Kahramanmaraş'ta 11 kişilik işe rekor başvuru

Kahramanmaraş Orman Bölge Müdürlüğünde çalıştırılacak 11 iş makinesi operatörünü belirlemek için kura çekimi yapıldı

Kahramanmaraş'ta 11 kişilik işe rekor başvuru

Kahramanmaraş Orman Bölge Müdürlüğünde çalıştırılacak 11 iş makinesi operatörünü belirlemek için kura çekimi yapıldı

14 Ekim 2014 Salı 22:29
Kahramanmaraş'ta 11 kişilik işe rekor başvuru
Orman Bölge Müdürlüğünde çalıştırılacak 11 iş makinesi operatörü için 2 bin 305 kişi başvurunca, mülakata hak kazananlar kurayla belirlendi.

Orman Genel Müdürlüğünce alınarak Kahramanmaraş Bölge Müdürlüğü'nde çalıştırılacak 11 iş makinesi operatörü kontenjanına, 2 bin 305 kişi başvurdu. Müracaatın fazla olması nedeniyle mülakata hak kazanan kişiler, müdürlük bahçesinde noter huzurunda gerçekleştirilen kurayla tespit edildi. 

Bölge Müdürü Mehmet Sabuncu, yaptığı açıklamada, genel müdürlük tarafından bölge müdürlüğüne verilen 11 iş makinesi kontenjanı için 2 bin 305 kişinin müracaatta bulunduğunu belirtti.

Sabuncu, her bir kadro için 3 asil 3 yedek olmak üzere kura çekimi gerçekleştirildiğini ifade ederek, 5 greyder, 3 traktör, 1 ekskavatör ,1 dozer ve 1 loder operatör olmak üzere toplam 11 işçiyi belirlemek için noter huzurunda kura çekimi yaptıklarını söyledi.

Kurada isimleri belirlenen adayların genel müdürlükte 3 -10 Kasım tarihleri arasında kendi alanlarında uygulamalı eğitime ve sınava tabi tutulacağını anlatan Sabuncu, kazananların ise Kahramanmaraş, Antakya, Gaziantep ve Kilis illerinde kadrolu olarak göreve başlayacaklarını kaydetti.
Yükleniyor...
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
ahmet öztürk 2014-10-16 16:45:38

bi şeyden anladığın yok bari yorum yapma da insanları germe burda. 850 lira asgari ücretle çalışınca is sahibi mi olmuş oluyoruz. boş muhabbet yapıyosun burda

Avatar
murat 2014-10-16 12:51:08

maraş ta işsizlik yok kardeşim,herkes devlet kadrosu (arpalık) arıyor.
ne yazık ki insanımıza çalışmadan para kazanma fikri yerleşmiş.

Avatar
iejh 2014-10-16 12:40:13

Arkadaş o operatörün acaba şu anda kaç tanesi boşda işsiz bunu hiç düşünen oldumu?
bence Hepsi kadro almak istiyor tabiki işsiz olan yok demiyorum vardır elbette.

Avatar
A.TÜRKOĞLU 2014-10-15 21:25:44

Maraş yeni yetme kapitalist bir şehirdir. Maraşlı işçiler, özellikle tekstil işçileri kapitalist sistemdeki tipik emek sömürüsünün, hırsın, aç gözlülüğün mağdurudur. İnsanlar iliklerine kadar sömürülmektedir. Günde 10 saat olmak üzere 1 ay çalıştırılan bir işçiye sadece 850 TL vermek tam bir zulümdür. Emek hırsızlığıdır. Bu maaşa çalışan bir ailede mutlu ve huzrlu bir tablo beklenebilir mi? Böyle bir maaşla çalışan bir ailedeb karnı tok, sırtı pek nesiller yetişebilir mi?
Bu 850 TL o patronların bir öğün lokatna parasıdır biliyor musunuz???

Avatar
hacı 2014-10-15 20:16:52

8 saatin 4 saati nasıl işten kaytarsam diye geçiyor,ozaman günde 4 saate 900 tl maaş bence fena değil,ama yine de asgari ücrete çalışan çok azdır,azıcık işe sarılan benim ekmek kapım diyen en az 1100-1200 alıyor,daha özverili olanlar 2000 tl ye kadar alıyor,gayret edenler,sahip çıkanlar ise zaten idareci konumuna geliyor paranında arabanında evinde sözü olmuyor,afedersiniz ama poposu kızıl olanlarda kölelik mölelik diyor,inanmayın lütfen insan her hatayı yapabilir ama yalan söyleyemez.

Avatar
Baran 2014-10-15 18:47:51

Sizin kafanzda onur kırıcı asgari ücret veriyorsunuz ve bu köle düzenünden de berbat düzene iş diyorsunuz size verelim 890 tl yi 5 gün geçinin bakalım.Ama asgari ücretlinin çocugu okumasın istiyorsunuz. Size kölelik yapsın zihniyet bu işte, asgari ücrete bir cocuk üniversitede okumasına yetmez, hikaye anlatma.

Avatar
İDRİS 2014-10-15 15:03:07

Aekadaşlar asgari ücrete devem o zaman .Nereye gitsen asgari ücret veye az üstü 12 saat çalışma ozan .Asgari ücretin neresini beğenelin siz söyleyin.

Avatar
Hüseyin 2014-10-15 13:22:46

Tabi diyecekler. 3 kuruş para veriyon adamımı satın alıyon. Bişey derdimde şimdi yorum yayınlanmaz

Avatar
oğuzhan 2014-10-15 12:31:09

Kahramanmaraşta işsizlik yok İŞ BEĞENMEME sorunu var.. haberi yanlış yapmayalım lütfen.

Avatar
maraşlım 2014-10-15 11:32:52

k.maraşta işsizlik yok denildigi gibi iş begenmeme var oradaki bulanan tüm vatandaşların işi var ona katılan biriside benim akrabamdı fabrikada şöförlük yapıyor ama işten sıkılmış oraya müracat etmiş maraşın her yeri iş kaynıyor ben bile suriyeli çalıştırıyorum türk gelmiyor

Avatar
ali eren 2014-10-15 11:17:56

yorumları okuyorum daha bi deli oluyorum. iş beğenmeme sorunu nedir ya. yani adam gidip fabrikada 850 liraya çalışsa işsiz olmuyor mu? hani kişi başı 10 bin dolar düşüyor ya başbakana göre. ben 26 yılımı eğitim sıralarında geçirdim, Şimdi gidip fabrika da çalışsam (açlık sınırının altında aldığın maaş) işsiz olmuyor muyum??
boş adamın fikri olmaz zikri olur derdi dedem. sizin ki de o hesap. bir şeyden anladığınız yok bari yorum yazmayın

Avatar
Doğrucu Davut 2014-10-15 11:05:13

Haber46 diyorsun ki yani; "Kahramanmaraş'ta çok ileri boyutlarda işsizlik var.... PES VALLA

Avatar
ilker 2014-10-15 11:01:43

900 tlye kölelik yapmamak için işe giremiyorlar.fabrikalar işçilerin üzerinden milyonlarca lira para kazanıyor buna ne demeli?

Avatar
ALİ YENİNAR 2014-10-15 09:48:49

KAHRAMANMARAŞ DA İŞSİZLİK YOK DENİLECEK SEVİYEDE
BAŞVURU YAPANLARIN ÇOĞUNLUĞU ÇALIŞIR DURUMDA FAKAT DEVLET KURUMU OLUNCA CAZİP GELDİĞİ İÇİN ÇALIŞANLARDA BAŞVURU YAPIYORLAR
SİZİN ARZ ETTİĞİNİZ DURUM OLSA BU KADAR ÖZELLİKLE TEKSTİL VE DİĞER İŞ KOLLARINDA SÜREKLİ ELEMAN ARANIYOR YAZISI OLMAZDI
OLAYI ÇARPITMAYALIM LÜTFEN

Avatar
ASLAN BEY 46 2014-10-15 08:50:08

NASIL İŞSİZLİK YOK AÇIKLAMA YAPAN İNSANLARA BİR BAKIN SIRTINI DEVLETE DAYAMIŞ TOK KARNIYLA KONUŞUYOR NEDE OLSA İŞ GARANTİSİ VAR İŞİNİ KAYBETME KORKUSU YOK MAAŞI İYİ ÖZEL SEKTÖR ÇALIŞANI NE YAPSIN ASGARİ ÜCRET EV KİRA NE YAPSIN GARİBAN LAF OLSUN DİYE HABER SİTELERİNE AÇIKLAMA YAPMAYIN SIRTINI DEVLETE DAYAYAN KARNI TOK SIRTI PEK İNSANCIKLAR KURBAN BAYRAMINI İŞÇİSİNE ZEHİR EDEN İŞ YERLERİ VAR MAAŞ GÜNÜ GELDİĞİ HALDE MAAŞLARINI VERMEDİLER BUNU DEVLET YAPSA AYYUKA ÇIKARSINIZ NEDE OLSA İŞ GARANTİNİZ VAR

Avatar
adalet 2014-10-15 08:43:21

sen vatandaşı al köle gibi çalıştır eline üç kuruşta para ver sonrada geç klavyenin başına yok iş beğenmeme bilmem ne de.iş beğenmeme diye birşey yok maraşta işverenlerde sömürü var.hak var adalet var neden 8 saatten fazla işçi çalışıyor neden resmi tatlillerde işçi çalışıyor hemde sorgusuz sualsiz.daha neler neler

Avatar
alper46 2014-10-15 08:42:26

burdaki mevzu işsizlik sorunu değil.Adam orda burda inşaatlarda belkide sigortasız çalışıyor.devlet kadrosuna girmek için büyük bir fırsat gelmiş.bu insanların çoğu çalışıyor yoksa :)

Avatar
vatan 2014-10-15 02:28:17

k.maraşta işsizlik sorunu yok..iş beğenmeme sorunu var..işsiz olanlara sorun bakalım ne iş yapmak istiyorlar..önce ne iş olsa yaparız iş olsun yeterki derler..1 hafta sonra çok çalışıyoruz parası az mesaisi yok primi yok ..çok yoruluyoz..masa başı iş yokmu..8-12..13-5 msaisi olsun demeye başlarlar..derlerde derler..

Avatar