Doğukent İş Merkezi

1998 yılından bugüne Doğukent yapı konutlarının hikayesinin içinde bir üye olarak bir projeden bahsetmek istiyorum: ”˜Doğukent İş Merkezi'

Doğukent İş Merkezi

1998 yılından bugüne Doğukent yapı konutlarının hikayesinin içinde bir üye olarak bir projeden bahsetmek istiyorum: ”˜Doğukent İş Merkezi'

22 Mart 2012 Perşembe 19:30
Doğukent İş Merkezi
Şu an Pazar yeri olarak kullanılan arsanın piyasa koşullarına uygun olarak büyük inşaat firmalarıyla anlaşılarak Doğukent iş merkezine dönüşmesinin çevreye katacağı canlılık bölgeye değer katacaktır. Doğukent camisinin mimari yapısını bozmayacak şekilde tasarlanmış bir iş merkezinin içinde ülkemizin tanınmış firmaları ve ilimiz fabrikalarının satış noktalarının içinde olacağı kafeterya,restaurant,banka şubesi,çiçekçi,bowling salonu,fitnes salonu,sinema-tiyatro salonlarının yer aldığı iş merkezi Doğukent sakinlerinin sosyal ve ekenomik ihtiyaçlarını gidermek için çarşıya gitmelerine gerek bırakmayacaktır.. Pazar yerinin park yeri yapılması düşüncesi yeşil sevdalısı beni heyecanlandırmadı.Sulak alanların ve tarıma elverişli arazilerin fabrika yapılması örneği gibi yanlış bir yatırım olur. Yeşil alan olarak Doğukent şanslı bir mahalledir. Özellikle mesire alanının yapılmasıyla ailelerimizin ve çocuklarımızın piknik yapacağı nezih bir ortam oluşacaktır.Bu proje belediye başkanımızın gündemindedir.Başkanımız söz verdiği için hayata geçirilmesi için bir engel yoktur.Ayrıca A-89 ,B-43,B-37 blokları arasında park projeleri hazır beklemektedir. Büyüyen ve gelişen ülkemizin bir modelidir Doğukent.Düşük ve orta gelirli insanlarımızın yaşadığı ilçe büyüklüğündeki bu mahallede yaşam standartlarının yükselmesi sakinlerimizin hakkıdır.Pazaryeri olarak kullanılan(Modern bir Pazar yeri olabilecek uygun yerler mevcuttur.) bu arsanın geliri üyelerimizin yıllardır sabırla beklediği ev sahibi olmak hayallerine renk katacaktır. Emin GÜVEN Doğukent İlköğretim Okulu Sınıf Öğretmeni
Yükleniyor...
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
nisa nur 2015-07-26 11:42:37

Emin öğretmenim sizleri burdan selamlıyorum düşüncenize gerçekten katılıyorum. Sizin gibi bir yazara gerçekten alkışlıyorum..

Avatar
Halil Ertuğrul 2012-04-15 21:11:31

Sevgili Emin Bey,sizin gönlünüzden geçirdiğiniz gibi gerçek bir proje yapılacaksa elbette güzel olur.Ancak göstermelik bir çalışmayla beton yığınına dönüştürülecek olursa,o zaman Doğukent'imize iyilik değil kötülük yapılmış olur.Çünkü o bahsettiğiniz alan mahallemizin nefes borusu gibi bir yer olduğunu da unutmayalım. yinede hayırlı olan neyse o olsun.Sana güzel düşüncelerinden dolayı teşekkür ediyorum.

Avatar
idris 2012-04-09 00:50:45

galiba siz okuduğunuzu anlayamıyorsunuz.Sizde azıcık karşıdaki insana saygı olsaydı okuduğunuzu anlar ondan sonra yorum yapardınız.insanlar oturduğu yere,topluma ve çevreye ayak uydurmak zorundadırlar.Bu doğrudur,ancak;benim tepki gösterdiğim şey;dağda yaşamaya alışmışlar diyerek insanları küçük görmesidir.Lütfen önceki yazımı iyice okuyunuz ve ondan sonra yorum yapınız.

Avatar
yusuf 2012-04-08 13:11:15

Doğukent'in gelişmesi için yapılan bütün çalışmalara katılıyorum.Sayın belediye beşkanımızdan bu güzel projeye desteklerini bekliyorum......

Avatar
Mehmet TALANCI 2012-04-05 18:13:45

Doğukentte alış veriş ve eğlece merkezinin yapması semte canlılık getirir örneğin Gaziantep Karataş toplu koutlarında bulunan oska gibi

Avatar
özgür 2012-04-02 17:30:29

gerçekten yazarımıza katılıyorum.doğukentte yazları akşam olunca sanki ölü gibi durgun oluyor biraz canllık katmak gerçekten güzel olur tebrik ederim yazarmızı...

Avatar
Mücahit KAYA 2012-03-30 16:56:03

Bu yazıyı yazan emin güven'nin düşün cesine katılıyorum ve böyle bir hizmetin doğukent ve çevresi daha da önemlisi o dogukentin yükselmesi ve insanların rahat lığı için çok önemli bir düşün çe içtenlik le destekliyorum ve yapılması için yetkililerin destek vermesini dogukent halkı için istiyorum

Avatar
Muhammet 2012-03-29 16:29:18

K.Maraş Belediyesi imar müdürlüğü K.Maraştaki tüm sorunlarını bitirmiş artık sıra gelmiş günlerce siftah yapamayan esnafın dükkan sundurmalarının kaldırılmasına. Şehir merkezi içlerinde ,sakarya mah,onlarca mahallelerde adamlar kaldırımları çevirmişler ,plansız ,projesiz sundurmalar yapmışlar bunları imar müdürümüz görmüyor Ancak Doğu kenti görüyor.Bu ne hikmet ise ?

Avatar
ADEM YİĞİTER 2012-03-29 08:21:17

Tüm Doğukent sakinlerini saygıyla selamlayarak başlamak istiyorum:
Ev bizim,mahalle bizim,
Gerisi teferruat.
Proje Doğukentimizin,
Kongrede tezâhurât.
Diyerek Doğukentimizin tüm güzelliklere layık olduğunu ,sayın sakinlerimizin genel kongrede projeye sahip çıkmalarını canı gönülden arzu ediyorum.Selamlar...

Avatar
bayram şahin 2012-03-28 14:18:51

EMİN Bey" in bu projesine katılıyorum. Uygulanması için gerekli desteği sağlayalım

Avatar
şevval nur çam 2012-03-27 18:31:56

öncelikle öğretmenim emin güven i selamlıyorum.sonra öğretmenimin dediği gibi şu an pazar yeri olarak kullanılan arsanın piyasa koşullarına uygun olarak anlaşılarak .doğukent iş çevreye katacağı canlılık bölgeye değer katacaktır.

Avatar
Hatice Bülbül 2012-03-27 18:08:14

Emin hocam çok haklısınız.Özellikle çoğu zaman ihtiyaçlarımız için çarşıya gidiyoruz.Buda bizim için hem zaman kaybı hem de yorucu oluyor.İnşallah yetkililer sesinizi duyar.

Avatar
mücahit önder 2012-03-27 09:57:19

Dogukent in gelişmesi için çok iyi olur.Böyle projelerin desteklenmesi gerekir.

Avatar
ali büyükçapar 2012-03-26 21:03:00

gerçek ten güzel olur tabiki şartlara uygun olması gerekir sayın emin güven hocama katılıyorum düşüncesinden dolayı kutluyorum yetkililere duyrulur.

Avatar
Hilmi Kaya 2012-03-26 20:56:59

Kalemine sağlık Emin hocam çok güzel bir proje inşallah yetkililer duyar da düşünce de kalmaz.

Avatar
Muhammet 2012-03-26 17:08:11

Sn Yorumcu İdris efendi,İnsanlar medeni olarak bir toplum içerisinde yaşıyorlarsa topluma ayak uydurmaları,saygı duymaları gerekir. Gitmesi gerekenler varsa sizin gibi düşünenlere güle güle denilmesi gerekir sanırım.

Avatar
E MİN GÜVEN 2012-03-26 13:53:08

Projeyi yapacak yüklenici firma TOKİ olabilir.Ülkemizde yaptığı eserler referanstır.Önemli olan değerli arsadır.Bu projenye düğün salonuda eklenebilir.

Avatar
ALİ YILMAZ 2012-03-26 08:32:31

Yazarımızın düşüncesi gerçek olur inşaallah.Eleştirdiğiği könular düzelir.

Avatar
idris 2012-03-26 00:10:51

rıza efendi davul zurna sesinden rahatsız olabilirsin, söylediğine katılıyorum ama senin dağlarda yaşamışlar dediğin kişilerde sonuçta insandır.bu insanları küçümsemeye hakkın yok.Sen böyle sözlerle kendini küçültüyorsun.Daha da rahatsız oluyorsan güle güle

Avatar
mehmet 2012-03-25 15:11:04

Türkiye'nin en büyük konut sitelerinden Doğukent konutlarındaki eksiklerini sayarsak : 1.Özel güvenlik sistemi 2.Mobese kameraları 3.Düğün salonu 4.Yüzme havuzu 5.Çim saha 6.Mesire alanı...İlgililerin dikkatine...

Avatar
Rıza 2012-03-23 17:40:22

Doğukente şimdi yapılacak en önemli bina düğün salonu. Duvarları ses geçirmiyen haremlık,Selamlık olacak.Gine Düğün mevsimi geldi.Zurdayı,Davulu,defi alan apartman önlerine çıkacak vur davulu çal zurnayı.Gece yarılarına kadar . Yeter artık,hastası olan,ölüsü olan, nöbetten gelen bu zurnacıları dinlemek mecburiyetindemi acaba ?Adamlar alışmış dağlık yerde yaşamaya,mezkun mahalde yaşamayada ayak uyduramıyorlar.

banner122

banner215

banner124

banner154

banner126

banner191