Mamak Belediyesi’nin 444 0 149 Alo Mamak hattı, vatandaşlara hizmetini sürdürüyor.
Vatandaşlara daha hızlı hizmet ulaştırmak, vatandaşla belediye arasındaki iletişimi daha da güçlendirmek üzere kurulan Alo Mamak’a gelen çağrılar her yıl artarak devam ediyor. Binlerce çağrıyı cevaplayan Mamak Belediyesi Çağrı Merkezi, ilçe sakinleri için adeta Google gibi hizmet veriyor. Alo Mamak, yalnızca Mamak Belediyesi’ne yönelik gelen çağrılara cevap vermiyor. İlçede bulunan kaymakamlık, emniyet, tapu, müftülük gibi diğer resmi kurumlarla işleri olan vatandaşlar Alo Mamak’ı arayarak çeşitli prosedürler hakkında bilgi alıyor. Mamak Belediye Başkanı Mesut Akgül, “Hizmete başladığı günden bu yana vatandaşlar belediye arasında bir köprü vazifesi gören Alo Mamak Mamaklıların hayatını kolaylaştırıyor” dedi.
Sekiz ayda 12 bin 541 çağrı cevaplandı
7-24 çalışan Alo Mamak, ocak ayından itibaren 12 bin 541 çağrıya cevap verdi. Alo Mamak’a gelen çağrılardan 2 bin 800’ü dijital ortamdan mail aracılığıyla gelen, 9 bin 741’i de telefonla gelen çağrılardan oluşuyor. Alo Mamak’a gelen çağrılar arasında Mamak Belediyesi ile ilgili olanlar isteğe dönüştürülerek ilgili müdürlüğe iletiliyor. Acil çağrı durumlarında telefonla ekipler hemen harekete geçiriliyor. Alo Mamak temizlik, asfalt bakım ve onarımı, evde muayene ve sağlık hizmeti, vergi borcu sorgulama, imar ve iskan durumu öğrenme, sokak hayvanları, park bahçe çalışmaları, projeler, cenaze ve kışın karla mücadele gibi birçok konuda vatandaşa hizmet veriyor.