletvekili Nursel Reyhanlıoğlu, Anadolu Ajansı (AA) Kahramanmaraş Büro Müdürlüğünü ziyaret etti.

Ak Parti Milletvekili Reyhanlıoğlu: Halkımız istikrar istiyor

AK Parti Kahramanmaraş Milletvekili Nursel Reyhanlıoğlu, Anadolu Ajansı (AA) Kahramanmaraş Büro Müdürlüğünü ziyaret etti.

29 Eylül 2015 Salı 08:18
Ak Parti Milletvekili Reyhanlıoğlu: Halkımız istikrar istiyor
Dulkadiroğlu Belediye Başkanı Necati Okay ve AK Parti Dulkadiroğlu İlçe Başkanı Ömer Oruç Bilal Debgici'nin de eşlik ettiği ziyarette, 1 Kasım'da yapılacak seçimleri değerlendiren Reyhanlıoğlu, vatandaşın yeniden istikrar istediğini söyledi.

Önemli bir seçimin startının verildiğini belirten Reyhanlıoğlu, "Bu geçen zamanda memleketimizden ayrılmadık, çalışmalarımıza devam ettik. Artık teşkilatlarımızla birlikte resmen çalışmalara başladık. İnşallah tek başımıza iktidar olmayı Allah'ın izniyle hedefliyoruz" dedi.

MHP'nin ve HDP'nin kan kaybettiğini düşünen Reyhanlıoğlu, koalisyona yanaşmayarak ve memleket meselelerinde elini taşın altına koymayarak söz konusu partilerin, kendi gerçek yüzlerini göstermiş olduklarını bu tutumlarının ise AK Parti'ye pozitif olarak yansıyacağını düşündüğünü kaydetti.

İstikrar ve huzur vurgusu yapan Reyhanlıoğlu, şöyle devam etti:

"İstikrarın ne kadar önemli olduğu görülmüş oldu. İnsanlarımız artık huzur ve istikrar istiyor. Uzun yıllar boyunca vatandaşımız istikrar ve huzurun olduğu bir ortama alıştı. Artık halkımız tekrardan istikrar istiyor. Karşılaştığımız vatandaşlarımız düzeninin ve huzurun korunmasını, istikrarın sürmesini istiyor."

Belediye Başkanı Necati Okay ise AA'nın ulusal ve uluslararası alandaki habercilik başarısını yakından takip ettiğini belirterek, büro çalışanlarına başarı diledi.

AA Kahramanmaraş Büro Sorumlusu İsmail Hakkı Demir ise AA'nın ulusal ve uluslararası alanda yaptığı yenilikleri anlattı.
Yükleniyor...
Son Güncelleme: 29.09.2015 08:24
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
sdfs 2015-10-03 21:44:44

herkes akp ye yok der maraş seçimde gene yüzde 70 akp alır. boşuna nefes tüketmeyin maraş değişmez

Avatar
özgür 2015-10-01 16:31:01

anadolu ajansı değil ak ajans

Avatar
Ali 2015-10-01 12:14:05

Altın kalpli insan Sayın Nursel Reyhanlıoğlu, Kahramanmaraş'ımızı en iyi şekilde temsil edecektir. Seçimlerde ve seçimlerden sonra, çalışmalarında başarılar dilerim..

Avatar
eren 2015-09-30 15:54:06

halk ne istediğini belli etti de, siz anlamamakta ısrar ediyorsunuz. Yıllardır tek parti rejiminin olumsuzluklarını siz anlatmadınız mı ? günahım kadar sevmem ama chp veya mhp tek parti olsa kötü akp tek parti olsa iyi öyle mi? şu halkı koyun yerine koyupta zekasıyla dalga geçmeyin artık. Akp seçmeni istiyor deseniz yine anlarım, ki o seçmeni hiçbi şeyi sorgulamadığını zaten biliyoruz.

Avatar
MURAT 2015-09-30 14:37:35

Yoo öyle bir şey yok insanla radaletli huzurlu geleceğinden emin bir hayat istiyor.

Avatar
Sercan Yıldız 2015-09-30 13:10:30

Halkı bu kadar tanıyorsunuz işte. Halkın tek parti istediği falan yok. Halk hırsız istemiyor, yalancı istemiyor, yolsuzluk istemiyor. Halkın istediğini 1 kasım akşamı göreceksiniz. Sonunuz yaklaşıyor.

Avatar
elbistanlı 2015-09-30 12:01:16

Halkımız tek parti iktidarından çok dürüst ,şeffaf, kanuna kurala uyan , kendi cebinden çok milletini düşünen , tüm vatandaşlarını ayrım yapmadan kucaklayan bir yönetim istiyor...

Avatar
mustafa 2015-09-29 18:23:25

insanlar akp ve iktidarından sıkıldılar... hiç bir iktidar bu kadar vurgun yapmadı... halkı ikiye böldünüz siz ve sizden olmayanlar... yaptığınız onca israfda cabası...

Avatar
Maraşlı 2015-09-29 17:11:36

7 Haziran da deliydiler de 1 Kasımda akıllandılar öyle mi? Kendi aldıgınız oylarla değilde başkasının oylarıyla mı iktidar olup da kul hakkını yemediğinizi düşüneceksiniz, sistem öyle olabilir ama Allah ın sistemi kulların sisteminin daha üstündedir biline...

Avatar
maraşlı 2015-09-29 15:14:12

belediyelere aldıgınız torpilli adamlar versin size oyu..bizden oy moy yok size.kılıçdaroglu ssk yı batırdı diyonuz dogrudur..sizde milleti gss pirimi adı altında borçlandırdınız batan sskyı bizi borçlandırarakmı ayakda tutacaksınız?iş yok güç yok nasıl kalkacak bu insanlar o borcun altından?

Avatar
Ayyıldız 2015-09-29 14:01:16

BU SEFER İNŞAALLAH MHP

Misafir Avatar
asılkahramanmaraşlı 2015-09-29 16:08:44 @Ayyıldız

kardeş biraz objektif ol Allahaşkına.akpyi,chpyi,hdpyi bir kenara bırak.7 hazirandan beri mhp gerçekten iktidarı hakedecek ne yaptı bu ülke için söylermisin.Eline geçen fırsatları tepmekten başka,herşeye itiraz etmekten başka mhp ne yaptı.Barajı bile geçeceği kesin değilken,sen mhp yi sanki iktidar olacakmış gibi görüyorsun...Neyse herkesin baktığıyla,gördüğü aynı değil demekki...

Beğenmedim! (18)
Avatar
yr 2015-09-29 13:45:15

ya kardeşim insanlar insanca yönetilmek istiyor

Avatar
Vatandaş 2015-09-29 11:42:04

AKP'liler istiyor diyeceksin! Halk değil! Halkın adına konuşma yetkisini nereden alıyorsunuz , öğrenebilir miyiz?

Ülkede ektiğiniz kin ve nefret tohumları sayesinde sevgi-saygı-edepten bahsetmek zorlaştı! AKP'li olmayan herkes hain ve düşman size göre! Oysa tek düşman ortada ve belli!!!

Avatar
ry 2015-09-29 11:22:14

insanlar tek parti istemiyor. insanlae insan gibi yönetilmek, haklarının korunduğu, hırsızlığın olmadığı, kul hakkının yenmediği, muhalif, yandaş, paralel vb. ayrımların olmadığı bir yönetim istiyor.

Avatar
Ahmet 2015-09-29 10:50:03

Halk 7 Haziran'da kararını vermişti. Lütfen bizi salak yerine koymayın

Avatar